Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz fonok87 #5610 üzenetére
pl
[link]98.628 km
Az alacsony futásteljesítmény ellenére igényelte a karbantartást. Szögezzük le, olajat még nem eszik, de már így is látszottak megégés nyomok a dugattyún, tehát abszolút időben tisztítottuk a dugattyú tetőt, sőt nem ártana hamarabb. Sokkal rosszabbul nézett ki a dugattyú tető, mint amit vártam a futásteljesítmény alapján. A manuális sebességváltó olaj is olyan volt, mint a metál festék, tehát nem szégyen cserélni.
Hibajelenségek:
- óvatos kuplungoláskor rángatva indult az autó, fogáspont érzet a nullához konvergált (jellemző hiba gyári szerkezettel)
- hidegen 1-2-őt nehezen vette
- égéskimaradás, egyenetlen járás volt tapasztalható hidegen, illetve melegen se úgy járt, ahogy arra egy jó állapotú GDI képes
Elvégzett munkák:
- szívószelep, dugattyú tető, injektor tisztítás
- kötelező szerviz (motorolaj, szűrők)
- kuplungkészlet cseréje, sebességváltó olaj cseréje
- hűtőfolyadék és fékfolyadék cseredon't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest