Új hozzászólás Aktív témák

  • aesir

    veterán

    válasz !Overdose! #17076 üzenetére

    Speckó olaj nem kell, nem tudod szerteszét pörgetni a motorod mert letilt, félidősig jó az olaj, ha öregebb akkor előtte csere, ha még nem annyi idős, akkor meg utána.
    A fék bírni fogja a Hungaroringen, ott mindig van ideje visszahűlni, ha megtanulsz rendesen motorfékkel dolgozni akkor az Euroringen is bírni fogja a gyári fék, de izmos féktávra ne számíts:)
    A gumik mindenképpen fognak jelentősen kopni, mert a gyári futómű puha mint a fos pályára, és ez enni fogja a gumit kanyarban mindenképpen, persze ha úgy mész ahogy kell :) Az segít egy kicsit ha 1-2 tizeddel túlfújod a gumidat, majd amikor rendesen felmelegszik, akkor kevésbé fog kopni, de tapadni is.

    Pályára akkor érdemes menni, ha van állítható keménységű gátlód, az sem baj, ha egy kicsit ültetve van, ez meg a súlypont miatt. Valamint az összes gömbfej legyen kifogástalan állapotban, mert csúful járhatsz ha nem:) Majd ezek után a lehető legperesebb gumi, amit elvisel az autó, mert a ballonosabb gumival azt hiszed majd 10 kör után, hogy jégen mész és rommá fog menni.

    Nagyon fontos, hogy amíg minden ívet és féktávot meg nem tanulsz, addig ne pörgesd az autót mert minek. Elsőkerekes autók lévén, kicsit minden kanyarbejáratot el kell rontani, hogy inkább a kigyorsítás legyen jó és az legyen a lehető legegyenesebb. A jó kigyorsítás többet hoz a köridőben, mint előtte a rövidebb féktáv! És a legfontosabb: ne egyenesben próbálj gyorsan menni ahhoz nem kell sem technika sem ész, hanem kanyarban, ott derül ki, ki a legény a Hondán :)

    Ha részleteiben érdekel valamelyik témakör, akkor segítek is segítek szívesen :)

    Van saját életem...

Új hozzászólás Aktív témák