- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Bittorrent topik
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Nos, közben meglett a jótállási jegy (az ki sincs töltve, és csak 24 hónap jótállást ír, viszont nem korlátoz magánszemélyre), és megvan a számla is, azon egyértelműen írva vagyon, hogy "60 hónap garancia promóció keretén belül".
Ez alapján, hátradőlve, udvariasan bejelentettük a szerviznek a hibát, kérve a garanciális ügyintézést.
A válasz:
"Kedves Ügyfelünk
a termék importőre 2023 nyarán csődbe ment így a termék garanciális javítását szervizünk nem tudja vállalni.
Ilyen esetben az eladó a jótállásra kötelezett személy."OK, hát akkor az eladóhoz fordultunk, onnan meg ez jött:
"Sajnáljuk, hogy elromlott a készüléke, a készülékre a forgalmazó (Hungaro Flotta Kft.) vállalt kiterjesztett jótállást, ha jól tudom az elmondások alapján 5 évet.
A hatályos jogszabályok alapján a kereskedőt a jogszabályban foglalt értékhatáros, százezer forint értékhatárig egy év, száz és kettőszázötvenezer között kettő év, e felett 3 év kötelező jótállási idő viselésére kötelezi, jogi személynél egy év.
A forgalmazók által vállalt kiterjesztett jótállási idő a forgalmazó és szervize hatáskörébe tartozik, az kötelezően vállalt jótállási időn túl náluk érvényesíthető a kereskedőnél nem.
A Hungaro Flotta oldalán található, ha jól tudom elérhetőség az eljáró hatósághoz, velük érdemes felvenni a kapcsolatot.
https://hungaroflotta.hu/
Cégünk a muszakishop.hu web áruházat kb. egy év vette meg a Webonline kft. -től, de jogutódai nem vagyunk, nincs kapcsolat köztünk.
Üdvözlettel: muszakishop.hu - ügyfélszolgálat"Van-e innen még tovább, vagy az 5 év garanciát húzhatom le a wc-n? Mert mindenki csődbe ment, meg el lett adva, aki meg nem, az felteszi a kezét?
-
jeni
félisten
Sajnos hiába anno a nagy név ,nagy márka ha putri céghez kerül vagy nevesincs bolthoz azt nem szabad onnan beszerezni,megvásárolni. Az a 5év fals gari sem volt valós,csak a nagyobb volumenű eladás miatt tette meg az importőr és a bolt hálózat közösen. Ma már sok anno dicső nagy nevű márkák a béka fenekén vannak. Sem a minőség sem a hozzáállás sem a régi már.
-
jeni
félisten
tudom,hogy több nagy név a kínai alsó rangú gyártókhoz kerültek.
Bauknecht,Grundig,Metz,Bang & Olufsen,stb...
Sőt szerintem a Palladium és a Privileg is különb volt pedig az utóbbi kettő inkább a Német alja volt,bár voltak pár cuccaik amit a nagyoktól vettek át 1 egyben.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Thomson,Telefunken,Loewe is ide jutott.
A Philips még valahogy működik.
Magyar is van 2 is ami eltűnt.[ Szerkesztve ]
-
tibz03
őstag
-
shteer
titán
Jah, hogy hibás azt nem láttam meg a sorok között, csak az elállásra reflektáltam
Hibás teljesítés esetén viszont lehetősége van az eladónak kicserélésre is, nem?Visszajuttatni viszont “telephelyre” lehet, tehát visszafelé pl foxpost megegyezés alapján játszik csak szerintem
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
asdf_
veterán
Nagyon ködösen rémlik amúgy valami, hogy volt anno ilyen, hogy ha pl. fényképezőgéppel elutaztam amerikába x hónapra, ott megdölglik a gép alattam, de értelemszerűen se vissza nem utazom emiatt, se csomagként nem küldöm el javításra (nem EU országból ez ugye egy elég körülményes vámkezelést jelentene), hanem csak bejelentem, ott volt erre valami grace period, de ez 10+ éve volt, azóta lehet, hogy ez már nincs, most legalábbis nem találom. De ott is nyilván be kell jelenteni időben, célszerűen közölni, hogy ez a stájsz, hogy külföldön vagyok, nem tudom bevinni, valamint igazolni kellett tudni, hogy elmentem világot látni, és ez mettől meddig tartott.
[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
22 januar 30. vasaroltuk, 22 decemberbe jelentettem be, 24 februar 10. kertem a javitast. Szerintem az nem relevans hogy mennyit voltunk elutazva meg, hogy mennyit használtuk igy.
Egyebkent még ok mondták először hogy ismerik a hibat es addig is ugy tudom használni hogy indítás után kibedugom a konnektort. De ez se relevans.Eladó: GTS450
-
Április 1. Van?!? 😯
Jaaa nem! 🤭😆
Akkor ez csak a kandi kamera lehet...[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
qqzs
őstag
Mi vicces ebben? egy gep elromlott garancia időben be lett jelentve a hiba meg kene javitani. mi ebben a problema? Ugyanez megtortent a whirpoollal, ott kifejezetten mondtak hogy a hibat regisztraltak es ha nem mulik el akkor szóljak nekik mindegy mikor, mert a hiba regisztralva van. Ott pl egy smart sutot kellett resetelni, de mikor mar havonta elojott szoltunk nekik es megcsinaltak garancia ido utan.
Eladó: GTS450
-
Silentfrog
veterán
Igen. Mechanikai sérülést véltek rajta felfedezni, a kerék gumiján.
A Media mark szerint a szerviz prizma letörése esetén is elutasítja a garanciális javítást.
TMX Mobile Solution Service Kft. ezt a nevet kell megjegyezni. Sok boltnak ők a szervizesei. Én bármit veszek megkérdezem ki a szerviz.
Ha ők nem veszem meg.
Karcos telefont se javítanak gariba.
Rájuk lehet keresni a ezer+ értékelés alapján 2.7 pont a google értékelésük.[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Rendesek a MM ban, láttam a levelezést, próbálkoznak megoldani a problémát.
A tmx ( innentől direkt kisbetűvel ) zárkózik el mindentől.
Jövő hétig várok erre való tekintettel.
30 napban a tmx belefér, visszaküldték, csak most én nem vettem át. Ha nincs nálam nem tudnak más dolgot kitalálni.MaxxDamage
. Én tudom , te tudod, a MM tudja. De tmx x@rik rá.[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Így hogy mondod, lehet a MM se akarja túlzottan visszafizetni a termék árát.
Holnap szabin vagyok , be is megyek kikérek minden papírt, és ügyfélkapun megy is a bejelentés a fogy. védelemnek.
Kereskedelemben dolgozok én is tudom hogy nem szeretik, szeretjük a nyűgös vevőket, próbálok nem nyűgös vevő lenni én se,
De lóf@sznak is van vége....[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Be is mentem a Media Marktba kikértem a papírokat a GVH -hoz és a békéltetőhöz.
Ugye ez a roller amelyik garanciás, de lóg a kormánya és nem veszi a töltést.
A mechanikai sérülésre hivatkozva utasították el mindenféle garanciális igényem.
A mechanikai hiba.:
Ez a roller kerekén a gumi.De semmi gond megy tovább a gari ha kicseréltetem a két gumit.
Árajánlat összege.:Én erre nem tudok mint mondani.
Majd 84 ezer forint két roller gumira?[ Szerkesztve ]
-
koby11h
aktív tag
Ezen én is gondolkoztam, de nem találtam további info-t, hogy honnan-hová szállításról beszél.
Ahogy írtam kb. 5 éve még én álltam a postát a visszaküldésnél, de az is a bolthoz, onnan a bolt magánügye volt. Akkor még ültek is rajta, hogy összevárnak még egy adagot... és így rendszeresen kifutottak a 30 napból, ami akkor még nem volt.[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
luciferc
őstag
Szerintem ez téves tipp. Ha a hibás készülék miatt neked plusz költséged van, azt ki kell fizetni. Offline vásárlás esetén az valóban egy érdekes kérdés, hogy mi van, ha zalaalsón veszek valamit egy ottani kisboltban és aztán borsodalsóra hazamegyek és hibás, a jótállást meg a bolt vállalta (tehát nincs a környéken szerviz, bármi). Én hajlok arra, hogy ekkor is fizetni kell a boltnak, de valószínűleg nincs erre gyakorlat, mert ritka és soha nem jutott el bíróságra. Távollévők közötti szerződésnél viszont nem lehet ilyen kérdés, ott tudja az eladó, hogy bárhonnan megvehetik.
-
Tikakukac
titán
Legyen 5 meg 7 év, szorgalmazom. De akkor ne legyen ám sírás, ha hirtelen minden ára duplázódik.
Kenyér remek példa, miért van annyi szemét albán pékség. Azért, mert még az ő áraikra is megy a sírás, hogy milyen drágák. Akkor hogyan maradna talpon egy olyan pékség, ahol nem szemét készül.
Lehet agyalni a dolgokon mi az ok és mi az okozat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
aktív tag
Ez nem egyedi, úgy tudom ez Európai Uniós törekvés, hogy a gyártókat arra ösztönözzék, hogy tartósabb termékeket állítsanak elő, a garancia idő meghosszabbítása, azt hiszem volt valami, hogy szervízt is biztosítsanak x ideig, az akkumulátorok könnyebb cseréjét, szoftvert, támogatást stb...
Az már más kérdés, hogy ezeket a költségeket a termék árába építik. -
aktív tag
-
aktív tag
-
tomgabor
senior tag
Elnézést, jótállásra gondoltam.
04.22. Hétfőn rendeltem Ipontól.
04.26. Pénteken üzenték hogy átadták a futárnak akik 1-2 munkanapon belül kiszállítják.
Ma 04.29-én megérkezett a csomag, a csatolt Garanciajegyen 04.23. dátum van feltüntetve.Ha én rendelek egy drága videokártyát amire valamiért csak 1 év jótállás van [link]
Nekem a mai naptó kezd el ketyegni a jótállás annak ellenére hogy majdnem 3 hét a beszerzése, szóval csak 11 hónap van rá?[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
De mit kell visszakeresni, én azt figyelem, és ha nem változik a rendelés státusza max félórán belül, akkor megint hívom őket. Bár ez is csak elméleti, mert ilyen még sosem történt, bármely webshop ügyfélszolgálatával töröltettem rendelést telefonon. Nekik sem érdekük, hogy úgy kiküldjenek valamit, amit tuti nem vesznek át.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen