-
IT café
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
Sokimm #59414 üzenetére
Pedig számomra is napi rutin a villámlós időszakokban, szervizembe is hozzák befelé (vagy én szállítom, esete válogatja) a villámkáros TV stb. készülékeket. De ez így ment már az "ősidőkben" is, amikor még Gelkás voltam stb.
Egyszerűen szólnak a biztosítónak, akik utána vagy ránéznek helyszínen (de csak kívülről), vagy már telefonon keresztül hozzájárulnak, hogy szervizhez kell fordulni és szakvéleményt kérni, számlával együtt természetesen.
Ha totálkáros, akkor csak szakvélemény lesz belőle és vizsgálati díj, amit fizet a biztosító, a készülék piaci értékét is ők becsülik meg.
Ha javítható, akkor értelemszerűen azt térítik és szintén nekem kell igazolni, hogy villámlás következtében hibásodott meg. Olyan biztosító is van, akivel nem is találkoznak, csak el kell küldeni a papírokat és utalják a pénzt.
Akadnak persze ügyeskedők is néha, akik "csak papírt" szeretnének, de azt elhárítom, nem is vagyok rászorulva. Egyszerűen megmondom az igazságot, hogy szúrópróbaszerűen minket is ellenőrizhetnek utólag, ezért sem megyek bele ilyen témákba. Tehát a készüléket minden esetben látnom kell, másképp nem megy.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Windows 11
- ZIDOO médialejátszók
- Tőzsde és gazdaság
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Arena Breakout: Infinite
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest