-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz deicide #18885 üzenetére
Ezért megyek mindig a belsőben, különösen a Blahától kifelé. De ha véletlenül a külsőben kötök ki, akkor is engedem őket, mert hidd el, sokkal jobb. A lámpánál úgyis utoléred, megint előtted lesz és ha akar, kibaszhat veled, mert elütni úgysem mered, ezt tudja. Nem éri meg.. Beljebb húzódok, engedem, és általában kitér, nem akadályoz. Azt tartom szem előtt, hogy mindenképpen két kerék, sokkal sebezhetőbb. Ha letiprom őket, semmivel nem érek oda sehová hamarabb, olyan mocskul vannak belőve a lámpák. Hadd menjenek. Pedig van nálam is PS.
-
wxppro
aktív tag
válasz deicide #18893 üzenetére
Ja, ez gyökérség. Ezt már nem szabályozták le konkrétan. Mondjuk én nem csorgok előre, csak addig, hogy tuti elérjem a zöldet, így nem tartok fel senkit. Mivel nagyon sokat lófrálok a városban, majdnem minden lámpáról tudom, hogyan vált és meddig zöld. Általában én megyek át utolsónak a lámpa alatt, persze ha sűrű a forgalom, még vagy 4-5 átjön a sárgán/piroson...
-
Gizmo94
veterán
válasz deicide #18893 üzenetére
Sok suttyó bringás is van, mint autós szintén. Ez nem jármű kérdése, hanem emberi mentalitásé. Autós is van, aki látja, hogy ki akarsz állni, elmegy ötven autó, ki nem enged egy paraszt sem, ott gebedhetsz meg. A másik meg egyből fékez hogy gyere. Bringások között detto. Akad paraszt bunkó, amilyet írtál is és van sok normális. Ilyen ez a világ.
-
ludsimon
veterán
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #18921 üzenetére
A csomagtartót meg még tele kéne pakolni nitróval.
Jó dolgok a plusz lóerők, de vigyázz, mert a motornak ettől csökken az élettartama. Igaz akkor ha állandóan nyélen mész vele.
18 - 20 éve volt a szervizben egy olyan 1.4 -es turbo -s UNO ,amibe plusz lóerők miatt a bolygóműkerék tengelye kiütötte a váltó oldalát. -
Because
őstag
válasz deicide #18918 üzenetére
az ehhez hasonló hozzáállást sose értettem... milyen víg lenne ha valaki a piroson is át menne miközben te a kereszteződésben vagy a családoddal azt mondva áh csupán megbüntetnek és meghal valaki rántva egyet a vállán... a szabályok nem hiába vannak, még ha hülyeségnek is tűnnek
-
Because
őstag
válasz deicide #18930 üzenetére
nagyon rosszul gondolkodsz, remélem sose lesz bajod ebből! pont a minap beszélték itt, hogy egy-két autós lenyomja a bringásokat, ezek után ne is csodálkozzon senki!
na de inkább építsük a topikot, segítsetek! sima zománcfesték jó lesz vázra, ráadásul ecsettel festve?
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz deicide #18942 üzenetére
Annyit nem számít a súly, Cancellara is 80 kiló fölött van rendszerint
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Mansi
csendes tag
válasz deicide #18942 üzenetére
"Csak lehet, hogy nézek valami full karbon bringát, hátha azzal tudok még gyorsulni"
Na neee Ez hányadik lesz már 4.5.? Megszállott vagy vaze
Mondjunk felénk van egy Merida-buzi orvos csóka, állítólag 13 bringája van, minden évben megveszi az aktuálisat valamelyiket a palettából, amelyik tetszik neki, szóval még javulhatsz
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #18942 üzenetére
A Te erőnléteddel még jó hogy gyorsulnál a full carbon-nal! Dombokon brutális a különbség.
Ahogy nálam is látszodik amikor átülök a 11 éves MERIDA-ról a 2 éves FOCUS -ra. Bár nem csak az dob ám nagyot, hanem hogy milyen szett van rajta. A minimum az ULETGRA ami felé kacsintgassál!
Azon a szinten ahol már Te is vagy ott szinte minden apró dolog számít. Milyen cipőd van, milyen sisakod, milyen kerék van a bringán. Időfutamra pl. időfutam gép dukál, aero sisakkal teli kerékkel hátul, de vannak spéci időfutamos hajtókarok is... Szóval ebbe azért bele is lehet őrülni.
Én a gyorsúszást szeretném közepes szinten elsajátítani és akkor bepróbálkoznék még egy 10 órán belüli IRON MAN -el. Manapság a futás és a bringázás idejét számolgatom, amit még csak-csak ki tudok kalkulálni, de az úszásról lövésem sincs. Arról nem is beszélve hogy a gyorsúszásom csapnivaló.
Az is rengeteget számít pl. hogy hogy mit eszel. De én speciel nem vagyok hajlandó lemondani a kenyérről, tejről, napi 1 tábla csokiról meg a sok-sok finom magyaros kajáról.
Szerintem a lényeg, hogy örömét lelje az ember abban amit amit csinál.(#18944) nauro - Igen ezt azért még tegyük hozzá, mert nagyon nem mindegy.
(#18955) Mansi - Csak szólok, hogy időfutam bringán is gondolkodik ám. Lassan bővíteni kell a kamrát, hogy elférjenek a paripák.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz deicide #18942 üzenetére
'nézek valami full karbon bringát, hátha azzal tudok még gyorsulni'
biztos hogy tudsz, ahogy Toomy is írta, főleg emelkedőkön érezni...még én is érzem a különbséget a melóbajárós merida meg az outi között, pedig aztán erőnlétem sehol sincs egy normális tempójú outizáshoz.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #18985 üzenetére
Azért ne essünk túlzásokba. Bár a Te pénztárcád bánja.
Csak nehogy korosztályod beli új bajnok szülessen, mert akkor aztán frankón elszégyellem magam.(#18986) SimonYana -Jól döntöttél, a Continental az azért haladósabb külső. A páromnak a sima tour ride van amibe tavaly belepakolt 4000km -t 1 defekttel. Idén megfordítom és tuti elmegy még 4000-et.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
-
Zola007
veterán
válasz deicide #19130 üzenetére
mégis tudsz vele 38-as átlagot....
ennyit erről[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Teasüti
nagyúr
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #19240 üzenetére
Ha lesz egyszer Fehérváron megint valami nyílt nap ahol ki tudsz próbálni egy UTEGRA-s carbon outit. Ne habozzál, tedd meg. Onnantól addig nem fogsz nyugodtan aludni amíg nem lesz egy a segged alatt. A könyöklőd meg próbáld szokni, mert azzal aztán lehet száguldozni. Igaz nagyban rontja az ember biztonságérzetét.
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #19712 üzenetére
Te lehet hogy meg tudod tekerni, mert tudod, hogy oda van rakva a lánc. De az biztos, hogy azzal az áttétellel nem fogsz elsprintelni! Viszont a büdös mocskos tolvaj az nem tudja és gyorsan akar eliszkolni a szerzeménnyel, ami miatt még perec is lehet, főleg ha pl. LOOK medál van a gépen.
Amúgy én is mindig így teszem le a bringát, ha egyáltalán leteszem egy pillanatra.[ Szerkesztve ]
-
válasz deicide #19712 üzenetére
hahaha
(#19750) Stauffenberg
Engem érdekelne, csak nem pesten lakom (nem is fogok sose), és nincs nálam egy AK, és szabad embervadászati engedély
pedig az ilyennek olyan szívesen lőném el a jobb térdét és a könyökét... többet nem rabolna/lopnamás:
nem tudom, hogy a fotós, vagy a bicajos a nagyobb arc-e
->
hasonlít erre [link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
rétisün
veterán
válasz deicide #20458 üzenetére
ahogy már írtam régebben is, nálam nem mindig működött megfelelően, de asszem most adok neki még egy esélyt. a kirándulásokat sportypallal szoktam rögzíteni (már amelyiket) de folyton szerkesztgetni kell utána, hátha az endo jobbban megfelel erre.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #20539 üzenetére
Kihagytad a munkás bringát.
Sztem 4 gép az ideális:
egy 100% hegyre durvulni, egy 100 % aszfaltra, egy leharcolt a városba/munkába és utolsónak egy könnyű trial/dirt gép, hogy vmi technikát is tanuljon az ember - mert ugye egyik másik sem praktikus ugrálni, meg bénázni (de azért mennyire jól jönne, ha a hegyen nem kéne áttolnom egy farönkön, vagy outival át tudnék ugrani egy kátyún, stb).[ Szerkesztve ]
-
sssent
senior tag
válasz deicide #21186 üzenetére
Szögezzük le, hogy nem vagyok orvos és versenyző sem, tehát simán tévedhetek. Abban meglehetősen biztos vagyok, hogy az emberi szervezet vízháztartása közel sem összemérhető egy atomreaktor "tehetetlenségével". Emiatt én nem látom, hogy miért kéne már verseny előtt több nappal korábban vízelvonásba kezdeni. Ez szerintem csak arra lenne jó, hogy ha verseny előtt mérlegelned kéne, de ez nem az a sport. Én pont az ellenkezőjét csinálnám, bőven innék a verseny előtti napokban (de nem közvetlenül a verseny előtt). Ha túl kevés a víz a szervezetedben, akkor a veseműködésed sem feltétlenül tökéletes, így egy csomó salakanyag bentragadhat a vízelvonó-kúra alatt. Nyilván a másik véglet felé sem kéne átesni, ha túl sokat iszol, az sem ideális a veséidnek.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz deicide #21808 üzenetére
Engem ugyan nem izgat ha nem tudok a lámpánál előrecsorogni. Sokszor van amikor eleve úgy állnak be, hogy túl szűkös, tükröket meg nem akarok bántalmazni. Nem izgat. De amikor van egy csomó hely, akkor miért ne mehetnék előre? Amikor szűkös az út (nem tudnak kikerülni), akkor meg direkt nem megyek előre ha tudnék sem, hogy ne tartsak fel egy egész kocsisort a lassabb felgyorsítással, nekem olyankor ég a pofám és kerülöm a szituációkat amiben feltartanám az autósokat.
Szóval persze, lehet azt kérdezni, hogy miért nem elég a sor végéről indulnom, de ugyan úgy lehet azt is kérdezni, hogy miért zavarja az autósokat ha valaki előremegy.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz deicide #21808 üzenetére
én ált. végigviszem nagykörtén a zöldhullámot és be is foglalom a szélső sávot, mert ha a szélén megyek, akkor vagy rámnyitják az ajtót vagy lecentiznek, így meg muszáj kerülnie, amúgy se a bringás akadályozza ált. a forgalmat, hanem az autósok lassítják egymást (kanyarodás, parkolás stb.)
-
sssent
senior tag
válasz deicide #21808 üzenetére
Újabban visszaállították a zöldhullámot a Körúton? Mert ha úgyis piros lesz a lámpa, akkor miért kell megelőzni a biciklist? A külső sávban vészvillogó, rakodó, vagy egyszerűen kanyarodáshoz feltorlódó autóktól úgysem nagyon lehet haladni. Nekem sose a biciklisekkel volt ott bajom, főleg, hogy a lassú kocabringások jellemzően túl majrésak, hogy lemenjenek az útra, inkább a járdán cikáznak a gyalogosok nagy örömére.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest