- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomgabor
senior tag
Szeretnék venni egy Pioneer fejhallgatót, a probléma az hogy a pántnál a műanyag (ahol vannak a csavarok) kb fél év után eltörik. Garanciában ezt kötelesek kicserélni?
-
tomgabor
senior tag
Van egy Logitech G102 egerem amit 2019 márciusban vettem 3év garanciával a Bluechipnél.
Tavaly bevittem(még nem volt 2éves az egér) a Bluechip boltba hogy a bal gomb duplán kattint, 1 hét után azt mondták hogy nem találtak hibát és visszaadták.1évig még szenvedtem vele, gondolva hogy jobban tönkremegy és végre kicserélik/megjavítják.
Múlt héten be akartam vinni megint a Bluechiphez mielőtt lejár a 3év garancia, de azt mondták hogy forduljak a Fixithez.
Kitöltöttem az RMA űrlapot, ahol mellesleg kérték a vásárlás dátumát és el is fogadták hogy majdnem 3éves már és elküldtem futárral az egeret, számlát és garancia levelet múlt héten.Ma zárás előtt pár percel küldenek egy e-mailt hogy 24 hónapos jótállás lejárta miatt csak garancián kívül javítható. Ez 8200 Ft lesz, plusz javítás közben újabb feltárt hibák miatt többletköltségek merülhetnek föl.
7990FT az új egér ingyen szállítással az emagnál!
Tudok jól kijönni ebből a helyzetből vagy így jártam és visszamenőleg bárki visszavonhatja a garanciát?
[ Szerkesztve ]
-
tomgabor
senior tag
Oda szerettem volna vinni. Ez szerepel a honlapon:
A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában (info@bluechip.hu).Ezt a választ kaptam miután bejelentettem:
Kedves Gábor,
Logitech terméket az alábbi címen tud garanciális szervízbe küldenie:
rma.fixit-service.com
#24036 Lackooo84:
A garanciális időt a terméklap alján jelöljük, a kirásban szereplő 12 az első éves, jogszabályban szabályozott kötelező jótállást, a "+" jelet követő szám a gyártó/szerviz feltételei szerint vállalt garanciát jelöli hónapban.[ Szerkesztve ]
-
tomgabor
senior tag
Sziasztok.
A garancia melyik naptól kezdődik hivatalosan? Rendelés, becsomagolás vagy átvétel?
-
tomgabor
senior tag
Elnézést, jótállásra gondoltam.
04.22. Hétfőn rendeltem Ipontól.
04.26. Pénteken üzenték hogy átadták a futárnak akik 1-2 munkanapon belül kiszállítják.
Ma 04.29-én megérkezett a csomag, a csatolt Garanciajegyen 04.23. dátum van feltüntetve.Ha én rendelek egy drága videokártyát amire valamiért csak 1 év jótállás van [link]
Nekem a mai naptó kezd el ketyegni a jótállás annak ellenére hogy majdnem 3 hét a beszerzése, szóval csak 11 hónap van rá?[ Szerkesztve ]
-
tomgabor
senior tag
válasz Lackooo84 #27225 üzenetére
Mert az a dátum van a garanciajegyen, ehhez fognak ragaszkodni 1000%-ban.
Aquának ilyen GSM bolt feelingje van, Samsung garipapírt se töltik ki, garancia futárt ne akarj rendelni. Ipon trükközik a garanciával, leadtam a rendelést, ott még 3 év garancia volt, boltban mikor kiadták már csak 1 év volt rá. Mindkét boltnál a beszállító vagy a külsős szerviz a hibás, ők sose. Most a zöldeknél vásárolok mert ott legalább vissza lehet küldeni anélkül hogy szabadságot kelljen kivennem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Napelem
- Telekom mobilszolgáltatások
- Építő/felújító topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mesterséges intelligencia topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...