- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #213399 üzenetére
Beszerelve nem veszik vissza, csak abban az esetben, ha hibas. XC -re a 40mm -es emelkedes tuti magas, bar irtad, hogy direktben valtani akartal flatbar -rol. XC az valo, csak kenyelem szempontjabol nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
-
addikt
válasz bulikavagyok #213403 üzenetére
Tudtommal az EU 14 napos visszaküldésében te nyugodtan kipróbálhatod a cuccost, különben honnan tudnád, hogy nem jó. Cipőt is gondolom felpróbáltad. Számos terméket küldtem már vissza kipróbálás után.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #213393 üzenetére
Az elektromos trekking szerintem lehet hasznos azért, gondoljunk az idősebb korosztályra, egészségügyi problémákra. Azzal is lehet szinteket menni ha olyan helyen van használva, de azzal egyetértek, hogy egészséges embernek sík útra, tényleg felesleges az ebike. Én is szoktam látni nyaranta Velencei tó, Balaton körül ebike-al kerülgetőket, fiatalokat is, azt valahogy én sem értem. Városba még úgy értem, ha ki van szedve a 25-ös korlátozás, vagy gyárilag 45-ös gép, azzal azért lehet gyorsabban haladni mint egy hagyományossal. Vitathatatlan, hogy vannak extra lusta emberek. Én úgy gondolom onnantól hasznos az ebike, ami már túl van az adott személy egészséges teljesítő képességén. Viszont ha akkor is használjuk, amikor nincs rá szükség, az szerintem sem egy jó irány. Még azt tudom elképzelni, hogy ha valakinek csak egy bringája van, és tudja, hogy könnyebb sík utas kis túra lesz, ki kell venni az akkut a fenébe, könnyebb is lesz a bringa aztán kész, nem lesz ami csábítson a lustaságra. Egy modern középmotoros ebike akku nélkül egészen jól eltekerhető sík úton. Vagy kell két bringa, egy hagyományos is. Viszont egy Trail/Enduro bringához már komoly kondi kell ha mi egy egész napos túrára akarunk menni a hegyekbe, ezért itt csak előnye van a rásegítésnek, nem pedig káros hátránya. Az XC meg ugye egy könnyű bringa, ahhoz azért könnyebben összeszedsz egy olyan kondit, amivel el lehet lötyögni a hegyekbe, de ugyan ez nagy rugóutakkal, DH gumikkal, már kínok kínja tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #213403 üzenetére
Ha nem okozol rajta serulest, akkor nem problema. Paran az ujracsomagolasert szamolnak fel dijat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz Dark Archon #213404 üzenetére
És MPowerPH: Köszi, akkor kipróbálom mielőtt visszaküldeném.
Runner: Abszolút igazad van, az idősebb korosztálynak és bizonyos egészségügyi problémákkal küzdőknek óriási segítség lehet egy ebike. Az elektromos bringák elterjedésével sok olyan ember ült vissza a nyeregbe, akik amúgy már nem tették volna. Azokról az amúgy egészséges emberekről nem is beszélve, akik az elektromos bringázásnak hála megsokszorozták az éves kilométereik számát. Nekem csak az a "problémám", h az eladási adatok alapján valószínüleg túl sokan választanak indokolatlanul elektromos bringát hagyományos helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Runner_fxr #213392 üzenetére
Ha már a sokéves lemaradásnál tartunk, nekem az az alapvető élményem az e-bike-osokkal kapcsolatban ( most, 2022-ben is ), hogy messziről megismerni őket, mert nem csak, hogy nem köszönnek, de még a köszönést sem fogadják.
Lehet hogy ez is hozzájárul valahol a gyalázatos megítéléshez.[ a jelen lévők nyilván mind kivételek ]
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Lacerta #213408 üzenetére
Persze. Mert a tobbseg azt hiszi, hogy felsobbrendek az ebike -al. Kozben meg valszeg a felhasznalok 99% -a osszefhosna a bokajat, ha 2 oran keresztul, kimaxolva a hatarait mozognia kellene. Ahogy irtam is, Enduro e-bike, csak bicikli uton, veletlenul se erje sar. Mert ez a leggyakoribb.
Aztan ha megis betevednek a sarba, es elsullyednek, megragad a kerek, a jo oreg ordog majd cipeli helyettuk a 25kg -s csatahajot. Mert pont ezekbol az emberekbol nem nezem ki, hogy hosszabb tavon elcipelik azt a sulyt. Olyankor van az anyazas.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #213376 üzenetére
Persze, megadtam Runner-nek is a loginom, dobjon be néha nyugodta egy egy ebike promot helyettem is.
-
andrisbandi
őstag
Én nem finomkodtam, megkínáltam a vasat a legmagasabb kormányszárral és kormánnyal.
Mivel komoly terepre ezzel nem megyek, nagyon bejött a tesztkörön a nagypapis pozi.
Könnyű így felkapkodni az elejét, úgy tűnik jó lesz【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #213378 üzenetére
Mondhatnám azt is, hogy NE PRÓBÁLD KI! Addig van esély ellenállni, amíg nem próblod ki, ha kipróbálod, akkor utána elvesztél és késő.
Arra egyébként kíváncsi vagyok, hogy nyáron, amikor visszaülök majd analógra, akkor azt hogyan fogom kezelni, vajon nagyobbat tudok majd bunnyzni? Jobban fogom tudni dobálni mint korábban? Mennyivel érzem majd játékosabbnak?
A levegőben ez a nagy dög is nagyon jól érzi magát, meg van a "pop", amikor kell. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #213400 üzenetére
Éjjeli fagy ide, vagy oda még ott fent is látszik ahogy órák alatt zsugorodik a még megmaradt hó a márciusi napsütésben. ...azon viszont csodálkozok, hogy Nagybörzsöny felé porzik az erdő, a Naszály sem por száraz, a Kevélyek meg még annyira sem, utóbbit tegnap is érte néhány hevesebb flurry...nem Mc. hanem snow.
#213411andrisbandi...a megfordított stucni után ez már szinte konzervatívnak tűnik.
#213412sebgutkopf...tiszta ópium, mi? ...ezért kerülöm messziről! 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
Ilyen vonóhorgos bicajtartót használ-e valaki?
Kíváncsi lennék a tapasztalatokra ( a bikemagos review-t már olvastam ). -
Ringman
nagyúr
az alábbi két nyereg között mi a különbség?
Selle Italia SLR Boost TM Superflow TDF Saddle
Selle Italia SLR Boost Superflow TDF Saddle -
Runner_fxr
Ármester
válasz Lacerta #213408 üzenetére
Nyilván megvan az a sznob réteg, aki megveszi az ebike-ot, lehetőleg a legdrágábbat, amire amúgy semmi szüksége, leveszi az X6-ról és magával nem áll szóba. De én most nem feltétlen ezekre gondoltam mint gyalázatos megítélés. A támadások, gusztustalan beszédek azokat is érték, akik terep sportra vették, sőt 5-6-7 éve még az a hazai sznob réteg azt se tudta, hogy létezik ebike. Ami ebike ügyben ment éveken keresztül, tudatlanul, gyalázkodás, nyilván megadta az alap hangulatot a két tábor között. Mindkét csoportban vannak normális arcok és parasztok. De a klasszik bicajosokat sem tudom felmenteni, mert ahogy nekiestek szerencsétlen ebike használónak minden platformon, az szerintem undorító dolog volt. Azt biztosan nem az ebike tulajdonosok kezdték. Erdőben én amúgy normális E-montisokkal szoktam találkozni. De van igazság mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Túrom a netet kb 2 napja a "már pedig én nem viszek táskát" szettért. Lassan ott tartok, hogy láttam mindent, de ha minden igaz akkor megvan a nyertes.
PRO Smart Bottle Cage
PRO Performance 17 function mini tool
Granite Stash Tubeless repair kit
Tubolito S-Tubo MTB
LifeStaw Go + bármilyen kulacs amire rámegy a Go teteje
Valamilyen gumileszedő
Pumpa már vanA Pro rendszerén ahogy nézem van szinte minden ami kell. Egész konkrétan H8, H10 T10, villáskulcsok és tubeless kit hiányzik ha összehasonlítom bármilyen másik rettentő sok funkciós szerszámkészlettel. A kis tárolódobozban az S-Tubo nagyon bőven elfér és még marad is hely egy-két apróságnak mint extra szelep, egy szerszámkészlet kártya, stb.
LifeStraw... Hivatalosan 187,888 tó van az országban. Kis túlzással bármerre indulok vízbe botlok és a nagy részük iható akár szűrés nélkül is de azért jobb a békesség. Lényeg, hogy elég lesz egy kulacs és még spórolni sem kell. Ezzel a szettel elvileg kb minden megvan ami kell, de ha nagyon úgy van még mindig ott a fejcső üresen, illetve a kormány 2 vége (vagy 1 vég + középcsapágy, attól függően hova rakom a Stash-t)
Itt hagyom még, hogy mik voltak még a lehetséges jelöltek, hátha valakinek hasznos lesz.
Kulacstartóból ott van még a Topeak Ninja, Syncros, Lezyne és biztos van még pár, de a PRO szerszámkészlete jobb mint a többié, plusz ad egy tatyót is apróságoknak és belsőnek. Kormánycsőbe/középcsapágyba/fejcsőbe dugható rendszerekből Lezyne Dual Insert Kit, Wolftooth Encase, Granite Stash teljes rendszer, Bontrager Bits, OneUp EDC, All In Multitool V3, illetve nyereg alá felszerelhetőben a Tern Tool és a PRO intergrated tool.
Ezek vagy túl kevés funkciósak voltak, vagy nem lehetett őket jól kombinálni. Fejcsővel nem akartam szórakozni mert egyrészt a multitool ami belemegy általában nagyon alap, másrészt bonyolultabb összerakni és az esetek nagy részében lehetetlenné teszi az első sárvédő felszerelését ami viszont kellene azért néha. OneUP rendszere talán még ér is valamit ezekből (nem multitool hanem az egyebek miatt) de ahhoz meg menetet kellene vágni a villába ami nemgyerebe annyira.
Mit gondoltok?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
It's always the cyclists
https://9gag.com/gag/ang7dBL【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #213382 üzenetére
Köszönöm a biztatást!
Amikor néha írok, utána felmerül bennem a kérdés a visszajelzések hiányában, hogy vajon csak magamnak írok monológokat, érdekel egyáltalán valakit?Másig témád: a te tekerési szokásaidhoz (rövid időablakos tekerések viszont szeretnél terepre/hegyre menni) kimondottan alkalmas egy minimum trail ebike. Neked is mondanám, nehogy kipróbáld! csak akkor ha utána venni is tudsz.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #213418 üzenetére
akkor ott valami csalás van, mert a drágább a nehezebb
esetleg elírás és a drágább ez lenne? [link]
Weight: S 158 g - L 163 g Rail: TI 316 Tube Ø7 mm Cover: Fibra-Tekaz olcsóbb meg:
Weight: S 208 g - L 218 g Rail: Manganese Tube Ø7 mm Cover Material: Soft-Tek -
Gaben92
őstag
válasz stickermajom #213423 üzenetére
Vágáson nem segít a tubeless repair kit, de egy belső (és esetleg pár gyorskötöző) igen.
Tuti nem vinnék "rendes" belsőt magammal, de ez a Tubo cucc nem sok vizet zavar.Toobee: És azt hova rakom?
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #213411 üzenetére
Az kemeny. Erdekesen mutat, bar ezekre a vasakra kell a riser bar. Stabilitas nem csokkent? A Te geped is mindig olyan szepen csillog, fogaskoszorud frankon vilagit.
Lacerta: Tapasztalatbol mondom. Itt nagyon sok burzsuj el, rengeteg az ebike. De erdoben alig talalkozok 1-2 -vel. Ellenben akik ott tekernek, azok normalis figurak. Lehet latni, hogy sok kozuk nincs a sportolashoz, mert tunyak. Szerintem ilyen esetben tenyleg tok jo dolog egy ebike, mert addig sem a TV elott hevernek, es zabalnak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz bulikavagyok #213390 üzenetére
Nagyon jól megragadtad a lényeget. Sík terepen, vagy ahol kevés a szintkülönbség ott én sem látom előnyét sőt értelmét se az ebike-nak. Akinek van némi erőléte és egy könnyű bringája az az általad írt terepen különösebb erőlködés nélkül teker az ebike-ok 25 kmh-s limitere feletti tempóval és a limiter által létrehozott virtuális "fal" csak irritálja a ridert.
Amiokor ugyan csak rövid távon megyek síkon az ebike-al, alig pár másoderc alatt elérem a géppel a 25-öt, utána meg azon kapom magam, hogy saját erőből nyomok bele annyit, hogy már gyorsabban megyek (már rágsegítés nélkül), de minek? Inkább tartogatnom kéne az erőmet a lejtőkre és ilyenkor visszaveszek szándékosan és emlékeztetem magam, hogy lejtőzni indultam el.
Az is gyakori hiba, hogy túl "sok" bringát vesz valaki a felhasználás tükrében, akkor pedig unalmassá válik a megszokott terep, ami korábban érdekes volt ingerszegénnyé válik egy pillanat alatt.A 18 kg-os gépekből ezek a visszafogott nyomatékosok vannak, mint a specinéls az SL szériák, vagy az orbea rise. Orbea azt hiszem nagyobb nyomatékra képes, mert maga a motor csak szoftveresen van korlátozva és a hw bírja a többet, így annyira nincs visszavéve. Ezeknek viszont cserébe 360-as akksija szokott lenni, kiegészítőként lehet venni talán még 140 Wh-t, de akkor ugye a súly előnynek is annyi.
Annyiból talán most el vagyok ényeztetve, hogy a bullit a 170-es rugóútja a 630-as akksi ellenére megáll 22,5kg-ban, így ezen paramétereket egyben nézve ez nem egy átlagos kombináció.
Vasárnap egyik túrázó pislogott is, amikor kérdezgetett és azt tippelte ekkora akksi és ilyen robmoló biztos van vagy 27kg, majd amikor mondtam a pontos értéket láttam rajta a döbbenetet. -
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #213419 üzenetére
A Topeak egy rakás sz*r, nekem volt, végül kidobtam. Ahogy elnézem a PRO is hasonló, én nem merném megvenni mtb-re, aszfaltos bringára lehet jó. A legnagyobb problémám az volt vele, hogy csattogott, zörgött terepen. Vannak Hollowtech hajtókarba dugható multitoolok és rengeteg olcsóbb kormányvégbe dugható tubeless javító kit is, bike24-en is nézz szét. Én most hosszabb körökre tépőzáras pántot használok, arra felmegy a belső, multitool, gumileszedő is. Multitoolból amúgy vannak olyanok, amin rajta van a gumileszedő, láncbontó és tubeless javító szerszám is.
Más: biztos minden e-bikeos látta, de nem lehet megunni a srác videóit
#213426 stickermajom: ha szúrásos defekted van és nem fogja meg a tej, nyomsz bele egy kukacot. Én az ESI grips kormánydugójába ragasztottam bele a szerszámot, kb olyan, mintha nálam sem lenne . Egy kisebb defekttel ha nem lenne nálam kukac és belsőt kéne tennem bele, biztosan megölne a méreg . Képzeld el, hogy kapsz egy kisebb defektet, fröcsög a tej, nem tömít és nem vittél magaddal egy filléres kukacot. Le kell szedned a gumit, vért izzadva kicsavarni a tubeless szelepet, ekkor már a könyökedről is tej csöpög, a kezeid full trutyisak, tönkreteszed a belsőt is és elpazaroltál legalább fél órát, 100ml tejet + valszeg egy réteg tubeless szalagot is, mert otthon ragaszthatod újra. Szal a kukac sokkal egyszerűbb-tisztább ügy. Belső szerintem csak akkor kell, ha nagyon kivágja valami a gumit és a kukac sem fogja meg. Ezért szoktam én csak hosszú terepezésekre vinni a biztonság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Gaben92 #213425 üzenetére
Nem látom milyen bicajról van szó.
Én az Izzora vettem egy ilyen Topeaket, egy Birzman minipumpát, meg egy tubolito S-Tubo-MTB-29” belsőt, ezek elférnek egy Race Face Stash Tool Wrapben, ami megy fel a vázra. Sajnos az M-es váz esetén, ha használom a nagy kulacsot, a felsőcső alján lévő két rögzítési pont elveszik, pedig milyen jó lenne egy Wolftooth B-RAD és el lehetne hagyni a vázkontaktot. Én is rühellem a táskázást.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #213392 üzenetére
Igen kezdem egyre jobban érezni azokat a helyzeteket, amikor feltételezem, hogy adott pontokon az ebike-al lefelé is gyorsabb és stabilabban tudok menni. Nagyon köves részeken például máshogy jön át a vibráció, egyes kanyarokban mélyebbre döntöm, mert elhiszem, hogy alattam marad és a bringa - bringás szeparáció is ezért erőteljesebb tud lenni.
Csak hálás tudok lenni neked, hogy megerősítettél abban, hogy nekem a bullit kell. -
Ringman
nagyúr
válasz Gaben92 #213419 üzenetére
Lezyne Multi Tool Super V23
+ topeak power lever
+ egy pótbelsőés ezeket bele lehet tenni egy kulacsba/kulacs alakú szerszámtartóba és még férni is fog mellé egy csomó minden (gumikesztyű, gyorskötöző, sebtapasz, szigszalag valamire feltekerve, stb)
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz Lacerta #213408 üzenetére
Nekem hétvégén pont az volt a benyomásom, hogy sokat javult ez a kapcsolat. Senki se néz Alien-nek miatta, sőt amikor felfelé aszfalt transzferen 22 kmh-val elsuhantunk egy országútis mellett, minden gátlás nélkül mosolyogva köszöntünk egymásnak és nem kiabált utánam, hogy így könnyű, vagy csaló.
Szóval alakul. -
addikt
válasz Runner_fxr #213405 üzenetére
"Én is szoktam látni nyaranta Velencei tó, Balaton körül ebike-al kerülgetőket, fiatalokat is, azt valahogy én sem értem."
Rájuk van írva a fizikai állapotuk, betegségük? Nyilván vannak köztük szimplán lusták is, de például a feleségemnek a szklerózis multiplexével valóságos megváltás egy elektromos bringa. Meg nekem is, hogy így legalább el tud intézni dolgokat, és nem kell hatfelé szakadjak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Lacerta #213415 üzenetére
Pont ilyet nem, hanem a Menabóét. Amennyivel olcsóbb volt, mint egy Thule, annyival szarabb is felrakni, de nem vészes. Néhány próba és anyázás után már rutinból megy. Érdemes megnézni a rögzítőmechanizmust, mert nincs annál idegesítőbb, mikor menet közben lefiggyed. Nem esik le, csak hülyén van kitalálva.
Amit kinéztél, a videó alapján nem tűnik rossznak. Legfeljebb visszaküldöd
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #213414 üzenetére
Naszálynak csak a Vác felőli oldala szárad hamar, gyadai rét felőli oldal nagyon lassan, az egy fagyzugos rész is. Haveromék ott termelnek fát, szinte minden nap kérdezem tőle hogy milyen a talaj (pedig vagy 2 éve nem voltam a Naszályba, nem járok arra)
-
Gaben92
őstag
válasz Toobee #213430 üzenetére
+többiek akik írtak:
Trek X-Caliber vázak, páromé ráadásul S-es szóval kb annyi hely van rajta mint neked. (Kulacsot nem nézni, gyorsan felkaptunk egy 1 eurós darabot míg jön normális ) Szóval a Ringman által javasolt extra szerszámos kulacs nem játszik mert akkor víz nincs.
Néztem a hollowtech-be dugható multitool-okat is amit jjeahh említett de kb van az All In One amit linkeltem illetve annak ilyen-olyan másolatai, de azokon van 6 bitfej azt csókolom. Amiatt gondoltam a PRO kulacstartóra mert abban ott a multitool gyakorlatilag mindennel ami kell, kivéve a tubeless kitet.
Amikről eddig szó volt az amúgy a bringán fog lakni 24/7. Nincs rövid program és kűr. Ami változik az az, hogy H-P valami féle lakatnak is helyet kell találni, hétvégén meg lakat helyett rágcsa, zselé, stb. Szóval valszeg jön még valami kistáska is valahova.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #213419 üzenetére
Most már lőhetnél pár képet lássuk a bringát abban a csodás tájban, mindig izgatta fantáziám az ezer tó országa ahol a magyarhoz leginkább hasonlóan hangsúlyoznak. ... ami a szettedet illeti, kissé túltolt, pl. a belsőt addig fogod hordani míg atomjaira esik mielőtt kellene, de jó eséllyel a kukacot is. Esetleg nagyon hosszú, egész napos túrára tartom értelmesnek, minap mondtam nejemnek, hogy azt sem tudom még működik-e zsebpumpám olyan rég használtam, csak cipelem magammal.
sebgutkopf... én szinte minden hozzászólást elolvasok, mindenkiéből tanulni lehet valamit, ha nem egyebet hát azt hogyan nem szabad csinálni. 🤭👍
Ringman... meglehet elírás 🤔
Zoliwrc... mi a baj a Naszállyal? 😳
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #213439 üzenetére
Itt a Börzsöny, tök felesleges Vác felé indulnom, kevés a bringával jól járható út is benne, lefelé megeszi a féket.
Törökmező-Julianus körül annyi út van ha idegent viszek magammal ott a harmadik elágnál elveszti a fonalat Még a Garmin is nehezen visz el az ottani köreimen -
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #213439 üzenetére
Képek lesznek majd de még nem igazán lehet tekerni. Az is kihívás, hogy az ajtótól az autóig eljussak. Onnan már jó, a szöges gumi teszi a dolgát.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Gaben92
őstag
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #213415 üzenetére
Annyi pénzért már Thule is kapható, azt nem tudom amit te néztél milyen, de ha Thule
akkor nem kérdés, hogy a legjobbak egyike. És nem kell kérdezni.
Ha nem kell 4 bringára, akkor itt már 3-as is van olcsóbban: [link]
Illetve jobban szét kell nézni.
U.I : Persze ettől még lehet az jó is az amit linkeltél ...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #213428 üzenetére
Jó, h írtad a kisebb nyomatékot, ezt észre sem vettem. Csak a bringák súlyát és az akku kapacitást figyeltem. Kicsit jobban utánajárok ennek. A 22.5-es súly tényleg elég jónak mondható, az enyém elöl-hátul 120-as rugóúttal, 500-as akkuval több mint 23 kg.
Más: Egy ideig nem lesz hajlított kormányom, ugyanis kiderült, h ebbe a szuper dizájnos Syncros stucniba nem lehet "befűzni" semmilyen hajlított csövet. Egyelőre nincs ötletem, hogy hogy oldjam meg.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #213445 üzenetére
Épp néztem a könnyű stucnikat és rájöttem, hogy a legkönnyebbek egyik másika amolyan befűzős...nem is tudtam van olyan is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #213446 üzenetére
Nekem is csak most tűnt fel, h ez ilyen!
Más: Úgy néz ki, h jó lesz a cipő amit ma hozott a futár. Nem egy drága darab, 160 euróval olcsóbb mint a NW amit visszaküldtem. Ennek ellenére könnyű, full kényelmes, és nem is néz ki rosszul. A tépőzár zavar egy kicsit, de igazából nem oszt, nem szoroz. Igencsak best-buy gyanús. Én 117 euróért vettem, de másnap 97-ért volt fent. Jelenleg 110-ért adják. Ha valaki ilyesmit keres, ajánlom figyelmébe!
Szerk.: azért nem sikerült teljesen jól az ismerkedésünk: ma egy rosszul sikerült bepatentolás alkalmával sikerült úgy lerúgnom talppal a pedált, h most nem bírok ráállni a bal lábamra. Remélem a jegelés segíteni fog.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz bulikavagyok #213445 üzenetére
Van nekik szétszedhetős is.
https://www.syncros.com/global/en/products/syn-mountain-cockpit-stemsVagy le lehetne cserélni a kormányt és a stucnit is. Szabványosnak tűnik ami rajta van.
(Hozzáértőt is meg kellene kérdezni.)
Scott Spark RC Team 2022
- Stem Syncros XC 31.8mm / 1 1/8"【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #213445 üzenetére
Elvileg mar van nem ormotlan, elektromos crossmotornak kinezo ebike is, normalis sullyal. Az Orbea Rise a maga elerheto 16,2kg -javal vagy a Specialized Levo SL a 16,5kg -javal , es a rendes bicaj kinezetevel nem mondom, hogy nem lenne emesztheto meg nekem is. Persze nincs kisautonyi nyomatek, hogy vegig 25 -el szaguldjal folfele 2000m -t, de van kisebb akksi, ami kisebb sulyt jelent, es ECO modban azert eleg a hatotav is.
Szoval ha mar ebike, akkor valahol itt kellene induljanak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen