- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Microsoft Office és Office 365 topic
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ubuntu Linux
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
superecneB
őstag
válasz #48525824 #14541 üzenetére
Lehetséges, hogy igazad van, de várjuk meg a rendőr-főkapitányság hivatalos álláspontját a kérdéskörrel kapcsolatban.
Más:
Mitől lehet, hogy nagyon macerás leszedni a pedált (WD40, melegítés, 50cm-es erőkar és küzdelem) Truvativ Firex SL GXP + ilyesmi pedál.[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz #48525824 #15168 üzenetére
Nem kerültél még olyan szituációba hogy nem volt menekülőútvonalad? Én már igen, most lesz a negyedik térdműtétem...
Amíg a közlekedésben nem egyedüli résztvevő vagy, addig előállhat olyan helyzet ahol nincsen.
Nem beszélve arról, hogy meggyőződésem, hogy hiába nem a te hibádból adódik a balesetveszélyes szituáció, egy esetleges ütközéskor ugyanannyira (sőt..) hibás leszel a kerékpár nem megfelelő felszereltsége miattOlyan dolog ez valahol, hogy hiába mondja valaki hogy ő még sosem karambolozott részegen, pedig gyakran vezet úgy...
(Még mielőtt nekem esne bárki is, nem flamekeltésnek szánom, puszta ellenvélemény volt)
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Runner_fxr
Ármester
válasz #48525824 #15170 üzenetére
Én nem fikázásnak szántam, csupán szintén elmondtam a véleményem a témával kapcsolatban. Én már önmagában a városi kerékpározást sem tartom egy túl biztonságos dolognak, Budapestet alapul véve. Lehetne ez egy jó dolog is, rendes kerékpárutakkal és kevesebb autóval, de sajnos jelen állapotában ez nem kerékpározás. Számomra a kerékpározás az egészségről szól, meg a kikapcsolódásról. Nem arról, hogy szívom a tüdőmbe a sok mocskot, amitől károsodik az érrendszer és a szív is, hanem pont, hogy friss levegőt akarok oda juttatni és erősödni. Nyilván mindenfajta kerékpározásban benne van egy esetleges sérülés lehetősége, de a városi bicajozásban fokozottan benne van. Én kizárólag az erdei kerékpározást tartom egészségesnek és biztonságosnak Magyarországon. Visszatérve a fixire, elhiszem, hogy szereted és tetszik, azt is elhiszem, hogy tapasztalt vagy és jól kezeled, ettől még fék nélkül kerékpározni nem okés. Mi van akkor ha az összes menekülő útvonalon van valami akadály? Én is láttam azt a fixis kerékpáros filmet, még ott is volt, hogy nem volt menekülő útvonal, pedig egy jó nagy mese volt az a film.
Én továbbra is azt gondolom, hogy ez divat, fölöslegesen viszed vásárra a bőröd és másokét is. Olyan nincs, hogy te vagy a superman és te aztán soha és semmilyen körülmények között nem csinálsz balesetet a fék nélküli kerékpároddal, mert az agyad egy szuperszámítógép ami a másodperc tört része alatt eléd vetíti a lehetséges menekülő útvonalat és te sohasem hibázhatsz, na ne vicceljünk már.És mielőtt félreértesz, én egyáltalán nem a fixit mint kerékpárt tartom rossz dolognak, lehet nekem is tetszene egy zárt pályán, ahova eleve kitalálték, nekem azzal van bajom, hogy kivitték a közlekedésbe.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz #48525824 #15179 üzenetére
Ha tudod hogy nem tudnál megállni ott a baj. Én mondjuk elő sem veszem esőben hóban az országútit, kanyarodni nem lehet vele normálisan nem hogy manőverezni. Mikor fent kerekeztem nekem is olyasmi volt, városban könnyebb tartani mint országúton. Csak józsef körúton kellemetlen mikor bedugul a forgalom és visszapillantók között kell manőverezni 44 széles kormánnyal.. Országútinál mégiscsak ott van hogy hátsó fék is a kezedbevan, nehéz megtanulni de tudni lehet nagyjából hol a határ ahol még nem csúszol meg és fog is rendesen a fék. Fixre tett hátsó lánckerekesnél meg mindig farol a gép, ezt nehéz kivédeni véleményem szerint.. Meg sok kellemetlenség érhet vele még szárazon is azt hiszem.
-
313313
addikt
válasz #48525824 #15695 üzenetére
Meg a többi pirosazónak is.
Néha én is át szoktam slisszolni, de előtte szét nézek, hogy közelbe van-e rendőr autó.... Nyilván nem szabályos... de én azért körültekintően szoktam szabálytalankodniHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
rii
nagyúr
válasz #48525824 #16727 üzenetére
szerintem fantaszikus
egyzser mentem margithídon
és olyan defektem lett, hogy a gumiban levő slime-t még a külső át is kiküldte a p.csába ... szökökút lett az első kerékből ... leálltam .. mondom ennek vége .. tolhatom ... megeresem a tüskét akkor már ... nem találtam ... visszametnem a kerékpárhoz, és csak annyi levegő ment ki belőle míg azt a 10-15-öt pörögte a kerék, míg megálltam ... utána megtartotta az egészet ... lementem haverhoz műhelybe, klubboltunk, este nézem inulás előtt, még mindig ugyanúgy tartja, ahogy a margit hídnál letámasztottam ... elindulok haza ... tartja, és csak a ház előtt 5 m-re durrant el megint de akkor már véglegesende el is vitt, meg is várt, és haza is hozott
(utálom a mondern cuccokat, mert nem illenek a 30-40 éves libakergetőimhez, de ezt a slime-ot szeretem)piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
belaazallat
addikt
válasz #48525824 #17565 üzenetére
Autós adott betétlapot? Rendőr volt a helyszínen? Szervizbe nézesd meg a váz nem deformálódott-e!
Ez a biztosítón is múlik, havernak fél évébe telt, mire pénzt látott.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-
Gizmo94
veterán
válasz #48525824 #17578 üzenetére
A szerencsés az lett volna, hogy kellett volna kitölteni egy ilyen szar kárbejelentőt, a biztosítónak, amin lerajzoljátok a balesetet, a járművek helyzetét, sérülésiket, stb. valamint leírjátok ami történt és ezen a bejelentőn írásban elismeri a felelősségét. Ezt kéri a biztosító, bár bringával még nem ütköztem hálaégnek. Elvileg minden autóban kötelező lenne lennie, nálam is van mindig. Ha rendőr volt ésa károkozó elismerte a felelősségét, az jó. Bár volt már olyan cirkuszom amikor a vétkes fél a helyszínen elismerte a kizárólagos felelősségét, utólag viszont módosítani akarta közös felelősségre és közel egy év meg pár tárgyalás után lett pénz.
sanzi89: Pont ilyen megfontolásból vettem én is, ilyen bárhová jó lehet alapon., takarítani-kenni, WD40 kiegészítőnek. Ilyen mindenre jó csodaszernek. Ennyi pénzért macskát dobálni is jó.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz #48525824 #17581 üzenetére
Jobban jártatok volna mindketten, ha van esze, bele is ment volna egyből. A kerékszetted ára nem sok ahhoz képest, hogy most majd két évig szopik rendesen az emelt díjjal, na meg két fokozatot visszaesik bonusban.. Ráadásul a következő kötelezőjét is szarabb feltételekkel köti át, mert volt okozott káreseménye.
-
sanzi89
addikt
válasz #48525824 #17584 üzenetére
Hát, nem tudom.
Engem mikor elcsaptak úgy éreztem, hogy a csókát a lehető legjobban inzultálják elölről-hátulról. Kretén volt, nem figyelt, veszélyeztette a testi épségemet, én szenvedtem sérülést, és még filózzak azon, hogy neki hogyan lenne könnyebb... Egy túrót, rendőrt hívtam azonnal.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #17594 üzenetére
Akkor jó közel volt hozzám.
Írtad, h Nagytétény, 15.ker, milyen útvonalon jössz?
Én erre szoktam közlekedni. Direkt kikerülöm azt a szakaszt, és az útminőség kiváló!
Nem szeretem azt a kereszteződést, annál már csak a Pálya-Rákospalotai határút kereszteződés a gázabb csúcsidőben.Edzéskor meg ez az útszakasz a leggázabb amit nem tudok kikerülni:
[link]Hát nem sok ilyen gané kereszteződést ismerek...
Egy lámpa nem lenne rossz ide.
A rákospalotain akkora a forgalom még 14h-kor is, h alig lehet kimenni. Gyakorlatilag be kell pofátlankodni és aztán vagy ráfékez vagy elüt...[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #17596 üzenetére
Hungária?
Uhh, még ha járdán is mész (a térképen azon az oldalon csak járda van), akkor se vállalnám be a rengeteg össze vissza elállított lámpák miatt.Én mikor Budára jártam dolgozni ez az útvonal jött be legjobban:
[link]
Visszafelé pedig a Dohány u. mert a Dohány és a Dembinszky egyirányú.Ez volt a legkomfortosabb ami bejött. Vagy 6x módosítottam az útvonalon mire tökéletesítettem időben és komfortban az egészet. (Komfort alatt nem csak az út minőségére gondolok, hanem a lámpák zöldhullámaira és a legkevesebbszer való megállás/lassítást. Mert ugye városban nem is az számít mi a legrövidebb útvonal, hanem mi az az útvonal ahol a legkevesebb lassítással jutsz el A-ból B-be. )
Időben kb +5-10 perc a difi a Kerepesi-Rákóczi-József krt-Petőfi híd és ez között és jóval kellemesebb az útvonal.
Amúgy abban az irodaházban mivel foglalkoznak ami a térképen van bejelölve?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
sssent
senior tag
válasz #48525824 #17584 üzenetére
A rendőrségi eljárás már mindenképpen végigmegy - a rendőr erre mondta, hogy nem rendezhetitek egymás közt. A kárrendezést viszont ettől függetlenül nem kötelező a kötelező biztosítás terhére intézni. Ha nem túl nagy a kár, akkor mindkét félnek előnyösebb lehet kihagyni a biztosítós sz*rakodást.
Ja, arra azért figyelj, hogy még véletlenül se ismerj el vagy nyilatkozz valami olyat egy ilyen közvetlen megállapodásban, aminek felhasználásával a rendőrségi eljárásban még netán téged is elő találnak venni. Van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #18566 üzenetére
Ha csak közlekedésre kell akkor bőven elég szerintem is. Bár ha 40-50 km/h -ás szél van - netalántán több - akkor azért nem ártanak a menekülő fokozatok!
(#18567) fpeter07 - Igen emlékszem mikor írtad, hogy minek versenyezni...
Én erre azt mondom, ha van kellő edzettsége az embernek akkor rohadt nagy adrenalin bomba ám egy versenyen való részvétel. Főleg ahogy a Csabi csinálta a Tihany kupán. Lehet hogy nem volt elől sokat, de profi versenyzőkkel végig maradni 7 kemény mászás után azért nem kis teljesítmény. Az is szerencsés, hogy helyrajzilag jó helyre született, mert ha alföldi gyerek lenne nem biztos, hogy most itt tartana. Bár az alföldön is vannak igazán kemény betyárok!
Számomra pl. a mászások nélküli sík terep rohad unalmas tud lenni.(#18568) imyourfriend - Csak jelentős szél ne legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #18571 üzenetére
Én meg 2012 - ben a Cseheknél a Saratice-i 24 órás versenyen amikor az első kör végén a 13. km -nél taknyoltam eltörtem a hátsó váltómat. Tartalék váltó hiányában belőttem fix. 52-17 -re a verdát, amit 100km -en keresztül tekertem. A 13km -es körben volt egy 40m -es szintkülönbség ami egy komoly szerpentinben nyilvánult meg. Minden körbe egyre szarabb volt feltaposni ott magam. Az volt a szerencsém hogy a körözések közben fény derült arra, miszerint az egyik magyar csapatos indulónak volt egy tartalék váltója, így csak kb. 100 km-t kellett gyötörnöm magam a fixivel. Körről körre éreztem, hogy frankón bele fogok ebbe pusztulni a 24óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz #48525824 #18571 üzenetére
Nem mindenkinek akkora kihívás, persze, én is végigmegyek egy velencei-tó kört simán 52/11-el, mint pl tegnap is, de azért nem mindenkinek van, hogy a neveddel szóvicceljek, mammutfenyő vastagságú combja ehhez. Meg aztán az sem mindegy, hogy kiállva szenveded fel a dombra a bringát, vagy kényelmesen 25km/h-val, ülve.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rii
nagyúr
válasz #48525824 #18584 üzenetére
hát meg régen a nagyapáink hogy jártak?
libakergetővel divatosabb nevén ma már egy subkultúrát jelképező SS-el ...én is mentem már ilyen kis géppel 110 kmt-t is tavaly nyáron ....
60-80 -at meg elég sokszor
46-ot meg minden szombaton az évben
35-öt meg edézésképp hetenként este munkaután párszor(#18578) hoffman_: az a baj én mindig sz.rrá pakolom pedig kedvem lenne egy szép, klaszikus, stílusos géppel járni ... dehát azzal járok ami prkatikus, terep, aszfalt, sok cucc ... .-)
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Djuree
félisten
válasz #48525824 #18799 üzenetére
azigen.
sok ilyen idióta van sajnos, rájuk kell hagyni, ezt élvezik egészségükre. minél távolabb kell tőlük menni oszt leszarni őket.
egyszer havert is megtámadta egy ilyen kocsiból kiugrós figura, pedig nem is ő volt a hibás, bele is ment az árokba mert a kocsi leszorította, elkezdte ütlegelni havert, én meg nem vagyok kis darab, már megint 100 körül vagyok meg majd 2 méter, reflexből adtam neki a sisakkal egyet, utána már kicsit lehiggadt.
aztán láttuk hogy a szőke nője vezette a kocsit, az meg ott sírt hogy ne veszekedjünk már. mondom az idióta pasid kezdte, én csak méltóképp válaszoltam a kommunikációra.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Solad
őstag
-
Zola007
veterán
válasz #48525824 #18803 üzenetére
lassan kérhetnél személyzeti parkolót, annyit jársz mostanság a rendőrségre
Felraktam egy könyvet, akit esetleg érdekel az Schraner - The Art of Wheelbilding tölthető
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
sssent
senior tag
válasz #48525824 #18803 üzenetére
Az érdekes. Nem vagyok jogász, de tudtommal bűncselekmény megalapozott gyanúja esetén a rendőrségnek hivatalból eljárást kell indítania. Olyannyira, hogy azt te meg se tudod akadályozni, még akkor sem, ha te vagy a sértett. Amit leírtál, az minimum közúti veszélyeztetés (Btk. szerint bűncselekmény). Ha ezt te és a tanúk így előadtátok a rendőröknek, az szerintem eléggé meg kéne alapozza azt a gyanút.
Solad: Hozzá se kell érnie. A közúti veszélyeztetés fennállásának nem feltétele a személyi sérülés, sőt még a baleset bekövetkezte sem. Elég csak a testi épséget szándékosan veszélyeztetni, ami egy hirtelen fékezésre kényszerített bringásnál nem tűnik nehezen igazolhatónak.
-
sssent
senior tag
válasz #48525824 #18806 üzenetére
Most jut eszembe, hogy te említettél nemrég féktelen fixit. Ha ezzel közlekedtél, akkor nem lehet, hogy a féktelenségnek szerepe van abban, hogy ilyen gyakran megtalál a baj? Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy innentől mindenért csakis te vagy a hibás, de van a kreszben egy ilyen "bizalmi elv" nevű dolog, ami alapján az emberek feltételezhetik, hogy te elöl-hátul fékkel közlekedsz. És a nyakamat rá, hogy ami egy féktelen fixivel már vészfékezés, az nekem legfeljebb egy erőteljes lassítás. Már ilyenre sem feltétlenül szép kényszeríteni egy bringást, de azért elgondolkoznék rajta, hogy tekintsem-e veszélyeztetésnek az ilyet.
A testi sértés az más téma, arra nincs mentség.
Kérdésem tekintheted költőinek, válaszodtól függetlenül nem fogok egy potenciális féktelen flame-ben részt venni.
Solad: ja úgy, amikor pl. épp 5 centi oldaltávolsággal előz, és az óra csatja véletlenül beleakad a fényezésbe egyensúlyozás közben. A pedál necces, nagyon meg tudja bontani az egyensúlyodat
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #18799 üzenetére
Ütni, rugni? Ez most komoly?
Feljelentés, rendőrség?
Sérülés gondolom történt, akkor pedig mentőt is kell hívni kötelezően.Tegnapi történet:
Ma majdnem estem egy idióta sofőr miatt (nyugger)! Súrolta a kezemet és utánasprinteltem adrenalinnal teli és úgy leordítottam szerencsétlen fejét mint még soha senkit az életbe. Kezdésnek rávertem az ablakára egy nagyot. Én: "Hallottál valaha a közveszélyokozásról? Ez pont az volt amit csináltál te hülye vén fasz. Nekiállt mondani, hogy "- Elestél? Nekedmentem? Mitkeresel az úton stb stb. Én: "Hívjak rendőrt és megkérdezzük tőle is, hogy milyen jogaim vannak és magának miért kell veszélyeztetni? Engem nem vesz körül fél tonna vas, ha elesek megsérülök. 30 éves Merciddel nem férsz el a másik sávban? Aztán zöld lett, de olyan ideg voltam, hogy végig ordítva mondtam neki a mondandóm...
undefined
-
sssent
senior tag
válasz #48525824 #18815 üzenetére
Ok, akkor most nem volt szerepe a fékeknek, vagyis hiányuknak. Azt azért fontold meg, hogy ez nem biztos, hogy mindig így lesz. Ráadásul ha neadjisten egyszer véletlenül el találsz kapni egy gyalogost, akkor téged vehetnek elő elég könnyen közúti veszélyeztetésért, ugyanis hiába lenne a baleset maga véletlen, ha te fékek nélkül közlekedsz, vagyis szándékosan kreszt sértesz. Na de most már tényleg befejezem, bocsánat.
-
razzorr
őstag
válasz #48525824 #18815 üzenetére
Átérzem a helyzetedet, veled vagyunk!
Nálam nap mint nap történik valami kisebb-nagyobb incidens. Pedig a zebrákon leszállok, nem centizem a gyalogosokat és nem megyek az út közepén, hanem inkább a csatornafedeleken, hogy ezáltal se legyen gond és ne akadályozzam az autósokat. Mivel én is sokat autózok, így tudom hogy mire kell odafigyelni.
De így is amikor keróra ülök, kb.mostanság majdnem minden nap, sík ideg vagyok a sok barom miatt és halál félelmem van sokszor. De nem is magam miatt aggódok, hanem a párom miatt inkább, sokszor tekerünk együtt, én elöl, ő hátul és ilyenkor sokszor a hátsó szívja meg. De akkor is elöl kell mennem, mert határozottabb vagyok és az kell a bringázáshoz.Ma pl.egyedül mentem Debrecen "csodás" utcáin, jön a zebra,leszállok,tolom, erre a faszi ráparkol a zebra kellős közepére, amikor neki már rég piros volt, de ő meg a többi birka autós nyomta rá magát a zebrára. Mi persze a gyalogosokkal centizve fértünk el a kocsitól, mint mondottam toltam a gépet, erre neki áll feljebb hogy mit centizem ki. Na én meg kikeltem magamból, hogy minek kell ráállni a zebrára...és még ő dumált, hogy leüt. Kickboxos múltamnak köszönhetően nem félek ilyen redős nyakúaktól sem, és akkor megálltam és mondtam, hogy "várlak haver, gyere akkor,ne fenyegetőzz..." De csak ugatott mint egy kutyuli. Utána dobtam neki egy puszit és ágyő.
De voltak ismerőseim, akik kegyetlenül beleálltak az ilyen szitukba, volt aki kitépte az autóst és az ablakot is benyomta...
A lényeg, hogy legtöbbször a higgadtság célravezetőbb, de ha veszélyeztet komolyabban, akkor nyugodtan fenyegetőzni kell rendőrrel, kocsikarcolással, index letöréssel, de inkább húzzuk le a gatyánkat és a fenekünket mutassuk meg neki, akkor sokan érzik magukat tényleg igazi SEGGfejnek
De lehetőség szerint, főleg ha borulás is történik, ne hagyjuk magunkat. -
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #18826 üzenetére
Jah, az Egressy-Nagy Lajos kereszteződésre gondoltam amúgy is, csak máshol jár az agyam.
Azért mondom és feltételezem, hogy gondolom Te nem mész keresztül piroson ahol a villamos elcsaphat és egy baromi forgalmas útvonal. Pluszba beláthatatlan és szeretnek az autósok is odalépni neki.Csak azért mondom mert ezt pont ma láttam, villamos is csengetett neki, meg az autósok satu, duda stb.
Ez nem vagányság, egyszerűen felelőtlenség és őrültség.[ Szerkesztve ]
undefined
-
eddie1978
aktív tag
válasz #48525824 #19002 üzenetére
A féknélküliséget nem értem. A line of sight féle futárállatok azért jobban kezelik a bringát, mint a most divatból útra szabadult, sokszor bizonytalan vagy felelőtlen fiatalok. Gördülve, két kereket fékezve nagyobb fékerő vihető át, mint egy kereket csúsztatva. Ez fizika. Tuti így van. Én biztonságosabbnak gondolom a két fékes megoldást. Ész azért mindegyikhez kell.
-
Zola007
veterán
válasz #48525824 #19909 üzenetére
az hogy kb eléggé kínai
az egyik helyi kerékpárbolt ki is hagyja a csepel logót, megrendelte a vázat közvetlenül a kínai gyártól és saját címkével nyomatják a szezon elejétől (~10-el olcsóbban)[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #19954 üzenetére
MO. ~50 évvel van csak lemaradva kulturálisan a nyugattól.
Ez ilyen.
Kresz oktatóm mondta, hogy a közlekedés "városi dzsungel", ahol túlélni csak extrém odafigyeléssel lehet.
Semmi nem garantálja, hogy nem esik bajod ha te magad betartod a szabályokat.Másrészt meg nem a kultúrában kell keresni feltétlenül a magatartási problémákat.
Én is sokkal szívesebben engedném át a gyalogost a zebrán, ha nem 400 forintos benzint pöfékelnék éppen el, amíg ő komótosan átbattyog az úton. 200 Ft-os benzin mellett viszont nem zavarna egy komplett óvodás csoport sem.
Hiába van elsőbbsége, az ő türelme ingyen van, a benzin meg nem.
Persze ez is körülmény függő, szvsz a gyalogos csak akkor lépjen le elém, ha ezt a sűrű forgalom indokolja. Mint a zavarás és akadályozás indokolt esetben a Kresz-ben. Viszont gyér forgalomban igenis várjon még 5 másodpercet, amíg elmegyek és utánam le át tud menni zavarás nélkül nekem meg nem kellett eldisszipálni egy rakás mozgási energiát.(#19953) Zola007
+1, többek közt.
Sztem amúgy meg mindenki utál mindenkit.[ Szerkesztve ]
-
Csapi007
veterán
válasz #48525824 #19954 üzenetére
Hy
Azért az más, hogy épp most vált, de én már nem fékezek és átmegyek mikor már néhány másodperce piros.
Olyan autóst aki a "régóta" piroson megy át azért nem látni minden sarkon.
Persze a szabály szempontjából ez mindegy, de azért a mentalitás nagyon más."Csak úgy mondom"
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motoros topic
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...