Új hozzászólás Aktív témák

  • tomgabor

    senior tag

    Van egy Logitech G102 egerem amit 2019 márciusban vettem 3év garanciával a Bluechipnél.
    Tavaly bevittem(még nem volt 2éves az egér) a Bluechip boltba hogy a bal gomb duplán kattint, 1 hét után azt mondták hogy nem találtak hibát és visszaadták.

    1évig még szenvedtem vele, gondolva hogy jobban tönkremegy és végre kicserélik/megjavítják.

    Múlt héten be akartam vinni megint a Bluechiphez mielőtt lejár a 3év garancia, de azt mondták hogy forduljak a Fixithez.
    Kitöltöttem az RMA űrlapot, ahol mellesleg kérték a vásárlás dátumát és el is fogadták hogy majdnem 3éves már és elküldtem futárral az egeret, számlát és garancia levelet múlt héten.

    Ma zárás előtt pár percel küldenek egy e-mailt hogy 24 hónapos jótállás lejárta miatt csak garancián kívül javítható. Ez 8200 Ft lesz, plusz javítás közben újabb feltárt hibák miatt többletköltségek merülhetnek föl.

    7990FT az új egér ingyen szállítással az emagnál!

    Tudok jól kijönni ebből a helyzetből vagy így jártam és visszamenőleg bárki visszavonhatja a garanciát?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák