- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kryptonite
csendes tag
válasz 6030D #134795 üzenetére
Dehogy az! A srác aki hiredti azt a cipő pedál kombót, történetesen a cimborám, így elmondhatom, hogy azt a cipőt azért készítette, mert ki akarta próbálni teljesen sima talpú cipővel is a pedált. Neki is és nekem is kissé ívelt talpú cipőnk van, ami ugyan felfekszik a pedálra teljesen, tapadás is van rendesen mégis úgy gondolta,hogy ezzel jobb lesz. Egyébként az spd képes cipő talpára a stopli helyére 2 teljesen sík lemezt kell csak felcsavarozni amihez a mágnes tud kapcsolódni. Nem bonyolult.
-
ZolkoW
őstag
tegnap úgy alakult, hogy rövidre kellett fognom a tekerést, mert vissza kellett érnem időre, de előtte meg bicikliszerelés mellett volt egyéb meló is. Szóval másfele, rövidebb úton jöttem inkább vissza, de utólag gondoltam rá, hogy nem ezt az utat kellett volna választani a lefelére, ahol a sok gyalogos bóklászik. Mondjuk nem volt semmi, talán egy csúnya nézés, meg mindenkinek megköszöntem, hogy félreálltak. A saját tempóm szerint lassan mentem, de biztos volt, aki szerint még ez is huligánkodás
(tanulság: legközelebb kirándulós napokon inkább elkerülöm a hétvégi túrások által látogatott utakat, még ha némi plusz időt is jelent ez nekem)Guminyomás: vagy a pumpám mérője hülyült meg, vagy én, vagy esetleg most rázódott helyre, és most mér jól.. Ugye most latexszel megyek, ezt pár naponta azért pumpálni kell. Fújtam bele, és nyomkodásos módszerrel már 1,5 barnál mondtam volna, hogy na, most kemény, most lehet 2 bar benne. De megálltam itt. Fent a hegytetőn engedtem belőle, mert mondom ez nem lapul eléggé, akkor 1,2-ig lement kb., nagyjából innen pumpáltam vissza otthon. A leeresztett nyomás végül alacsonynak bizonyult (az ízlésemnek), mert éreztem, hogy nehezebben gurulok a száraz földúton. A másfél az tetszett ilyen szempontból, de tényleg érdekelne, hogy ez valójában mennyi, most valós, vagy ezelőtt? vagy csak az érzékelésem csal? a gumi oldalfalának nyomogatására nem hiszem, hogy ilyen mértékben kihat a latex...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134845 üzenetére
Ez nemcsak elektromosokra jellemző,többé kevésbé a sima kerékpároknál is ez van.
(#134847) 6030D ...szerintem nem eléggé népszerű nálunk a kerékpározás ehhez.Az átlag magyar feleség 75%-a biztos nem ülne kerékpárra szórakozásból üdülését töltve,tapasztalataim szerint elég megosztó sporteszköz a bringa.
(#134850) trialboj...ha jól csalódom én is jöttem le azon,csak elég rossz idő volt,így senki nem sétált akkor.
Gondolom ez nem volt még szempont mikor egy 2 millás fővárosban verted le a sátradat...bár fölötte lógtak,de Runner sem kellett sok túrázót kerülgessen a libegő alatt,mert ott is vannak mugliknak elérhetetlen helyek,ez a szép benne. Amúgy Dunakeszi csak harmincezres,Fót még annyi sem,és itt a Börzsöny,Pilis,Visegrádi hegyek,stb ahol azért a vadabb helyeken nem hemzsegnek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Kryptonite #134851 üzenetére
Igen, már rájöttem én is, hogy a két lyukas lemez az a stopli helyére van gyárilag. Van egy olyan érzésem, hogy a hazai Magped pedálok jelentős százaléka kettőtöknél van?!
Mi a véleményetek róla? Mi az eladás oka?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #134842 üzenetére
Csak a felső kategória esetében igaz az, hogy nem sokkal drágább mint az analóg. Egy átlagos, de prémium elektromos rendszerrel szerelt trekking esetében azért jelentős a felár.
Amiről beszélsz már most is létezik. 250 ezerért egy elég jó agymotoros átalakító szettet lehet venni, ezzel bármelyik átlag kerékpárból pillanat alatt e-bike-ot csinálsz, arra pont jó lesz amiről beszélsz. Nem szoktam a tesco és társai, árukészletét figyelni, de valószínűleg náluk is van olcsó pedelec. Vagy ott a decathlon: [link]Attól továbbra sem kell tartanod, hogy tömegek lepik el a hegyeket, olcsó elektromos kerékpárral. Ez a 300k körüli összeg is olyan, hogy Magyarországon csak annak jut eszébe a megvétele, aki azért az átlagnál jobban kedveli a kerékpározást és hajlandó ekkora összeget fizetni. Amúgy sok ember még a 150-200 ezres ártól is sikítófrászt kap! Bár én személy szerint ezt nem tudom megérteni, de ettől még így van.
és ha esetleg meg is nőne azon emberek száma, aki mondjuk 300K körül hajlandű venni egy alap e-bike-ot, nem hinném, hogy a HHH és társai lennének az úticél.A legáltalánosabb turista útvonalakon hiába is szeretnél úgy kerékpározni, hogy ne legyen ember, erre nem lesz módod, akkor se ha holnap betiltják az összes e-bringát. Ha nem akarsz embert látni akkor menj este, meg hétköznap. Illetve olyan terepeken amik durvábbak és messzebb vannak a turista útvonalaktól.
bulikavagyok: Ha jól emlékszem neked XL-es kellett, nyilván leginkább S, M és L méretből rendel mindenki. XL-ből keveset, ezért az hamar el is fogy. Ez Európai szintű jelenség, hogy nem tudnak eleget gyártani e-bike-ból. Olyan szinten emelkedik az igény, hogy ezt a gyártás nem tudja követni. Csak előrendelés működik, ha elfogy az XL, mert keveset rendeltél, akkor így jártál. És ez igaz bármire kb. A Merida konkrétan pont az a márka amit elég jól csinálnak itthon, elég komoly mennyiséget rendel a forgalmazó.
Sajnos a kerékpáros biznisz az nem az a fajta üzlet, hogy gyorsan veszed ki a pénzt, kevés munkával, ha ilyenre vágysz, másfelé orientálódj. Ez nem egy könnyű kenyér, bármelyik ágát is nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Decathlon bringapróba, például most vasárnap
[link]
Gondolom ide fognak felkerülni a további időpontok is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #134850 üzenetére
Ű, ezen az ösvényen már outival is lehet menni
Más: valaki emlékszik még, miért vettem anno montit? (válasz a link alatt)
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #134858 üzenetére
Végülis az is lehetséges
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
commanDOS
senior tag
Sziasztok!
Cross (Cross trekking) bicajt vennék. Igazából úgy indultam, hogy 150e-be férjen bele, de a 3 kiszemelt egyike se sem teljesíti ezt a kritériumot. A legfontosabb, hogy kényelmes legyen, mert sem a derekam, sem a nyakam nem támogatja az előredőlt pozíciót. 80%-ban aszfalton használnám 30-50km-es utakra, a maradék az enyhébb földút, murva, semmi komolyabb terep.
Eddig ezeket néztem:
-Cube Nature 2019 +Hidraulikus tárcsafék +szuper váz +könnyű -gagyi váltó, 175e
-Kross Evado 4.0 2019 +Ennek is igényes a váza -kicsit nehezebb -szintén gagyi váltó,-csak mechanikus
tárcsafék 165e
-Kellys Cliff 90 (ezt még nem néztem élőben, de ennek a legjobb az ára és állítható a kormányszár), 155eIgazából a Kross váza nagyon jónak tűnt, amig ki nem próbáltam a Cube-ot...
Sajnos a gyártók oldalán lévő felszereltség néha köszönő viszonyban sincs a valósággal.
Amit még észrevettem, hogy az újabb modelleket egyszerűbb váltókkal szerelik, mint az előző években kiadottakat és szerintem picit gáz egy 150e feletti bringára rátenni a 3 ezres shimano tourney hátsó váltót...
Lehet ezen nem kéne rugóznom, mert egy váltó csere egyszerűbb, mint mondjuk az agyakat cserélni.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
jjeahh
nagyúr
válasz commanDOS #134860 üzenetére
A Cube geója tutira nem sportos, inkább kényelmes, a Kellys hosszabb, de az állítható stucni miatt valszeg azt is be lehet lőni kényelmesre, max furán fog kinézni, ha nagyon felfele fordítod. A Kross nem tom milyen lehet, nem találtam geo ábrát... Amúgy a Cube annyira rövid, hogy én már attól tartanék, hogy bele fogok rúgni a kormányba. De ha kipróbáltad és jónak érzed, hajrá...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz commanDOS #134860 üzenetére
Látod,énis igy vagyok vele.Ilyen meg olyan geo,meg mittudoménmi.Az a legfontosabb hogy hosszú távon nem 1-2km alatt,kényelmes legyen a bicó.Lehet veszel egyet 3-400ezerért,jól néz ki,fel van szerelve,de megdöglesz vele hosszútávon.Nekem a napi 40km után semmim se fáj.Se a lábaim,se a kezeim,se a hátam,se a derekam.Kényelmes a bicó,és most kapott elég jó cuccokat hogy jobb legyen.Ha rendelsz webshopból bicót,vagy üzletbe felülsz rá,és azt mondod jó,fasza,azt az elsö 3-4km tekerés után meg rájösz lehet hogy hosszútávon ez a bicó nem lesz jó mert kikésziti minden porcikádat.Én azért se ragaszkodok ahhoz hogy most 15-20ezres márkás nyereg legyen fent.Legyen kényelmes,ne nyomja szét a hátsomat,tökömet azon a napi 40km távon,meg ha neagyisten megyek egyet kerülni az erdöbe.
-
Ákkk
addikt
válasz haarmaan #134829 üzenetére
Hát szerintem az a 2-3év alunál nem reális a carbonnak is vannak hátrányai én már láttam 6000 eurós carbon santa c. vázat törni egy felpattanó kő miatt az első útján.
Full extrém nem rendeltetés szerű felhasználással ki lehet fektetni 3 év alatt mindent.
Amúgy meg 5 év vagy élettartam vázgarancia van jelenleg a legtöbb gyártó alu vázaira.
Carbon esetén meg még sok gyártónál ez még csak 3 év.
Az én példám erre a régi merida alu xc vázam amit 7 évig hajtottam és amit kb 1 hónap eltéréssel 4 éve adtam el semmi gond sincs vele pedig a mostani tulaj 110 kg tehát az alu se olyan rossz.
Használtan én pld. carbont soha nem vennék.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Ákkk
addikt
válasz commanDOS #134860 üzenetére
Állítható stucnit(kormányszárat) pár ezer forintból minden bringaboltban kapsz ahol veszed a bringát ott is és fel is rakják a legtöbb webshop esetén ez új bringánál ingyenes.
Tehát ne a gyárilag felrakott stucni miatt vásárolj bringát.
Amúgy jelenleg 200 000 ft alatt nem igen kapsz normális új kerékpárt.(integrált hajtás,nem alap váltás és olajos tárcsafék).
Szezonban bringát vásárolni drága.pld.:Télen egyik általad kinézett bringa előző évi verziója sem érte el azt az értéhatárt amit te alapból beállítottál.[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
commanDOS
senior tag
válasz Massmurderer #134864 üzenetére
Örülök, hogy valaki megérti az álláspontom. Eddig csak a vérszívás ment az ismertségi körből, hogy minek akarok "papás" bicajt. Hát inkább veszek egy kevésbé sportos, vagy trendi bicajt, de tekerek, ameddig bírja a lábam. Szóval a bicaj legyen értem, ne fordítva.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #134863 üzenetére
Kezdő kerékpárosnak nehéz lesz geometriákkal foglalkozni,ötven kilométerekre/hosszú órákra pedig senki nem adja oda nekik kipróbálni.Sőt,ha odaadnák sem biztos érezné,hogy most éppen a mérete,geometriája vagy talán saját alacsony tűrőképessége miatt kényelmetlen. (Képzed el IMIKÉt kiszolgálni kényelmes kerékpárral. ) Szerintem dönteni kell egy műfaj mellett,majd vásárolni egy olyan gyártótól,melynél már rég kinőtték a geometriás betegségeket (néhány kivételével,kábé mindegyik ismertebb)
(#134861) nmate91...az a folyóparti dekás bringa olyan nekem (és nem csak nekem),mint a Fiat Multipla...és ezzel remélem nem bántottam meg egyetlen Multipla tulajdonost sem.
(#134865) commanDOS...felejtsd el a váz-összenézéseket,inkább linkelj konkrét darabokat itt majd véleményezi valaki.A kényelmes meg nagyon relatív fogalom és sok minden függvénye. Pl. 5-10 km/1/2 órán más lesz kényelmes mint 50+km/ 2+h alatt,vagy KOM-okat hajszolva terepen nem ugyanaz a vas kényelmes,mint ami várost nézni sétálóutcákban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #134869 üzenetére
az a folyóparti dekás bringa olyan nekem (és nem csak nekem),mint a Fiat Multipla
..ronda, lassú, olcsó, kényelmes, praktikus?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #134869 üzenetére
Személyfüggő ez is, nem mindenki olyan összetett személyiség, mint Imike . Én ha felülök egy bringára, azonnal tudom, hogy a geo meg a méret jó-e nekem vagy sem, nekem nem kell 50km tesztkör
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz 6030D #134849 üzenetére
Viccelsz? Ez a minimum!
Hasaggymeg: Igen, sajnos korábban ezt tapasztaltam én is.
Runner_fxr: Nem feltétlenül XL a méretem - most a Cube-om is csak L-es (21-es). De durva volt látni a boltban a monitoron, h melyik bicajból mennyi van a központi raktárban?! Ilyen max egy-két darab mindenből. És mindez április elején, szóval nem túl rózsás a helyzet. Kis piac vagyunk és a gyártók úgy is kezelnek minket. Mondjuk a boltoknak sem lehet egyszerű, mert ez durván korlátozza a növekedésüket szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
válasz Hasaggymeg #134869 üzenetére
Kross Evado 4.0
Cube Nature
Kellys Cliff 90Ebből a háromból érdekelne valamelyik, de ha hasonló árban van jobb/hasonló az is érdekelhet.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #134874 üzenetére
Az lami66
(#134873) commanDOS ...mivel a Kross nemcsak hogy női,de fékje is mechanikus,az kiesik,így a másik kettő közül nekem a Kelly's tetszik jobban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #134878 üzenetére
Na igen, én akkor csak a kissegéd
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134872 üzenetére
Ez úgy működik, hogy a kerékpárboltok leadják szezon végén az előrendeléseiket a forgalmazónak. Nem csak kerékpárból, egyéb alkatrészekből is.
Nyilván ezt a boltnak kell tudnia felmérni, hogy mire van igény az adott üzletben, hogy érdemes rendelni, hogy ne maradjon rajta, vagy legalább is csak kevés maradjon meg.Ezek alapján az előrendelések alapján a forgalmazó leadja a rendelését a gyárnak, nyilván egy minimális plusz készletet még hozzátesz.
A gyárak pedig ezen rendelések alapján beütemezik a gyártást és ők is legyártanak egy minimális plusz készletet. Épp ezért ha egy bolt nem gondolkodik előre, nem rendel kellő mennyiséget a drágább modellekből, méretből megfelelőn, akkor már szezonban erre nem sok lehetősége lesz. És ez egyébként külföldön is pont így működik, a gyárak nem halmoznak fel hatalmas készleteket, az a világ már elmúlt. Nem egy gyártó került csődbe, vagy csődközelbe a túlzott gyártás miatt. Hozzáteszem, hogy az e-bike ipar meg annyira pörög, hogy nagyobb az igény mint a kínálat, tehát külföldön is előfordul, hogy egy adott modellt majd csak nyárra gyártanak le, és ha a fejeden pörögsz, sem lesz belőle mondjuk áprilisban. Nyilván van egy sorrend is, a sokat rendelő országok, boltok elsőbbséget élveznek.Egyébként a magyar merida forgalmazó elég komolyan rendel, évi több ezer kerékpár jön be. Nyilván a legtöbb az olcsóbb kategória, de csúcs modellekből is jönnek bőven.
[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
válasz Tothgera30 #134877 üzenetére
Szia!
kb. 178cm magas vagyok, hozzá 70kg és mindenképp olyan vázkialakítás érdekel, amivel relatív egyenes háttal lehet tekerni. Nyilván nem egy cruiseres üléspozícióra gondolok, de a kormány legyen magasabban 5-10 centivel az ülésnél és ne kelljen sokat előre nyújtózkodni.
Inkább újat szeretnék, használtat nem annyira preferálom.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Kryptonite
csendes tag
válasz 6030D #134854 üzenetére
Igen, jól sejted. ☺️ Nem sok van belőle itthon. Egy internetes, hazai cikk alapján találtam meg a pedált. Mivel szeretem az innovatív ötleteket egyből meg is fogott a dolog. Korábban már próbálkoztak igaz hasonlóval, mégis ez valamiben más volt. Tetszett. A lényeg,hogy megrendeltük s mikor megjött el is kezdtük használni. Tetszett is meg nem is. Mikor rodeó volt tökre tetszett az,hogy akár mikor ki tudok lépni a pedálból, hogy megtartsam az egyensúlyt és utána vissza. Spd-nél is majdnem megvolt ugyanez de mégsem. Ott vissza lépésnél keresni kellett a pedált. Nekem legalábbis. A meredekebb mászásoknál jött elő az a hátránya,hogy nem úgy tartja a lábat mint egy spd. Többször előfordult,hogy egy erősebb pedál húzásnál elengedte a lábam. Kellemetlen volt. Néztem róla videót,hogy hogyan is kéne használni a pedált helyesen, de nekem nem ment úgy. Valahogy nem állt úgy rá a lábam ahogy kellett volna. Túl régóta használok spd-t. 😀 Ezért eladom. Egy olyan embernek aki most gondolkozik spd rendszer használatán vagy elege van a pedál kötésekből tökéletes választás lehet. 😊
-
commanDOS
senior tag
válasz Hasaggymeg #134878 üzenetére
Természetesen ott a férfi modell is
A mechanikus tárcsafék nagyon gáz?Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz commanDOS #134885 üzenetére
Nem nagyon gáz,de nem is versenyzik semmi hidraulikussal,sem érzésre,sem adagol6óságban,sem fékerőben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
JackFeryll
őstag
válasz Runner_fxr #134841 üzenetére
Szerintem az ebike-ok 5-10 ezer eurós új kerékpároknál jönnek igazán számításba ahol nincs akkora különbség az analóg és a villanyos közt árban.
Engem is vonz a téma, mert élménybringássá váltam de amíg használtan 4-600 közt nagyon komoly endurókat kapsz, pedelcben ez a duplája vagy több sajnos. (tudom nem ez a szempont hanem a fizetőképes vásárló aki kis túlzással enduro motor árában vesz bringát is)
Plusz nincsenek is nagyon olcsó megoldások mondjuk ilyen hardcore hardtail jellegűben. Túra/XC jobb esetben valami közepes felszereltséggel aztán már egyből jön a fully Turbo Levo kategória.Túrás dolog: szerintem itthon nem tudsz annyi pénzt elkérni egy ilyen túráért hogy sok hasznod legyen. Szervezni kell külföldre oda kifizetik az 1000+ eurókat pár napért.
ui: közben láttam te is írtál a felárról, csak egyből válaszoltam ahogy olvastam a korábbi hszeket
[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
válasz Hasaggymeg #134886 üzenetére
Akkor lényegében tudásra egy V fék, árban meg villantás faktorban inkább tárcsaféknek felel meg.
Tehát vagy egy minőségi V fék, vagy hidrós tárcsa, a mechanikus csak parasztvakítás.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
IMIIKE1998
őstag
Lehet hülye kérdés, de Oroszországban nagyon nem népszerű a bringázás? Most tanulom a nyelvet és jó lenne ilyen videókat, cikkeket találni, de nem nagyon jártam eddig sikerrel.(Spanyolul szerencsére van.)
-
Ákkk
addikt
válasz IMIIKE1998 #134889 üzenetére
Ezt miből gondolod youtube tele van videókkal.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #134892 üzenetére
Egy kontinens méretű országban minden sporthoz megvannak az adottságok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
félisten
Sziasztok!
Létezik olyan, hogy tárcsafékhez nem kell adapter?
A fék és a bringa is ránézésre post mount-os.Kössz!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
flash-
veterán
kerékpáros navigációra(országút,túra,de mtb is) melyik a legjobb android app?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #134886 üzenetére
ez sok esetben igaz lehet, én BB5-öt és BB7-et hashnáltam/ok, és a 7-es azért elég jó. biztos vagyok benne,hogy találni a piacon olyan hidrós tárcsát,amit odaver :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz JackFeryll #134887 üzenetére
Ha használtan nézzük, akkor bőven láttam már 600-700-ért elég komoly pedelec Enduro-t.
Ki lehet azért fogni.
Ez nem Enduro, inkább Trail, de szerintem nem rossz: Stevens
Ha új kell és valami masszívabb, jobb felszereltségű hardtail, akkor ez baromi jó választás: Merida eBig Trail
Ha meg új össztelós kell és Enduro, akkor egy ilyen, nekem is pont ez van:eOne-Sixty 800
Ez is nagyon jó ár ennyiért.
Egy analóg hajtásos One-Sixty 800-as is 1 milla: [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest