Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Pttypang #98347 üzenetére

    Azért egy komolyabb kerékszett vagy akár váltószett komoly ugrás lehet.

    Itt a saját példám: mikor megvettema Focust a gyári 32 küllős Mach1 kerekek voltak rajta. Bő fél évig használtam és vettem egy Campagnolo Zonda szettet. Ég és föld volt a kettő! utóbbi kerék nem csak hogy gyönyörű de bitang erős és elég könnyű is kategóriájában. Sokkal jobb lett vele tekerni főleg emelkedőkön felfelé vagy ha kiállva megindítottad a bringát.
    Aztán ott van egy apróbb tuning: a gyári fékpofák helyett SwissStop GHP2-esre váltottam. Ez fékhatásban hozott sokat pedig nem is volt egy nagy befektetés a kerékkel ellentétben.

    Mondjuk a váltószett nálam maardt de el tudom képzelni ha valaki például egy Sora szettről vált egy 105/Ultegra szintre az is komoly előrelépés a több fokozat és jobb váltás miatt.

    Persze van egy szint szerintem is aminél jobbra egy gépnél már nem érdemes feljleszteni. Én is úgy érzem most jutottam el oda a Focusommal hogy már nem cserélnék rajta semmit jobbra/drágábbra (hajtókart lehetne még talán) hanem inkább lecserélem egy komolyabb gépre.
    Most pont nézegetem a full karbon Ultegrás bringákat mert jövőre szeretnék váltani. Bár a lényeg nálam hogy egy az alunál komfortosabb karbon vázon mehessek már. Én is csak öregszem. :DDD

    Més que un club!

Új hozzászólás Aktív témák