Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Windows XP
- Mikrotik routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- A napot és a szelet is akarják az adatközpontok
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #250171 üzenetére
Ha nem kell a monoblokk én levágnám simán a hajtókar előtt a tengelynél. Később le tudod menteni a hajtást. Utána már hozzáférnél a monoblokk csészéihez, de erőkar kelleni fog ha így összerohadt az egész. Csavarlazító mehet bőven, még nyeregcső felől is befújhatsz nyugodtan.
Nekem egy évig volt bent a régi hajtás, nem volt berohadva, de mégsem volt olyan könnyű kiszedni. Kellett a nagy és erős acél állítható villáskulcs. A hajtókar és monoblokk leszedő BikeFun és jól vizsgázott. Az olcsókkal nagyon vigyázni kell, mert valamelyik csak a menetet szedi ki a hajtóműből és kuka lesz az egész! Vigyázz hogy totál egyenesen kapjon bele a menet és teljesen koppig be kell hajtani. Főleg itt lehet elrontani, mivel a vége felé már nehezen megy bele és ha nem ütközött neki a monoblokk kúpos tengelyvégéhez, akkor szedi ki a menetet a hajtókarból. Főleg, hogy az alu, a kihajtható szerszám meg acél.
Én emiatt sem veszek már integrált hajtóműn kívül mást. Sokkal egyszerűbb és a váz menete is biztonságosabban van. Ha berohad oda egy belső csészés, hagyományos monoblokk, akkor ott az esély, hogy sérül a váz is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest