- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
Aktív témák
-
kisJack
aktív tag
válasz Motion_Blur #897 üzenetére
Jah, de ez csalóka ám. Az első sikán utáni jobbos "kanyar" pl. olyan hosszan van elnyújtva, hogy végig teligázzal kell menni, szvsz enyhe ív, nem kanyar... A Lesmo 1-2, amire írtam hogy max közepes, lehet hogy számokban kifejezve sok az a 180-200 km/h és egy másik pályán tényleg gyors kanyarnak számít, de az itteni beállításokhoz mérve csak lassítók, kb. 2 mp-ig tart az egész kanyarbevétel, aztán taplógáz.
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #897 üzenetére
talán az 1:19.5-ös leggyorsabb monzai körön meglehetett a 220, Kimi 2005-ben kb 180-al ment az 1:20.8-as körén, 25 körre való benyával 1 futamos gumikon [link]
-
Motion_Blur
félisten
Megemelték a két sikán rázóköveit Monzában.
Ezzel kicsit hátrányban lesznek azok a csapatok, akik eddig agresszívebben tudták támadni a kerékvetőket.
Szal ilyet már nem lehet a hétvégén:
mod: ilyet se
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #906 üzenetére
Lehet, csak nem érdemes!
-
#70869248
törölt tag
Számomra MS Interlagos-i utolsó futamos 49. köre az F1 egyik legnagyobb futása..24 körre tankolták és abban a körében 2 tizeddel futott lassabbat mint a versenyben futott leggyorsabb kör (szintén ő futotta a 70. körben).
tankolás után:1:12.3
leggyorsabb kör: 1:12.1..brutális, lehet elmélkedni egy körre való üzanyag mennyi tizedet jelent körönként, meg meg lehet nézni ezt a teljesítményt.., nem tudom 24 körre való üzanyag mennyi +kg pontosan, most nem akarok ezzel szöszölni, ..70-80 lehet talán Interlagos-ban, brutális.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #908 üzenetére
Valszeg ezen a szinten volt az a kivezető köre is, amivel Kimit előzte tankolás után Silverstone-ban. Előbb jött ki a boxba egy körrel, mint Rai mégis megelőzte. Gyula csöndben motyorgott, nem értette
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
de ez a köre, 1:12.3, amiben 24 körre való benzint cipelt olyan kör volt, hogy idézem:
"A 71 körből 31-ben Michael volt a leggyorsabb, 15 körben 1:13 alatti tempót diktált (ezt Felipe Massa kétszer, Fernando Alonso egyszer tette meg, a többiek egyszer sem), és ő futotta a verseny 12 leggyorsabb körét, a legjobb 16-ből pedig 15-öt."
Ez az említett két 1:13 alatti kör:
Alonso:1:12.9
Massa:1:12.8
az említett leggyorsabb köreik.
MS 24körre tankolva, tankolás után 1:12.3.. -
proof88
addikt
Egy köröm Monzában (tudom, hogy nem tökéletes, de így sikerült! ). "pályabejáró"
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #906 üzenetére
Nemtom, szerintem erre simán fel lehet menni, még talán egyszerűbb is rajta maradni, mert nem ráz, egyenes a felülete a haladás irányába.
-
-
wildrain
addikt
Én a domborúra tenném a kereket, így a rázós rész a két kerék közé esne. Ha régebben kibírták az autók azt, hogy a levegőbe dobta őket a rázókő, mint a Motion által linkelt képen Hamilton autóját, akkor most is meg lehet mászni a domború részt, sőt szerintem inkább könnyítették a kanyarvételt, mert eltűnt a rázóssága. Esetleg a magassága lehet gáz, de majd meglátjuk hétvégén, hogy használják-e vagy sem.
-
Sanya595
senior tag
válasz !Overdose! #918 üzenetére
Mi bajod van vele?
Az egyik legtökéletesebb mod a 2008-ok közt.Ha nem a legjobb.
Szeintem minden tekintetben a legjobb mod. -
proof88
addikt
válasz !Overdose! #918 üzenetére
Mondhatsz jobbat amúgy, nyitott vagyok az új dolgokra, de tudod én csak nemrég váltottam F1C-ről és itt kötöttem ki. Remélem nem haragszol rám.
-
!Overdose!
őstag
válasz Sanya595 #919 üzenetére
Az a legfőbb bajom vele, hogy közelebb áll az arcade-hoz, mint a szimulátorhoz.
Ha valaki igazán szimulátorozni akar, az próbálja ki az F1C + F1-Mania Mod 2008 vagy 2009-et. Persze nulla, azaz nulla segítséggel. Már a 2008-as mod-ban is nagyon jól volt szimulálva a kipörgésgátló hiánya, a 2009-esben pedig a slick gumik sikerültek nagyon jól. Anno nagyon sok mod-ot kipróbáltam, de ez az egyetlen ami rászolgál a nevére: Real Physics.
Másrészről nem vagyok rFactor ellenes, nagyon jó mod-ok vannak hozzá, de jó F1 mod nincs egyelőre. Ráadásul nekem az eső is nagyon hiányozna.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #913 üzenetére
Kár, hogy már nem szívó
-
wildrain
addikt
Fisichella jövőre is versenyezhet, ha engedi a Ferrari
Valakivel vitatkoztam erről, hogy akkor befejezi-e a pályafutását vagy sem. Hát itt a válasz. -
hunnylander
őstag
De ettől még különleges. A legjobb lóerő/CO2-kibocsátás aránnyal rendelkező motor, és kicsi a bors, de erős; 600 lóerő. Nem rossz ez így első nekifutásra, egy paletta-középautónak.
Iránymutató mérföldkő.
McLaren-Ford
McLaren-BRM
McLaren-Ford
McLaren-TAG
McLaren-Honda
McLaren-Ford
McLaren-Peugeot
McLaren-Mercedes
McLarenwww.HunnyF1.com
-
dokar
addikt
-
wildrain
addikt
Hát ha tényleg így értetted, akkor elég felületesen olvastál, ugyanis már a témaindító hsz-emben is teljesen egyértelműen fogalmaztam.
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #923 üzenetére
hát én meg nem igazán tudom, hogy mi realisztikus, mi nem, mármint mivel még nem ültem f1-autóban, ezért nem tudom azt mondani egyikre sem, hogy melyik a legrealisztikusabb... F1C-nél csak Birkuccal toltam, aztán mondták, hogy rFactor F1 modok jobbak, látom 5%-kal több a beállítási lehetőség, mint F1C-nél volt, akkor biztos jobb, gondoltam magamban
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #923 üzenetére
amúgy ugye próbáltad is a játékot és nem a videóm alapján következtettél? Mert a videóból csak az látszik, hogy balra meg jobbra tekergetem a kormányt és kész. Kipörgésgátló és abs be vannak kapcsolva és a stabilitási segítség is! De azért is megy ilyen simán az autó, mert dolgoztam sokat a kocsi beállításán.
-
hunnylander
őstag
Olyat már nem is lehet, EU-s előírásban van pl. hogy minimálisan mekkora lehet a front stb. Az F1 már szabályellenes lenne, ha most akarnák gyártani és nem forgalmazhatnák az EU-ban.
Frank Stephenson tervezte, aki a Ferrari F430-at és a Maserati MC12-t is.
De ez angol autó, nem olasz. Vessétek össze technológiailag az új Ferrari Italia-val és sírjatok. Ez nem F1 utód, nem is annak készült, ahhoz képest ez tömegcikk aprópénzért, viszont ár/értékben rendesen odavágnak a konkurenciának. A 'Murcielago'-kaliberű zászlóshajó McLaren csak 2015-ig érkezik valamikor. Meg lesz egy mégolcsóbb 911-konkurens.
Az ízlés meg szubjektív, én mindig is jobban kedveltem az angol design, ez meg Ron ízlése szerint mégangolosabb. Azzal akarják eladni, amit tud. És még cak nem is fognak sokat eladni az árához képest, limitáltan évi 1000-et.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #933 üzenetére
Nekem pl. nagyon bejön!
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #933 üzenetére
ez a kép nagyobba nincs meg neked?
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #933 üzenetére
Ettől függetlenül továbbra se tetszik. De lassan megint kezdődik az, hogy képtelen vagy elfogadni, ha valaki nem imádja azt, amit/akit te.
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #936 üzenetére
szép, de azért meglátszik hogy az F430 tervezőjétől jött
-
gV
őstag
válasz hunnylander #927 üzenetére
F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál
-
hunnylander
őstag
F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál
Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.Mint ha nem tudnád, hogy ez a motor miért ilyen és ennyit tud. Vagy lehet, hogy nem is tudod, akkor sajnálom. És nem csak emisszióban jó, hanem tömegében, nyomatékában és fogyasztásában is. Ha neked 600 lóerő kevés egy ilyen kategóriájú autótól, akkor sajnáld le a konkurenciáit is, amiben van egy említett Ferrari is. Ezt a motort nem úgy csinálta a McLaren, hogy na csináljunk olyan erős motort, amilyet csak tudunk..., hanem csináljunk egy modern motort egy könnyű 150 ezer fontért adható sportautóba. Ez nem 'Veyron'-projekt volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #941 üzenetére
Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.
nem, csak 2 bi turbos motort hasonlítottam össze; a 458 Italiáé nem az ezért azt nem is hasonlitottam össze velük
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #927 üzenetére
Ja, ráadásul lehet hogy ez már nincs is olyan messze: [link]
Amúgy f@szán néz ki az MP4-12C. Visszafogott angol elegancia. Ráadásul belül sem rossz. Megnézném feketében...
Milyen meglepő hogy pont a fő McLaren fikázoknak nem tetszik.
gV: Képben vagy de nagyon.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
Mennyivel rendelkezett az F40?
..ha jól értem ez a McLaren 600LE, az F40 471-478LE. Hol a +159LE?Meg mondjuk az F40 egy teljesen más kategória, versenytechnika, ami megjelenésekor közel fél milla dollár volt..amikor még a dollár ütős volt, át kellene számolni mire jönne ki most.
Több feltételnek kellett megfelelnie annak aki fel akart kerülni a várólistára (már kell hogy legyen Ferrari-ja..stb)
Én sehogy nem értem hogy kerül ide, a két duplaturbó oké osz ennyi. -
#70869248
törölt tag
Mondjuk ez sztem megdöbbentőbb:
"Való igaz, hogy a vasárnapi megbeszélésen felmerült az ötlet, miszerint szándékosan elő kellene idézni egy Safety Car-fázist, ez azonban magától Piquet-től származott" - mondta Symonds az Autosprintnek. - "Csak szó volt róla."
...Állítólag azért esett a választásuk a 17-es kanyarra, mert annak a közelében nem volt daru, amivel hamar ki lehetett volna emelni az összetört autót a szűk utcai pályáról, így lényegében garantált volt, hogy egy baleset után szükség lesz a Safety Car-ra.
hihetetlen, és az egyik leghihetetlenebb hogy ezek szerint egy régi 'ikon' az öreg Piquet tudott a dologról és nem szólt csak amikor kirugták a fiát...
híjjj..a többiről ne is beszéljünk, mert ez a 'saját ötlete' volt azért röhejes. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #947 üzenetére
Ez az...és nagyon megrázhatják a pofonfát ha bebizonyosodik hogy ez a csapat szándéka volt..
..márpedig ez nagyon arra hajaz.
Mert azok akik közvetlen Piquet mögött jöttek azok köszönik szépen, a törmelék..stb. -
tibi666
senior tag
válasz #70869248 #944 üzenetére
ok, de azt a 470 lóerőt 3 literes motorból hozták ki, a literteljesítményük azonos.
a hunny által említett nyomatékosságot meg minden turbómotor tudja, 600nm 8500on pedig nem olyan nagy szám. még az én szerény dieselemnek is van 450nm-e 2000 körül. amit meg elloptak annak 510 nm-e volt, kőkemény 1600as fordulaton.
igaz, nem visszafogott eleganciájú angol, hanem egy német dög.
ettől függetlenül bizonyosan nagyon fejlett technikai színvonalat képvisel. nekem nem tetszik, szerintem nem visszafogottan elegáns, hanem jellegtelen. de az új ferrari 458as sem tetszik és egyik lamborghini modell sem, ami forgalomban van. viszont egy 512-es ferrarit hazahoznék szívesen. de én nem tudnám kihasználni, a garázsban meg ne porosodjon, inkább legyen egy fanatikusé, kis pénzért lehet már venni a németeknél.
-
#70869248
törölt tag
leheet,..de mégsem.
Az F40-s 'fekete dobozát' rendszeresen elemezgetni kell, az egy igen finom motor, ez a McLaren meg egy teljesen más polcról lett összerakva.Anno a McLaren F1 nem véletlenül került 1milla dollárba, ahogy a legenda tartja csak a Bmw vállalta azokat a tervezett specifikációkat amik a motorra vonatkoztak, lehet bele aranyfüstölni meg beletenni a legmodernebb dolgokat, a legdrágább ötvözeteket..stb.
Ez a McLaren meg kb. 50milla forintban, az F40 a dollár mostani árfolyamán lenne 94milla.