- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz bszg@ #213084 üzenetére
Köszi az infót. A "nagy" probléma igazából, amit meg akarok oldani, hogy a telefon tokjában lenne a céges belépőkártyám, és bringával érkezéskor ne kelljen táskával vacakolni. Persze tehetném a zsebembe is magát a kártyát, annak nem árt a víz. Csak jön a tavasz, és tutira elfelejtem áttenni az épp aktuális ruhadarabba. Telefont meg mindig viszek a Strava, és a zenehallgatás miatt.
Ármester: van vízálló tokom, az oké. De a navigálás vagy a fent említett extra igényem, hogy a belépést is könnyen, gyorsan kezeljem feladja a leckét. Illetve, mondjuk piros lámpánál, ha gyorsan tudok váltani YT Music és online rádió közt, az sem hátrány. Ezek mind ilyen commuter-módban történő dolgok.
velizare: Samsung A52-m van, pont nincs hozzá quadlock. De elhiszem, hogy az a profi megoldás.
flash-: csak belepillantottam talán a második linken levő tesztbe, és azt látom, hogy a betonra támasztva az erővágót próbálja elvágni a szintén betonon levő láncos lakatot. Hát, ez rohadtul nem mérvadó tényleges felhasználáskor. Egy boltba beugrásnál azért valószínűleg meg lesz még a bringád. Lehet regisztrálni SafeBike-on, ha meg nagyon félted, van GPS nyomkövető.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #213078 üzenetére
Ezek a gumipókosak jól megtarják a telót.
A Topeak Omni vastag felsőcsőre is felrakható, ami egy fokkal szerencsésebb a kormánynál.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #213090 üzenetére
Én egy ilyennek mennék egy szokásos kört és ha nem a fejemet verném bele miközben bólogatok a kormányra feküdve felfele akkor lefele hullna atomjaira, vagy szedné le egy ág, bokor.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz andrisbandi #213102 üzenetére
Köszi! Jónak tűnik ez a Topeak is, csak qrva drága. Olcsóbb, mint másik telót venni, az kétségtelen Most egyelőre azt találtam ki, hogy a meglévő tartóra veszek kiegészítésként egy pókot. Felsőcsőre, stucnira nem akarom amúgy sem rakni, mert fel/leszálláskor tuti belerúgok. A felcsőcsöves táskámat is leszedtem, mert zavart.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #213103 üzenetére
Elhagyatott sínek melletti töltésen lefelé, azokon a fekete köveken csapattam... autós telótartót felbarkácsoltam a bringára.... kiesett... meglepődve blokkolt hátsókerékkel megálltam... Szerencsére a teló meglett, a kerék alatt találtam, végighúztam a köveken
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #213066 üzenetére
El is hiszem. Ez elég ingoványos terület, mármint a váz sérülés, hogy vajon mi idézte elő, mivel az eseménykor valószínű csak a bringás volt ott, aki azt mond amit akar.
Nem tudom ilyenkor utólag milyen bevizsgálásra van lehetőség a konkrét váz kapcsán, azt meg tudják mérni, hogy adott stresszponton a konkrét váz milyen erős lehetett és az belül, vagy kívül van a tolerancián? Vagy magát a sérül karbon részt nézik, hogy levegős, vagy megfelelő-e a repedt/szétnyílt résznél a gyártási illesztés?Ilyen szempontból némileg mindig szkeptikus voltam a papíron ugyan jól mutató 5 év, meg élettartam garikkal szemben is. Ha perecelek egy nagyot és attól sérül akkor úgyis a hajamra kenhetem a garit. Ami ér valamit azok a crash replacement kedvezmények, meg hogy eleve kaphatok vázat, vagy váz alkatrészt külön akkor is amikor a gyártó nem árul külön frame set-et.
-
woodworm
veterán
válasz Dark Archon #213104 üzenetére
Félve kérdezem, hogy hogyan tudsz belerúgni a stucniba felszállás közben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #213105 üzenetére
Azt hívják reflexnek öcsém, alig (koppant) ért a hátsó kerék alá te már le is fékeztél! ...én bezzeg mire észrevettem a Nagy HH-ról lefele jövet és visszamásztam érte ~1km-t míg megtaláltam már egy síző is átment rajta.
#213107woodworm...mikor kölykök voltunk úgy szálltunk fel menő módon, hogy pl. bal oldalon átemeltük jobb lábunkat elől a kormányon, rá egyenesen a jobb pedálra, és lehurrogtunk minden lúzert aki úgy ült fel ugyanott, hogy bal lábát bal pedálra téve, jobbal rollerezett 1-2-t mielőtt átemelte volna azt a nyergen és felült...ezt postásfelszállásnak hívtuk és nevettünk rajta.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #213103 üzenetére
Hidd el, nem hullik olyan könnyen szét.
Elöl-hátul merev ősmontival nyomom, és van a cuccban egy teljes szezonyi fejlesztés.
Az a bokor, ami leszedi, az engem is, szóval azzal tegyük fel, hogy nincs gond.
A headbangelés más tészta, aláírom. Én nagyon kerülöm a közelséget a kormánycsővel, merev villa ugye, és rohadt drága a fogpótlás.
A műanyag adapter maga egyébként rugalmasan van felcsavarozva, ilyen Hardy-tárcsa szerűen fogattam fel, erőhatásra kicsit tud hajolni és csavarodni is. -
addikt
-
ZolkoW
őstag
az a GUB alu körmös nekem volt, és akkor is tartotta a telefont, amikor elestem vele. Mondjuk nem nagyot zakóztam, de azért masszívan fogta. És tokban volt a teló, tehát nem ragasztottam fel a tartozék gumilapocskákat, amik a körmök belsejére valók, de nem kellett agyontépni a csavart. A Decában is kapható volt valami más felirattal.
Mondjuk azóta van GPS-es céleszközöm, és a telefont csak akkor veszem elő a mezzsebből, amikor útelága...útelg...kereszteződéshez érek, és nem tudom, merre van az előre.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #213109 üzenetére
ezt a rollerezést jellemzően véneknél szoktam látni. nagyanyám is így ül fel, de én felfogni nem tudom hogy lehet úgy
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #213114 üzenetére
Ez valami "vén" dolog lehet, talán összefüggésben az egyetlen sebességgel való nagyobb áttételen történő helyből indulás nehézségével, kezdő lökés kellett a könnyű elinduláshoz, a bringával a lábaid között meg elég nehéz futni... A holdraszállás évében születtem és még ma is néha úgy szállok fel...a becsatolás gondolom kiírtja majd belőlem is ezt, mert bal oldalon becsatolni, bal lábbal elsőnek meglehetősen kockázatos manőver lehet.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Pfff, kiscsoportos dedósok mind! ...Kis történelem: úgy kezdtünk bringázni anno, hogy csak rollereztünk féloldalt állva a pedálon, utána jött az, hogy a felső cső alatt tettük rá másik lábunkat a túlsó pedálra és hajtottunk,(nem én vagyok, erről alig van kép a neten ) majd kiállva végig de már a csővel lábunk között (minden bringa "férfi" bringa volt, vízszintes felső csővel), mert a nyereg még túl magasan volt, és csak azután nőttünk akkorára, hogy fel tudtunk ülni a nyeregbe is és elértük a pedált.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Syd69
aktív tag
-
6030D
Ármester
válasz parkr #213114 üzenetére
Szoktam látni egy nénit, aki a tanyabájkkal olyan sebességgel és pedálfordulattal teker, hogy a youtubon azt trackstand-nek hívják. De a durva, hogy ugyanezzel a sebességgel indul el, rollerezve, lábat átrakva (nem lendítve!). És közben egyenesen megy. Baszki, most nincs ilyen egyensúly érzékem nem 50 év múlva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #213124 üzenetére
Hosszú évtizedek rutinja féloldalasan felgumipókozott 23 kilós gázpalackkal, időként zsák krumplival. Ő sosem számolgatta a grammokat, nem érdekelte az épp legkorszerűbb vázgeometria sem.
Basszus, tavaly egyszer azt hittem, megüt a guta, Hollóstetőnek fölfelé eltekert mellettem egy bátyó, szemre úgy 70-75 évesnek néztem. De úgy, hogy nem bírtam beérni. Aztán a nyeregnél mégis, mert megállt. Ott láttam, hogy villanybicaja volt, csak alig látszott az akku. Akkor kicsit megnyugodtam.
( Lehet hogy a néninek meg giroszkóp van elrejtve a vázban. ) -
Toobee
veterán
Idén nem tudtam még olyan tekerésre menni, hogy ne sároztam volna össze a bringát. Kezdem megszokni, pedig sosem voltam nagy barátja a sarazásnak.
A Basso Palta eléggé vagány lett, el tudnám képzelni következő lépésnek. A mai árak mellett persze ez nem fenyeget, még a végén tényleg a Fujit kell 1x-re átkonvertálni. Jöhetne kicsit sportosabb geo, meg nekem ez a sok szem is felesleges, szóval könnyebb bringa felé mozdulni, ami tud 42-es gumit fogadni, megfelelő sárférőhely mellett.https://barbieripnk.hu/
-
HUNRookie
csendes tag
válasz Dark Archon #213078 üzenetére
Quad Lock + poncho
Nem olcsó, de jó (többször van -20%-os akcióban)
Használom két biciklin, az autóban (qi töltéssel) és futáshoz karpánttal.
A tartójára lehet alul GoPro tartót rögzíteni (nekem lámpa van fent). -
VTom
veterán
Sziasztok,
Kilimanjaro X-Fact Pro 27.5-s MPtB-ról van valakinek tapasztalata?
A jelenlegi 230 ezres árával ár/érték bajnoknak tűnik (hidraulikus tárcsafékek, lockolható villa, Xt váltó)Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
addikt
-
rétisün
veterán
biztos csak nekem újdonság, gravel bringa teleszkóppal.....(meglepne, ha a Cannondale a leftyvel nem csinálna ilyent)
más: már majdnem komolyan elkezdtem nézegetni/számolgatni, mennyiuből lehetne a hagyományos kalapácsos DT agyat ratchet-esre alakítani, mert túl hangosnak találtam, de aztán eszembe jutott, hogy valaki (talán a Főni?) írta régebben, hogy ilyen esetben egy marék zsír a kalapácsokhoz jót tesz. és tényleg, 5 perc volt megbuherálni, azóta alig van hangja köszi a tippet!
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #213133 üzenetére
Van már teleszkópos lefty gravel és vannak már fullyk is. Én annyira nem látom értelmét, plusz súly, szervizelni kell, de legalább kevesebbet csillapít, mint egy alacsony nyomáson használt gumi. Persze aki nem tudja mire költeni a pénzét, annak oké, de nekem pazarlásnak tűnik. Szerintem ahová egy tire insertes gravel sem elég, oda már xc-t kéne venni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Sped
aktív tag
Segítsetek már rendet tenni a fejemben... a Merida Speederem külsőjére (gyári Maxxis Detonator) az van írva, hogy 32-622 (700x32C). Ezek a számok pontosan mit jelentenek? Mert belsőnek az alábbiak voltak már a bicóba, amikor kértem a boltban ilyenek lettek a kezembe nyomva:
Tour 28 (700C) All [kép]
Tour 28 (700C) Slim [kép]
Race 28 (700C) Wide [kép]Igazából a Slim változaton nem látom feltüntve a 700x32 számot, de most is ez van felrakva.. igaz fura módon leereszt, nem értem a dolgot. Lehet mégse erre való ez?
A Race 28 még nem volt fenn, most ezt kaptam kézbe, a Slim előtt mindig az "All" változat volt és azzal semmi gondom nem volt, könnyen tudtam cserélni, a Slimet baromi nehezen tettem fel (de lehet csak én vagyok a béna).
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Khelben
nagyúr
32 a gumi szélessége mm-ben. 622, 700, 28, 29 a kerék mérete. Mind a 4 ugyanazt a kerékméretet jelenti. A belsőkön a két méret tól-ig méretet jelent, tehát a slim-en lévő 28-37 azt jelenti, hogy 28-astól 37-es külsőig használható, amibe a 32 is beleesik.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #213134 üzenetére
Ez a gravel egyebkent is egy szamomra emeszthetetlen kategoria. Teleszkoppal es foleg hatso taggal pedig teljesen ertelmet veszti, es raadasban butan is mutat.
Raakadtam erre a csoda oldalra. Durva, hogy egy 30 -as belso szelessegu kerekszettet le lehet vinni 1059g-ra. Ez 900g minusz az en kerekszettemhez kepest.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #213138 üzenetére
De ez nagyon nem való a te bringádba, talán még az enyémbe is kevés lenne.
Gravel/CX pedig általában addig szokott értelmetlen lenni, még ki nem próbálod. Tökéletesen kiegészíti a fullyt, ezzel a két bringával szinte mindent le lehet fedni, ha nem akarsz nagyon mélyen belemenni az összes szakágba.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #213138 üzenetére
a grevöl a biciklivilág SUV-ja. lehetne vele enyhébb terepre menni, de senki nem megy. Igaz, hogy előtte csak terepjárók és Lamborghinik voltak, ami szintén hülyeség. A Porsche Cayenne pedig az össztelós gravel: csúnya, de Porsche, tehát veszik.
jobban átgondolva a gravel inkább az átlag személyautó, csak rossz sorrendben jött.
az országúti az ültetett utcai harcostól a Lambóig bármi lehet.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #213119 üzenetére
Hasaggymeg ó, igen, a felső cső alatti tekerés. Az első kétkerekűm 5-6 évesen egy 3/4es bringa volt. Sokáig a váz alatt tekertem vele, mert (akkor és nekem) félelmetes magasan volt rendesen . Aztán apám megunta és azt mondta, ha nem használom rendesen, eladja. Ettől megtanultam "váz felett"
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #213139 üzenetére
Elvileg ez a Berg felni birja, mneg ugy az osszes markasabb karbon is. Ket valtozata van, 80 es 100kg -ig. Nem az tart vissza, hogy birja e vagy nem. Az az EUR osszeg ott mellette kicsit durva.
Siman felraknam, ezek mar nagyon jol birjak a kikepzest, erosebbek, mint egy alu.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
Fura, hogy megint sokan úgy beszélnek valamiről, hogy nem is próbálták. Ennek ellenére megint nagyon sarkos véleményeket látok.
Én szívesen kimennék bárkivel a szokásos gravel körömre, lehet jönni XC bringával és meg tudja mindenki nézni, hogy melyik hova ideálisabb. Én reggel betekerek a munkába, ez 8,5 km aszfalt, délben kiugrom 400-450 métert menni, itt is sajnos ~165 méter szint betonos, utána tudok csak bekanyarodni az erdőbe. Majd munka után szintén haza, ugyanúgy aszfalton. Erre mondjatok nyugodtan alkalmasabb kategóriát.https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #213143 üzenetére
Én megtapogattam egy ilyen Berg felnit 180-as DT agyra fűzve, elképesztő volt. Hiába a 100 kg, nézd meg a gyártó oldalát. Ez nem trail bringába való. Csak kimásolok egy részletet a garanciára vonatkozó részből:
The warranty expires
1. Crashed or accidents
2. Mis-abuse (All mountain, Enduro, trick rides, ..)https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #213146 üzenetére
Ha látnád, hogy megy a kollégám (Andris) azzal a bringával, amiben a Berg felnik vannak, nem kételkednél a tartósságban. Igaz, egy 74 kilós bringásról van szó.
#213106 sebgutkopf
Én úgy gondolom, hogy egy gyártó ismeri annyira a terméket, hogy a sérüléséből nagyjából következtessen arra, hogy mi történhetett, ehhez mérni sem kell. Egy márkás váz jó néhány teszt után kerül piacra, ahol bőven túl lesz terhelve, többféleképpen, nyilván el is törik. Ugyanakkor vannak véleményes esetek, amikor elvileg át kéne mennie a garanciális ügyintézésen, valami miatt mégsem megy át. Ebbe biztos beleszólnak a meglévő készletek is. Ha van készleten bőven a termékből, könnyebben kapsz csere darabot, ha nincs akkor meg nem. Nem hangzik túl korrektnek, és sajnos nem is az.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Mata összteleszkópos kerékpár
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen