- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 10
- Starlink
- DIGI internet
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz lorcsi #17471 üzenetére
a motort sokáig ne pörgesd, mert gyanítom nem meleígik neked elő, 1-2 próbakör alatt meg nem melegszik be. inkább indításnál nézd meg a kipufogót mi jön ki belőle, valamint vadászd az olajfolyásokat a váltónál, az olajteknőnél, illetve a hf-nél. ha le van nullára pucolva minden, akkor gyanús.
váltót hallgasd meg, menj vele egyesben, kettesben, mennyire hangos, mennyire rezeg a váltókar, ha adsz egy kis nyomatékot a hajtásláncra.
ha ezek jók, nézd át a rohadásokat, a hézagokat, a tornyokat, hogy jónak tűnnek-e. ezek után jöhet a futómű, nyomkorászd meg az orrát a kocsinak, hogy mennyire csillapít, bár ezt vezetés közben is érezni fogod. csekkold le a szilenteket, abból is lehet következtetni a futómű állapotára némileg. de ezek már kevésbé fontosak, inkább alku tárgyát képzik, mert kopó alkatrészek.
asszem még a féltengelyeket érdemes csekkolni, ezt ha jól tudom teljesen alászedve kormányozva kell, de majd valaki okosabb megaszongya...
a kasztninál érdemes még alánézni, volt-e lakatolva a padlólemez. a sárvédőív/küszöb rohadással ne foglalkozz, az sztenderd fícsőr, legfeljebb alku tárgya az is. persze feltehetőleg szépen ki van kenve/leködölve, hogy ne lásd, de alá kell nyúlni megkocogtatni, a küszöbnél is a takaróléc alá nyúlni, ott szoktak lenni meglepetések (érdemes jól belemarni, nem-e málik szét, nekem volt hogy benyomta az ujjam a küszöböt. persze az eladó ezt nem látta ).
érdemes még meghalgatni a motort nem-e csapágyas, ezt nyitott motorháztetőnél indításkor meghallod, elég jellegzetes fémes hang. bár már rég volt, lehet mikiegér hangja van de ha viszel valakit aki rutinos ezekben, az pikk-pakk átnézni.
belső térben érdemes még beázásokat keresni, csomagtartónál pl, vagy az ajtóknál. egy komolyabb hosszabb ideje tartóbeázás jó okot ad a gyanakvásra, hogy van ott valami erősebb rohadás is a környéken.A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Windows 10
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Opel topik
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest