Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- DIGI kábel TV
- Proxmox VE
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #33000 üzenetére
Perpill 22-e az átvétel dátuma, de ugye ismert a gyártó megbízhatatlansága, ez már a 3. dátum amit kaptam tőlük. Baráti körben megy is a poénkodás, hogy melyik lesz meg előbb, ez vagy a Brexit.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32994 üzenetére
Ha a kerékátmérő nem változik, akkor végülis miért ne, értelmét nem látom (hacsak nem az optikai előny a cél). Ha a kerékátmérő is változik, na az már necces, bukik a kocsi orra, 2 napig jártam így kényszerből az Accorddal anno, instabilabb lett (aerodinamika gondolom), fogyasztás is megnőtt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz vzsryl #32813 üzenetére
Conti PC-vel kaptam az autót, de finoman fogalmazva sem voltam elégedett vele, főleg vizen rémgyenge, de ahhoz képest, hogy prémium márka a Continental, ennél többet vártam (a PC6 elvileg már sokkal jobb ezen a téren, ahogy Qru is írta). Végül egy ismerősöm javaslatára hallgatva lecseréltem erre a Bridgestone-ra és hát ég és föld, nagyon stabil, jó gumi. Tény, hogy nincs akkora futása, de ahogy te is írtad, inkább a jó tapadás, mint az a + 10e km futás.
245/45 R18 méretről van szó és egy 2010-es 530d-ről, párszor átszeltem ezzel a gumival Európát, és semmi panaszom nem volt a gumira. Nagy sebességnél is jól szerepelt (200+), özönvízszerű esőben is, de alpesi túrát is csináltam vele, úgyhogy mondhatni, hogy igen változatos körülmények között kínoztam. Tényleg csak ajánlani tudom.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Manitou #32780 üzenetére
Pár éve Székesfehérváron nekem 5k/db áron görgőztek 18"-os felnit, külön ellenőrzés viszont nem volt, azzal kezdték értelemszerűen, de mivel mind a 4 felni ütést kapott, szükség is volt a görgőzésre.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Vangelis #32755 üzenetére
Nem tudom ki mit írt hátrányként, és nem ismerem az E90 futóművét, de az F10-emen semmi hátrányt nem érzékeltem. Sőt, amikor megrepedt a felnim, a defekttűrővel simán hazagurultam, majd elmentem az új felniért, amit az ilyen-olyan defektjavítós bohóckodásokkal esélyem sem lett volna megtenni...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz pepe091 #32741 üzenetére
Döbbenet mennyire elszálltak a gyártók a kerékméretekkel már akkoriban is.
Az Mk5 Golf nagyjából akkor jött ki mint a 7gen Accord, amiből nekem volt egy 2.4-es executive, ugyanekkora (205/55R16) gyári kerékmérettel. Golf 1.6i (102 Le, 1200 kg) vs Accord 2.4 (190 Le, 1400 kg). Elgondolkodtató...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz belaazallat #32713 üzenetére
Ha meg a vizes teljesítmény számít, akkor az első 10-ben egy sincs.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Ezt megtaláltam én is, de nem teszteli őket, csak beszél róluk. Elvileg június tájékán kerül majd fel a tényleges teszt, addig bőven ráér, első körben meglátjuk hogyan teljesít a Conti.
Köszi azért.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MrSealRD #32452 üzenetére
Én a kisebbikkel kértem, nem tűnt jó ötletnek a 2.5t önsúly 22"-os kerekekkel, /35-ös gumikon. Tény, hogy nagyon mutatós, de a komfort többet ér. A téli pedig valószínűleg 19" lesz, elég szokványos kiosztású felni kell hozzá (5x120 ET35), talán nem lesz nehéz találni hozzá. De azért ezt majd még átgondolom, meg a mindennapi használat során úgyis kiderül, hogy mennyire élhető méret ez 20".
#32451: P100D.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
A harmadik szett PC5-öt koptatom.
Milyen méretben?
Vízen én kicsit gyengének érzem és elég gyorsan kopik.
Igen, nekem is ez a tapasztalatom (vízzel, kopást nem tudom, viszonylag hamar lecseréltem). A jól bevált Turanzát gondoltam, de nincs méretben csak Dueler, arról meg semmit nem tudok.
PC6-ról olvasni hideget, meleget. Esetleg tipp valami másra? Próbáltam tesztet is találni nagy teljesítményű autókkal, de nem igazán találtam érdemben semmit. :-/
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
A Continental SportContact / PremiumContact 5-ös sorozatáról mi az általános vélemény? Nekem eddig nincsenek túl jó tapasztalataim a korábbi gumijaikkal, lassan megjön a járgány és ilyennel szállítják.
Illetve mi a különbség a sima és az SUV gumijaik között? Adatokban, mintában semmi különbséget nem tudok felfedezni.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32320 üzenetére
Nem, ide csak akkor lyukadnánk ki ha egyikőnk szándékosan félremagyarázná azt amit a másik mond. De biztos vagyok benne, hogy te sosem tennél ilyet csupán azért, mert nincsenek válaszaid a felvetett kérdésekre, szóval én nem félek ettől.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32315 üzenetére
Ezer sebből vérzik a javaslatod. Honnan tudod, hogy a gyári mérettel úgy jár? A keskenyedés egyéb hatásait figyelembe vetted? Tisztában vagy az adott autó idevágó paramétereivel, tudod mekkora erők hatnak a gumikra? A gyári méretek között van keskenyebb, de természetesen kisebb átmérőn, vajon miért van ez így? De az is megérne egy misét, hogy ez a jobb az konkrétan mit jelent. Mennyivel jobb? Számottevően jobb vagy elhanyagolható a különbség? Hogyan lehet ezt pontosan kiszámolni, számszerűsíteni?
A releváns havas képeket meg köszi.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Ehh, kákán is a csomót, hm?
De erről beszéltem egyébként, összetett a történet, az aquaplaning maga sem egy egyszerű, könnyen belőhető , stabilan ugyanúgy megvalósuló jelenség. És akkor ott a következő, hogy ha kikísérleteztük, hogy mely szélesség a legideálisabb ebből a szempontból egy konkrét autó esetében, akkor például a tapadófelület elegendő-e ahhoz, hogy az úton maradjon az adott járgány, tud-e érvényesülni optimális fékhatás, és így tovább...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32298 üzenetére
Ez így továbbra is nagyon slendrián és pontatlan megfogalmazás. Van benne igazság, csak mint abszolútum nem állja meg a helyét. Vajh' miért nem 145-ös, Suzukira való gumikat dobnak fel a Forma 1-es autókra is esőben akkor?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32283 üzenetére
Fogalmam nincs már őszintén szólva, az biztos, hogy defekttűrő volt, de ezen felül már meg nem mondom (felni szettel jött, rövid ideig használtam).
A vízen való teljesítményt nagyban befolyásolja a gumi szélessége és minél szélesebb, annál gyengébb vízen. Ha keskenyebb abroncsot raksz rá, azzal sokkal jobban tudod növelni a vízen való teljesítményt, mint ha középkategóriás helyett mondjuk prémiumot veszel.
Ez mondjuk így nem állja meg a helyét. Kényes egyensúly ez az autó tömege, a gumi mintázata és szélessége között.
+Def26: az autó méreteit és tömegét elnézve, egyáltalán nem biztos, hogy túlzás rá a 245-ös gumi. Vagy ha igen, akkor az 530d-re is az volt...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Turanzám és P Zero-m is volt ebben a méretben (100 Y), mindkettő jó esőben, de a Bridgestone-nal volt egy utam haza, amikor a németeknél szinte végig ömlő eső volt és simán tartottam erősen vizes úton is a 160-200 közötti tempót vele. Mondjuk drágább is mind a Pirelli, kérdés mekkora teljesítményű autóról van szó és milyen körülmények között hajtasz vele.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #31000 üzenetére
Elképzeltem, hogy elindulok haza Angliából és az úton kétszer megállok megcserélni a kereket. És ha több mint 200 km-rel az elindulás előtt volt utoljára megcserélve, akkor háromszor kell.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #30957 üzenetére
Nem szeretnénk senkit sem elszomorítani, de nem sok a valószínűsége annak, hogy egy 2118-as DOT számmal rendelkező abroncsot tud megvásárolni 2019. második hetében.
Ezzel mire utal a cikkíró?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz kisza25 #30900 üzenetére
Nem értem mire akarsz célozni ezzel, normál téli, kapásból sehol egy körbefutó vízelvezető árok.
Szerk: jahogy ez jobb vízen mint a szokványos blokkos mintázat. Ezt adom persze, de ettől még nem fogja felvenni a versenyt egy jó nyárival.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Doki16 #30895 üzenetére
Az is érdekes számomra, hogy szinte mindig csak a forró aszfaltról szól a felvetés, pedig ahol igazán nagy szerepe van egy jó nyárinak az a víz okozta kihívások. Még a fuvarozós időszakomban az egyik olcsójános főnök nem cserélte le a télit és azzal kellett végigcsinálnom 2 hónapot a tavasz végi, nyár eleji időszakban. Egy-egy nagyobb esőben nem mertem 60-70-nél gyorsabban menni, de volt, hogy felhőszakadásnál inkább félreálltam, annyira csúszkált a furgon alattam, aquaplaning folyamatosan...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Motion_Blur #30839 üzenetére
Ha érdekel, tudok adni egy szettet, pince lomtalanításakor találtam egy szett nyári gumit amit még az első autómon, egy D Kadetten használtam a 90-es évek végefelé (175/70R13).
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz szőröscica #30811 üzenetére
Vannak itt is páran akik állításuk szerint úgy mennek a négyévszakossal téli körülmények között mint a nyárival szárazon...
(#30807) Tom1939: nem kell az Alpokba menni ezért, Bakony, Vértes, Északi-középhegység kapásból elég mókás tud lenni, mint ahogy az utóbbi hetekben ez többször is előfordult.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Jajj, nem volt célom a négyévszakosok lelkébe gázolni ám, maximálisan elismerem a létjogosultságát felhasználási körülményektől és anyagi lehetőségektől függően, mindössze a saját álláspontomat írtam le a kényelemről és a gumihasználatról, semmi több. Eszem ágában sincs általános, mindenkire érvényes igazságokat megfogalmazni.
zoo8800: nyilván, mivel nincs olyan nyári ami bármekkora sebességnél bármennyi vizet ki tud maga alól vezetni és nincs olyan téli ami bármekkora hóban elmegy. Viszont a végleteket nézve a jelenleg elérhető technológiákkal ez a változat közelebb van hozzá, mint a málhásló.
(#30802) Duliee: jaja, az idő pénz, például annak az Astrásnak akit a minap említettem, aki elhitte, hogy a négyévszakossal el tud majd menni 10-15 centi hóban a szomszéd faluba ugyanúgy, ahogy előtte a télivel tette.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Tom1939 #30796 üzenetére
Már akinek megér ennyit a 4 évszakossal járó kompromisszum.
Ha már kényelem, akkor két szett felni télivel és nyárival, tárolás a gumisnál, évi kétszer 20 perces program, hogy időpontra odagurulok és átteszik az éppen aktuálist. Mind anyagilag mind ráfordított időben bőven megéri a kompromisszummentes közlekedés.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #30695 üzenetére
Nem volt túlfújva. Én készséggel elhiszem neked, hogy másra jutottál, mi ezt tapasztaltuk, nem elmélet, gyakorlati tapasztalat, mindenki azt kezd az információval amit akar.
(#30696) BigBlackDog: neked is azt tudom mondani mint a kollégának.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Persze, sokkal merevebb a gumifal. Pár éve volt barátnőm egyszer véletlenül XL-es gumit rendelt, két hétig bírta, aztán jelentős veszteség árán kicseréltette normálra. Kis túlzással pattogott az úton a Golf velük.
Előnye bizonyos helyzetben lehet az, hogy magasabb nyomást képes elviselni, így a teherbírása jobb, úttartása lehet jobb. Hátránya több van, hangosabb, többet fogyaszt vele az autó, mivel nehezebb, jobban megviseli a felnit és a futóművet is.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FireFox1996 #30619 üzenetére
Értem én, hogy szép stabilan megállt az autó tulajdonképpen nedves, max latyakos úton, csak ne hidd el, hogy az olyan volt, mint a nyárival száraz úton.
4:15-nél még hallani is, ahogy darál az ABS keményen.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FireFox1996 #30614 üzenetére
... fékezés 50km/h-ről 0-ra kb olyan, mintha nyári gumival nyáron mennék a száraz úton.
Ez költői túlzás vagy tényleg így gondolod?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Nah, ma én is letesztelhettem az UG9-et a Prius-on, 10-15 centis hóban, és maximálisan elégedett vagyok. Egyrészt simán feljutottam a Bakony egyik legkeményebb emelkedőjén (Várpalota és Tés között a környékbelieknek), aztán a túloldalon a szerpentinen leereszkedéssel sem volt gondom (Szápár felé). Sőt, Szápár és Dudar között még egy Nexen négyévszakossal felszerelt Astrást is ki tudtam segíteni, az egyik emelkedőn már nem tudott felkapaszkodni. Szidta is a gumit, nyilván dolgozott az ideg benne, de nem tudom miből gondolta, hogy a 4 évszakosa majd fogja azt hozni mint egy téli...
Édesapám - az autó fő használója - egyébként szintén nagyon boldog vele, ő a múltkori hóesésben járta meg a Várpalota - Komárom útvonalat, nagyrészt takarítatlan úton és nem volt gondja. No meg lényegesen csendesebb mint az előző szett volt (Fulda akármi), elképesztő a különbség, ez nekem is egyből feltűnt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Hooper #30536 üzenetére
Azért nehéz erre válaszolni, mert konkrét információja nem igazán van senkinek, csak szóbeszéd alapján, az meg ugye tudjuk mennyire megbízható. Van egy olyan - szerintem - tévhit, hogy a gyári felni mindig jobb, de ezt így egyáltalán nem lehet abszolútumként kijelenteni.
Személyes tapasztalat alapján a Borbet márkát nyugodtan tudom ajánlani, egy Honda Accordon volt nekem egy XL ChromeBlack 18"-os méretben 225/40-es gumikkal, na azt 90k kilométer után kellett csak görgőztetni, pedig megjártam vele Romániát és Szerbiát is párszor.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
Azért a gyári felniket sem kell ám túldimenzionálni, példának okáért sok BMW tulajdonosnak okoztak kellemetlenséget a 2010-2012 között gyártott felnik. Én sem úsztam meg...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Na igen, sokszor még a mérettől is függ, illetve az egyéni megítélés, használat. Continental egy F10-en volt 245/45 R18-as méretben, csúszkáltam vele amint egy kicsit megállt a víz az úton, ami az angoloknál ugye elég gyakori ( ). A Hankook meg egy S60-on 205/55 R16 méretben, illetve a jó tapasztalatok miatt az öregem Priusára is ilyen került (195/60 R16 ha jól emlékszem).
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Turanzám volt egy másik autón, semmi panaszom nem volt rá, viszont a Continental PC az egyik legrosszabb gumi esőben amihez valaha szerencsém volt. Nehéz összehasonlítani különböző autókkal persze, de pár hét után cseréltem Bridgestone-ra, pedig csak 2 szezont futott gumik voltak.
A gumivásárlás ilyen, én elég sokat megyek, de személyes tapasztalatom van körülbelül 13-15 féle abronccsal és ezek közül is sok már több generációval ezelőtti változata volt az adott guminak, szóval így légy okos Domokos...
Az offos részre: a Hankookkal megjártam párszor az Anglia-MO-Anglia távot, ebből az egyik úton szinte végig esőben, de a Bridgestone-nal is kétszer.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Hankook Kinergy ECO-val van tapasztalat, teljesíti a feltételeidet és még csendes is, előtte egy 3 éves Michelin Primacy volt fent, ahhoz képest ég és föld, pedig elvileg az prémium gumi ugye. Azt nem tudom, hogy pár évesen miként viselkedik, de az első két szezonjában (kb 40ezer Km) nagyon meggyőző volt, mind szárazon mind esőben, kényelmes is. Aztán elment az autóval eladáskor. Ahogy az igényeidet nézem, bőven megfelelne.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Kornel #30381 üzenetére
1. Úgy mint neked, aki jeges, ónos esős úton nyári tempóban közlekedik a négyévszakosával és addig megy, amíg olyan gumist nem talál aki hajlandó feltenni az elhasznált gumijait.
2. Egy szegély és egy autó láthatósága, térben érzékelhetősége nyilván ugyanolyan...
3. Nem, ha van rajta dísztárcsa, ami töredékébe kerül egy alulfelninek. Ha meg nincs rajta, akkor is sokkal olcsóbb és könnyebb javítani.
Mindig mosolyognom kell amikor az emberek adott autómárkákhoz kötik a nagyképű bunkóságot...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz alázógyík #30250 üzenetére
Szerintem a jó gumi mellett az adott autó elektronikáján is múlik a dolog, legalábbis más magyarázatot nem igazán tudok kiötölni, hogy 540 Nm-rel, 225/50 R17-es téligumikkal soha még csak kicsit sem pörögtek ki a kerekek (kikapcsolt elektronikával persze egészen más a helyzet). Oké, 1.6 tonna a verda, de egyrészt a hajtott tengely az nem a motor alatt van, másrészt 540/1600 az 0.34 Nm/Kg az majdnem kétszer annyi mint a 220/1200, ami 0.18 Nm/Kg.
No mindegy, nekem kissé fura, hogy egy S Cross alá 235-ös gumik kellenének. Oké, Suzuki, nem az autógyártás csúcsa, de akkor is...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #29765 üzenetére
Én ilyet használok néhány éve (én is a Praktikerben vettem), pontosan is mér (összehasonlítottam kutakon lévővel) és kb. 4-5 másodpercébe kerül 0.1 bart a kerékbe fújni (245/45 R18-as gumi esetén), szóval egyáltalán nem vészes, korrekciós használatra tökéletes. Ügyes kis cucc, kompakt méretéből adódóan könnyű helyet találni neki a csomagtartóban akár dobozában tárolva is. Az egyetlen apró negatívum ami nem tetszik benne, hogy 0.2 baros a skalazasa, de ahogy mondani szokták, ennél nagyobb bajom sose legyen az életben.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Motion_Blur #29722 üzenetére
Van belőle csak magasabb súly- és sebességindexxel. Közben megtaláltam a tesztet amiből grafikont linkelted, összességében teljesen jó választásnak tűnik a GY, úgyhogy rávetődünk.
Köszi neked is és a többieknek is a segítő szándékú kommenteket!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #29719 üzenetére
De ez a gumi hangosság igazából egy túlfújt, de kb. üres lufi. Ez kb. az utolsó szempont kell, hogy legyen, amikor választasz.
Dehogy lufi, óriási különbségek vannak zajosságban. A nyárival már lefutottuk ezt a kört, zongorázni lehetne a különbséget az előző (valami Firestone V mintás borzalom) és a mostani Michelin között. Nem csak zajban, fogyasztásban is, laza fél litert jelentett a csere átlagban.
Abban egyetértünk, hogy nem ez a fő szempont, de nagyon is fontos, főleg egy olyan alapból rendkívül csendes autónál mint a Prius.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Motion_Blur #29718 üzenetére
185/65 R15 88S a gyári adatok szerint.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Alemida #29715 üzenetére
Neked is köszönöm.
(#29716) Motion_Blur: hm, érdekes, hogy ezen a listán a gumik nagy része halkabb nála. A Kleber amit a leghalkabbnak mértek meg gyári mérés szerint 2dB-lel hangosabb. Most légy okos Domokos...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
A gyártók önmaguk mérik az értéket
Ehhe, sejtettem, hogy valahogy így lesz... Nekem is a GY fele húz a szívem, no meg az eddigi tapasztalatok, igaz bő 15 évvel ezelőttiek, de az akkori UG széria (talán 6-os ment akkoriban, de nem mernék rá esküt tenni) nagyon jól teljesített. Merthogy a Bakonyban élve azért előfordul, hogy szükségük van rá.
Szerk: köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
'Napot!
Édesapám Priusára vadászok csendes téligumit, a kérdésem az lenne, hogy mennyire lehet komolyan venni a zajosság értékeket amit feltüntetnek a gumik mellett? Egyelőre fej-fej mellett halad a Dunlop Winter Response 2 és a Goodyear UG9 a maguk C - C - 67dB-es értékeivel, de szívesen veszek tapasztalaton alapuló tippeket.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz GumisPeter #6385 üzenetére
Szia! Run-flat 245/45 R18 gyári méretű gumi 225-ös szélességű váltóméretében (talán 225/50 R18) mit tudsz ajánlani? Téli és nyári is érdekelne, 250-es sebességindexxel. Köszi!
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz GumisPeter #1872 üzenetére
OZ 35 Anniversary 8x18 5x114,3 ET45 érdekelne.
A Vectrámon SP Sport 9000 volt, elégedett voltam vele, de egy barát nagyon dícsérte ezt a Yoko-t, gondoltam kipróbálom. Viszont ha tényleg csak szeptember, akkor lehet, hogy megint Dunlop lesz, esetleg Pirelli ZN.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz GumisPeter #1870 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Nekem kb. két héten belül kellene, kár, hogy a 18-asból nincs, jó áron adod. Jelentkezem még.
Felnikkel is foglalkozol?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Hello Peter,
mennyiért tudnál nekem ilyet hozni?
YOKOHAMA AS01 225/45 R17 vagy 225/40 R18 ?
Üdv, V
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz GumisPeter #1069 üzenetére
Egy nagy pirospont az SP Sport 9000-nek, csendes és esőben is hihetetlen
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Ami most van az ugye 19,5 cm széles és 11,7 cm magas. Amire cserélnél az szintén 19,5 cm széles, de csak 9,75 cm magas, tehát két cm a különbség.
A tapasztalatok meg durván függenek attól, hogy milyen felnid van avagy milyen felnit veszel. Nyilván egy 15-20e forintos felnitől túl sokat ne várj..."How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Végigolvastad? Neked is ugyanúgy csökkenni fog a kerékátmérőd, mivel a / utáni szám arányszám. Simán megcsinálhatod, 1 tengely fordulat alatt kisebb távot fogsz megtenni, ennyi, se a km/h óra se a km óra nem fog pontos adatot mutatni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Hívjátok inkább fel, beszéltem vele kétszer is, sok a munkája, nem jut net elé.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz GumisPeter #1017 üzenetére
Dunlop SP Sport 9000-ről mi a véleményed? Igaz, már megvettem, de gondoltam megkérdezem
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz T. Almeida #1013 üzenetére
Igazán nincs mit, remélem nektek is ugyanúgy beválik
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Jól elvesztél, lecsúsztál egy biztos vevőről
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz T. Almeida #990 üzenetére
Debica kell nektek szvsz. Apám hasonló stílusban autózik, 4 nyarat megcsinál egy garnitúrával
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Üdv,
érdekelne, hogy mennyiért tudsz nekem ilyen gumit hozni:
GOOD YEAR Eagle F1 GSD3 225/45 R 17
Másik kérdés, hogy alufelnivel is foglalkozol-e.
Köszönettel, V"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- World of Tanks - MMO
- Hardcore café
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bestbuy játékok
- Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest