-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Kickass #17447 üzenetére
HI!
ez egy perkins fele kozvelen befecskendezes dizel emlekeim szerint roverbol lopva egy esemrosnke aszem 420sdi-je volt O szerette, de kisit furcsa volt hallania roverbol aszt a csorgest:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
OrangeBud
tag
Hello
kéne egy kis segítség.. 120km/h nál (vagy több) ha elengedm a gázt az autó elkezd remegni a kormánnyal eggyüt.. és eléggé ilyesztő.. mi lehet a hibA? hol kezdjem? -
-
VTI-Totya
tag
válasz OrangeBud #17454 üzenetére
Nolf-ot kiegészítve:
Mivel nem fékezel, (mert nem írtad) így a féket a legvégére hagynám.De érdemes levenni és újra centíroztatni a kerekeket(vagy ideiglenesen a hátsó kerekeket előre rakni, hogy azzal is csinálja-e.
De a gumi és felni centírozás után a kormányösszekötő(futóműves rá tud nézni), stabipálca-stabiszilent(szintén futóműves egy aknáról vagy felemelve meg tudja nézni).150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
OrangeBud
tag
tegnap kerültek rá új gumik.centírozás is meg volt. nem hiszem hogy a féknek sok köze lenne hozzá.. mind1. viszem futóműveshez.. köszi
-
lorcsi
veterán
szerintetek ?
-
lorcsi
veterán
válasz !Overdose! #17460 üzenetére
nekem is úgy tűnik
biztos újra lett már fényezve, de valahogy jónak tűnik
a 190e km se túl sok, ahhoz képest hogy 94-es -
wierra
senior tag
válasz lorcsi #17458 üzenetére
szerintem higidi
Ócsó-jó, de én neppertől nem vennék. Kerékjárati ívek szoktak rohadni, csekkold, hogy megvan-e még neki a doblemeze, töröttbe nem jellemzően rakják vissza. Ha módod van rá, nézz alá, nehogy meglepetések érjenek (kipuff állapota, kutyacsontok stb.).
Bemelegedés után figyelgesd, 3-4 000 rpm körül tartva kékedzik-e a kipuffanás.Ui.: a felni nem a sajátja (VTi ubiszeletelő), erre esetleg rákérdezhetsz, ők rakták-e fel, vagy a tulaj (egy nő nem hiszem, hogy ezzel "játszana").
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
NoLF
addikt
válasz lorcsi #17461 üzenetére
még mindig vannak olyanok, akik elhiszik, ami az órában van?
a lehető legirrelevánsabb információ. legszívesebben meg sem nézném, mit mutat az óra, senkit nem érdekel.
futómű, motor, belső tér, kormány, kárpitok, sbtstbstb, ezek számítanak.
az autó szép, nem azt akarom lehúzni, félreértés ne essék.
elég ritka felszereltségű sedan (dxi - manuál ablak pl), érdemes megnézni.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
lorcsi
veterán
-
wierra
senior tag
válasz lorcsi #17468 üzenetére
Há tigen, a kereskedő sem szeret ingyé dolgozni. Korosztályban már 350-től akad vállalható (?) állapotú szekér, kérdés, hogy vásárlás utáni 1 hónapban mennyit kell majd ráköltened a kényszerű szervizre...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz lorcsi #17471 üzenetére
Amit lentebb ír olbeteam, azt érdemes megfontolni. Regelej a CRX-re, onnan is sok hasznos infot tudsz begyűjteni vásárlás előtt.
Minden rendellenesnek tűnő zaj, zörej gyanús...
Nem tudom, milyen motor van benne, ennek megfelelően a teljesítmény/nyomatékcsúcsát sem ismerem sajna...
Az minden esetre nem lenne baj, ha találnál olyan lokális Honda fan-t, aki min. elvinne egy körre a saját hasonló ótójával, vagy méginkább ott lenne a "szemlén".[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
orbano
félisten
válasz lorcsi #17471 üzenetére
a motort sokáig ne pörgesd, mert gyanítom nem meleígik neked elő, 1-2 próbakör alatt meg nem melegszik be. inkább indításnál nézd meg a kipufogót mi jön ki belőle, valamint vadászd az olajfolyásokat a váltónál, az olajteknőnél, illetve a hf-nél. ha le van nullára pucolva minden, akkor gyanús.
váltót hallgasd meg, menj vele egyesben, kettesben, mennyire hangos, mennyire rezeg a váltókar, ha adsz egy kis nyomatékot a hajtásláncra.
ha ezek jók, nézd át a rohadásokat, a hézagokat, a tornyokat, hogy jónak tűnnek-e. ezek után jöhet a futómű, nyomkorászd meg az orrát a kocsinak, hogy mennyire csillapít, bár ezt vezetés közben is érezni fogod. csekkold le a szilenteket, abból is lehet következtetni a futómű állapotára némileg. de ezek már kevésbé fontosak, inkább alku tárgyát képzik, mert kopó alkatrészek.
asszem még a féltengelyeket érdemes csekkolni, ezt ha jól tudom teljesen alászedve kormányozva kell, de majd valaki okosabb megaszongya...
a kasztninál érdemes még alánézni, volt-e lakatolva a padlólemez. a sárvédőív/küszöb rohadással ne foglalkozz, az sztenderd fícsőr, legfeljebb alku tárgya az is. persze feltehetőleg szépen ki van kenve/leködölve, hogy ne lásd, de alá kell nyúlni megkocogtatni, a küszöbnél is a takaróléc alá nyúlni, ott szoktak lenni meglepetések (érdemes jól belemarni, nem-e málik szét, nekem volt hogy benyomta az ujjam a küszöböt. persze az eladó ezt nem látta ).
érdemes még meghalgatni a motort nem-e csapágyas, ezt nyitott motorháztetőnél indításkor meghallod, elég jellegzetes fémes hang. bár már rég volt, lehet mikiegér hangja van de ha viszel valakit aki rutinos ezekben, az pikk-pakk átnézni.
belső térben érdemes még beázásokat keresni, csomagtartónál pl, vagy az ajtóknál. egy komolyabb hosszabb ideje tartóbeázás jó okot ad a gyanakvásra, hogy van ott valami erősebb rohadás is a környéken.A vér nem válik VAZZE!™
-
VTI-Totya
tag
válasz lorcsi #17478 üzenetére
Egy nagyon lényeges momentum kimaradt.
Én mindig a motortérben kezdem a dolgot. Dircsiszürcsit meglátom(direktszűrő) és már kösznök is el mert tovább már nem is érdemes nézni.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
-
-
wierra
senior tag
válasz orbano #17484 üzenetére
Az AEM és a K&N cold air intake-je elég drága ahhoz, hogy akár értelme is legyen. Ezek valahol 100k körül tanyáznak...Ha lehetne bérelni, szívesen kipróbálnám, de így túl drága mulatság nekem.
Mondjuk én lusta lennék állandóan mosogatni.."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Sipi16
senior tag
válasz wierra #17485 üzenetére
Egy turbós motornál még megéri, mert ott sokkal jobban megérzödik a többlet. A szívómotorknál csak jobban "brümmög"
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CurrentValue
tag
válasz wierra #17485 üzenetére
Az AEM és a K&N cold air intake-je elég drága ahhoz, hogy akár értelme is legyen. Ezek valahol 100k körül tanyáznak...
Ezt melyik tuning magazinbol?
AEM-magyarországon elérhetetlen amugyis ha valaki látott AEM cuccot azt is gyári S2khoz.
K&N az meg 27k beszereléssel, és igencsak jonak mondhato, andornak ilyen van és Red Sun-ba szerelték fel neki 27k-ért csövezéssel, tökéletesen funkcionál, és pl birta azt hogy ird és mond 2kg sár volt benne meg az egész csövezést megtöltötte a hó. ( neki a cold air intake ugy van csövezve hogy az első lökős alol kapja a szutykot ).
Szoval nem olyan elérhetetlen és 5e Ft az olaj meg a tisztitó szmötyi.
Amugy meg karbon ház és ház elött valami spéci K&N spéci müanyag cső, utána pedig egy alu cső van, az alu részen soha nem voltmég kosz.A mosogatás meg annyi hogy kicsvarozod, befulyod a moso löttyel, 10percet áll, slaggal kimosod a koszt és utána ujra olajozod a másik sprével.
-
CurrentValue
tag
válasz orbano #17484 üzenetére
nem, andornak is ilye(smi) van és a szürőn nem megy át a viz, neki volt már tele hóval ugy hogy fogtam és lecsavaroztam a direktszürő házat a csövezésröl mert 3000ig nem birtad forgatni, aztán kiolvadt és jolett...
Csak a sarat köti meg ez a modszer, de legalább müködik.
-
wierra
senior tag
válasz CurrentValue #17487 üzenetére
AEM elérhetetlen, mi?
Bár tavalyi árlista, de 69-1010TP típusú tájfún lóf*sz itt 100k."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
Azért tegyük hozzá, hogy az Andor kocsija............nah szal az már nem autó hanem egy fos.
Arra még pelenka rongyot is teríthetnél a csőre, hogy az szűrje a szmötyit.......az ő kocsijának a szűrő a legkisebb gondja.
Nekem még a régi 4genen volt...........beszívta az összes papírszűrő részét a motor.........csak a fémváz maradt...........azóta én fel nem teszek ilyet a kocsimra.
Tény, Andornak ami van az komplett ház meg minden cakk-pakk. Arra már azt mondom, hogy elfogadható.
De én akkor is maradnék a K&N sport szűrőnél a gyári helyére oszt csók. Ugyan úgy évente ki hagyintom és kész.
Mosogatom meg ..............
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
NoLF
addikt
na lökös lent, elég furán néz ki a kis ribi
de hétvégén elvileg beműtődnek a 6gen facelift sárga ködlámpák
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #17491 üzenetére
AEM 50 USD-ből gyün át, ez sztem nem vészes. Továbbá azt mondtam, hogy 100k körül mozog a "gyári" cold air, nem azt, hogy megéri, vagy veszek, vagy vegyetek vagy akármi...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #17493 üzenetére
De csípem mikor valaki ilyenek mond, hogy "50-100dodopostázás az faszom az semmi"......
De mikor majd vámáfát kell fizetned ami postázás plusz az egész összeg még 20-25%-a, akkor meg majd pislogsz mint hal a szatyorban és anyázol, hogy ez milyen kiba..ott drága............meg dögöljön meg a politikus anyukája is.
Ne izgulj, én már jártam így.......postázás cöcöcö...
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #17495 üzenetére
Kinek mi a sok, az elég szubjektív dolog. A lényeg az, hogy van, csak pízed legyen.
Nem tudom, a Zsola-féle shippinggel meg lehet-e kerülni a vámoltatást...
Nekem eddig az e-bay-ről rendelt cuccok "gift"-ként voltak postázva. Bár egy kollégám mesélte, hogy az ő nemíbéjes giftes rendelését lekapcsoltál a vámon, és a számla után kellett vámoltatnia (nem mondom, sokat bukott rajta). Viszont ha az e-számlát "módosítja" , akkor kedvezőbb lett volna a bukta."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
Nabasszus, télleg dikklexiás lehetek, jól félreolvastam; a lentet fentnek reméltem
Madmax-es aggresszíves rendesen"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek