Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Jajdeszarez, savanyu a szolo, mi?
Barics is ugyanott fordult, akkor pont ennyi erovel ot is elo lehetne venni ugyanezert, miatta megsem tepi a kis arcat senki. Oooo, miertis?
KR 3.kent fordult es 3.kent jott vissza, semmi elonye nem lett belole, hogy kint ment, evek ota mennek ott kint, csak most eppen voros poszto ment kint es nem az ezust ongyujtohobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Motion_Blur #401 üzenetére
Ja, vicces, de MS-t anno elkaszaltak a monacoi Rascasse kanyarban tortentek miatt, mert hogy fu ijet nem szabad, eppen tavaj meg egy masik csapat versenyzojet, nem buzeraltak le 21 rajthellyel hatrebb, pedig az a pilota megcsak meg sem csuszott ott, csak siman feltartott. De erdekes.
Erre is biztos van vmi észérve a Ferrari=FIA hajtogato brigadnak, miert nem jar erte ugyanaz.
Mekkora egy suket duma volt mar FA-ketol, hogy de az a 0.2sec amivel beszopta, az pont abban az egy kanyarban ment el, amikor nem is az idealis iven dekkolt MS a piros vassal, es siman elment mellette. Persze ehhez is csak egy megfelelo nemzetisegu FIA donteshozo kellett akkor...
Bezzeg ha vki mogott vonatozol Monaco-ban az biztos nem csak 0.2sec-dbe kerul egy koron, de azert megsem jart uccsohely. Milyen erdekes...hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Oliverda #539 üzenetére
Nyalonzonak is volt eleg helye Rascasse-ban, megis sipakoltak, hogy jaaaaj, de az a 0.2sec az jaaaaj az pont ott ment el jaaaaj, pedig idealis iven fordulhatott vegig.
Keresztkerdes: Barics ott ahol Hami meg Button kiallt nem veletlenul egy 5m-rel kerulte csak el a palyavonalat es szerzett ezzel elonyt?
Ja es Buttonka egesz veletlelenul, nem ugyanott ment a 1. kanyar utan ahol KR is? Ja de.
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hunnylander #569 üzenetére
Tokmind1, hiszen senkit nem engedett vissza azok kozul, akik kikerulgettek a roncsokat.
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
Cosworth suxx
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Flashcash #17455 üzenetére
Nemtom miert baj az ha vmki goyorsabb es meg bele tud szolni az ev vegei eredmenybe akkor elengedik. WRC-ben csillio ijen van...pl amikor szakasz kozben Sainz megallt es kiszallt megnezni vmit az autojan, hogy a csapattarsa ezzel megelozhesse, pedig nyilvan valo volt hogy vilagon semmi baja nincs.
Aki azt hiszi mashol nincs csapatutasitas meg csapatsorrend az hazudik. Lasd pl Redbull szarnycsere multheten. Ott ki vajon az 1.szamu versenyzo? Webber-nek most miert is nem ment a vasa vajon? Joreggelt....
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #17551 üzenetére
Mivel ez csapatjatek, ezert a csapaterdek az elso.
Foci VB-n is ha egy-ket balfasznak nem a sajat egoja lenne vagy lett volna az elso, hanem csapaterdek, hogy kiszoritott helyzetben 2 vedovel a nyakan ramozdulo kapussal is de akkoris megprobalja beloni helyett inkabb atpasszolna a sokkal tisztabb helyzetben levo jatekostarsahoz a kapus kimozdulasa miatt kevesbe fedezett kapuba sokkal nagyobb esellyel lone egy golt, neeeeeeeeeeeem inkabb megprobalja, aztan meg jaj hat kiestunk...Csaptaerdek ma itt ezt diktalta, regebben is volt ra pelda, hogy FM csak feltartotta a palyan FA-t tok feleslegesen, sokkal tobb pont lenne diffi koztuk ma mar es FA is kozelebb lenne az elmezonyhoz ponttablaban, ha FM nem kocsogol akkoris. Ha nem bir menni, akkor ne eroltesse, most meg ne jatszsa a sertodottet, ha korabban ment jol volna, akkor nem alakult volna ki ez a helyzet ami.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Barthezz2 #17588 üzenetére
Egy dolog vkit utolerni meg megint masik megelozni, van 0.4sec ketto kozt egy teljes koron, de azt lecci autozd ki a palya egyetlen elozesi pontjan, hogy elozni tudj egy ugyanolyan autot, mint a tied is. Kb lehetetlen. Lasd pl FA<>MS MS<>FA @Imola egymas utani ket evben, es ott azert tobb is volt a diffi a ket auto kozt
Azzal, hogy az eppen elol meno, de a pontversenyben hatul kullogo csapattars csakazertis "betart", azzal nem a csapatszelleemt erositi. Belathatna magatol is, hogy neki ez az ev mar elment, ha "sportember", nem kene raszolni se radiontöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Nowhereman #17646 üzenetére
Kitennek a tablat a celegynesben, hogy Felipe brake or u r fired
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Flashcash #17653 üzenetére
Igen, meg ha megall Kanadaban(?) a pit kijaratnal a pirosnal akkor nem zarjak ki es pontot szerezhetett volna... csak sajat maga qrta el.
Amugy sokon kopkodtek a figurat aki szarazgumikkal vitte az utolso 4-5 kort, na ha o kimegy a tobbiekkel egyutt kereket cserelni intermediate-re, es nem vallalja be hatha korbe er (es nem ert), akkor Massa hiaba gyozott volna, mar leintese pillanataban is Hamilton lett volna ev vegi gyoztes az utoso kanyaros elozese nelkul is es nem kelett volna ugy tepernie se, csak becsorog, es hello
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Flashcash #18137 üzenetére
Az SC-na lampa vhol a 12.-13.-s kanyar kozt aludt csak ki, onnan mar csak egy a celegynesre fordito 180fokos, es eleg hamar ott van, 200m kb.
Mashol azert mar min felpalyanal lampa nelkul megy a SC, hogy fel lehessen keszulni arra hogy elhagyja a palyatGumi- es fekmelegitest meg szoktak csinalni, mindenki, annak meg kell hely, ha nem akarnak custom optikai tuningot
Ja mondjuk JPM nem szokott, vagy csak kicsit jol be volt tepve vmi hazai anyagtol, lasd pl MS vs JPM Monaco par evetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
"Another weapon in Senna's armory was his utter ruthlessness. He often used to put us in a position, that you were going to have an accident and he would leave it up to you to decide whether to have that accident or not. When he wanted to overtake, he'd go on the inside and put the car in a place... If you tried to take the corner, you're going to hit him. Yes. He would put you in a compromising position and leave you to make that decision. And if you didn't run into to him, psychologically you're buried and finished. He would then know that every time after that it showed your wheel, you'll jump out of the way. He was the toughest driver and the most ferocious driver to, protect his area or space."
Óóóóóó....
Amugy meg azert ment be kozepre MS, hogy ne tudja ott kielozni, ezzel vedte a poziciot, ha kint marad bal oldalt akkor RB behuz kozepre es mar ove is a 10. hely. RB-nek sem kotelezo csak a teligazt ismernie, mert van fekje is neki. Szamos mas versenyen is csinalta mar ezt masik elol halado versenyo is, hogy behuz kozepre, aztan a mogotte levo altalaban inkabb kihagyja ezt a menovert, de RB inkabb faszagyerek volt, utana meg aszondja hőő, blekkfleg
Csak itt meg megy ez a szelektiv amnezia meg az ortodox sumaher utalat cimu forumozas, ha o csinalja azt 5 ev mulva is GPS ido szerint tudja korusban mindenki kantalni, de pl ha fernandinnyo nyalonzinnyokacskacska csinalta, akkor mar a multhetre sem emlexunk vissza
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #18223 üzenetére
Az volt a lenyeg hogy az elol halado behuzott kozepre -ahogy itt MS is-, es hatul jovo meg tudta hogy neki mar nem kell ennel is jobbrabb mennie. De RB-ben az ment, hogy aaa kocccsssssogg 5 evig szoptam mogotted, de majd most megmutatom kiafaszagyerek. Utana meg jon ezzel a szanalomhalom blekkfleg dumaval...
Miert nem lepett a fekre es probalta meg kovetkezo korben jobbna raragadva, es elobb behuzodva jobbra?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Tudod mas is csinalt mar ijet es akkor nem volt belole semmi, se penzbunti, se 10 rajthely, se blekkfleg, se semmi. Bocsanat keres meg utana aztan foleg nem volt.
Webber is ugyanigy a feher vonalon kivulre szoritotta le Massa-t a betonfalhoz a celegynesben, na volt vmi bunti? Vagy akkor a szabalyok voltak masok vagy a nezopontok a szereplok miatt?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Petya25 #18381 üzenetére
Pont ez az, hogy mast ezert "hivatalosan" sosem meszelnenek el. Webber vs Massa eset pl, Webber bacsit blekkflegeztek vagy csak akartak? Kapott 10 rajthely buntit vagy vmit? Na? Mivel volt masabb az? Itt RB ment ki a csikon kivulre a fal melle, ott meg Massa. Es? Mi lett?
Most hetvegen Kobayashit aki feltartotta mert koron az utso koren abban a idomero szakaszban az kapott vmit? Mar o sem tudott masikat futni. Na, -1 hely, -5 hely, -10 hely vagy volt ott is hess leghatulra a feltartonak? Vagy a mért koron feltartas idealis iven, csak akkor es csak most volt fontos amikor MS allt meg -csak idealis iv mellett raadasul- a Rascasse-ban? Vagy hogy van ez?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Nowhereman #18389 üzenetére
Kb ezert: "Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Õ szintjükre, és legyõznek a rutinukkal."
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Nowhereman #18412 üzenetére
Kar sirni ezert, mert nem a fal fele megy szemben 300-l.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Prison85 #18916 üzenetére
Turbos motort nem kell lilára forgatni, hogy menjen. A 20 evvel ezelotti 1500ccm-s turbos motorok 12000rpm-n voltak 1200-1500LE-sek.
Amugy ne tevesszen meg senkit a "csak" 650LE bezzeg a 2.4 V8 800 meg 3.0 V10 960LE-s szivo fuuu. Igen csak az a szivo motor 18-20k rpm kozott volt eros, a turbos meg jo turboval mindenhol eros lehet es atlag teljesitmenye lehet nagyobb is lesz hiaba gyengebb csucsban.Lasd a WRC-k, ott 300LE limit, de az mar 2000-nel is 300LE-s meg revlimiten is 300LE-s am, nem csak revlimit elott lesz eros kicsivel es azon kivul meg hello, mert az ugy van programozva, hogy lent baszom nyomateka van, ertsd: 650-700Nm(!), es ahogy no a fordulat ez a nyomatek ugy csokken, igy az eredo ero egy ~allando lesz: ez mindenhol "megy", nem csak egy -tol -ig, mint a szivok. Probald meg megfogni egy utcai kocsival, akar ugyanannak az ucai verziojabol is egy 450-500LE-s vas kell hozza, mert annak kb annyi az atlaga
Caroll Shelby once said: horsepower sells the car, torque wins the race
Regen a turbos F1-ben a benzinnel hutottek a motort -direkt tul dus AFR-l-, azert fogyott el idonkent a turbosokbol a benzin futam vege elott, na meg azert is, mert turbok csak 150liter benzint kaptak, a szivok meg 195-t. Mar akkor is tudtak, hogy a hatasfoka messze jobb a turbos rendszernek nemhogy azonosm de nagyobb kimeneti teljesitmenynel is, 195literrel a tankban a turbosokat nem fogta volna meg semmi.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Hat, ha limitalva lesz a max, akkor nem lesz miert ezt tenniuk. Akkor az lesz, ami WRC-knel is. Ha 20 eve tudtak 1500ccm-bol 1500LE-t, akkor a mai technologiakkal meg anyagokkal siman meglenne 2500LE is 1600ccm-bol
Kerdes, hogy a turbonyomas mennyiben lesz limitalva. Regen 5-5,5bar volt a toltonyomas, aztan ezt kesobb 4bar-ra levettettek
Na most ja ha tudjuk, hogy ekkoriban az utcai turbos autok 0.5-0.8bar-n mentek max, ma is csak overboostban mennek 1-1.3bar-n, ezt is csak bizonyos uzemallapotok teljesitese mellett x sec-g, hogy jol ki lehessen vele ugrani egy elozeshez, ettol kap egy extra nyomatek loketet kigyorsitani, utana visszaejtenek ~0.8-ra.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #18970 üzenetére
Azert tudnanak kb 2500LE-t, mert most 1.5x nagyobb fordulattal dolgoznak, mint akkor. Tehat azonos ccm-bol azonos nyomatek mellett ez alapbol 1.5x teljesitmenyt jelentene 1500->~2200, ezt azonos toltonyomasnal, de ma mar akar kisebben is tudnanak nagyobb nyomatekot produkalni, mint akkor.
Regen 12000-nel azert nem tudtak feljebb menni a fordulattal, mert egyszeruen belebegett a szelep, es tertek at ezert a pneumatikus vezerlesre, na azzal mar fel tudtak menni 15000-g is, kesobb a kenyszervezerlessel meg 17-20000-g is.Regen a 1500ccm-s turbos korszakban volt ahol sima utcai motort hasznaltak erre -BMW-, ma mar minden motor kulon erre epitett
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz D@ni88 #18975 üzenetére
Hat ha egyes utcai kocsikban is tud lenni ijen ma, akkor... pl rajtautomatikat is vhol hasonlo keppen kell aktivalni utcai(!) kocsiban.
Egy ECU azt csak csinalja amit beallitanak neki. Ha pl az van neki beallitva, hogy ha ez meg az teljesul -lehete ez akarmi, pl gombkombinacio is-, akkor az x kimeneten ez tortenjen, akkor azt fogja csinalni. Es ha pont azon az x kimeneten van "veletlenul" a boost control, akkor lesz egy kis overboost... a nagyobb nyomas meg nagyobb nyomatek, nagyobb nyomatek y forulatnal az tobb loerot jelent.
Persze lehet log-lni, de az is hamisithato. Igy qrjak at pl egyes turbos kocsikban is boostcut-t, amikor a tul nagy MAP (Manifold Absolute Pressure) jelre szepen elveszi a gyujtast es/vagy a benzint az ECU. Hat kap olyan jelet, hogy persze, nincs 0.9bar felett a nyomas, pedig de. Es logolni is azt fogja, hogy igen, 0.89bar a nyomas. Kozben meg a valos ertek az lehet 1.2bar is a szivosorban.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #18977 üzenetére
Igen, hat szerintem is a 4-5bar toltes igencsak fika nyomatekot jelenthetett
Pl egy 1.4-s feltoltott utcai motorbol nagyobb nyomatekot lehet kihozni, mint egy 2.0-s szivobol, ugyhogy ez a kis ccm-s hiaba feltoltott akkor sincs nyomteka dolog eleg gyenge szoveg1500ccm-bol idomeron volt 1500LE az auto, igaz a versenyen "csak" 1200-l mentek. Nem azert volt ennyi, mert nem birtak volna ki, hanem mert igy is volt amikor ido elott elfogyott a benzinjuk. Amugy a szivok se mentek vegig
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #18979 üzenetére
Mi meredek?
PuttoGT-m van, ezt sokan tudjak itt. Ez 1.4-s SOHC 8 szelep es 204Nm-t tud koppszeria koppgyari allapotban a gyar szerint. Fekpadon igy koppszeriakent mertek ra 192Nm-t a kereken(!), ez 225-230Nm a fotengelyen. Mekkora szivok is tudnak ennyit? A 2 literes szivok akoriban (ez 1993-ban jott ki igy ennyivel) 180-190Nm-t tudtak 10:1 feletti CR-l 16v hengerfejjel meg amit akarsz, az egyik legkarajabb akoriban a C20XE Opel motor volt 196Nm, de most se sok van 200Nm felettam 2 literbol, a Honda S2000 2000ccm-s F20C motorja tud 208Nm-t, a K20A a 7gen CTR-ben meg 200-t se, Renault Clio RS is 210 korul van. De ezek kesobb ennyiek, hugyig hegyezve 11-s CR-l. Rakjal mar belejuk +10LE-t. Veszel egy Abarth TJET Grande Punto-t MOST!, az 280Nm-t ad le 1.4-bol, 280 vs 210 Azert erezzuk a diffit, ugye?
Pl VR6 Golf3 a 2x annyi 2.8literbol volt szinten ekkoriban 235Nm, de: 1.4 vs 2.8liter
Erre en ra tekerek 0.1bar-t es hello, mar "megvan" az a +10Nm. A Golf-nal mit csinalsz, hogy noveld a erot, porgeted ugy, hogy esik a nyomatekgorbe? Es? Onmagaban csak fordulattol nem lesz semmi se erosebb.A legerosebb turbos F1 motor a BMW-é volt, nem a Honda-é. A BMW a BMW1502-s utcai autojuk motorjait vette meg ehhez bontokbol, sima 4 henegres motor volt, a Honda meg kulon csinalt erre egy 1.5 V6-s motort, jobb karakterisztikaja volt igaz csilliardokkal tobbe is kerult, de onmagaban csak a jo motor nem gyozelem az F1-ben. Lasd a Renault-t, vagy tavaj a Merciket. A csak motort vasarlo team porba verte ugyanazzal a motorral a gyari csapatot. A BMW csak sporolt ezzel egy halom ammot.
Nem a fordulattal van a baj a F1-ben sem, hanem a nyomatekkal. Keptelenseg a nyomatekot 125-130Nm fole vinni per liter szivoban. Csinalhatsz 12-s CR-t akkor se lesz, aztan abba mar megis mit tankolsz?
Nincs is auto, ami ennel tobbet tudna. Semmilyen. A 120Nm/litert se sok haladja meg csak ijen kulonleges kis szeriaban gyartott kocsik, legtobb az 90Nm/liter korul van csak meg az alatt. A F1 is ezert porog ki halalfaszaig, mert nyomatek ha fejra allsz is limital, akkor tobb ero abbol csak ugy lesz, ha kiforgataod lilára es oda teszed a nyomatekcsucsot, meg olyan valtot csinalsz hozza, ami ott tartja. Ennyi.Ehhez kepest feltoltessel siman lehet csinalni 150-160Nm/litert is, agyonfaragas nelkul -ennyit tudnak szeria allapotban tuning nelkul-, es maris sokkal kisebb rpm eleg ugyanannyi erohoz, mert a pillanatnyi telejsitmeny az a pillanatnyi nyomatek * pillanatnyi fordulat-bol all elo: pl 20000rpm-n 10Nm nyomatek az kisebb loero, mint 8000-nel a 100Nm, ez vilagos asszem mindekinek. Nem mellesleg sokkal szelesebb savban is huz az auto, nem csak 17-20k rpm kozott, addig meg egy halal, hanem a teljes rpm sav 2/3-ben eroben van. Az a jo motor, ahol a max nyomatek es max loero minnel messzebb van egymastol mert e ketto kozott él az auto. Erre mondta Shleby, amit ideztem tole. Hiaba van egy 1000LE-s autod ami csak egy kis savban tol ig huz, azon kivul meg hulla, a papiron kisebb telejsitmenyu DE nagyobb atlagteljesitemenyu auto siman leverheti.
Nemtom mennyire emlexel arra, de amikor voltak B csoportos Rally autok, akkor Estoril-ban kiprobaltak az egyiket mennyit menne az F1 autok korén. A kozepmezonyben lett volna. Szamolj mar ra egy tomeg/Le aranyt. 960kg meg 480LE volt a Delta S4, amit kiprobaltak, 2kg-t vitt egy LE, a legerosebb F1-ben 0.5-t, 4x erosebben, de az atlag legyen 2.5-3x. Akkor akik utan ertek volna be egy koron az ido alapjan azok mit csinaltak az F1-ben?
Es ugye az sem mind1, hogy a fordulattal exponencialisan nonek a mozgo tomegerok, mikozben feltoltessel az alaktreszek eredo terhelese maximum is csak egyenesen aranyosan emelkednek. Nem mind1.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Amuyg ha belegondolunk jobban kb ~420Nm-t tudott 20 eve a turbos F1, akkoriban a 1.5 szivok 130Nm-t-nel mar fuha-fuha-fuha voltak.
A jelenelgi szivo F1 jo ha tud 300Nm-t, de meg ezt is 1.5x akkora motorbol teszi.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #18985 üzenetére
Jo hat ezt ismerem en is, de ez itt hujeseg. A 204Nm a tuti ez 1000%. dikk
Egyebkent sok helyen rosszul irjak, van ahol a 67.4mm irjak a furatot es 80.5-nek a loketet, pedig ez forditva van. Igen, rovidebb a lokete, mint sok porgo-forgo szivomotornak is akar. Ez a 150Nm ez ugy helyes, hogy max loeronel kb ennyi Nm van meg jelen a 204-bol. De mutass mar egy olyan autot is, ahol a nyomatekgorbe nem az esoagon van max loeronel..., ha emelkedo agon van, akkor egyszeruen nem az a max loero pontja, ami.Amugy az mk2 Uno 1.4Tie volt 164Nm es ott nincs overboost, a mk1 Uno 1.3Tie volt 149Nm szinten overboost nelkul. A GT az meg az elektronikaval szabalyozva 1.3bar-ra befuj 3000-tol es feljebb visszaejti, a Tie-k meg maradnak 0.7bar-n vegig. Ebbol a +nyomasbol jon a plusz nyomateka a GT-nek. Egybekent tok ecceru, kiszamolod, hogy 133LE 5600rpm-n az kb 157Nm-t jelent. Na most kevesbe hiszem hogy ha max eronel még 157Nm van ahol amr nincs overboost meg a gyari csiga is ejti a nyomast -ha kikotd a overboost-t es beallitod fix-re, akkor lejjebb overboostban is csak 150Nm lehetett a maximum, mert akkor vagy a 157Nm a csucs, de akkor ha meg innen esik tovabb, akkor nem 5600-n van max ero, hanem feljebb.
Szoval a Te linked adata az sehogy sem jon ki jol.A loero is csak nyomatekbol lesz, mert egy abbol szarmaztatott ertek.
Kulonben meg ha megnezed a TJET Grande Punto vagy Bravo is 1.4-bol es 206Nm-t tud mar a 120LE-s is, az Abarth verzio meg 280Nm-t. Es ezt igy megveheted ma 5-5.5M-ert Te is akar, garanciaval
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Henkei #19680 üzenetére
LH qrta el, tul szuken fordult, siman racsukta a kaput MW-re.
Lehet esz nelkul irni, hogy hátde-hátde-hátde MW miert nem fekezett jobban, azert lassuk mar tisztan, itt nem fel erovel fekeznek, hanem fullon. Nincs ennel tobb fekhatas, mert ez ennyire lassul max.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19718 üzenetére
LH tudott volna kijebb is fordulni...ha akar, es akkor most nem megint a hosszucici rossz vegen lenne. Majd megtanulja, hogy tobbet esszel, mint erovel...
Ahhoz hogy MW be tudjon LH moge sorolni az kellett volna, hogy LH elengedje el a feket es akkor MW jobban lassul, de amig egymas mellett mennek, addig ezt nem lehet, MW meg nyilvan nem bir ennel jobban fekezni, mert F1-ben nincs kis fekezes. Ez nem az utca, itt a satufek van csak, a csuszashataron tartva.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz prmcsk #19793 üzenetére
Gyarton belul is lehet elteres meg az F1-ben is. Lasd pl amikor Minardi-nak még innen-onnan nem jott meg a sponzorpenze ev elejen, de tesztelni kellett volna mar, Stoddard beprobalkozott a digo nagytesonal, hogy hatha vannak vmi kicsit hasznalt gumijaik occsoe vagy ajandekba is akar.
Todt kuldott neki vadonat ujakat
Stodard kesobb azt nyilatkozta, hogy azokkal a Bridgestone gumikkal 1sec-l jobb koridot ment ugyanaz a kocsi, mint azzal, amit ok vesznek amugy a Bridgestone-tol. Csak nekik erre fajtara vegkepp nincs penzuk, a masikra is csak alig jon osszetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19795 üzenetére
Maga az egesz gumi a Ferrari-ra volt tervezve, csak az uj fejlesztest nyilvan ok megkaptak, mert meg is tudtak fizetni meg ok voltak a legeselyesebb felhasznaloik es a legjobb reklamozoik is egyben, a regi, kifutott verzios meg ment kicsit olcsobbé nekik meg a masik B-s csapatnak.
Ugye akkor a 10-bol 3 csapat volt B-s, a tobbi 7 Michelin-t hasznalt...Olyan angy sebeseg diffi amugy nem volt am, egy koron 2-3sec volt a max a 4-5km-s tavon, az par km/h diffi csak atlagban
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19798 üzenetére
Azert a Minardi ezeknel messze jobb volt frutti 40M-bol per ev. Nem 5-6sec-ket kaptak egy koron, hanem "csak" 2-3-t akkor, amikor sokkal nagyobb diffi volt a motorokban.
Ehhez kepest az USF1 team 50M-t eltapsolt a semmire, meg egy felkesz autojuk se volt, csak rajzokban tavaj ijenkor
Na, a Stoddard kevesebbol vegig versenyzett egy teljes evet...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Kobayashi 4 prezident
több drón kell ;P