- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
semmiho
tag
Nem tudom már, írtam-e vagy csak szerettem volna; ez egy a 3-4k EUR árú vázak közt egy üdítő folt még a kompromisszumai ellenére is. Bike Ahead Components "The Frame". [link] (Made in Portugal).
M-es méretben 877g tengellyel, nyeregcsőbilinccsel, váltófüllel együtt. -
ZavaBalazs
őstag
válasz MPowerPH #283800 üzenetére
én biztos nem de simán benne van, persze. most a kerékszettnél is mehetne az énmegmondtamozás, hogy akkor már miért nem a legelején cserélte le a kereket, mert akkor nullkilométeresen hirdethette volna meg a gyárit - de nekem nem úgy jön le, hogy nagyon izgatja egy (a biciklihez képest elenyésző mértékű) anyagi bukó, már ha egyáltalán el akarja adni...
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #283801 üzenetére
Én is néztem ezt, csúcsvázak között valóban "olcsó", de a Porte olcsóbb, kár, hogy abból egyelőre csak M-es van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz bbsofficial #283752 üzenetére
Remélhetőleg nem lesz tényleg semmi baj a vázzal. Viszont semmi rendkívüli nincs ebben. Egy nagy gyártónál egy XC MTB alu váz kiteszi az ár nagy részét. Nézd csak meg, egy Merida váz, semmi extra mégis 2-300ezer Ft. Az alkatrészeket nagy tételben valószínűleg olcsón megkapják. Az összeszerelés is sokat kitehet, mert ezen is spórolnak a kínaiak, lásd a nem jól beállított fékek. A teleszkópot azt mindenkinek magának kell beállítania, így az nem gond, hogy puha.
De extrém szakágaknál is egy DH, Trail vagy AM váz (Nukeproof, Marin, Santa Cruz stb.) szintén 2-3-400ezer Forintért kezdődnek. Egy Scott csúcs váz meg millió fölött kezdődik.
-
X2N
senior tag
válasz Fall-N #283806 üzenetére
Én egy Ragley Mmmbop vázat vettem pár hónapja 150eFt-ért, kicsit lehetett volna olcsóbb is, de ilyen geo-t csak nagyon kevés helyen kap az ember, Németből sikerült berendelni nem kellett szívni az Angolokkal meg a vámolással.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Ka999
tag
Sziasztok! Amatőr kérdés, de min múlik, hogy fel tudom-e tenni a 8as Shimano fogaskoszorú helyére a 11est? Tudom, más váltó, más lánc, stb., de ha csak szigorúan a hátsó kereket vesszük?
-
lsebestyen
addikt
Coll de Sóller pazar vonalvezetéssel:
Làbmelegítős térdes kép van mára, mert reggel még zuhogott az eső. Szerencsére nagy volt a szél és hamar felszáradt. 140km 2000m szint, egyedül, mert a többiek beparáztak a zuhé miatt. A képen a távolban ott a tenger is. -
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balintbaba
tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #283817 üzenetére
Bocs, elírtam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
Holnap megyek Decathlonba, megnézném a rövidgatyát és a rövid mezeket tavaszra/nyárra.
Gatyából nem kell kantáros, ez a kettő jöhet szóba.
Férfi kerékpáros nadrág, nyári - RC 100-as VAN RYSEL - Decathlon
Férfi kerékpáros rövidnadrág - RC500 VAN RYSEL - DecathlonMezből pedig ez a kettő lehet érdekes, bár inkább az RC500 felé tendálok, mert az passzentos:
Férfi országúti kerékpáros mez RC100, rövid ujjú TRIBAN - Decathlon
Férfi országúti kerékpáros mez RC500, rövid ujjú VAN RYSEL - DecathlonEgy kérdés: a fenti mezek alá kell ilyen nyári aláöltözet? Vagy azokat már eleve a pucér bőrre kell felvenni?
Kerékpáros ujjatlan aláöltözet, nyári VAN RYSEL - Decathlon
Kerékpáros ujjatlan aláöltözet, nyári VAN RYSEL - DecathlonArra gondoltam, hogy amelyik jó, abból veszek 1-1-et, jobb időben próba, aztán ha beválik, legalább már utána tudok rendelni. Az őszi cuccaik az én szintemen bőven jók, szinte mindenből ilyen RC100 vagy RC500 van, és nagyon bejöttek. Csak hát ha kijön a jó idő, kell majd a nyári cucc.
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #283815 üzenetére
1000 éve dolgoztam egy bringaboltban, ahol elég butik bringákat raktunk össze. Köztük sok titánium is volt: Litespeed, Moots, Merlin.
Ezek már akkor is nagy múltú gyártók voltak, horror áron.
Az biztos, hogy elég sok baj volt a vázakkal, sok nyikorgott, kattogott a nyeregcsőnél, középcsapágynál.
Én nem értek hozzá, de elvileg baromi nehéz titániumból normális bringát épiteni, nagyon kevesen tudnak normálisan hegeszteni, az alapanyag mellett ezért is olyan drága.Mivel ez kb féláron van, illetve említést sem tesz a cikk, hogy hol készülnek a vázak, ezért számomra egyértelmű, hogy kínai.
Ha valaki látott már normális titánváz készítéséről videót, akkor hamar rájön, hogy ez nagyon nem egy liga lesz Kínából.
Tudod szerintem Te is, hogy nyakra-főre rendelem Kínából a bringás szemetet, de hogy ehhez nem nyúlnék, az tuti! -
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #283820 üzenetére
Ebben nincs tapasztalatom, de gondolom ez sem bőrszín meg nemzetfüggő . Nemrég én is linkeltem hasonló
videótcikket, kínai gyártó és feltűnik pár Chromag váz meg Cane Creek hajtókar is a képeken. Abban viszont egyetértek, hogy ez az olcsó Gloria gyanús. De én csak linkeltem, ártatlan vagyok![ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #283814 üzenetére
Néztem straván, nagyon pazar helyeken toljátok hála isten ide is kijutott némi jó idő
-------------
Hoztam egy kis finomságot estére
A héten megjöttek az új kerekek a Cube-hoz. Ezzel felkerült az "i" re a pont. Elsőnek "hajtást és geót" venni a bringával, majd venni alá egy jó kerékszettet.
Picit hosszú lesz előre szólok .
3 esélyes volt. Eleinte a Reserve 40/44 néztem ki 240-es agyakkal/ Roval Rapide CLII 50/63mm DT350 agyak / (a legújabb változat) DT Swiss ERC 1400 45mm DT240 agyakkal.A Reserve nem igazán hozzá férhető EU-ban. Súlyos felárral csak. Nem kevés utána járás után, elvetettem, maradt a másik kettő. A Roval végül azért nem lett befutó, mert leginkább ezt igen csak nyári keréknek gondolnám, biztos jó lett volna kellemes időkben, de így elsőre nem igazán mertem ekkora összeget beruházni egy ilyen mély felnibe, tekintve hogy az év minden hónapjában tekerek. + a Fulcrum 400-as gyári is képes volt akkorát rántani a kormányon szélben/ kamion busz.. szemből és előzve alkalmakkor - hogy meg tudott lepni rendesen - még ha készültem is rá.
Így a befutó a DT Swiss szett lett. Ebből két kivitel van, a 35 és a 45mm mélység. A 35-ös "eleve nem került szóba". A kerékszett dobozból kivéve felniszalaggal 1463 gramm. Horgos felni (szempont volt) Tubeless-re előkészített, + szelep járt hozzá, illetve még egy Sram XDR freehub-is. A lelke DT240, hátul az új EXP (nem akarok belemenni mi változott a régihez képest, akit esetleg érdekel neten van info).
A 45mm mélység úgy gondoltam egy jó kompromisszumos mindenes/megjelenésre is jobban adja. A kereket az "aero endurance" kategóriába sorolja a DT. Aero küllők, rejtett küllő anya (nem feltétlen jó ötlet..) a DT240 "aero" optimalizált agyai. (lényegében más kialakításúak mint a hagyományos...). A kereket 28mm gumi szélességre optimalizálták aero szempontból. (szintén szempont volt nekem)
A pirelli p zero race 4s gumik szépen felmentek különösebb megerőltetés nélkül. Olyan 82 PSi-n 29.7mm szélességre "teszi a gumit", maga a felni külső szélessége 28.7 de nagyon szép zökkenő mentes átmentet ad a gumi oldafala és a felni közt. Szép U alakú gumi formát ad a felni. (most itt bele lehetne menni hogy alacsonyabb nyomáson lehet használni, javul a gördülés is, de ezek szerintem "nem tételek"). Csatoltam fotót a lényegről...
A kerék viselkedése: (100km mentem vele eddig, szeles nap is volt):
Hiába mélyebb mint a fulcrum (34mm mélysége) a felni profil kialakítása (ami egyébként UV) miatt, sokkal! jobb a kezelhetőség, stabilitás mind oldalszélben és minden körülmények közt. Jött kamion, busz, előzve szemből, és teljesen rendben van. Semmi "elakadás" rándulás, oldalszélben nagyon enyhe kiszámítható nyomást néha érezni de ez "semmi", 50km/h tempón volt ahol jobban "be-be" lehetett érezni a szél hatását de itt is végig kiszámítható finom enyhe nyomás formájában csak, közelében nem volt annak mint a fulcrum-nál kisebb sebességnél mikor pl egy kamion jött szemből. 5*-rá.
Menetminőség: Jobb lett, hiába mélyebb (minél mélyebb a felni annál merevebb) egyáltalán nem érezni rajta. Illik a Cube carbon keretéhez szerintem. A rendszer együtt nagyon "finom krémes" haladást nyújt. Oda vagyok meg vissza. A felni hangja ahogy haladsz vele nagyon jó. 5*
A hátsó DT240 EXp hangja: Na igen a hang a kerepelés, én utálom a hangos agyakat. A csendest szeretem. Sokat jártam utána, fórumok, youtub milyen is lehet ez az új EXP - és csendesnek tiulálták. Dt-hez képest. És az. Imádom azt a finom hangját ahogy "szól" szabadon futáskor. Más mint amiket eddig hallottam. Kifejezetten csendes de szép. alig hallani menet közben. (nem veri fel az utcát sem) Az onyx- agy így kihúzva a jövőbeni listáról.
Még ha idővel hangosodni is fog (ahogy nyomja ki a zsirt, melegszik az idő...) de eddig 100km-ig semmit nem változott a hangja, remélem sokáig így marad. 5*
Sebesség?: Igaz még nem sokat mentem vele, de én semmi különösebb gyorsulást nem érzékelek (talán nagyobb sebességnél igen) - számok alapján valamicske kell hogy legyen, de nem igazán érzékelhető ennyiből még.
Ez egy szubjektív beszámoló volt, az én elvárásaimhoz mérve.
(A bike súlya menetre készen víz nélkül: 8.9 kg lett) rendeltem rá GP5000 külsőket, a pirellik mennek át a csepelre (amin lassan csere érett lesz a külső). Kipróbálom milyenek ezek a GP-k-ha beválnak, marad. Tubeless rendszert teljesen elvetettem végül.
Végszóként: imádom a "kész" cube-t[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz fulton #283823 üzenetére
Piszok jól néz ki, grat.!
Ringman
"A kereket 28mm gumi szélességre optimalizálták aero szempontból. (szintén szempont volt nekem)"
Kétlem, én sem raknék rá 28-nál szélesebbet, ezzel is majd 30mm lett kifeszítve a pirelli, lehet a conti nem fog ennyire terülni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
aláöltöző nyáron csak ha hideg van, vagy uv. de utóbbira olyan is kell, ami jó rá, a téli az ellen nem véd.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #283822 üzenetére
Nem. Téliben a tanácsotokra egyből kantárossal kezdtem, a legdrágábbat vettem meg, kétszer mentem vissza méretet próbálni, de egyszerűen sehogy sem volt kényelmes egyik sem. Az RC500 kantár nélkülit meg felvettem, és mondom ez az. Mindegy, rápróbálok holnap az összesre.
Nyári aláöltözetre tipp? Kell az a nyári mez alá?
-
Kro
tag
válasz fulton #283823 üzenetére
Jó lett az összkép, nagyon menő!
Sok km-t vele.lsebestyen : a látvány és a teljesítmény is lenyűgöző. Gratula!
Tin: én végül a holokolo betétes rövidnadrág mellett döntöttem, decásokról voltak azért negatív vélemények, szabás illetve betét minősége kapcsán is, így nem vállaltam be. Holokolos viszont bevált jó magas a dereka(ez nálam elég nagy plusz), nem szorít combnál sem, betét is klassz szerintem. Minöségi darabnak néz ki.
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #283832 üzenetére
A kormány nem karbon gyárilag?
-
itouchfan
senior tag
Durva amúgy, hogy az én P1750 kerekem (ami most a Rose-n amúgy összesen 130 euró mert durván le van árazva), de én 80k-ért vettem, csak a súlyt nézve mennyivel olcsóbb mint a 150 grammal könnyebb karbon 1400, persze tudom az agy, küllők, merevség, stb, de akkor is aránytalan az árkülönbség egy 1590 g-os alu szetthez képest szerintem. Ettől függetlenül vagány és elfogadnám, csak hát na.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Tin
veterán
válasz itouchfan #283838 üzenetére
Azt nem is néztem hogy karbon, így már értem miért ezt vette. Kellett a maximum érzés, de amúgy ha van pénze, igaza is van, megy eleget hozzá.
Nekem P1850 van, az kb ugyanaz, annyiért vettem én is. Az is bőven jobb, mint az én szintem, vagyis na, nekem felesleges jobb.
Egy második felniszettet lehet, hogy beújítok majd gravel gumival, csak hogy teljes legyen az öröm. De holnap még van egy 50-es köröm, aztán jöhet az új bringa.
vallás: köszi, próbálok majd kantárost is. Az aláöltözet meg vsz netről lesz rendelve, az elvileg nincs a boltban.
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Because
őstag
válasz jjeahh #283846 üzenetére
Szállingóznak a videók a Taipei bike show-ról, van ott tech bőven
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Politika
- Hobby elektronika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- BestBuy topik
- Autószerelők, autószerelés
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen