Hirdetés
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- AliExpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Mikrotik routerek
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Mai menü:
pótkocsi:
-abs vezérlőszelep csere
-egy relészelep csere
-membrán csere a jobb 3ban
gép:
-2 hátsó lámpatest csere
-"mosás"Fárasztó nap volt,ráadásul sikerült 28as villáskulccsal olyat rákurni az ujjamra,hogy majdbesz**tam.
<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Engem nem szokott zavarni, ha meg satuznom kell akkor az ő baja ha rátekeredik a majomfogóra.
Truck trialt lehet én is megnéztem volna de szintén itthon kamillázás. Tegnap épp hogy beértem a telepre tíz óra előtt, este kilenckor még a némedi pennyben rakodtam le. Kicsit megzavartam visszafelé a bicajt.
-
#27070592
törölt tag
Nem én kéttengelyesre gondoltam amin szarrá van kopva a zsámoly, hogy még véletlenül se arra törjön tolatáskor amerre akarod.
Feltűnt nektek mostanában hogy főleg az m0-on szeretnek szélárnyékosat játszani a kisebb libakergetőkkel? Amióta megint leadta a discovery azt a mítoszrombolók részt amiben a szélárnyékot vizsgálták kamion mögött, mintha állandóan a seggemben jönnének.
-
zsid
senior tag
Nincs valakinek egy felesleges normális AM/FM/USB-s cb rádiója? Nekem csak am/fm van,ez nem az igazi...
Kéne a frásznak fh16 700, inkább egy daf fülkés 250lovas Rába XD<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Ha! Nem is tudtam hogy az új szériás FH-t 700 lovas mocival is lehet rendelni...odabaszós lehet. Eddig asszem az MAN tgx volt a csúcstartó a maga 680 pacijával, mint legerősebb szériagyártott vontató, szintén V8 motorral, de ez a Volvo egy sorhatossal hétszáz paci...egy xl fülkés verzióval szivesen dolgoznék.
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
Mi ez a pangás? Mindenki elment uniózni?
Azért egy ilyet szívesen meghajtanék.
BANZAII
-
zsid
senior tag
'Estét!
Szerdai Videó, M3 92-es km, a kollega gondolom elaludt, mert megszedte a középső szalagkorlátot, majd 100 méterrel arrébb át is jött rajta és a túloldali árokban landolt.
<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #281 üzenetére
Sajna csak megerősiteni tudlak ebben a dologban. Üzemanyagról meg még annyit hogy ha egy adott országban drága(mondjuk fél fityinggel több) mint a szomszédba és mész a szomszéd országba de a drága helyen tankolsz azt a különbözetet is kifizetteti veled. Rabló egy cég. Igazán most van a helyzet csúcsán mivel a Rynart becsődölt. A többi nagyobb név aki belföldön dolgozik szinte mind az övé. Amig a pénzemberek nem csődöltetik be hogy kivegyék a pénzüket ez a cég is állni fog az biztos.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#27070592
törölt tag
Szerintem a waberer's az arctalan multicégek tipikus példája. A név mögött lévő pénzembereket semmi nem érdekli csak és kizárólag a tiszta profit. Anno csináltak egy kis "próbacéget" vagyis megvették a régi Volán Tefu-t és megnézték hogy agresszív üzletpolitikával mire lehet jutni ezen a piacon. Mivel a fuvarozásban van üzlet, módszeresen megpróbálják felvásárolni az egész közép-európai kamionbizniszt. Rengeteg pénz van a háttérben így fordult elő hogy a jelentéktelen "volán tefu" egyszerűen megvette a Hungarocamiont, és még jónéhány nagy céget. Másokat csak kiszorított a piacról, tisztességtelen szerződésekkel, "aláígéréssel" stb. A cég stílusára jellemző hogy képes kimondottan veszteséges ajánlatot tenni egy adott szerződésre csak hogy a konkurenciát anyagi csődbe hajszolja. Persze a konkurencia eltűnése után a waberer diktálhatja az árakat. Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés. Kulturáltabb országokban ezt kőkeményen büntetik.
A másik dolog amiért soha nem dolgoznék a cégnek az emberekhez való hozzáállás. Senki vagy. Maximum egy szám a hosszú listán. Naponta ötven új embert vesznek fel, mert naponta ötvenen hagyják ott őket keserű szájízzel megalázva pénzzel lehúzva. Nézd meg a csatahajó méretű hirdetésüket az m0 mellett a 300ezer Forintos fizetésről...esetleg a felét megkaphatod, miközben hetekig nem hoznak Mo. környékére sem, vagyis az unió területén gurigázol fel és alá. A legolcsóbb, leggyengébb, alapfapad kamionokat veszik meg mert ezzel is spórolnak. Az hogy a sofőr aki a cégért feláldozza a magánéletét mert akár két hónapig sem jut haza egy kicsit kényelmesebben lakhasson a fülkében - senkit nem érdekel. Olyan üzemanyagnormákat szabnak meg amik teljesíthetetlenek : a túlfogyasztást a sofőrtől automatikusan levonják. Mivel most épp válságban van az egész szállítmányozás és kevesebb a profit, visszavették a bérszinteket. Ha nem tetszik elmehetsz a francba majd jön helyetted más akinek annyi is elég.
Kb ennyi a véleményem így nagy hirtelen.
szerk: kijelentem hogy fenti soraimat rosszindulatból írtam, nem felelnek meg a valóságnak és minden kényszer nélkül önként visszavonom őket. kijelentem hogy nem a waberer képviselői szorítanak pisztolyt a fejemhez. Én szeretem a drága waberer urat!!!
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
Elveszi a kenyered, csúszik a pénzzel, és egy kalap szar a rendszer. Nála minden pénz csak befelé jön kifelé csak csurran-cseppen. A kamion nagyon szép kivülröl de mivel mindig másikon mész(kivéve a nemzetközist) nincs gazdája igy belülröl egy szemétdomb és sosincs pénz a szervizre. És alapból elég gusztustalan olyan helyen dolgozni ahol egy 18éves nyikhaj gyerek akit felvettek 90kért irodistának bármikor megfingat akárhány éved van a cégnél. Belőled élnek de te vagy a megtürt személy. Röviden ennyi ha kell infó szóljatok onnan viszek napi szinten árut. Vagy üres tgkval jövök ki vagy fel se fér mert a 6tás kapacitású verdára 8-9t súlyokat is felír. Szerencsére nem vagyok a cég alkalmazottja hanem külső bérfuvarban vagyunk de látom mi megy bent és elég siralmas.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Szplöttyy
senior tag
Köszi az infót, vészvillantás, akkor az csak személyautósoknál divat?
Ja, meg kérdezek akkor még egyet Szóval, mi az az AdBlue? Sok helyen olvasom Camion Truck magazinba is, hogy húdejó, van adblue tartály, mennyire jó, meg Euro 4es lett tőle, stb. De hogy konkrétan mi az?Ja, sorry a sok kérdésért, csak nagyon érdekel a téma, szeretem a nagy vasakat Csak még nem lehet rá jogsim, úgy hogy esélytelen, hogy legálisan vezethessek
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Új kérdés lenne.
Ma, M3as ~ 20:00körül... Jöttünk a hightech Kinglong busszal, 80-al... Kb a metrónál lehettünk, ahol is a besorolósávban jött egy Révész tartályos pót(nem nem csak pót jött, húzta is valami, de azt nem láttam) a buszos nem nagyon akarta beengedni, tehát lepadlózta a gépet, de hát amilyen szar kínai ez a dolog 80ról nem nagyon gyorsult, mentünk a kamion mellett kb. Kezdett elfogyni a besorolósáv(vagy mi ) a buszos fékezett egy nagyot, kamion bejött elénk. Na, itt lesz a kérdés: A kamionos indexelt egy villanást balra, aztán egy villanás jobbra, aztán egy villantás balra, és jobbra, remélem érthetően írtam le, tehát: balra,jobbra,balra, jobbra. Ez mit jelent?
Amúgy, rájöttem, hogy tulképp igazam volt a múltkor, a Shell-es Volvo-k is Klacska KFT-nél vannak
Széles utat!
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
Tegnap egy billencses megpihent az M3ason,igaz a túloldalon az árokban. Hétvégén teszek fel videót róla.
Tegnap én is szívtam ezzel a retkes pótkocsival. Gödöllőnél csak lestek a kúton amikor füstölő B tengellyel beviharzottam a parkolóba. :-D
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Értem, köszönöm! Akkor ezért variálnak annyit rakodáskor? Láttam már hogy felpakolták az egészet, aztán a felét le, aztán vissza stb. Gondolom akkor is azért, hogy ne boruljon szét minden, meg hogy ne a tengely felett legyen a sok súly.De szeretnék már kamionozni Marhára vonz a dolog, csak sajna semmia kamionos közvetlen ismerős nincs, akivel elmenjek 1-2útra No, majd egyszer énis úgy fogok ide írogatni, hogy alattam lesz valami nagy (Nem félreérteni)
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
SOS kérdés: a gyufa az ADRes vagy szabadon szállítható?
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #260 üzenetére
Ha tengelyes az nem feltétlen túlsúly. Laprugós tengely ( ez függ a hídtól,gumiktól etc) 10t, útkímélő 11t szóló tengelynél. 2 és több tengely fölött tengelytáv függvényében változik(c kresz könyvben benne van). Nekem a magnum meg a pót együtt 17064kg, ha a pót elejébe feldobok 15db 1tonnás raklapot,akkor össztömegben bőven jó vagyok,igaz a húzó olyankor vagy 14 tonna a mérlegen:-) A tengelytúlsúly nem minden esetben jelenti a jármű túlsúlyát.
Ma még futnak laprugós pótok,teherautók(kamaz,12tonna alatti kocsik,billencsek) söt buszok is (ik211).
Kiváncsi lennék azoknak a tátráknak a forgalmijára,amikben kombinált lég-laprugózás van.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Asszem itt írták vagy hallottam,hogy az üres szerelvények 18l/100kmes normával gurulnak (vagy annyit adnak a górék..)
Szemereynél is vannak ilyen hülyeségek,pl a multkor olvastam:amíg nincsenek kitiltva a hungáriáról,addig azzal a kmrel történik az elszámolás,ha a 0son mész és "túlfogyasztásod" van,akkor levonják...
No comment<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Nekem semmi bajom Gyuri bával,csak szép lassan mindent megvesz, ex rynart,transporta,révész ponyvás szekciója etc... Nekem ez nem tetszik. Másrész az a fizetés se hű de király 2-3 hónap folyamatos uniózásért sztem. Azt se hallanám szivesen,hogy üresen 18 a norma... Nekem ellenszenvesek ezek a nagy cégek..
<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Nagystílű tárgyalás folyik a cégnél. Az a baj hogy a bmw-k, volvok, saab-ok között van egy vebberer's járgány is...rosszat sejtek...
-
SAMYka
senior tag
Hétfőn este rossz helyen voltam rossz időben. Nagylaki határátkelőn közölték hogy tengelysúlyos a kocsi. (Én meg volt olyan lökött hogy el is hittem.) Igaz az sem tünt fel hogy a kolega mögöttem 11T-val szintén tengelysúlyos. Ő megúszta olcsón nekem 300K bírság. Evett az ideg mert nem tudtam mi lesz össze vesztem miatta a főnökkel (na ide nem írok semmit inkább) aztán várakozás-fax-nem jó-telefon-várakozás telefon-fax-nem jó-telefon-várakozás-telefon-fax-na végre jó. Elindultam. Rakományhoz nem nyúltam pedig szerettem volna csak a 1.5T-ás raklap kifogott rajtam. Rágorulok a román mérlegre és láss csodát minden ok.
A történet tanúlsága pénz kellett a vámnak hát gyűjtöttek (ezt lehet hogy nem lenne szabad leírnom de ez van ez nyílt titok.)
PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
Dina111
csendes tag
Ja és nem gondoltam volna, hogy ennyire fiatal vagy!!!
-
#27070592
törölt tag
Ilyen szempontból a bicskei Spar központ is jó hely, a szárazárú átvétel 9-13-as rampa. Szépen beállnak előtte keresztben a hűtős elvtársak hogy alig lehet cipőkanállal betolni a pótot. Éjszaka még jobb. Ott normálisan megtanul az ember tolatni...
Múltkor kérdezte a portáscsákó hogy mit hoztam, szárazárú? Nem, gyümölcslé...De az szárazáru...
-
zsid
senior tag
Kedvenc helyeim egyike,egy húsüzem Szigetszentmiklóson. Annyi a rámpákkal szemben az M10es rekesz,hogy kamionnal nem lehet normálisan beállni,most is vissza van törve a gép 90fokban. Miután beálltam,egy csóka elkezd helyet csinálni,hát @nyátok... Miért nem időben teszik ezt,pl amikor ma estére 3 kamiont rendeltek...
Multkor elborult az agyam,a póttal eltoltam 6 raklap M10est,rögtön volt elég hely(igaz 2 hétig nem is jöttem ide :-D). Az ilyen helyeken kéne atomot robbantani.<tRucKdriFteR>
-
Ariadne
őstag
Üdv!
Nem tudom, jó helyen kérdezősködöm-e, de hamarosan kiderül remélem.
Szóval fordítok éppen egy részben logisztikai jellegű dokumentumot, és nem tudom megtalálni a pontos magyar megfelelőjét a "release" szónak. Arra értik, ha jól vágom, amikor a raktárból kiengedik?/kiadják? az árut a szállítmányozónak - hogy mondják ezt magyarul, van spec szakkifejezés rá? Van egy ilyen dokumentum is, hogy "release note", elvileg ilyet írnak az átvételkor.Előre is köszi, ha valaki ilyen területen jártas tudna segíteni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SAMYka
senior tag
Na én is megtértem.
Fordultam egy Magyar-spanyol-magyart meg egy magyar-francia-magyar (és majd tovább román)
Nem ajánlott cégek keletei régió Mars trans.
Nincs poroltó a kocsimon ezért a a kolegának ott lángolt el csehbe a kocsija előttünk. Teljesen leégett.
Az én pótomon kivételesen van pótkerék és 1 db ék amire azt mondták a kolegák hogy örüljek hogy enyi van.
A ponyva úgy lóg hogy nem látok semmit a tükörbe.
Autópálya díjat nem szeretnek fizetni mennyél alsó utakon (pl francia spanyol olasz)
25-26T-kat kell vinni mert ugye felfér
Hajtanak folymatosan
Szervíz nincs (Tegnap éjszaka a az M0-án szervízeltük az egyik kamiont lezártak nekünk egy sávot vagy pl olyajcsere 50000-es olaj 100000-nél 4litert leengedünk 4 hozzáöntünk)
11 keréken jöttünk haza igaz üres volt a pót de nem volt féklámpa
a kolega is 11 keréken gorult csak ő rakott volt.
Álláspénzt nem fizet
Nagyvonalakban ennyi.Jövök haza péntek délután felhívom a kolegát nem e tudna elvinni mondja hogy nem mert felrobbant a turbója csehbe és lelángolt a traktor. 1 nap alatt 2 tűz volt csehbe mind a kettő műszaki hiba miatt.
PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
zsid
senior tag
Most hallom a rádióban,újabb előzni tilosok lesznek a pályák bevezető szakaszán... Király
<tRucKdriFteR>
-
ElVisZ
tag
Jah, és hétfőn vagy szorosan utána kéne...
-
ElVisZ
tag
Jár valaki mostanában Budapest-Nyíregyháza-Bp vagy Nyíregyháza-Bp-Nyíregyháza vonalon?
Egy asztali gép és egy laptop cseréjét kéne megejteni... -
rien
senior tag
válasz #27070592 #228 üzenetére
Hát egyetértek, durva ami itt folyik. Ezek az összegek a tényleg idiótaságért, a semmiért, egy szerencsétlen napért belefuthatnak egy sofőr évi nettójába (rosszabb helyen)
kiskuku: ne érts félre én is csak keresem, hogy most mi hogy van ahogy írtam le vagyok maradva. Ezeket valahogy tavaly évelején vagy 2007 végén tudtam meg, mint a tevékenységigazoló lapok létezését meghogy már nemcsak 2 hétig hanem ~ 1 hónapig kell magadnál tartani a tachográf korongokat, digitnél a kinyomtatottat, megspékelve a tevékenység igazolólapokkal és csak a menetleveledet adhatod le adminisztrációra
Mindenki: ezek nem változtak ugye?
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
kiskuku
csendes tag
Én kelet Magyarországon lakom.Nem tudom ismered e a 471-es főutat?Na az durva, olyan lyukak vannak hogy mikor belemész majd kiszakad az első híd.A multkor az egyik csatornaszem kivágta az egyik gumimat és kihívtam a rendőröket helyszinelni. Olyan éle volt annak a kurva vasnak mint a borotva és azóta is várom a pénzt.De azt várhatom is!!!!!!!! Rá egy hétre mentem arra és akkor ár körbe volt azsfaltozva, nem igaz hogy nem bírták hamarabb megcsinálni.Meg mi a fasz kerül 1,5 miliárdba 1 km aszfalt kialakításában.Szóval fizethetjük a sujadót meg amit az üzemanyag árábol levonnak, de minek?
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #228 üzenetére
Sok hüyleség van nálunk. Pl.: van a kocsin érvényes zöldkártya, de rendszámot cseréltünk ( sárgáról - fehérre ), és még nem került rá a matrica a hátsó rendszámra. Ezért lekorlátorzák 2 hétre a zöldkártyámat... Viheted 8 hónappal korábban zöldkártyáztatni.
Minden autóra kell árufuvarozói tevékenységi engedély kivonata. Mi a f@sznak, ha odaadom, akkor az az első, hogy rendszám alapján leellenőrzik... 50 000,-
Ha véletlenül nincs nálad a forgalmi, akkor is le tudnak ellenőrizni központi adatbázisból, akkor minek 50 000res büntetés? Lehet épp hétvégén átakasztotta a pótkocsit, te beülsz a kocsiba ( amivel nem is te jársz ),mert van egy gyors fuvar...
Annyi felesleges papír kell ehhez a melóhoz, arról is vna 8 papír, amit az út szélén számgéppel is meg tudnak nézni, akkor minek??? meg miért büntetnek?
Vezetési idő/ tachográf büntiknél 2-300 000 renként ugranak a büntetési tételek. Abból a pénzből mi lesz? Tuti nem közútkezelésre költik, a multkor mentem pécsre, esett a hó az M6oson egy kurva hókotróval nem találkoztam, mindkét oldalon 10 centi hó meg 3 kamion a szalagkorláton. Ezekkel kellene inkánn foglalkozni, nem azzal, hogy hogyan szivassunk meg mindenkit aki vezet.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Nem olyan durva tételek ezek, csak mi keresünk nevetségesen kevés pénzt. Az itthoni jogalkotók fenntartások nélkül egyszerűen átvették a nyugat-európai munkabérekhez szabott büntetéseket. Az senkit nem érdekel hogy amíg egy német kamionsofőr ha véletlenül olyan hülye hogy három órával túlvezet mert haza akar érni akkor legfeljebb kicsit szívja a fogát a háromezer eurós csekk miatt, de egy havi pénzéből kifizeti. A magyar kamionsofőrt ugyanez miatt a teljes anyagi ellehetetlenülés fenyegeti. Nap mint nap.
Néha már azt gondolom hogy a parlamentben csak olyanok ülnek akik gyűlölik ezt az országot. -
#27070592
törölt tag
Az még a jobbik eset ha a cégtulajban van annyi becsület hogy kifizeti a "járulékos költségeket", végülis azzal hogy túlvezetsz meg 70 helyett 90-el nyomod lakott területen kívül, neki termeled a zsét.
Bicske Spar? Csípem a helyet, nagyon korrektek az áruátvevők. Van amikor teljesen fullon van a külső parkoló és nem tudsz megfordulni csak hátul a szervíztelepnél a porosban. Egyszer ott majdnem elakadtam akkora volt a sár.
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #223 üzenetére
Főnököm kifizeti. Az elmult 1 hónapban 3* vett ki a kpm. Egyszer nem volt nálam a tevékenységio engedély kivonat ( 50 000,- ) , egyszer meg a pótkocsi forgalmija,de azt kihozta a főnököm Gödre, szal eddig méd jó vagyok
mod: Nekem arról van videóm, amikor vagy 1,5 hónapja a bicskei spárnál az egyik kamionos beletolatott egy 1.5 méteres árokba. Az is szép volt.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Ez így van(valszeg ezért nem reagáltunk rá ).
A digit kártyáról 28 naponta lementik az adatot és 5 évig tárolják, de a digit menetíró készülék 365 napig tárolja a vezetési időket.
Jelentkezzen aki ezeket belföldön be tudja tartani Munkatársam most gyűjtött be egy 900 000res csekket.
<tRucKdriFteR>
-
rien
senior tag
Szia!
Láttam már pár napja mit írtál de vártam a többiek véleményét ami nem jött sajnos
Szóval én továbbra is úgy tudom, amit írtam, hogy a 45 perc max. 2 részeltben vehető ki, csak fordítva ahogy írtam (15+30 ) most ennek utána is kerestem csak azzal vagyok gondban, hogy nem tudom az EK rendeleteket ami ide vág honnan tudom a mai napon hatályos változatát megtalálni (magyarorszag.hu nem jegyzi ). Ha jól gondolom ennek az oldalnak jónak kell lennie. Az 561/2006 EK rendelet szabályozná ezt, márpedig 7.cikk:
Négy és fél óra vezetési időszak eltelte után a járművezetőnek
legalább 45 perces megszakítás nélküli szünetet kell tartania,
kivéve, ha pihenőidőt tart.
Ez a szünet felcserélhető egy legalább 15 perces szünettel,
amelyet egy legalább 30 perces szünetnek kell követnie,
elosztva e szüneteket oly módon hogy megfeleljenek az első
bekezdés rendelkezéseinek.Mindez azért nem mindegy mert iszonyat a túllépés bírságtétele amit a 57/2007. (III. 31.) Korm. rendelet szabályoz:
1. A járművezető megszakítás nélküli folyamatos vezetés időtartamának túllépése (percben): 561/2006/EK európai parlamenti és tanácsi rendelet 7. cikk
a) 6 percig 2001. évi IX. törvénnyel kihirdetett nemzetközi a) 50 000
b) 6 perc felett - 20 percig közúti fuvarozást végző járművek személyzetének b) 100 000
c) 20 perc felett - 40 percig munkájáról szóló Európai Megállapodás (AETR) c) 200 000
d) 40 perc felett - 90 percig (a továbbiakban: AETR Megállapodás) 7. cikk d) 300 000
e) 90 perc felett e) 400 000De ha a büntetésekről szóló kormányrendelet átlal is említett/hivatkozott 2001. évi IX. törvénnyt nézem - szépen magyarul a magyarorszag.hu-ról
Article 7
Breaks
1. After four and a half hours’ driving, the driver shall observe a break of at least forty five minutes, unless he begins a rest period.
2. This break may be replaced by breaks of at least fifteen minutes each distributed over the driving period or immediately after this period in such a way as to comply with the provisions of paragraph 1.
3. During these breaks, the driver may not carry out any other work. For the purposes of this article, the waiting time and time not devoted to driving spent in a vehicle in motion, a ferry, or a train shall not be regarded as „other work”.
4. The breaks observed under this article may not be regarded as daily rest periods.
Ebből nekem a 3x15 is belefér Szóval passzA digit kártyáról meg: a sofőrkártyát elvileg 28 naponta kéne menteni, a gépjármű cuccosát meg negyedévente és cd-re kiírva kéne tárolni...én így tudom.
Szóljatok ha valami nem így van.
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #218 üzenetére
A héten 3* voltam Herceghalomban, jól arcok a Flottosok. Meglepődtem, hogy dolgozik Gyálon zempléni is.
Ma kiütöttem szegeden az egyik raktárnál egy sorompót. Útban volt .... XD
A vezetési idő meg szép dolog, csak ember nincs aki belföldön be tudja tartani.
<tRucKdriFteR>
-
kiskuku
csendes tag
Helló.Rien nem tudom hogy mikor volt ilyen, de most a következő a helyzet:
4,5 óra vezetés utánna 45 perc piheő amit max 3 részletben lehet kivenni (3x 15 perc) utánna 4,5 óra vezetés és hosszú pihenő.
1 héten 56 órát vezethetsz mert meghosszabbíthatod de ezt a következő hétvégéig ki kell venned pihenőidőbe,tehát a 2 heti legtöbb vezetési idő 90 óra lehet.
És vigyázzatok akinek digit kártyálya van, mert az 6 hónapra visszamenőleg tárol. -
kiskuku
csendes tag
Sziasztok! Munka kellene! Nem tud valaki, valahol sofőr felvételről?
-
Dina111
csendes tag
-
zsid
senior tag
Heló! Olyan céghez nem mennék, ahol menni kell ész nélkül,fizetni luxus és ha gebasz van akkor mossák kezeiket. Feczkó, Molnár, FerTrans, NaárTrans stb... és sorolhatnánk. Ha nincs más meló akkor jó ez is,de a fuvarozás pont nem az a szakma,ahol van idöd meló mellett új állást keresni. Asszem a Nágel Hungáriánál van felvétel ( ha pest környéki vagy), vagy a teszkó ami király sztem.
<tRucKdriFteR>
-
mityku
aktív tag
Nálunk a sofőrök nagyon utálják már a román utakat ( sajna a megbízóink viszont egyre több román kanyart adnak), mivel 500 km-t jó esetben, 10 óra alatt lehet megtenni ( furgon-nal illetve 7,5-sel).
Nem tudom mikor lesznek arra normális utak. Legrosszabb éjszaka haladni, kivilágítalan szekerek, biciklisek, rendőrök mindenfele ( traffipax).Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
kiskuku
csendes tag
-
kiskuku
csendes tag
Kedves LKW nem lessz véletlenül mostanában soför felvétel?
-
Dina111
csendes tag
Zsid!
Szeretném megkérdezni tőled, hogy melyik az a hely ahova semmiféleképp nem mennél dolgozni, és miért. Meg azt, hogy hol dolgozol, mert az írásaidból úgy tűnik meg vagy elégedve vele. Persze csak ha lehet ilyesmit kérdezni.
-
rien
senior tag
Bocs az offért, azt szeretném kérdezni volt-e valami törvényi változás 2009-re vonatkozóan a fuvarozás területén. Ott vagyok lemaradva, hogy 4 óra vezetés után 45 perc pihenőidőt kell kivenni, ezt max. két részletben 30+15 perc. Ami azóta volt változás képtelen vagyok követni, ha volt valami légyszi írjátok meg. Köszi!
szerk: vagy valami hírlevél linkért nagyon hálás lennék, ami követi a tv. változásokat.
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Morgul
csendes tag
Napot Urak.
Kezd beindulni a fuvarszervezős cégem. 15 nyerges szerelvényre tudunk munkát biztosítani. Többnyire külföld.
Akit érdekel a morgul@citromail.hu ra tud e-mailt küldeni. Kocsi típusa, évjárat, pót típusa, személyes adatok.
Köcce
-
MaciG
addikt
üdv
Régen már jártam itt mikor meglett a "C"-s jogsim, de most megint felmerült bennem pá kérdés. Konkrétan az ,hogy milyen papírok kellenek nekem ahhoz ,hogy munkát válaljak? (belföld és külföld is érdekel). ill mennyi idő peszerezni ezeket a papírokat? (Az E jogsi is folyamatban van még pár hét és indul a tanfolyam )
BANZAII
-
zsid
senior tag
Hétfő estig pihi Dobtam fel pár videót lyútyúbra, akit érdekel [link]
<tRucKdriFteR>
-
SAMYka
senior tag
Tegnap délelőtt felhívott a sárga napocskás bácsi és azt mondta hogy várjak még ne menyek fel vasárnap ahogy megbeszéltük mert egyenlőre nem tudnak munkát adni.
1 ha nem megyek sűrgősen dolgozni valahova csőd
2 ha nem ülök sűrgősen autóra elvonási tüneteim lesznek[ Szerkesztve ]
PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
zsid
senior tag
Hétvégén FH12essel dolgoztam,mert a francia ifában megállt a kályha. Tetszett:-)
Tegnap megcsináltattam,meg beraktam a CBmet. Eddig csak lengyeleket találtam az éterben:-(<tRucKdriFteR>
-
Morgul
csendes tag
Sziasztok.
Olyan embert keresek, akinek megvan a Nemzetközi Árufuvarozó Vállalkozói vizsgája, és 8 órásnak be tudom jelenteni, és más cégnél nincs vezető beosztásban.
Amúgy most kezdünk fuvarszervezéssel is foglalkozni, leginkább 3.5 tonnás zárt doboz kocsira, illetve nyerges szerelvényre van a legtöbb munka.
morgul@citromail.hu
e-mail címen elérhető vagyok bármikor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon jó ár Új állapot 100% akksi apple gari 2025.01.31-ig 55k értékű kiegészítő.
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- Apple Watch Series 7 45mm Midnight Aluminium Case, GPS
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 16Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / újszerű állapot / Excellent akku
- Xerox 106R04349 Dualpack fekete
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Ryzen 4600G dobozos
- Két vezetékes 120x120x15 12v-os ventit keresek, legalább 1800rpm-et tudjon. Használt is érdekel.
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Minőségi Mid-Range gamer PC - i5-10400F/Gigabyte RTX 2070 8GB/ 16GB RAM/ 550W táp! -
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest