-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
honda23
aktív tag
válasz wierra #32000 üzenetére
Most tankoltam tele 98-assal, kényelemre, menetdinamikára is tetszik. Váltó is nagyon jó, bár jóval hosszabbak a fokozatok, de most ez nekem így teljesen rendben van.
Egy dolog még mindig fura, a kormány, mert nem elektromos, jóval puhább, könnyebb, vékonyabb.Már a vti helyett is ezt kellett volna vennem, de kellett egy kis kitérő, d16y7, b16a2, k20a2, majd k20a6.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
bbubby00
őstag
válasz wierra #33639 üzenetére
Majd csinálok képet. Belülről szét van rohadva az egész. A lyukakon már szökik ki a tömítőanyag. Az előző dobom is ezért pukkant szét, mert el volt rohadva az egész és a dobból kijövő tömítőanyag eldugította a kipu végén levő kis "szívószálat" Majd felhívom a kipust (tegnap nem vették fel), hogy új dob kell-e rá vagy szétvágja és tud vele valamit kezdeni(bár ezt kétlem) Csak azt sajnálom h kb 1.5hónapja lett kész a kipurendszer...
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz wierra #35095 üzenetére
Értem. Kérdés továbbra is: mi bajuk? Mert a többi utángyártottról már mindről tudjuk melyik miért mennyi idő után szar.
Nekem a jelenleg mindkét autóban lévő akksi gyári, FB márkájú, az egyik 2007 márciusa óta végzi zökkenőmentesen a dolgát, a másik 2008 októbere óta, úgy, hogy utóbbi októbertől májusig egy milliampert nem töltődött, viszont már 2x sikerült lemeríteni.
Mostanra kezdett mindkettő némileg elgyengülni. Az első tehát 9. évét tapossa, a második a 7.-et.Én csak ennyit tudok sajnos a gyári akkukról...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
-
DeathAdder
veterán
válasz wierra #35174 üzenetére
ATR, mint ezen az integrán
Majd eldönti milyet akar, én vázoltam az alternatívákat, ill. elmondtam neki h valószínű keményebb lesz. Bár az a megérez minden útegyenetlenséget dolog úgy érzem fel van fújva nagyon, több autóban ültem és vezettem már a gyáritól lényegesen nagyobb és sokkal alacsonyabb oldalfalú gumikkal és egyáltalán nem volt szembetűnő a különbség. Ami tényleg durva volt az az ültetés, na olyat nem szeretnék Haver váltott nemrég /60-ról /50-re 15"-on (kommersz olcsó méret, jól el is csal az óra), azt mondja észre se veszi szinte hogy keményebb, pedig ő tapossa minden szir-szar úton
Én tuti 18-as vennék arra a nagy dögre, most 16-os gyári van rajta, de direkt hülyén néz ki azokban a nagy kerékjáratokban azok a kis felnik..
Ő inkább a 17-esre hajlik, az övé, neki kell dönteni -
DeathAdder
veterán
válasz wierra #35185 üzenetére
Nem láttam még úgy accordot, de a 7gen -é is hasonlóan néz ki, szerintem meg nagyon szép felni az ATR-é
BP-en nem jár, jobban csak pályázik, na de majd eldönti mit szeretne. Mindenesetre a 17" gyári hondában eléggé leszűkíti a kört, de tavaszig bőven ráérünk keresgélni
-
zolynet
addikt
válasz wierra #38272 üzenetére
Igen, igazad van. Ezért is őrlődök hogy mi legyen. Mindkét vasat fent tudom tartani.
Leömlő+reflush ecu tuti hogy lesz, azon nem múlik.
CAI-val már egyszer beszotam, újra nem akarom, így azt nem tartom szükségesnek.
Gyári rendszer marad szerintem és utazó autó lesz.
Nincs kapkodás, szépen átgondolom.#38273 demars: csináltass egyet, olcsóbban kijössz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
z123456789
addikt
válasz wierra #38900 üzenetére
Minek olvassam el, ha nem érdekel az AUX megoldás? De fel ne robbanj nekem itt!
Annyira akkor mégsem volt világos számomra, mert még is megkérdeztem. Nem tudom honnan értesz ennyire hozzá, ha egyáltalán értesz hozzá, de lehet akad aki jobban ért hozzá, és tud megoldást. Ezért lett megkérdezve. -
Fkris
őstag
válasz wierra #39346 üzenetére
Igen, ezért szeretnék 2000 körüli modellt venni, azok 6 kiló körül kezdenek, míg a linkelt, bár '97es, 5k alatt van...
Ennyi pénzért (6k+átírás) nem igen tudok csodát venni, minimálisan feljebb kezdődnek a 7genek, de ki tudja, mit változnak az árak. Akár még abban is benne lennék, szigorúan 3 ajtóval."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz wierra #39379 üzenetére
Akkor viszont lehet, hogy majd iLS lesz belőle, és arra koncentrálok....
Köszönöm"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40069 üzenetére
Annyiért hozok be nonFL-et akkor.
Ma voltam Iminél, nagyszervíz letudva az ATS-en:
- gyertya csere
- szelephézag állítás
- levegőszűrő, pollenszűrő csere
- olaj + szűrő csere
- benzinszűrő csere (reflash miatt kell)
- váltóolaj csere
- fékolaj csere
+ kapott egy új szőnyeg szettet, illetve pár izzó jégfehér lett (beltér és helyzet jelző)
+ hosszbordás szíj is cserélve lesz ha megjönLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40071 üzenetére
Natessék, egy reálisan látó ember: ATS 2005 1.9M
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz wierra #40305 üzenetére
A légszűrőn a levegőt meg a motor szívja be, azért nem annyira mindegy. A nagyon apró porszemek ha bejutnak a motorba, ott erősen abrazív, csiszoló, koptató hatásuk lesz, a persely falát, vagyis az olajkenést biztosító hónolást eszi meg leginkább, aztán a gyűrűket. De úgy általában semminek nem használ.
Azért a legszarabb szűrő is szűr, de én nem ezen spórolnék.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40309 üzenetére
Már a 2.0-át is tudják flash-elni!
Vitt már Szabb, DW, Szaki, Eddy is a flash-elt autóval, hát azért ég és föld.
Ezt a kis moddolást biztos meglépem. Leömlő, cai és még megannyi lehetőséget nem valószínű.
Nem akarok még1x autó építésbe kezdeni.
Kényelmesen, háááát, ööö, még nem sikerült beállítanom úgy az ülést h ne fájjon a hátam. Biztos az én készülékemben (hátamban) van a hiba. Amúgy ég és föld a civichez képest a komfort, a biztonságérzet.
Fűtőmű nem olyan hitvány.bbubby00: 18k dynoproject.hu
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40313 üzenetére
Akarok menni mindkettővel arrafelé majd, de nem a következő 1hónapban lesz.
Azaz az accorddal talán jövő héten kedden, és akkor arra jövök haza a flash moddolás után.
Nekem is a 1.5tonnával van bajom, bááár a kettőnégyes igen szépen mozgatja.
Billeg, az mocskosul feltünt az első pár dinamikusabb kanyarban, mondom jajj. De visszaülve a civicbe, uuu bazz az meg olyan feszes kemény ... amiennek lennie kell.
Kellemes meglepetés volt hogy elsőre 15.556-ot mentem 402-őn, full gyári vti szintidő. (VSA-t elfelejtettem kikapcsolni , a civicbe nem kell ilyeneket baszogatatni)
Szóval nem rossz ez, de élhetőbb lesz a flash-től az biztos.Life is too short to stay stock!
-
z123456789
addikt
válasz wierra #40305 üzenetére
(#40305) wierra
-olaj: hát nem tudom, azóta eltelt 13 év, esetleg valamit változott a technológia, újabb gyártók. Nekem még Shell 10W-40-et vagy 5W-40-et ír például. De ketten is a Motult ajánlották. Illetve hány W-hány-t kell belerakni? Mert CRX-en írtak 0W-20/0W-30/5W-30-at is.
-váltóolajra nekem pl azt írja, hogy azonos legyen a motorolajjal
-fékfolyadéknál is Shell-t ajánl, igen DOT 4, vagy Dot 5
-légszűrőből K&N van benne, azt most takarítottam ki. Az ilyet amúgy hányszor lehet kitakarítani?(#40308) tboy93
Ez gondolom a márkája hogy Filtron igaz?(#40311) wierra
Ezt az évi futásteljesítményt bökhetjük 30-35000 km-re nyugodtan nálam.(#40312) zolynet
2.0-át is? Ez gondolom jóval megnöveli a fogyasztást is nem?
18 ropi?[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz wierra #40311 üzenetére
Pedig egyszerű. Szűrőcserekor a szűrő utáni csőszakasz belsejét egy fehér ronggyal egy ujjal körbetörlöd. A normális szűrő mögött nem, vagy szinte minimális porszennyeződés adódik. A gyenge minőségű szűrő után pedig nem teljesen marad fehér a rongy...Na olyan szűrőt utána sose teszek bele. Azt, hogy mennyi idő alatt fejti ki a hatását, próbáld ki, hogy egy tükrös poros fémfelületet porral együtt elkezdesz oda-vissza törölni kb. 20x. Utána letisztítod, és nézd meg, hogy tükrös maradt-e, vagy esetleg összekarcolódott törlési irányban.
Az, hogy várhatóan 3-5 évig lesz az enyém egy autó, az nem ösztönöz arra, hogy ne figyeljek oda mi történik a motorban (aztán meg nyafog mindenki hogy leharcolt olajcseréletlen szarok vannak a piacon..) különösen, hogy ha újonnan vettem, vagyis kezdettől igyekszem vigyázni rá (legalábbis amennyire tudok és amennyire sikerül) de sajnos én hajlamos vagyok nem 3-5 évente cserélgetni az autókat, mert nem tehetem meg, ezért úgy kezelem, mintha örökre nálam maradna. Ez mondjuk biztos az én hülyeségem, és hagyni kéne hogy lepusztuljon, majd rásózni valami kispénzűre aki utána szintén szarni fog rá.Viszont ha szarunk rá, akkor legyünk következetesek, és vagy szarjunk az üzemanyagszűrőre, meg az olajszűrőre is, sőt a váltóolajra is, és ne ragaszkodjunk a gyárihoz, vagy ne szarjunk, és adjunk ki mégiscsak 2-3000 Ft-al többet (pár liter kóla, 3 doboz cigi, 4 feles a kocsmában,...) a gyári(vagy ahhoz hasonló minőségű, esetleg jobb?) légszűrőért.
Szerintem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
LógaGéza
addikt
válasz wierra #40325 üzenetére
Tök jó, hogy pont ma fejeztem be a takarítását a radiátornak, és Eneos hűtőfolyadék ment bele
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Winner_hun
félisten
válasz wierra #40305 üzenetére
-pollenszűrő (ebből mindenképp valami prémiumot szeretnék, még is csak én szívom be) (lehet kapni aktív szenes cuccot)
Lehet rosszatt vettem de egyszer szereztem aktív szenesen. Át lehetett rajta látni, nem volt valami sűrű anyag. Szagokat se szűrte. Nem sokáig volt bent, maradt a papír.
zolynet: Kicsit ferde az a rendszámtábla. Szemből jobbra lejt.
Nyugodtan használd a szerkesztés gombot a jövőben ha a hsz-ed kiegészítenéd vagy módosítanád 5 percen belül. Ezen kívül egy hsz-t címezhetsz több embernek is, nem kell floodolni.
[ Módosította: Qru ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
>>>W!nman*
tag
válasz wierra #40402 üzenetére
Szia!
Mivel érintett vagyok Eneos olaj témában, ezért érdekelne pár dolog:
- pontos olaj típusa
- beszerzésének helye
- csere előtti kép(ek)
- Te cserélted, vagy cserélték? (illetve teljes, vagy spórolós, részleges csere volt?)
- olajszűrőt, légszűrőt cserélted, vagy cserélték az olajcserekor?
- futott km/hónapok száma
- autó használatának módja/helyeBocs, lehet vallatásnak tűnik, de ezek mind fontosak lennének a véleménynyilvánításhoz.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz wierra #40479 üzenetére
Én ilyen első esetes ember vagyok.
1. ember elvállalta , fiatal, agilis, hondabuzi, mondom jó lesz... Csak hát időben sehol... És nem is igazán gondolom, hogy komoly.. Nem nevezem meg.
2. Sok üzenet a részemről, ő pedig semmi, továbbpattintott, nem igazán kell neki a munka, mert vagy belefásult a hülyeségekbe / én mondjuk céltudatosan tudom mit szeretnék, nem variálok az árral se, csinálja meg... Semmi...
3. Imit felhívom, jobbat nem tudok.
Sajnálatos dolog, hogy egyszerűen ezzel a váltó dologgal nem találok senkit...
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 93999 FT - ingyen szállítással
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen