Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz LuckyL #24044 üzenetére

    Sales, kisker-nagyker vonalon dolgoztam, hosszú, hosszú éveket. Nekem nem kell bemutatni hogyan megy a dolog, hiszen ezeket én intéztem anno :DDD
    2 dolog nem volt akkoriban: a piac nem fordult a feje tetejére hónapok alatt és azok a márkák, akik amúgy foglalkoznak üzleti körökkel is, azok nem csinálnak a szájukból segget mindenáron. Mondom a sztorit: Dell moncsi, gariban kuka lett. Telefon és másnap 5-re Belgiumból itt az új monitor. Mivel a régi változat nem volt forgalomban, a hasonló típus eggyel újabb darabját küldték. És cső. Szóval ez működik, pedig ez is lett 60%-al drágább, mint a számlaértéke :K
    Itt a gond, hogy Hitachi TV már nincs. Itthoni képviselet sincs. Semmi sincs. Így ez piszkos nehéz.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák