Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 693.5*
02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 697.0*
03 Ferrari Luca Badoer 691.5*
04 Ferrari Kimi Räikkönen 655.0
05 BMW Sauber Robert Kubica 649.0
06 BMW Sauber Nick Heidfeld 655.0
07 Renault Fernando Alonso 684.4*
08 Renault Romain Grosjean 704.7*
09 Toyota Jarno Trulli 656.5
10 Toyota Timo Glock 648.5
11 STR Ferrari Jaime Alguersuari 704.5*
12 STR Ferrari Sébastien Buemi 685.0*
14 RBR Renault Mark Webber 658.0
15 RBR Renault Sebastian Vettel 662.5
16 Williams Toyota Nico Rosberg 670.0
17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 706.1*
20 Force India Mercedes Adrian Sutil 678.5*
21 Force India Mercedes Giancarlo Fisichella 648.0
22 Brawn Mercedes Jenson Button 694.2*
23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 644.5Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ChromeX
addikt
válasz hunnylander #51 üzenetére
meg egy set gumi sem új már, ha ujat kapott de egy köttel több van benne ha használt volt
uristen a badoer majdnem 700kg meg a többi ilyen kaliberü pilota is, nem értem miért jo a ferkonak hogy az utolso helyen van az egyik autojuk, mikor jön visza a Massa?
visznont a bari könnyebb a fisiconál
[ Szerkesztve ]
Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
hunnylander
őstag
megelőztek
(#52) Motion_Blur: Még mielőtt valaki lekönnyűzné Fisicot showpole-t kiáltva, ne felejtsük el, hogy 2 környit elpazarolt abból, amivel pole-időt ment, amit kb. 653 kg-mal teljesített.[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Flashcash
Közösségépítő
Szerintem egyáltalán nem rossz a versenytempója a Force Indiáknak. Elég jól szoktak ők csapatni a mezőnyben, jöttek már fel 9. meg hasonló helyekre a hátsó mezőnyből, csak nem volt szerencséjük. Nem azt mondom hogy győznek, de remélem a stabil pontszerző hely összejön nekik.
hunny azt én is sajnáltam, hogy nem hívták be Fisit az utolsó gyors körről. Q3 tapasztalat hiánya.
[ Szerkesztve ]
-
gézu
őstag
Mi a bánat van a Button-nal?
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #61 üzenetére
Kemény keveréken nem volt nagy különbség köztük, lágyon Button szenvedett. Ez van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Fortissimus
őstag
-
[CS]Blade2
addikt
Kiszámolta múltkor , hogy versenyenként 5pontot hoznak rajta, akkor nemsokára nem ő fog vezetni. Most ezt betartja.
-
pH érték
aktív tag
Jó kis felvétel:
[link] -
Motion_Blur
félisten
Ha lenne Buttonnak egy komoly, kiegyensúlyozott ellenfele, már régen nem ő vezetné a pontversenyt. Szerintem pár futam múlva már köze sem lesz a VB címhez...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ChromeX
addikt
válasz Motion_Blur #69 üzenetére
de nincs viszont már nem sokáig tart ki az előnye bár ki tudja mit produkál bari, holnap ha jo helyen ér be vészesen közel kerülhet buttonhoz a redbullok viszont messze vannak még
Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
P00By
nagyúr
Szép időmérő volt
-
hossszú
őstag
Hihetetlen, hogy ennyi pénzzel lehetséges
Miért van az, hogy minden versenyző a Ferrarival szeretne versenyezni?„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #69 üzenetére
Az autók teljesítménye ehhez nem elég kiegyensúlyozott. Az autók pálya- és időjárásspecifikusan viselkednek és fluktuálódik az erőviszony.
Kimi vagy Lewis esélyesek lehettek volna a feladatra, csakhogy az első félidőben nem léptek pályára érdemben.
Ez a McLaren már elég jó lett volna szezont kezdeni, még ha van is néhány pálya ami nagyon nem fekszik neki.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #73 üzenetére
Ha holnap Kimi a rajtnál hoz legalább 2 helyet, akkor szerintem esélyes lehet a futamgyőzelemre. Ez az ő pályája, tavaly se mutatott semmit edzéseken, versenyen meg végig vezetett, amíg le nem esett az eső. Bízom benne
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #74 üzenetére
Igen Kimi akár sanszos is lehet....valóban megvan benne a győzelem.
A Force India-nak holnap kiderül milyen a versenytempója a győzelemhez viszonyítva....mert szvsz Giancarlo behúzhatja Spa-t..
Hamilton is fel fog jönni sztem, de ha száraz marad a pálya akkor nehéz dolga lesz. -
Sanya595
senior tag
válasz Motion_Blur #74 üzenetére
Szerintem is meg lehet Kimi-nek.
Az elsö 6-ból 2-en is könnyebbek és ugyanúgy várok töle 2 helyett a rajtnál,mint Valenciában. -
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #77 üzenetére
De előzni biztos nem fogják, mert mögötte a mezőny második fele is 1 kiálláson lesz
Sutil kérdéses, de szerintem Ő is.mod: 44 körös a verseny
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
félisten
-
Csabee.
nagyúr
meglepődve látom hogy Fisichella nem olyan könnyű annyira mint sejtettem.. tényleg szép volt tőle a mai mutatvány. régen még a benettonban kedvenceim közé tartozott.
Üdv: Csabee.
-
Misi 007
Közösségépítő
Tényleg extra ami az F1-el történt!
Azért azt sose gondoltam volna hogy a Force India akár egyszer is jó lesz a polera!
A BMW is fura számomra amíg nem jelentették be hogy lelépnek addig egy nulla volt a csapat most meg láthatóan feljavultak... -
blazsey2
senior tag
Kimi a rajtnál már két autót biztos megfog,az Ou Rouge végénél még kettőt.Ezt a versenyt megfogja nyerni ,csak ne legyen rajtbaleset.
PSN ID:blazseydr
-
laci666
senior tag
Így legyen így legyen
Kimi biztos parádézni fog, szereti ezt a pályát nagyon.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
7Heads Drago
veterán
Ezt hallottátok már: Badoer került kínos helyzetbe vele: a parc fermébe leparkolva nekicsúszott a Force Indiának. "Amikor felengedtem féket, az autóm egy picit előrébb gurult" - magyarázta bakiját az olasz versenyző, aki szerint ez az incidens említést sem érdemelt.
Remélem a következő versenyre már nem ő jön.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
The provisional 2010 calendar is as follows:
March 14 - Bahrain (Sakhir)
March 28 - Australia (Melbourne)
April 4 - Malaysia (Sepang)
April 25 - Turkey (Istanbul)
May 9 - Spain (Barcelona)
May 23 - Monaco (Monte-Carlo)
June 6 - Canada (Montreal)
June 27 - Europe/Mediterranean (Valencia)
July 11 - Great Britain (Donington Park) or Europe (Silverstone)
July 25 - Germany (Hockenheim)
August 1 - Hungary (Budapest)
August 22 - Belgium (Spa-Francorchamps)
September 5 - Italy (Monza)
September 19 - China (Shanghai)
September 26 - Singapore (Singapore)
October 10 - Japan (Suzuka)
October 24 - Brazil (Interlagos)
November 7 - Abu Dhabi (Yas Marina)[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #87 üzenetére
Imola? Kezd unalmas lenni a két spanyol nagydíj a nulla előzésekkel.
-
[CS]Blade2
addikt
Heidfeld: "Szerintem az eddigitől teljesen eltérő rajtrácsnak egyszerűen az az oka, hogy idén itt használnak először közepes leszorítóerőt a csapatok."
Briatore: Briatorénak gyanús a nem mindennapi időmérős végeredmény
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #88 üzenetére
Több okból el lehet 'felejtve'. 1. Ecclestone túl sokat kér a rendezőktől, ami előteremthetetlen és nagyon veszteségessé tenné a futamot a rendezők szemszögéből. Persze a FOM/CVC kaszálna rendesen. 2. Nehogy már az olaszoknak túl jó legyen. Egyébként nekem Senna (és mások) halála miatt már nem olyan szimpatikus a pálya. Rossz érzéseket kelt. Tudom, hogy más pályákhoz is kötődnek halálesetek és egyéb szomorú dolgok, de Senna az első nagy kedvencem volt és gyerekfejjel éltem meg a halálát.
Szerencsére a Magyar Nagydíj, immár, mint az egyik legtradicionálisabb, benne van a tradicionális lecsóban; Donington/Silverstone, Hockenheim, ..., Spa, Monza.
Vigasztaljon ez és Montreal.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
Kimi sztem a nagy esélyese a futamnak csak hát box, eső, sc, és rajtbaleset húzhatja keresztbe a számításokat
-
gV
őstag
válasz venember83 #88 üzenetére
az a két spanyol biztos maradni fog még jó ideig, de a török helyett igazán lehetne Imola ahol legálabb nemcsak pár autó lenne a pályán hanem nézők is a lelátokon
-
Motion_Blur
félisten
Az a baj, hogy az első kanyarig nem igazán jelent előnyt a KERS. Valszeg nem is használja majd Kimi, mert ott akkora lesz a tülekedés, hogy nincs értelme + hamar jön a féktáv. Orúzsig vezető részen viszont tolhatja, hogy a kanyart elhagyva tapadhasson a szélárnyékra. Csak két olyan előzés kell, mint amit tavaly csinált az első 2 körben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bermi
aktív tag
De várom a futamot. Kimi és Fisi is remélem dobogós és bízom benne, hogy Webber és Barika hoz pontokat Buttonon.
A csapatok Monzában vitatják meg a harmadik autó ötletét
Esélytelen, de ötletnek nem lenne rossz, harmadiknak Scumit berakni.F1.....
-
Ricardo
félisten
válasz [CS]Blade2 #89 üzenetére
Briatore bácsinak nagyon savanyú az a bizonyos szőlő
-
D@ni88
addikt
hát igen, főleg hogy hideg van. akkor sose megy jól button
De mind1, ő a világ valaha legjobb pilótája, ő megmondta (ezt nyilatkozta)
lehet rossz lett a súlyelosztása a nagy arcától. Most idén ezzel a mezőny fölé nőtt sztem. Hamilton meg Alonso mostanra azért visszavett az arcukból[ Szerkesztve ]
-
Dízeles
aktív tag
válasz 7Heads Drago #86 üzenetére
Minden tiszteletem mellet és tudatva nem vagyok híve a központosított hatalomnak ,de a szövetségnek és a Ferrarinak lépnie kellene Badoer -rel kapcsolatban.Elvégre az autósport csúcsát jelentő versenysorozatról beszélek .Badoer teljesítménye kínos és nem méltó *
az F 1-hez
Még 185 perc...Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
#70869248
törölt tag
Azért belefilózva az új csapatok helyzetébe, csak nyakon vágnám a helyükben Mosley-t....
Mert egyfelől minek ígér olyasmit amit nem tart az ellenörzése alatt.
Másfelől ha már ígéri ezeket, miért támaszt papíron lefektetett elvárásokat a puszta íéretéért cserébe.Harmadrészt jól példázza a FOTA félelmét az 'elöszőr aláírunk aztán megbeszéljük' Mosley álláspontról.
..egyébként elég érdekes előnyöket ígért..
-
"Amikor neveztünk, és bemutattuk a rendelkezésünkre álló pénzt és erőforrásokat, a 40 millió fontos költségvetési plafonnak megfelelően készültünk, amiért cserébe nagyobb műszaki szabadságot kaptunk volna. Ezek közé tartozott a 20 ezres maximális fordulatszámú motor, a szezon során történő tetszőleges számú motor használata, a korlátlan tesztlehetőség, valamint néhány aerodinamikai elem. Ezek mind eltűntek, az egyetlen, ami maradt, a rendelkezésünkre álló költségvetés. Nem vagyunk képesek a többiek szintjére lépni, úgyhogy 40 millió fonttal és 120-130 emberrel rendkívül kemény feladat lesz a következő év"- folytatta panaszosan a korábban a Super Agurinál dolgozó szakember."El kell mondanom, hogy egy ponton a befektetők a kivonuláson, és a projekt leállításán gondolkodtak. Emiatt nekem, de különösen Adriannak (Campos) nem volt könnyű meggyőzni őket, hogy maradjanak, mivel már nem igérhettük nekik a csillagokat. Már a jogászaikkal is egyeztettek a helyzetről."
A szabályváltozások okozta visszaesés ellenére Audetto bizakodó, és reméli, hogy a csapat hosszú időre képes lesz stabilizálni helyét a Forma-1-ben. Az szponzorok bemutatására az elkövetkező hetekben kerül sor, az autó pedig 2010 januárjában gördül először pályára: "A következő hónaptól a gyakorlat kerül előtérbe, teljes kapacitású működésünk október 1-én kezdődik, az első tesztre pedig január közepén kerül sor. Kis költségvetésből fogunk építkezni, és ha meg tudjuk mutatni, hogy profik vagyunk, és jól bánunk a rendelkezésünkre álló pénzzel, azt hiszem több szponzort és befektetőt sikerül megnyerni magunknak."
Milyen szép lesz majd a rájuk sózott Cosworth motorokkal, kb. 40 millával a béka s'ggéről indulni az esetlegesen 3 autós csapatok ellen...
Gyakorlatilag a feltételek nem lettek sokkal egyszerűbbek mint 2 éve, csak most legalább az érdeklődöknek el is kellett kötelezniük magukat amiért érdeklődtek.