- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- macOS PC-re
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Router gondok
- Linux - haladóknak
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Pttypang #94264 üzenetére
Nem tudom, teljesen a felni felé nézett az a rész, ami felszakadt. Többször is ellenőriztem több nyomáson, amikor raktam fel, mert elég volt nekem Joe tömlője is, hogy a szelep környékén szétrobbant felrakás közben...
Sorja nemigen lehetett alatta, mert maga a kerék nem lett bolygatva, előtte meg a slime-os belső vagy két és fél évet kibírt. Ha előbb jövök rá, hogy szelepet is lehet cserélni, akkor lehet, hogy még mindig azt a belsőt használom
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Pttypang #94266 üzenetére
Foltosnak nem tudom, használ-e
Igaz, hogy az enyém már nagyon öreg, de kb arra jó, hogy hazaérj vele, és megfoltozd a belsőt tisztességgel. Pl raksz rá egy Slime foltotViszont 2 és fél év alatt úgy berágja a szelepet, hogy hiába csavarod vissza a preszta tetejét, szelelni fog :S
Ez a Blue Doc érdekesen dermed mindenesetre. Nincsenek szálak benne, mint a Slime-ban, viszont nagyon gyorsan olyan állagú lesz, mint a technocol rapid, mikor rászárad az ember kezére, gatyájára.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #95111 üzenetére
Ha ez a 80km és 2000m szint még úgy kb jól esik, akkor neked a pedelec maximum annyi változást hozna, hogy kb fele ennyi idő alatt, értelemszerűen kétszer akkora átlagsebességgel tudnád vele ugyan ezt a távot megtenni. E fölött már kell a pót akku, vagy valahol tölteni kell. Jelenleg maximum ennyit tud egy 500Wh-s akku. De van pl a Focus Jam 2
Itt lehet használni dupla akkut egyszerre, van egy beépített a vázba és plusz egy a vázra erősítve, ami opcionális. Így együtt már 750Wh a kapacitás, ami már 2000m szint felett is tud menni, egy töltéssel.
Egyébként akkor érdekes még a dolog, amikor baromi meredek a pálya. Eplényben pl a sípályán nem nagyon láttam bringást feltekerni, de ha fel is mész rajta, nem hiszem, hogy 2, nagyon maximum 3 körnél a legtöbb hobbi bringásnak kedve lenne többet menni. Persze van ott felvonó is, de ha valaki inkább tekerne, normál hajtással, akkor nagyon hamar ki lehet purcanni, még akkor is ha közel sem mész 2000 szintet. Itt én simán mentem 10 kört, úgy, hogy meg sem döglöttem a végére, de azért megvolt a kellemes fáradtság. Ilyen extrémebbnek mondható körülmények között jön ki igazán az előnye egy normál hajtással szemben.(#95078) Hasaggymeg: Pont az a Merida lesz a következő bringám, ami a videóban is szerepel. Többszörös teszt győztes.
Amúgy tényleg megdöbbentő, hogy a shimano mekkorát robbantott az új e8000-es hajtással. A normál steps eléggé lagymatag volt a konkurensekhez képest, de ez az új cucc kemény. Egyértelműen az egyik legjobb, a legnagyobb előnye a kis mérete és az alacsony súlya. Ezért kezdték el támogatni rengetegen. Elég rendesen meg fogja tépázni a Bosch egyeduralmát az e-montik közt. -
trialboj
őstag
válasz Pttypang #95111 üzenetére
Elismerésre méltó hogy egy ilyen alap bringával letoltál 2000 szintet. Már csak a súlya is elég indok lenne hogy én meg se kíséreljem, a v-fék pedig a másik. Neked nem volt még vele gondod, azért itt volt leejtő is rendesen?
Ilyenkor többször is átgondolom, hogy biztos kell-e nekem az a sok kis szir-szar fejlesztés a bringáimra. Valószínűleg pont ugyan olyan jól érezzük magunkat mindketten tekerés közben, és ezen csak elméletben javít a dropper, tubeless v carbon alkatrész. Persze ha egyszer már kipróbáltad akkor már észreveszed a hiányát, de talán okosabb dolog ezek árát arra költeni hogy elutazz valahova a bringáddal, és ott szerezz új élményeket.
fogyasztás orientált társadalom vagyunk, és nehéz ellenállni a mindenhonnan feléd irányuló reklám dömpingnek. Black mirror sorozatban van erről is legalább 1 rész
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #95116 üzenetére
Persze, hatalmas lenne a különbség, de én most csak a rásegítés szempontjából vizsgáltam a kérdést.
Inkább komplett bringában gondolkodnék.
trialboj: Nem mindenkinek van ugyan olyan igénye, abban egyetértek, hogy amíg nem próbál ki mást, addig feltehetően jól érzi magát bringázás közben a jelenlegivel is. Ugyanakkor azért itt égbekiáltó különbségek vannak ha mondjuk melléteszel egy 500-600 ezres vagy még komolyabb gépet. Ha egyszer egy ilyet kipróbálna, na akkor már valószínűleg lekonyult szájjal ülne vissza a 60 ezres btwinre. A fogyasztói társadalom elmélet itt kevésbé állja meg a helyét, mert itt kapsz is valamit a pénzedért, nem csak egy név miatt kerül 5-ször vagy 10-szer annyiba az említett termék.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #95135 üzenetére
Legalább ezt mondtad volna.
(#95137) Runner_fxr ...hát nekem Suzukim van. ...amúgy meg pont annyira ér meg egy Panamera is 10-15(!) Suzukit. ...de hát mind2en tudjuk ez nem erről szól,ha megengedheted megvásárolod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pttypang #95293 üzenetére
Hát, ha van pörgetős áttétel, arról még lehet váltani szenvedősebbre, ha izomból szeretne az ember feltekerni valahová, fordítva viszont nem megy. Persze nincs mindenhol szükség nagy hátsó tányérra, de felénk nagyon, kétlem hogy bárki is képes lenne 20-30km köves-murvás folyamatos emelkedőre pihenés nélkül kitekerni pörgetős áttétel nélkül, izomból, márpedig nálunk gyakoriak az ilyen utak . És ezek még csak a közeli kisebb dimbes-dombos helyek, max 1200m magasak. Persze lehet tévedek és van aki képes izomból is kihajtani, az biztos, hogy én is szeretek ilyen helyen inkább pörgetni, sőt szükségét érzem...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz Pttypang #95314 üzenetére
"szenvednek, mert nem valtottak le vagy nem is akarnak levaltani."
én is így szoktam, utána meg csodálkozok, hogy fújtatok mint thomas a gőzmozdony, meg a fülemen is venném a levegőt, ha lehetne
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Pttypang #95452 üzenetére
Hát azt azért nem hinném, hogy egy mai komolyabb telefonnál jobb lenne a hardver sem, a szoftver meg semmiképp. A Tom-Tom percekig keresi a jelet, rettenetesen hamar lemerül a telefonomhoz (P9) -hez képest de már a P7 is fényévekkel jobb volt. Mondjuk én még anno térkép nélkül kóboroltam vagy tizenöt éve, mikor fiatal voltam.
Ez négy éves sztori, gondolom azóta csak javult a helyzet...[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
-=RelakS=-
veterán
-
trialboj
őstag
válasz Pttypang #95483 üzenetére
Nem olvastam utána de egy akármilyen kezelésnek kitett műanyag nehogy már jobban bírja a terhelést mint az aluminium?! Amiket linkeltél sajnos már sokszor átnyálaztam én is, de kicsit különlegesebb design keresek.
(#95484) Hasaggymeg Van egy Saint pedálom, viszont elég nehéz, amit még le tudok nyelni de emellett robusztus méretei is vannak, ami nem való szerintem a túra bringához.
AMúgy ha az összes külföldi online boltot átnyálaztam és nincs olyan ami tetszik, akkor mikorra várható hogy frissül a kínálat? Ez csak évente 1x történik meg?
(#95487) varsam
Nem szeretnék negatív lenni, de én attól félek hogy ha csak 1 fele ilyen érdekes szép kalandos túrára elutaznék, utána egyáltalán nem tudnám értékelni azokat a helyeket ahol nekem napi v heti szinten esélyem van tekerni.
Biztos nem ez a jó hozzáállás, de ezek a képek annyira jól mutatnak, nem néztem mivel lőtted őket, de biztos vagyok benne hogy élőben még szebb volt a hely, na most ezek után visszazuhanni a 350méteres dombok közé..."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #95955 üzenetére
A fölött nincs, csak másra. A Protection-nek más a szövetszerkezete (4 és 3 réteg), ezért erős. De a futófelülete Black Chili. Meg van a Race Sport, ami csak 3/2 szövetes és 20 %-kal könnyebb. Az is Black Chili.
A Performance meg ugyanúgy 3/2, csak nem Black Chili. A Sportra meg csak annyit adnak, hogy excellent quality for sports level use. És 15 %-kal nehezebb, mint a Protection.Az X-Kingnél meg rájöttek, hogy nem bírják az emberek kiejteni úgy, ahogy ők tervezték, ezért átnevezték?!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
planbmokus
senior tag
válasz Pttypang #95955 üzenetére
XKing-ből használtam eddig 3 félét:
-Sport, védelem nélkül, drótos: olcsó, nehéz, nem is tapad annyira, de jól fékezhető
-Performance, defektvédelemmel, hajtogatós: könnyebb, érzésre jobban tapad, jól hajtható, jól fékezhető, viszont az oldalfalát sikerült kivágnom HHH-n, egy köves részen
-RaceSport, Black Chili, védelem nélkül, hajtogatós (Maxxis ultralight belsővel): ezt csak versenyre használtam, nagyon brutál fogása van, szinte bármilyen terepen jó - a folyós sarat leszámítva -, gyors, viszont nagyon kopik és a kövek nagyon vágják, viszont defektet sosem kaptam vele!"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
makoss
addikt
válasz Pttypang #95952 üzenetére
Köszi!
Akkor amit én linkeltem onnan indul a defektvédelmes gumik?
Azért kérdem, mert ahova járni szoktam szevízbe a szerelő azt mondta, vannak jobb gumik, de annak defekt és kuka.
Van mit nézni a Continentalok között, de jó volna 10eFt alatt maradni /db.
Lehet tulzok, csak már unom, hogy minden évben cserélni kell a gumitKülföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
makoss
addikt
válasz Pttypang #95979 üzenetére
Háát nem tudom, nekem az a tapasztalatom eddig amit használtam, hogy minden évben cserélni kellett amit a szervíz cserélt, rendre csak 1 évet bírt ki, és itt sajnos nem defektről van szó többnyire, hanem inkább, hogy elérik a gumi, és majd minden nap kell pumpálni
Én havi szinten kb 252Km-t tekerek, de jó volna az 1 évet kitolni legalább 3 évre, meg ne kellene feszt pumpálniKülföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Strezi
őstag
válasz Pttypang #96244 üzenetére
Én már jó ideje terveztem, meg kellet a gyümölcsösbe is. Mivel sokat tekerek, úgy érzem valamennyire felelősségem is hogy rendbetartsam a helyi ösvényeket. Tavaly ilyenkor is kint voltam kapával, fűrésszel.
Ha gondolod, valamikor összeröffenhetünk egy bozótpartira, viszem a fűrészt
Arra felétek nem mostanában bringáztam, úgysem.Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pttypang #96258 üzenetére
És a csatlakozó az erdei talajtól, sártól nem tömődik el? Nyárra esetleg kipróbálhatnék egyet, ha létezik olyan ami annyira szellőzik, mint pl. ezek (semmi szivacs, műanyag, csak 1 réteg vászon)... a túrabakancsot akkor sem hiszem, hogy kiváltja és városban is úgy érzem macera lenne ha állandóan leszállok-felülök.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pttypang #96264 üzenetére
Hát majd jövőben valszeg kipróbálok egyet, oszt meglátjuk... most értem haza, egyet tekertem a közeli erdőben, egyelőre nem csúszott le még egyszer sem a lábam a ht nano-p-ről, sőt meg sem moccan, fura érzés, hogy arrébb sem tudom csúsztatni rajta a cipőt, muszáj leemeljem a lábam róla ha át akarom helyezni picit .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
blash
tag
válasz Pttypang #96935 üzenetére
Bovdenvagasra ezt az XLC TO-S36 fogot hasznalom:
Kapni mas felirattal is, nem tudom, hogy mi a gyartoja. Ha jol remlik 2011-ben vettem, azota jol birja, de nem vagok naponta bovdent, mint egy boltban. 5 ezer Ft korul kapni, de ha szeretnel me'g tobbet kolteni bovdenvagora, akkor a legjobb valasztas a Knipex fogoja: 32 euro
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Pttypang #96935 üzenetére
a házi megoldásom Dremel vágókorong + köszörű, vagy valami izmos csípőfogó és köszörű, utóbbival szépen síkba köszörülöm a véget, de figyelni kell,hogy a hőtől eldeformálódhat a műanyag betét, ezért a másik oldaláról egyből bowdent dugok bele,amit ki tudok tolni itt.
panelba valszeg jobb egy célszerszám.fém kupakból úgy rémlik, én is csak nagyot kaptam még, váltóhoz vagy lötyögős,vagy műanyag lett..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #96935 üzenetére
Én,amíg nem volt vágóm üllő és hideg vágóval (éles falvéső), egyetlen erős csapással vágtam úgy a bovdent,mint a házat.Egy jó erre való bovdenvágóval viszont megy mind2,bovden és ház is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz Pttypang #97328 üzenetére
Igen, az lemaradg, hogy ezek 26os gumik, mivel nekem az kell, de tudtommal van 27,5-os, azt holnap beszerkesztem majd.
Aszfalton ugye minel inkabb a felso kereknyomas hatarhoz kozelitunk amit a gumi enged, mert annal keskenyebb savban erintkezik az aszfalttal, annal konnyebb gurulnia, mig terepen a nagyobb tapadas miatt minel alacsonyabb nyomason hasznaljuk, ott az also hatart kozelitjuk.
Tehat a gumira irt adatoktol fugg. Nekem pl 2,5 -4,5 bar van rairva, en a tapadast valasztom, ugyhogy 2,5 korul van benne.
3-ra szoktam fujni, es hetente ellenorzom.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #97438 üzenetére
Hát mivel ketten dolgozunk és közös kasszán élünk,muszáj az egyes költségek indokoltságát éppen megkérdőjelező félnek valamennyire belefolyni a másik szakmai területére.Mondjuk nekem nehezebb szakmailag megérteni minek kell a kilencvenháromezredik muskátli a teraszra,vagy miért kell újabb ruha az ajtóbecsukás határáig "nincs mit felvennem"-el zsúfolt szekrényébe,de nejemet is kábé csak addig érdekli a láncom nyúlása,vagy a hátsó sorom kopása,amíg esetleg úgy érzi még megdumálhat használjam tovább kopottan. Újabban,mivel ő is bringázik,azzal érvelek,hogy rendben,én enyémet most cserélem,de az övét pont addig hagyom rohadni csere nélkül,amíg enyémet szerette volna használjam.Gumit tükörsimáig,láncot tésztáig,sorokat pedig körfűrészig...na akkor áll a haja égnek igazán. Amúgy meg csak halkan mondom,de néha bizony nem árt egy kis fék,ellensúly,mert mint mindig ha valami szenvedélyről van szó,könnyen át lehet esni a ló másik oldalára.A kísértés mindenesetre,nagy.
(B)+6030D(/B)...a futás nekem is gyakran eszembe jut,főleg hideg,téli délutánokon,mikor már kifutok az időből és macera azt a rengeteg ruhát,meg mindent magamra venni egyet tekerni.Nyáron nincs baj,hosszúak a nappalok,és meleg is van,az ennyi technikát meg még éppen szeretem a sportban,de mikor kevés az időm,bizony irigylem azt aki futni szeret úgy mint én bringázni.Gyűlölök futni...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Pttypang #97515 üzenetére
Nem csak alumínium, a legtöbb váz a sörösdoboz falvastagságával egyenlő néhány helyen. Csak ha a szénszálas váz igényesen, hozzáértő kezek által van megjavítva (elkészítve - olasz manufaktúrákban újjá is tudják építeni, akár a muffolt Carbon vázakat is), akkor nagyjából örök élet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #97901 üzenetére
Én nem is igazán értem ezt a térdmelegítős dolgot. ...ha hűl az idő,akkor hosszú vékony,ha még hidegebb van akkor vastag hosszú,majd végül második nadrág,vagy harisnya.Ez a térdnadrág,meg térdmelegítő olyan mintha elvágnám hosszú nadrágom szárát.Vagy nem? Ha mondjuk van egy hosszú,és nem akarsz alá venni valamit,mert ágyékodra/hátsódra nem hiányzik (bár nekem még ott szokott fázni ha ereszkedek),akkor talán,de ha hideg van nekem kell deréktől lefele mindenhova a melegítő,nem csak a térdemre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Pttypang #97927 üzenetére
'16-os XT hátsó váltót hogy érdemes használni? Van rajta on és off. Olvastam, hogy on esetén nagyon könnyen le tud szakadni. Ez egyedi dolog lehet az értékelőnél?
https://barbieripnk.hu/
-
RaiZka
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #98344 üzenetére
Van a legolcsóbb,és van a legolcsóbb még ajánlott kategória.Kipróbálni szerintem jó a dekás is,de ha te tudod mit akarsz,akkor tényleg nem szabad egy bizonyos,továbbfejleszthető vázzal ellátott szintű kerékpár alá menni.Magyarán,1-2 év múlva,ha esetleg szintet lépnél,ne pont a váz legyen a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #98347 üzenetére
Csak a felszereltségre gondolok itt,mint hajtás,váltás és kerekek.Persze minden kompatibilis mindennel,de míg mondjuk a Meridánál a belépő szintű vázak is akár versenyre is jók,nevetséges volna abba dekás vázba valami jobb Fulcrum kerékszettet,vagy pl. 105-ös hajtást,váltást szerelni,hisz az egész drágább volna a váznál.Legalábbis szerintem...
(#98348) IMIIKE1998...megnéztem mit jelent. ...hát nem igazán,ugyanakkor persze én is felkapom a fejem,mint bárki más,ha az általam is (elégedettséggel) birtokolt márkát véleményezik.Tény,hogy a Cube a MTB-ben kezdett el utazni,ugyanakkor ma már world tour csapatot is ellát országúti kerékpárral. Hozzáteszem,hogy ha anno másak az anyagi feltételek,meglehet pl. KTM,BMC,Superior,vagy éppen Specit vásároltam volna és akkor most azok mellett kardoskodnék.Tény,hogy a felszereltséget mindenhol ugyanazok a nagy gyártók adják,a vázak között meg már nincs akkora különbség mely indokolná a nagymértékű felárat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Pttypang #98347 üzenetére
Azért egy komolyabb kerékszett vagy akár váltószett komoly ugrás lehet.
Itt a saját példám: mikor megvettema Focust a gyári 32 küllős Mach1 kerekek voltak rajta. Bő fél évig használtam és vettem egy Campagnolo Zonda szettet. Ég és föld volt a kettő! utóbbi kerék nem csak hogy gyönyörű de bitang erős és elég könnyű is kategóriájában. Sokkal jobb lett vele tekerni főleg emelkedőkön felfelé vagy ha kiállva megindítottad a bringát.
Aztán ott van egy apróbb tuning: a gyári fékpofák helyett SwissStop GHP2-esre váltottam. Ez fékhatásban hozott sokat pedig nem is volt egy nagy befektetés a kerékkel ellentétben.Mondjuk a váltószett nálam maardt de el tudom képzelni ha valaki például egy Sora szettről vált egy 105/Ultegra szintre az is komoly előrelépés a több fokozat és jobb váltás miatt.
Persze van egy szint szerintem is aminél jobbra egy gépnél már nem érdemes feljleszteni. Én is úgy érzem most jutottam el oda a Focusommal hogy már nem cserélnék rajta semmit jobbra/drágábbra (hajtókart lehetne még talán) hanem inkább lecserélem egy komolyabb gépre.
Most pont nézegetem a full karbon Ultegrás bringákat mert jövőre szeretnék váltani. Bár a lényeg nálam hogy egy az alunál komfortosabb karbon vázon mehessek már. Én is csak öregszem.Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #98344 üzenetére
De outiban ez a legolcsóbb alatti kategória. Szerintem ha már új outit szeretne valaki akkor full Sora alá semmiképpen. Noname váltókat hagyjuk. Kerekek is a legolcsóbb kategória aminél 30k-ból sokkal jobbat fűzök. A georól nem is beszélve, múltkor nézegettem ezeket a decathlonban, vicc szint.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #98376 üzenetére
Ugyanakkor zavaró lehet,ha pl. vásárolsz egy faxa,könnyű kerékszettet,a váz meg nem csak,hogy kő-nehéz,hanem annyira csálé is,hogy ráadásul még alig tudod a villák közé közepre helyezni új kerekeidet.Nincs ingyen leves ahogy Kúrcsány Fegyenc mondotta volt ,az alacsony árnak valahol vissza kell jönni,a vásárlónak meg meg kell inni ezért a fekete levest...tehát még egyszer a véleményem az,hogy aki komolyan gondolja a kerékpározást,és nem csak mint még egy hobbi sport,a kilenc másik mellé,az ne a Decathlonhervissportsdirectintersport tömegeknek gyártott Bétvindzseneszisxfaktmuddifox stb. féle saját márkásaiból vásároljon,hanem húzza egy lyukkal tovább a nadrágszíjat és vásároljon egy gyengébb felszerelésű,de komolyabb nevű kerékpárt...vagy használtat,ugyebár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen