- Milyen NAS-t vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- HBO Max & OD topic
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Azért belefilózva az új csapatok helyzetébe, csak nyakon vágnám a helyükben Mosley-t....
Mert egyfelől minek ígér olyasmit amit nem tart az ellenörzése alatt.
Másfelől ha már ígéri ezeket, miért támaszt papíron lefektetett elvárásokat a puszta íéretéért cserébe.Harmadrészt jól példázza a FOTA félelmét az 'elöszőr aláírunk aztán megbeszéljük' Mosley álláspontról.
..egyébként elég érdekes előnyöket ígért..
-
"Amikor neveztünk, és bemutattuk a rendelkezésünkre álló pénzt és erőforrásokat, a 40 millió fontos költségvetési plafonnak megfelelően készültünk, amiért cserébe nagyobb műszaki szabadságot kaptunk volna. Ezek közé tartozott a 20 ezres maximális fordulatszámú motor, a szezon során történő tetszőleges számú motor használata, a korlátlan tesztlehetőség, valamint néhány aerodinamikai elem. Ezek mind eltűntek, az egyetlen, ami maradt, a rendelkezésünkre álló költségvetés. Nem vagyunk képesek a többiek szintjére lépni, úgyhogy 40 millió fonttal és 120-130 emberrel rendkívül kemény feladat lesz a következő év"- folytatta panaszosan a korábban a Super Agurinál dolgozó szakember."El kell mondanom, hogy egy ponton a befektetők a kivonuláson, és a projekt leállításán gondolkodtak. Emiatt nekem, de különösen Adriannak (Campos) nem volt könnyű meggyőzni őket, hogy maradjanak, mivel már nem igérhettük nekik a csillagokat. Már a jogászaikkal is egyeztettek a helyzetről."
A szabályváltozások okozta visszaesés ellenére Audetto bizakodó, és reméli, hogy a csapat hosszú időre képes lesz stabilizálni helyét a Forma-1-ben. Az szponzorok bemutatására az elkövetkező hetekben kerül sor, az autó pedig 2010 januárjában gördül először pályára: "A következő hónaptól a gyakorlat kerül előtérbe, teljes kapacitású működésünk október 1-én kezdődik, az első tesztre pedig január közepén kerül sor. Kis költségvetésből fogunk építkezni, és ha meg tudjuk mutatni, hogy profik vagyunk, és jól bánunk a rendelkezésünkre álló pénzzel, azt hiszem több szponzort és befektetőt sikerül megnyerni magunknak."
Milyen szép lesz majd a rájuk sózott Cosworth motorokkal, kb. 40 millával a béka s'ggéről indulni az esetlegesen 3 autós csapatok ellen...
Gyakorlatilag a feltételek nem lettek sokkal egyszerűbbek mint 2 éve, csak most legalább az érdeklődöknek el is kellett kötelezniük magukat amiért érdeklődtek. -
ronaldo
őstag
Ez a mai futam is messze volt a valós erőviszonyoktól. Ez a száraz/esős katyvasz elrejt mindent. Lehet, hogy a redbull messze a legjobb a mezőnyből, de ők mondjuk inkább a szárazt beállítások felé mentek el tegnap. Akkor ez a mai verseny nekik passzolós...
Az egy ami látszott, hogy a mclareneknek 5+ tizedet jelent, hogy 2,5km hosszan az egyenesekben messze gyorsabbak, mint a többiek.
A tavalyi vb se volt túl jó ebből a szempontból, mivel semmi nem derült ki. Versenyzői szinten legalábbis. Button már a jóöreg digitális világot hozta el, csak egyesekben és nullákban tudott gondolkozni. Elgondolkodtató viszont, hogy az egyesek a szezon első 6-7 futamát érintette, a 0 meg a többit. Szóval engem abszolút nem győzött meg. Ha esetleg a vége felé is tud valamit kezdeni magával, akkor mondhatjuk hogy azért megérdemelte. Az idei két győzelme is a mákról szólt. Persze ott kellett lenni, végig is kellett vezetni, de ahogy a pályafutása első évtizedében abszolút lúzer volt, most a sors igyekszik visszalapátolni neki azt, amit akkor elvett.
Idén eddig az derült ki, hogy Sutil baromi jó versenyző. Más az erőviszonyokat illetően aligha. (mivel Massáról mindenki tudja, hogy lassabb Alonsonál. Ahogy kb. mindenki)
-
hunnylander
őstag
Szerintem a címek félrevezettek.
Nézd meg a bejegyzéseket áttekintően ezen az oldalon.
- Kiemelt Barca cikk; magyar és benne az eredeti angol idézetekkel, én fordítottam
- Tesztbeosztás; tökéletesen értelmezhető mindenki számára aki ismeri a latin betűket; csapatnevek, dátumok, pilóták, nem kell fordítani.
- Audio fájl; szintén én csináltam TTS-szel, .mp3-ba szerkesztettem, feltöltöttem, beillesztettem. Az audio a lényegi tartalom, ezt a bejegyzést meghallgatni kell, nem olvasni, nincs értelme fordítani. Az olasz kifejezést leírtam 'magyarul' ebben a topikban.
- Willem Toet cikk; szintén minden ott van magyarul, én fordítottam személyesen, mi több, nem szövegből, hanem audióból vettem ki az angolt is (transcribing)
- The Fyling Lap videók; majdnem 2 órás videó/audió csak angolul értőknek van feltéve, a nem-angolosoknak ott egy YouTube kivonat, könnyen értelmezhető vizuálisan is, a benzinlötyögésről szól
- No drama, no interpretation (semmi dráma, semmi interpretáció); aki a címet nem tudja értelmezni magyar tudással, az magyarul se tud olvasni valószínűleg; az összes angol szöveg le van benne fordítva, saját fordítás.Amit ma szerkesztek a tesztnapról, abban is ott vannak a lényegi magyarítások.
Ennél jobban nem szakadhatok ketté, sajnálom, sok bejegyzésben dupla munkát végzek, ha észreveszed, ha nem. És a blogom továbbra is tele lesz magyaroknak is tökéletesen értelmezhető és teljesen magyar cikkekkel is. És az új oldalam is magyarbarát lesz, sok magyarok számára is értelmezhető rovattal és cikkel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hoffman_
nagyúr
Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Microsoft Excel topic
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- További aktív témák...