-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mykl
tag
válasz hdanesz #8299 üzenetére
A legnagyobb hibát akkor követted el mikor a Vodafonnal szóba álltál.
Én már csak tudom mert 6éve Voda előfizető vagyok de ezek ellenére is az Iphon5 -ömet az Apple Storéban rendeltem.A problémádra viszont visszatérve.
1. Kérdés hogy a garanciális igényedet milyen indokkal utasították el! MErt ha elismerték azt hogy az nem a vásárlás utan keletkezett(vagy azt hogy nem zárják ki hogy gyárilag is sérült volt) akkor lehet esélyed a fogyasztóvédelemnél.(egyéb esetben nem fogod tudni bizonyítani hogy nem a kibontásnál ejtetted el)
2. Amikor el akartál állni a szerződéstől annak van-e nyoma? Mivel ha az ügyfélszolgálaton szóba történt csak akkor tagadni fog mindent.(egy ilyen ügybe csak írásba érdemes intézni mindent)
Ilyenkor már könnyű okosnak lenni de írásba kellet volna elküldeni neki a szerződéstől való ellállást!!!
És igazad van az átvétel esetén 8 napos az elállási idő! Az ügyfélszolgálaton HAZUDTAK neked!Mykl
(jogász)Jobb ma egy Alma, mint holnap egy sem!
-
gofry
senior tag
válasz hdanesz #8299 üzenetére
Ismerős ez a story, mintha már lett volna pont egy ilyen a samsung topicban is. Az nem te voltál ?
Mondanám, hogy tanulság?
1) nem veszünk online módon ilyen értékű telefont szolgáltatótól hanem vesszük a fáradtságot és személyesen vesszük át a boltban.
2) Amennyiben nem független a telefon úgy nehézkes a helyzet, hiszen gyakorlatilag a voda mondja meg, hogy mit cserél és mit nem. Az APR-ban egy ilyen telefont gond nélkül cserélnek, ha független.
Olyan meg végképp nincs, hogy hivatalos apple szerviz. Magyarországon ilyen nem letézik. Vagy cserélik a telefont egy az egyben vagy nem. Ennyi.
Ugye itt az a probléma, hogy már nálad van a telefon sehogy nem lehet bizonyítani, hogy out of the box hibás volt, és a vodának erre van szüksége. A gyári apple telefonok esetén elismerték.
Na most egy kört talán megérne a fogyasztó védelemnél, hogy az APR-okban cserélik az ilyen telefonokat míg a voda nem hajlandó rá. Viszont ha a szerviz ahova küldték (még egyszer mondom ilyen nincs...nem javítják az iphone-t) független itthon akkreditált vizsgáló volt, sok mindent nem tehetsz..ők bizonyították az igazukat. -
asdf_
veterán
-
válasz hdanesz #26747 üzenetére
Másik dolog meg az, hogy a "14 nap" az neked annyi, de nekik is van annyi nem?
Jelzésedtől 28 nap/napon is utalhatják vissza a pénzt... /valahogy így tudom és már volt aki így járt el velem/Nem szabadott volna egyből elküldeni!
Meg kellett volna várni a visszajelzést a boltból.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
tamikomac
aktív tag
válasz hdanesz #26747 üzenetére
Bátran írd meg a céget, ne legyen titok.
Azt írtad átvették a csomagot, akkor nagy baj már nem lehet.
Illetve, hogy "átnézik a kollégák és küldenek jegyzőkönyvet e-mailben", ez nálam szintén azt jelenti, hogy ott a cucc.
Igen a jelzésedtől indul a maximum 14 nap a vállalkozás részére a pénzed visszajuttatására, annyi, hogy visszatarthatják mindaddig, míg meg nem kapják tőled a terméket, illetve futár stb..., de nálad ez nem játszik, mert ott van náluk, közvetetten ezt vissza is igazolták. Január első munkanapjáig sajnos tényleg szinte nulla az esély, pedig igen 26-án lejárt a 14 nap. Lehet nincsenek is két ünnep között, ki tudja.
Én 2024 első munkanapján dobnék mailt, hogy legyenek szivesek... Ne csak az info@...-ra, mindenhová ami fellelhető a cégről.[ Szerkesztve ]
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
jeni
félisten
válasz hdanesz #26760 üzenetére
Az enyémet egy órát küldtem vissza igaz a kézbesítő hibájából bár 2x kell továbbítani mire eljut a Szlovák központjukba. Ma reggel jelezték megkapták a cuccot és írták, hogy 14 napon belül utalnak igaz én már lassan 25 napja adtam fel. Kb d.u. 2 fele is küldték a pénzt. Ma nap nem is reménykedtem benne,hogy rögtön a pénzt is megkapom.
Az Aquacomp részéről az tényleg gáz, hogy nem ember baráti a hozzá állásuk. -
jeni
félisten
válasz hdanesz #26762 üzenetére
Elakadt a csomag a tovább küldésnél,ezt jeleztem nekik.
A IV.ker.Ezred u.ban az átvételi pont és onnan viszik vagy küldik tovább a Szlovákiai központjukba.
Nekem az átvételi pontra kellett postáznom. Kicsit furcsa a dolog,de hát a cég székhelye Szlovákiában található meg.[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz hdanesz #26767 üzenetére
Minden bizonnyal fizetni fognak, legfeljebb várnod kell még pár napot, esetleg pár hetet. Megtehetik, mert senki nem megy ellenük. Az ellenük menés azt jelentené, hogy kormányhivatali vizsgálatot kezdeményeznek a vásárlók, meg nem várnak, hanem fizetési meghagyásos eljárást indítanak.
Neked is az a két lehetőséged van, hogy vársz türelmesen (de akkor tényleg fölösleges idegeskedni), vagy elmész egy közjegyzőhöz és elindítasz egy FMH eljárást. Ha csak pörögsz, akkor a te idegeid feszülnek, a céget piszkosul nem érdekli. Plusz kezdeményezz általános vizsgálatot a kormányhivatalnál (konkrét esettel nem fognak foglalkozni). Ők megnézhetik a visszafizetési időket a cég dokumentációjában és hacsak a cég nem csókos, akkor simán kaphatnak nagyobb összegű büntit is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS