Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz slett27 #72862 üzenetére

    Hidd el tudni tudom az elméletét főleg haver Golf2 épített turbó VR6-ja óta... :R Inkább azt mondom költői kérdés volt mivel a legtöbbször max a szívóhang miatt érzed erősebbnek valójában meg lomhábban pörög föl akár / butább lehet a gázreakció... remek példa motoron a nyitott dob is erre.

    50-50% táborból az aki megmérte és hozott is 1-3-at az tényleges cold air intake-et épített jó eséllyel ram-air-rel valahova a lökösbe levezetve + írható az ECU... minden más legfeljebb 1-3 le veszteség a meleg levegő miatt. :)

    A több hideglevegővel önmagában semmit nem tudsz kezdeni ahogy a többlet benyával sem. Lásd 7genek a nyitott szűrükkel és a gyári írhatatlan ECU-val. Igen keveseket láttam nyitott szűrővel + K-Pro ECU-val ami írható.

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák