- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz jjeahh #134140 üzenetére
Na megjött ez a csomag, tubeless átalakítás kész, működik . Egyelőre nem merek vele vadulni, mert picit félek tőle, hogy nehogy a felniszalag valahol megpattanjon és a küllőknél vagy valahol eleressze a levegőt, de másképp eddig nagyon tetszik. Nem tudom illúzió-e vagy sem, de jobban gördül, jobban csillapít, nem is kicsit, azonnal éreztem, hogy más. Első próbálkozásra, azonnal sikerült, kompresszorral felfújtam, akkorákat csattant a gumi pereme amikor helyrepattant, hogy előre majd' baf*stam . Felraktam az spd pedálokat is, erről viszont nem tudom milyen pozitívumot írjak . Az tetszik, hogy tényleg lehet húzni is, majd kiderül ez hasznomra válik-e vagy sem. Egyelőre nagyjából 5km-t tekertem a városban, kétszer sikerült elesni . Nem tudom sikerül-e megszokni a hirtelen kirántást oldalra, kva lassan reagál az agyam és amikor már dőlök, késő... holnap hegyen próbálgatom majd, erre jöhet bármilyen tipp, hogy lehet egyszerűbben megszokni. A Giro cipő viszont nagyon tetszik, szvsz baromira jól néz ki. Holnap felrakom az ESI Chinky-t is, kíváncsi vagyok arra is milyen, úgy érzem a Racers Edge-nél picit vastagabbat is meg tudnék szokni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #134903 üzenetére
Ok, kösz!
X Factor: remélem én is megszokom, mert ha nem, fura lesz utánna visszaváltani, tuti. Reménykedtem, hogy én nem fogok esni, de úgy tűnik ez szinte elkerülhetetlen, nem is értem, akik sosem estek SPD-vel, az hogy lehet
Más: közben jött még egy csomag, amiben többek között BCAA is volt, arra is kíváncsi vagyok, bár nem számítok semmi extrára.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #134902 üzenetére
Én a helyedben a füves részen gyakorolnám ezt a majd megszokom h állok meg dolgot, ott mégsem fáj annyira ha eldőlsz.
Viszont ez a 2bless rendszer nekem is érik, a héten minden nap belsőket foltoztam mert esett, erre mind a 4 gumim ereszt ))) úgy gondolom 3 a mágikus folthatár, mindegyiken 4 van és valami nem ok.
Meddig fújtad fel a gumit h rápattanjon? Nekem a trekken az első TL felni TLR gumival, de kész horror helyre pattintani a külsőt, csak szalonnazsírral nem kentem be, de így is 4.5 barig fújtam, és csak akkor pattant be mikor 1 percig egy bottal vertem a gumit, felülről
-
Ma sikeresen eláztam, idén először, és remélem utoljára, villám zápor, megdörrent mögöttem, nem akartam elhinni, megnéztem a radarképen narancs felhő már az ártándi határnál van, sprint a civilizáció felé, és ahogy lenni szokott az utolsó kb 700 méteren a legdurvább zuhéba bele, alig 1 percet tekertem benne, mire fedél alá értem már enyhült(normális hogy nem előbb), és 10 percig óvatosan szemetelt, de hogy azon a 700 méteren miért kellet szénné ázzak
Gondoltam rá hogy viszek esőkabátot, de mióta kijelentettétek hogy a nehezebb táskától nem leszek erősebb, soknak érzem azt a buta dekás kabátot.
Az erdőbe már nem mertem visszamenni, 2016ban ugyan itt kapott el, akkor még bátor voltam, ez lett belőle, agyagos föld egyből rátapad a gumira, pár m alatt leblokkál a kerék, és lefele sem tudsz gurulni, eső után csak az aszfalt a barátom"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok! Erről a bringáról van valakinek véleménye, tapasztalata?
Gipsz Jakab
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #134906 üzenetére
Mind a 4-et? Melyik 4-et? Ezen csak 1-1 csavart látok, amivel állítható, azokon van +- jelzés is.
trialboj: Ja, lehet az lesz, bár sok türelmem nincs egy helyben gyakorolgatni, tekerés közben szoktam ki-be csatolgatni hátha megszokom és gyakran állok meg, mert ugy-e olyankor is ki kell csatolni.
Tubelessről majd beszámolhatsz mik a tapasztalataid, ez a 4.5 bar nagyon durvának tűnik nekem . Én 2, max 2.5 bar-ra fújtam és simán helyrepattant, igaz jó nagyokat csattant amikor a helyére ment.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz jjeahh #134911 üzenetére
Mindkét pedál mindkét oldalán egy-egy csavar. Tehát összesen 4.
Egyébként én is azt tanácsolom, h fal mellett gyakorold a kioldást egy ideig. Illetve menet közben is oldd ki néha!
Én egyszer borultam vele anno miután megvettem... és azóta sem (kopp-kopp). Tipikus jobb lábam oldom, balra dőlök.
Szerintem ezen mindenki átesik.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134912 üzenetére
Basszus tényleg, azt nem figyeltem, hogy mindkét oldalán van csavar
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134915 üzenetére
Nem csak egyikre kell,amelyikkel húzol? A másikkal meg nyomod. Teljesen megfertőztétek,Bryton,becsatolós,tyúklessz,góupro...mi jön még,leborotválja a lábát?
Más...futottam még egy utolsó kört pedáljaim szegecseinek rögzítésében,mert a körömlakk nem rögzítette.Ma menetrögzítővel [link] újraállítottam az egészet,remélem már így marad.[kép]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #134914 üzenetére
Közben gyorsan állítottam is mind a 4-en, nehogy elfelejtsem holnapig
6030D: És mindkét cipőt felhúztam . Amúgy ami nekem fura még, hogy rákényszeríti a lábamat, hogy egyenesen álljon, úgy tűnik eddig picit kifele állt, csak nem vettem észre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #134918 üzenetére
Kösz a tippet, meghúztam!
Because: Az nem, a becsatolást már most megszoktam
xy.zsolt: Már az elején beállítottam, viszont forgatni nem lehet a stoplit, csak előre-hátra mozdul. Vagy lehet forgatni is?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #134916 üzenetére
Lassan mi maradunk ketten akik még belsőt használnak, és nem pattan a talpuk alatt semmi, mikor elkezdenek tekerni... spd nem való nekem, de az állandó defektek már kezdenek zavarni.
(#134911) jjeahh
Még nincs vélemény, mert ebben van belső is, csak azért írtam, hogy nekem rendes felnin mekkora kínszenvedés helyre robbantani a gumit...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
FB link, egy edző írása SPD ügyben, most úgyis aktuális a téma
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #134922 üzenetére
Sziasztok!
[link] Ilyen pedált keresek(vagy ehhez hasonlót) használtan, lehet kopott is, reális áron. Privátban írjatok, ha esetleg van valakinek.Más: Megjött a 600mm-es Speci XC kormányom, eddig jók a tapasztalatok. Ha kisebb termetű vagy, érdemes kipróbálni. 100 mm-es kormányszárral nem is lesz szélfogó vele az ember.
Az RST telómat meg megcsinálták, kifúrták a belerohadt csavart, le lett szervizelve, de akkor is 50mm-t mozog. Ezek szerint gyárilag ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #134925 üzenetére
[link] Vagy ez esetleg jó lehet?
(#134902) jjeahh: Tapadásban vettél észre jelentős különbséget?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134920 üzenetére
kell annak engedni forgatást is, nekem egy ideig eltartott,mire úgy-ahogy megtaláltam a pozíciót.
és ne felejts el mindkét oldali kilépést gyakorolni, a jobbra oldasz-balra dőlsz tényleg tipikus ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #134916 üzenetére
A borotvált láb nem menne a két méteres szakállammal
trialboj: Ja, tudom, hogy még belsőd van, majd ha lesz tubeless-ed, te is beszámolhatsz ha van kedved.
pittlaren: Az már nem rossz táv montival akkor sem, ha aszfalton nyomtad
IMIIKE1998: Egyelőre nem, csak a gördülési ellenálláson és csillapításon érzek javulást.
ZolkoW: egy picit tényleg engedi, holnap majd meglátom mire elég. Gyakorolni fogok tekerés közben, remélem megszokom...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #134902 üzenetére
Nem kell félni, bátran eresztheted Tubelessel. Az SPD-nél ahogy a többiek írták, állítsd gyengére, de nem kirántani kell, hanem a bokád oldalra kihúzni. Persze rántásra is old, de ne az szokd meg. Én mióta SPD-t használok, nem buktam még, sőt sokszor "mentett meg", hogy tudtam húzni a pedállal. Munkába járós bringámon kívül mindenhol azt használok, és ha megszokod, nehezen állsz vissza.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #134923 üzenetére
Két Crank Brothers pedál van a képen,egy Stamp és egy Mallet ...ami meg a mondanivalót illeti,árral szemben úszás.Ha egyszer beindult az úthenger nincs visszaút,szénné reklámozzák és már mindenkinek kell minden ami a profiknak van,és az évi lebringázott kilométertől teljesen függetlenül mindenki azonnal érzi is minden újdonság áldásos hatását a kivágott nyeregtől az átütős tengelyig,a tyúblessztől a kúpos fejcsőig,kerámia váltógörgőtől integrált hajtásig.Nem baj ez,csak bringázzunk és ne füstöljünk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #134930 üzenetére
Azért a felsoroltak nem egy kategória...
Kivágott nyereg: van akinek kényelmesebb, a Selle Italia C2-őt nem cserélném el semmire.
Átütős agy: Tárcsafék mellé macera a gyorszár, az átütős jobb.
Tubeless: Ez hasznosnak tűnik, főleg, hogy ma kaptam egy felütésest (mondjuk outira annyira nem gyakori, pedig adnám).
Kúpos fejcső: miért ne? Nem hinném, hogy drágább gyártani.
Kerámia váltógörgő: marhaság, valamekkora játék kell a felső görgőbe. Plusz ha a super recordban nincs ilyen akkor 100%, hogy semmi értelme. Szerk.: az újabb super recordban kiderült, hogy van, de csak az alsó görgőben, a felső játéka így megmarad.
Integrált hajtás: Ezerszer pontosabb vele az első váltó, plusz kiállva jobb érzés.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #134930 üzenetére
De tényleg Tervezzük menni hozzá edzésre
Más, megint, mint az spd írást is, Jjeahh-nak főleg (vagy inkább is), a lefordul-e könnyen a TL a felniről témához:Lényegtől indul a videó, de nézzétek meg hol jön le vele!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #134930 üzenetére
Ahogy ivana is írta, van aminek bizony létjogosultsága van. Viszont sok olyan "fejlesztés" van, mi inkább parasztvakítás, vagy inkább pénzlehúzás. De az írásod alapján negatíviszikus vagy a fejlesztések terén, ugyan ilyen alapján járhatnánk ősmontikkal is (imádom őket), STX RC szettekkel, mert hogy az a csúcs non plus ultrája.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134899 üzenetére
Bowdenesnél nagyon számít a fékkar (meg persze a b.ház..). Ezek szerint rendes állítható húzásúval, vagy szervóssal senki nem próbálta
Ha az M785 a 100%, akkor nálam teljesen szubjektíven a BB7 mondjuk 70-80%, a BB5 meg 40. Az M600 talán 80-90. A BB7 egy egyszerű V-fékkarral (FR5 talán?) 50.
És akkor ezek mindegyike szór minimum +/- 10 pontot a beállítás sikerességétől függően
A BB7-hez régóta SD7-es karom van, már alig van rajtuk az eloxálásból, az elsőn a canti állásig van tekerve a bowdenhúzás, a hátsón nem teljesen, mert ott többet nyúlik a rendszer, a fékerőt nemigen keveslem, csak ne lenne olyan hajlamos a nyikorgásra..(#134931) IMIIKE1998 :
Én egyiket sem, mindkettő hiányosnak tűnik szegecseket illetően.. vannak arra jobban eltalált formák is. Az a BIKEIN feliratú műanyag például egész jól sikerült, lányomnak azt vettem. [link] De aluból is láttam már meggyőzőbbet.A kúpos fejcsőért azért rendesen anyázhattak a vázkészítő mesterek...
Én amúgy simán érzékelem a hatását. Vagy nem az a lényege, hogy jobban néz ki?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #134934 üzenetére
ha most akarsz ősmontira hajazó kerékpárt mélyen a zsebedbe kell nyúlni azért a cro-mo vázas vasért
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134934 üzenetére
kb. 5 éve egy STX-RC első váltót sikerült vadászni az acélvázamra /ma vitték el a vázat.../, mert nagyjából semmi nem volt kompatibilis azzal a vékony nyeregvázscsővel
Hibátlan volt, amíg használtam, és mai szemmel hihetetlen lekerekített finom formák jellemezték..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz zoli03 #134914 üzenetére
Keresel még bringát?
Kicsit vegyigyümi a váltás, de az alap az tök jó, jó áron.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #134932 üzenetére
Persze,nem is egyes fejlesztések jogosultságát,életképességét kérdőjelezem meg,hanem a kerékpározás minőségére gyakorolt túldimenzionált 6ásukat ,amit természetesen,mindenki azonnal érez...és akkor sorban:
Kivágott nyereg: van akinek kényelmesebb, a Selle Italia C2-őt nem cserélném el semmire. Egyes vizsgálatok szerint rosszabbul terheled hátsódat velük mint a nem kivágottakkal (nekem kivágott van)
Átütős agy: Tárcsafék mellé macera a gyorszár, az átütős jobb.El tudom képzelni,hogy egy állat lábú versenyzőnek nem mindegy (bár ilyenekkel is versenyeztek eleget) de nekem semmi macera nincs vele,míg sok átütősnek IS cincog a tárcsa.(Kicsit ilyen volt a menetes/kazettás agy is,mikor azt hallottam,hogy azt a kipörgetett keréknél tapasztalható tipikus "ingázást" csak a menetesek produkálják.Ja,persze,meg a kazettásoknál,még ha nem is annyira. )
Tubeless: Ez hasznosnak tűnik, főleg, hogy ma kaptam egy felütésest (mondjuk outira annyira nem gyakori, pedig adnám).Biztos csak óvatos vagyok,de felütéses defektem még nem volt és trutymót töltögetni a gumimba talán az utolsó fejlesztés lesz amit valaha meglépek,az alig mérhető ellenállásos történeteket meg egyszerű placebónak vélem.
Kúpos fejcső: miért ne? Nem hinném, hogy drágább gyártani.Biztos van értelme azt a csapágyat növelni amelyik nagyobb terhelésnek van kitéve,ugyanakkor így rövidebb homlokcső is alkalmazható ami jó dolog,de újra csak,ezt kérem azonnal érezni a kormányzáson?!...hááát.
Kerámia váltógörgő: marhaság, valamekkora játék kell a felső görgőbe. Plusz ha a super recordban nincs ilyen akkor 100%, hogy semmi értelme. Szerk.: az újabb super recordban kiderült, hogy van, de csak az alsó görgőben, a felső játéka így megmarad. Ja,és ezt az ellenálláscsökkenést még érzik is egyesek. Fidget spinner-nek jó a neten vagánykodni vele.
Integrált hajtás: Ezerszer pontosabb vele az első váltó, plusz kiállva jobb érzés.Meglehet rég volt és nem emléxem,de a 4szögtengelyemmel az Alivio első váltót pont olyan pontosnak éreztem mint most az integrálttal az SLX-et. Terepezve meg nem állok ki annyit,hogy ez számottevő legyen.Legszámottevőbb előnyének még mindig szervizelését találom,az a lehúzószerszámos megoldás elég macerás volt.
(#134934) Tothgera30...inkább szkeptikusnak mondanám magam egyes fejlesztésekkel szemben,ugyanakkor nem is annyira a fejlesztésekkel,hanem azok túldimenzionált jótékony hatásaival szemben...de hát ezt pont neked nem kell mondjam,hisz azon kevesek közé tartozol aki pl. próbált már mindenegyébtelónálszázszorjobb Leftyt is.Biztosan érezted amit ez a megfizetett fickó vakerol itt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #134943 üzenetére
"Tubeless: az alig mérhető ellenállásos történeteket meg egyszerű placebónak vélem"
Engem is ez érdekelt a legkevésbé, mert gondoltam, hogy csak marketingrizsa, de tényleg más, azonnal éreztem, hogy jobb vele menni. Persze más tapasztalatom egyelőre nincs, a kisebb defekteket remélem tömíti majd és a levegőt sem ereszti el, ha így lesz, elégedett leszek. Ha meg lefordul, vagy elengedi a levegőt, akkor remélem túlélem majd és megy vissza a belső . Akkor viszont a Maxxisokat azonnal kukázni fogom, mert túlságosan gyakran kapunk vele defektet a haverommal, amióta megvettük.
A többivel egyetértek, de azért ennyire nem ellenzem ezeket a fejlesztéseket, nekem mindegy amíg adapterezve is lehet használni a dolgokat, pl a kerekem most átütős és gyorszárral használom adapterezve, így egy új szabvány miatt még nem kell vázat is váltani. Illetve az integrált hajtást előnynek érzem, de nem azért mert pontosabb a váltás vagy mert merevebb, hanem azért, mert sokkal egyszerűbb szerelni, cserélni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz ZolkoW #134935 üzenetére
Korábban MTB-n és trekkingen Avid FR 5 és Speed Dial 7 karon BB5 és BB7 féket is használtam, sőt gyári fékként Apex kar és BB5 fék párosítást is Cyclocross-on (gyári Bianchi Zurigo), majd Ultegra kar és BB7 párost (Ridley X-Fire). De ugyan ilyet csinált a Hayes, Gunsha, TRP, sőt a Shimano és még több más gyártó is, bár most már kezd kikopni, vagy mégsem (Stradalli Pro T-700).
Összességében bármilyen felállás volt, a bovden nyúlása, nehézkes beállítása, nyikorgás és cicergés mindegyiknél jelen volt, CX-nél a sár is gyilkolta a mechanikát, még alkatrész beszerzéssel is akadtak gondok. Mondhatni tényleg érteni kell hozzá, aprólékosan szöszölni hogy patentul legyen beállítva, és akkor sem volt mindig rendben, vagy épp porszem került a gépezetbe. Ahogy százalékosan leírtad, hát... nah én úgy nem fogom, mert bovdenes mechanikus féket és hidraulikus féket így nem tudom összehasonlítani. Elfogultság beszél belőlem, de én Shimano mineral oil-al töltött fékeke hívője vagyok, de van ami meg tud győzni. Nekem teljesítményben a belépő hidraulikus fékek szintjét sem mindig érte el, míg azok szinte bármelyen körülmények között teljesítették azt. Ezen lehetne rugózni, hogy de jól beállítva, meg épp meghúzva feszesre a bovdent, meg... de egy 100+km-es túrán vészfékezés esetén erre nincs idő, ott és akkor kell megállni. Lényegében nagyjából mindenhol kiszórták már, elavult technika, CX-nél még lassításra elég.
#134936 Because: Megint belenyúltunk egy olyan témába, amiről oldalakat tudnék írni. De összefoglalva, imádom őket, van is, de jövő héten le fogom váltani egy Radon ZR Team 7.0 vagy 8.0 SE bringával. Bár az enyém még csak M737-es XT-vel és Parallax agyakkal van szerelve, ráadásul alu vázra, 96-ból.
#134937 ZolkoW: Az STX-RC anno igen komoly szett volt, azt hiszem 99-ig árulták. Ilyenkor mindig elcsodálkozom hogy eltelt 20-30 év, és sok mindent nem fejlődött a piacon kapható technika.
#134943 Hasaggymeg: Hasonló gondolatmenetet szoktam én is végigzongorázni. Viszont általában van lehetőségem próbára is, és ami meggyőz, arról őszintén le írom a negatív/pozitív véleményem. Ez a Lefty bemutató meg egy nagy... vízszintesen elhelyezett villa, erőkar, miegymás. Lefty-t pedig birtokoltam is, de anno leírtam a tapasztalataimat, a jelenlegi Sid-emet nem adnám semmilyen Lefty-ért.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #134941 üzenetére
Szép az a kerékpár,letisztult,egyszerű,elegáns.Tetszik.
(#134945) Tothgera30 ...milyen típusú SID-ed van,és jobbnak találod-e a rókáknál? Én annyira szeretem a Manitout,hogy már egyenesen keresem az azzal szerelt kerékpárokat.Ha most bekrepálna,valszeg. Machete-t vennék.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #134946 üzenetére
1:17nél lestem a vidibe.Elsö hajtásnál a fogaskoszorú tényleg tojás alakú volt vagy az én szemeim kápráztak????
-
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest