Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #851 üzenetére
Mondjuk feltételezem, hogy az a 2005-ös 372-es beállítás nem volt elég hatékony a kanyarokban, de nem tudom, 2004-2005-ben mennyivel voltak mások az autók a motoron kívül (mert ugye 372-höz eléggé nulla szárnyállás kell, és Ascari és társait bevenni úgy, hááát...).
Viszont amit láttam videón Kimit, ott tudom, hogy tapadt a kocsi. -
Motion_Blur
félisten
Ha visszanézed a 2004-2005-ös idényt, láthatod hogy edzéseken a top speed átlag 360km/h volt, de nem volt ritka a 365 sem. V8-as motorokkal ez már leesett 345-350 közé. Az a baj, hogy a versenyen, szélárnyékban elért csúcssebességekről nincs adatbázis. Nagyon kíváncsi vagyok hogy idén miket mérnek majd
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #857 üzenetére
én is kíváncsi vagyok rá, remélem nem lesz túl lassú...
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #857 üzenetére
Na de majd most!
KERS-mocik (relatíve erősebb V8-as), slick gumik (jobb mechanikai tapadás, elméletileg jobb kigyorsítás és lassulás lehetséges), letisztultabb aero (=kisebb légellenállás, nagyobb végsebesség).
Még ha a V10-es éra csúcssebessége nem is lesz meg, de a tavalyi csúcssebesség megdöntése várható, szerintem.
Egyéb:
www.HunnyF1.com
-
Blue@X
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
Nézem a futam BBC onboard verzióját, és mi történik? A 8. körben Sutil az egyik kanyar (Pouhon) bukóterében, a pályát a külső ív irányában elhagyva előzi meg Badoert
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #861 üzenetére
Egyébként lényegtelen eset is lett volna. Badoer (szegény) mozgó sikánnak számított a stewardok szerint is, Sutil meg az egyik legjobb vasban száguldott, valahogy ki kellett kerülnie az úttorlaszt.
Látod mi van, ha a stewardoknál még nincs meg a BBC onboard futam. Ez a bekamerázottság amúgy is olyan, hogy nem vehetnek mindent észre és nem is akarnak mindent észrevenni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #859 üzenetére
Ez melyik pályán van?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #864 üzenetére
És csak Bátön.
-
Jarod1
addikt
Bóklásztam a youtube-on, Na ezt még nem is láttam, Heidfeld lebontja az orvosi kocsit
-
#70869248
törölt tag
Bourdais kifejezetten jól kezdett a Superleague-ben, a 2. futamon már 2. lett, a hosszabítás 5 körös különversenyét meg megnyerte a Sevilla csapatával.
..és semmi probléma nem volt a szélárnyékkal, simán tudtak szélárnyékolni az Estoril-i egyenesben, ..simán 4.2 V12-s motorokkal, slick-n.
-
hunnylander
őstag
Enyhén off McLaren news:
Szerdán mutatják be az MP4-12C-t.
Videó: egy 800 000 000 forintos McLaren. (A Pink Floyd dobosáé, egy korábbi versenyautóból visszaalakított közúti autó.)
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #867 üzenetére
Jó lett volna, ha át tudott volna ülni másik kocsiba. Mármint még az F1-ben. Én senkit nem írnék le, aki csak 1 kocsival tudott próbálkozni. Piquet-ről is ezt gondolom, Alonso is szenvedett elég sokat a Renault-val. És tavaly Kimi is a Ferrarival év közepén.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #869 üzenetére
Baj, így csorbul az F1 fénye, mert akkor lesz utódja, lesz valami, ami gyorsabb, jobb stb, ami beárnyékolja az elődöt.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #869 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogy miért lett MP4-12C a neve.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #871 üzenetére
soha
Ezt az autót bevallottan más szempontok alapján tervezték (nincs középső vezetőüles sem egyebek közt), a McLaren F1 az meg egy csoda.
.. -
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #872 üzenetére
Az MP4-12-höz nincs miért kötni. Az MP4 prefix Ron munkásságára utaló rész a névben, a 12-est meg leginkább ehhez tudnám kapcsolni: McLaren M12. Bruce McLaren első 'customer car'-ja. De ő versenyzésre árulta, de Ron már elmondta, hogy az MP4-12C-ből is készítenek versenyautó-variánsokat.
(#871) venember83: Ez csak egy ilyen 'light-osabb olcsóság' lesz az F1-hez képest, és a független McLaren Automotive termékpaletta első modellje. Mivel az új közúti autók iránti előírások sokat változtak az F1 óta, manapság már nem is lehet olyan szilaj és letisztult sportautókat csinálni sorozatgyártott közútinak engedélyezettként, mint anno. Ez az ami védi is az F1 rangját, megismételhetetlen. Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana.
www.HunnyF1.com
-
Csabee.
nagyúr
Üdv: Csabee.
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #875 üzenetére
Láttál már pl. GT3 RS-t? A Veyron sztem inkább luxusautó, mint sportkocsi egyébként. Nem lehet, hogy csak simán meg akarnak felelni azoknak a potenciális vevőknek is, akik azért igényesebbek pl. a belső térre?
-
Oliverda
félisten
Rosbergnek ítélhetik a múlt évi szingapúri győzelmet
Akkor Hamilton-nak is +2 pont. Kíváncsi vagyok hogy mi lett volna ha pontegyenlőséggel Massa nyerte volna a VB-t...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
hunnylander
őstag
Nem igazán az igényesebb belső térre céloztam (a sima F1 belső tere klasszikus és okés, az üléspozíció miatt pedig különleges), hanem azon biztonsági és egyéb előírásokra, amelyek nehezebbé teszik a jelenleg gyártható közúti autókat.
Idézőjelben volt a lehet szó. Tudom, hogy nem csak Veyron van, de a szuperautók zöme manapság inkább luxusfunkciókat hajhász és a versenypályán már nem tud egy overall Le Mans győztes lenni. Az F1 prototípusokat vert meg.
Ez az RS már lassabban tűnne el a F1 GTR visszapillantójában, de eltűnne.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Csabee.
nagyúr
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #880 üzenetére
Attól, hogy az RS lassabb, még vérbeli sportkocsi. Azt hittem, erről van most szó. Lehet még puritán sportkocsit csinálni, ha valaki akar.
-
hunnylander
őstag
Annyira már nem lehet, mint pl. 15 évvel ezelőtt lehetett. [link]
Amire én utaltam, hogy ha pl. ma terveznék meg az F1-et, biztonsági szabványokba ütközne és nem lehetne ugyanolyan könnyű ugyanannyi (horribilis) pénzből, sőt talán semmennyi pénzből sem. Az F1 előállítási költségeihez tartozik, hogy hiába volt elképesztően magas ára (ami azóta tovább emelkedett), a gyártása nem volt nyereséges. A McLaren csakis passzióból készítette plusz kifutatta sikeres versenyautónak.
Puritán sportkocsit lehet csinálni, de olyat, mint az F1, már nem. És nem azért mert senki sem tudna valami hasonlót, hanem mert szigorodtak a sorozatgyártású autók iránti előírások.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #875 üzenetére
Ja, megláttam az árát és én is rájöttem, hogy valószínűleg nem lesz ugyanolyan teljesítményre képes.
Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana. - meg Enzokat, Koenigsegg CCX-eket stb.
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #884 üzenetére
Azokat az autókat is ismerem. Habár már nem tartja a leggyorsabb sorozatgyártású utcai autó címét (de nagyon hosszú ideig uralkodott; 1994-2005), de még mindig az F1 a leggyorsabb 'szívómotoros' (naturally aspirated) szériaautó.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Fisichella teszt nélkül. Nagyon bizsereg már az idegrendszere. Fel van spanolva.
[link]2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
Kiváncsi vagyok melyik csapat kapja meg jövőre a Mercedes motorokat..mind a Red Bull, mind a Williams átlagteljesítménye javulna töle, és ezzel komoly zavart okozhatnak.
-
joergie
őstag
Sziasztok! Ha érdekel valakit online F1 manager játék böngészőből játszható, nyitottam róla egy topikot, bár még nincs senki, remélem mielőtt népes PH! tábor lesz a játékban Nekem nagyon bejött.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
JJános
addikt
A Renault KERS-el jön Monzába. Újra elővették, mert előnyt remélek belőle.
2007-05-06 óta itt!
-
kisJack
aktív tag
válasz venember83 #892 üzenetére
Ez kurva jó volt!
-
JJános
addikt
válasz venember83 #892 üzenetére
Én nem vagyok rönyós. Csak a totyik kedvéét.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
kisJack
aktív tag
Amúgy nem véletlenül. Ha valahol, akkor Monzában biztosan előnyt jelent a KERS használata. Az autó egyensúlyának itt nincs akkora szerepe mint egy gyors kanyarokkal teli pályán. Itt pedig a leggyorsabb kanyar a Parabolica, annak is a 2/3-a kigyorsítás. A többi mind sikán, meg van két jóindulattal közepesnek nevezhető kanyar, azt' ennyi, a többi padlógáz.
Kíváncsi leszek mit tud Fisico, én szurkolok neki hogy szép emlékekkel távozhasson a Scuderiától. -
Motion_Blur
félisten
Curva Grande is a 6th gear corner taken over 300 km/h at the apex.
Lesmo 1 is a 4th gear corner taken at almost 200 km/h at the apex.
Lesmo 2 is a 3rd gear corner taken at almost 180 km/h at the apex.
Curva del Serraglio is 6th ger corner taken over 300 km/h. Similar to Blanchimont.
Parabolica is a 4th gear corner taken at almost 220 km/h at the apex.Azért vannak gyors kanyarok
mod: nagyon nehéz elképzelni, hogy a Parabolica kanyarcsúcsponti sebessége 200km/h felett van
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt