- Pár nap, és humanoid robotok is futják már a félmaratont
- Google AI segíti az amerikai áramhálózat fejlesztését
- Egy vacsora, és a Trump-kormány már nem korlátozza az NVIDIA H20-as eladásait
- 600 tonna iPhone-t vitt az Apple az USA-ba Indiából Trump vámjai miatt
- Befutott az AI az ügyfélszolgálatra, és sokkal több terméket tudnak azóta eladni
- Proxmox VE
- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 600 tonna iPhone-t vitt az Apple az USA-ba Indiából Trump vámjai miatt
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
allein
addikt
Sziasztok, búék. Vásároltam 2018 október 12. egy iPhone XS Max készüléket, biztosítás, tok, az egész csomagért fizettem 550.000 forintot készpénzben. Nem apple store vásárlás volt, személyesen egy alma üzletben vásároltam. Október 29. visszavittem a következő indokkal: earpiece mikrofon minősége iszonyú rossz beszéd közben, használok mellette egy i6-ot mint céges telefon, kettőt összehasonlítva, régebbi készüléken sokkal jobb, tisztább a beszéd minőség. Újabb készüléken pince hangot tapasztaltam. November 9. kaptam egy új készüléket, ment rá a 3d üvegfólia, első készüléken is volt 3d üvegfólia. Második készülék esetében is tapasztaltam ugyanazt a pincehangot, vártam egy iOS frissítésre bízva abban, hogy software probléma lesz. Sajnos a frissítés nem javította ki. Jöttek az ünnepek és úgy döntöttem, hogy az új évben ismét visszaviszem a készüléket.
Kettő nappal ezelőtt visszavittem egy másik plázába(ugyanaz az üzlet), elmondtam mi a problémám, iszonyúan csalódott vagyok és ismét kérek egy cserekészüléket. Most már várakozom a harmadik készülékre.
Időközben fórumoztam, magyar-angol(apple) fórumon, youtube videókat kerestem, voltak olyan esetek ahol az apple negyedik alkalomra is kicserélte a készüléket.
Úgy néz ki, hogy ez hardware probléma lesz. Kérdésem és a segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni: amennyiben a harmadik készülék is hibás lesz, arról értesültem, hogy visszakérhetem a teljes vételárat.
Következő infókat kaptam:
Jogszabályban nincs darabra meghatározva, de a harmadik után jellemzően átvihető a dolog, állásfoglalások vannak rá, amit általában alkalmaznak is.
A forgalmazó felé legközelebb jelzed, hogy elállási jogoddal szeretnél élni, mert a sokadik kijavítás/-cserélés után is probléma adódott és nem bízol már a kijavítás és kicserélés eredményességében, megrendült a bizalmad meghatározott típusú készülékben, továbbá sok kellemetlenséget és anyagi kiadást okozott (rászánt idő, utazási költség...stb.) a megannyi garanciális (jótállás/szavatosság) ügyintézés és attól is szeretnéd megkímélni magad a későbbiekben. Hatványozottan igaz ez, ha egy adott hiba nem csak egy, hanem a kijavított/-cserélt készüléknél is jelentkezett. Amennyiben a forgalmazó nem akar belemenni a dologba, úgy irány a felügyeleti szerv, igazat fognak neked adni.
Ez az Apple öldalról van másolva:
Magyarországon a polgári törvénykönyvben rögzített fogyasztóvédelmi jogok alapján a fogyasztók a meghibásodott vagy a fogyasztói szerződésnek meg nem felelő termékek ingyenes javítása vagy cseréje mellett dönthetnek. Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra és a visszatérítésre abban az esetben, ha a szerződésnek való meg nem felelés jelentéktelen. A fogyasztónak a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül értesítenie kell az eladót a hibáról vagy meg nem felelésről. A hiba orvoslásának kötelezettsége az eladót terheli, amely az Apple Online Store áruházban történt vásárlások esetén az Apple. Ezek a jogok a termék kézbesítésétől számított két év után elévülnek.
Amit írtak úgy gondolom ha harmadszorra kell visszavinni valamit az jelentős kényelmetlenségnek számít!
Szeretném ha valaki meg tudná értesíteni a fentieket. Köszönöm szépen előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kedvező áron eladó Mikrotik hAP ax3 (Új 2 év mysoft gari)
- Lenovo ThinkPad X250 10 Notebook, i5-4300U processzorral
- ÚJ BONTATLAN Macbook Air Apple M1 M2 M3 M4 Legújabb Magyar 1 év Garancia Deák Térnél Azonnal Átvehet
- Apple Watch Series SE 2024 40mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Gara
- ÚJ BONTATLAN MacBook Pro 14 - 16" M4 MAGYAR Billentyűzet Azonnal átvehető DEÁK TÉRNÉL garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Bezámítás! Dell XPS 13 9305 üzleti notebook - i7 1165G7 16GB DDR4 512GB SSD Iris Xe IGP Win11
- Beszámítás! Dell Optiplex 5060 TWR számítógép - i5 8500 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD UHD630 WIN10
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest