- Milyen NAS-t vegyek?
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
asdf_
veterán
válasz tomgabor #24035 üzenetére
Hát, elcseszték. A legnagyobb gond viszont, hogy nem nálad van a termék. Itt most a Bluechippel kell egyezkedned, hogy az ő hibájukból a szervizhez került a Logitechnél nem garis termék, találják ki, mi legyen. Mert ha visszakéreted magadhoz, hogy leadd a Bluechipnél, hogy oldják meg ahogy akarják, akor nyilván rádverik a két fölösleges futárköltséget.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz tomgabor #27076 üzenetére
A garancia semelyiktől, mert olyan nem létezik. A jótállás indul az alábbiak szerint:
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz tomgabor #27223 üzenetére
A jótállási idő hivatalosan az átvétel ill. beüzemelés napjától indul. Amíg nem veszed át nem is a tiéd a csomag, szóval miért is ketyegne a jótállási idő?! Ez az egyik. Másik. Az ájpon elmehet a szürkés jó anyjába, 250 ezer forint felett kötelező a 3 év jótállást biztosítaniuk. (személyes véleményem, hogy a 4 betűs zöldikénél és a 4 betűs kékeknél semmit nem szabad venni, mert szürkéznek, és a jótállási igény érvényesítése mindig körülményes, ott akarnak átverni, ahol tudnak.)
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...