-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24044 üzenetére
Sales, kisker-nagyker vonalon dolgoztam, hosszú, hosszú éveket. Nekem nem kell bemutatni hogyan megy a dolog, hiszen ezeket én intéztem anno
2 dolog nem volt akkoriban: a piac nem fordult a feje tetejére hónapok alatt és azok a márkák, akik amúgy foglalkoznak üzleti körökkel is, azok nem csinálnak a szájukból segget mindenáron. Mondom a sztorit: Dell moncsi, gariban kuka lett. Telefon és másnap 5-re Belgiumból itt az új monitor. Mivel a régi változat nem volt forgalomban, a hasonló típus eggyel újabb darabját küldték. És cső. Szóval ez működik, pedig ez is lett 60%-al drágább, mint a számlaértéke
Itt a gond, hogy Hitachi TV már nincs. Itthoni képviselet sincs. Semmi sincs. Így ez piszkos nehéz.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- További aktív témák...
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256gb/8gb Phantom Black
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol
- Samsung Galaxy S22 5G Dual Sim 8/128gb Hibátlan állapot
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB/