- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Viktor77 #444 üzenetére
Nos, nem tudom, kb 30-40 megnézés után nekem még mindig úgy tűnik, hogy fékezés nélkül ment bele a kanyarba, meg sem próbálta bevenni, mert akkor a külső ív miatt mindenki elment volna mellette, aki a belsőn megpróbált elfordulni.
ps: A másik, hogy hiába jött vissza negyedikként, kb 20 méter múlva már harmadik volt, pedig a következő kanyar még sehol nem volt.
Pá: Más az, ha valaki az első helyet szerzi meg sokak szerint jogtalanul, mintha 9. lesz...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
MODERÁTOR
válasz Viktor77 #444 üzenetére
Tökéletes kép, gyönyörűen látszik, az is, hogy nem Kimi volt az egyedüli aki ott ment. És jó azt mondani, hogy de ők nem nyertek.. Ha valami nem lenne szabályszerű, akkor ha a 20 helyen csinálná valaki, akkor sem lenne az, és nem csak az élen végzőkre vonatkozna a szabály. Mikor futam közben meg megszólalt gyulám, hogy de Barinak talán oka volt ott menni.. na itt haltam be sokadszor rajtuk..
deicide: fentebb volt linkelve egy videó, amin belső kamerából látszik Kimi első kanyarja. Tökig fordítja a kormányt, de végül kiengedi, és ráadásul ott meg még ellent is kell kormányoznia, ki ne csússzon..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #448 üzenetére
Több helyen is megy ez téma, kikerült a youtube-ra is:
[link]Engem spec. nem annyira zavar, Hamilton kiesése jobban, Alonso esete meg még annál is jobban (mármint ami a kiállásánál történt)..ezen magam is meglepődtem hiszen Hamilton drukker vagyok
De ALonso nagyot ment, és volt egy, csak pillanatra bevágott felételen megmutatott, győnyőrű mentése az Eau Rouge kivezetésén.Na de visszatérve, szvsz(!) ha a fehér vonalon (ami a pályát határolja) kivűl sóder van, akkor Kimi elfordul a Toyota mögött és más sorrendben érkeznek az Eau Rouge-ba.
...és nem tették ki, a Brawn-nál még lehet látni hogy fordult volna, de inkább ő is kimenekült. Viszont a két Ferrari habozás nélkül ment ki a fehér vonalon kivűlre.
Szal megint mondom, ha sóder van a pályán kivűl akkor Kimi befordul ahogy kell, nem csúszott meg, nem lökték ki...egyszerűen azért ment arra mert megtehette és jobbnak ítélte mint lelassulni.
Én inkább a 'bukóteret' hibáztatom (kigyorsítási szakaszon én csak problémának látom ahogy ennél az esetnél is), nekem kapásból Hockenheim első kanyarja ugrott be, ott mentek ki a DTM-ben(is) a fehér vonalon kivűl négykerékkel hasonlóan. -
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #453 üzenetére
hát igen, keresztezték volna egymást...ezt viszont el lehet kerülni, ahogy írtam ha ott pl. sóder lett volna akkor Kimi-nek sikerül is.
Amennyien Trulli-Kimi-t nézzük akkor Kimi hátrébb és kűlső íven volt, azaz ha nem fér be fékeznie kell...ezhelyett ő gyakorlatilag megkerülte ezt a problémát úgy hogy elhagyta a pályát.Kimi azért ment ki a 'bukótérbe' mert megtehette....minden más esetben Trulli mögött lett volna kénytelen elfordulni.
szerk:
egyébként mivel ez rajt után volt, sztem foglalkozniuk kellene az esettel mert így precedens teremtődött
A rajt után itt mindenki rossz íven és sebességen kanyarodik el...van aki azért mert védi a pozícióját, van aki azért mert támadja az elötte lévőét...rajt után megtehetik, később kisebb rá az esély.
Szal itt ki mennyi súllyal, hideg gumikon, lágy gumikon-kemény gumikon, de megpróbál befordulni..aki belül veszi az ívet akár védekező akár támadó megfontolásból az a kigyorsításon lassabb lesz, aki széleseben fordul rá azt valszegg megtámadják, de a kigyorsra hamarabb kerül 'egyenesbe' azaz jobb tapadásba.
Ezért megy a tötymörgés...és Kimi ezt kerülte meg...ezzel megkerülte azt is hogy esetleg belerohanjanak, vagy más módon sérüljön az autója mint többeknek.
De a pálya vonalvezetése nem az, hanem szűkebb.
Az ideális vonalvezetés egyébként nem az amit választott, meleg gumikkal jobb a felgumizott részen maradni, de ebben a helyzetben bezony előny volt, és nem volt őt kikényszerítő erő.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor77 #572 üzenetére
Ezzel:
"I am not a liar. I'm not a dishonest person. I'm a team player and every time I've been informed to do something, I've done it."
Honnan tudod hogy xy pilóta nem szólt be rádión erről a csapatának? Ha valami felett elsiklanak akkor azt nem szokták nagy dobra verni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #572 üzenetére
Na és Dave Ryan-t, a főnökét, aki vele volt?
Nem nézték el. Láttad mit linkeltem?
Az ilyen vitás dolgokat szigorúan csak a versenyzői eligazításokon lehet felvetniük. Nem lehet a sajtó előtt verni a dobot.
Azt meg megnézném, ki merne a Ferrari és az FIA ellen beszólogatni. Senki se önmaga ellensége. A Ferrarihoz 1 kivétellel minden pilóta benyalizni akarná magát, nem keresztbe tenni, az FIA-nak meg ez az egy se merne beszólni, Kiminek se, mert tisztelik egymást és őt ez a dolog marhára nem érintette.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
brownus
veterán
válasz Viktor77 #3495 üzenetére
beszélsz már hülyeségeket...
az egy dolog, hogy sajnáljuk - én azt, hogy nem kimi lett a vb - de azért azt az autót is vezette valaki, olvasd el a bbc cikket, amit linkeltem fentebb. szerintem jól leírja, hogy miért is, és így lett vb gombos.
majd elfelejtettem:
jajjajajajjj
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #3773 üzenetére
Massa 22 pont
Kovalainen 22 pontMár nem azért, de a Webber-esettel Kimi nem bukott akkorát, mint azt sokan elképzelik. Ugyanis jött az SC és taktikát válthattak, Lewis is megtette (kényszer nélkül is), a restartra ugyanoda kerültek mindketten, a mezőny végére, mert tankoltak. Az eredeti benzintaktikájával rákot játszott volna. Webbernek Hamilton is köszönhet legalább -8 pontot.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor77 #3783 üzenetére
Szerintem ezt már szándékosan nem akarod megérteni.
Kovalainen mester 16 futam alatt annyi pontot tudott összekaparni mint a 7 futammal ezelőtt lesérült Massa. Vicc kategória amit művel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #3783 üzenetére
'Hamilton gyakorlatilag egyedül tartja életben a konstruktőri 3. hely reményeit a két ferraris pilótával szemben.'
A mérleg nyelve jelenleg a Lewis vs Kimi párharc, Lewisnak egy ponttal több van, mint Kimink, ezért áll a csapat a konstruktőri 3. helyen 1 ponttal megelőzve a Ferrarit. A csapattársaik pont ugyanannyinál állnak.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #3777 üzenetére
Sztem sem húzhatta volna be...volt egy kaotikus időmérő, aztán futamon Kimi elrajtolt a lágyon (tök jól), a legkönnyebb autóval.
Majd Trulli és Sutil kiesett valmint elvitték Alonso-t is, és az SC jól jött Kimi-nek, Hamilton-nak, Vettel-nek..Annak ellenére hogy Interlagos fekszik a Ferrari-nak (asszongyák), Kimi-nek nem volt megzsírozva a dobogó sem...az egy dolog hogy sikerült egy nagyon jót rajtolnia, de le is kellett volna szakítania Webber-t, Trulli-t, Sutil-t minimum hgoy esélye legyen...nyers tempóban.
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor77 #3788 üzenetére
"Arról ki tehet, hogy Kovalainen nem tud vezetni?"
Ő maga. Ez az egész csak arra próbált rávilágítani hogy Kova mekkora bénapöcs. Gyakorlatilag lassan olyan mintha ott sem lenne.
A "ha" szócskával kezdődő mondatoknak pedig 0 értelműk van szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viktor77 #12209 üzenetére
SC kijövetele után csak a célvonal átlépését követően lehet előzni. Nem is esett le, hogy az most melyik kanyar.
Oliverda: Box előtt lehet előzni, csak elég furcsán jön le, főleg Lonzi esetében. Massa biztos pipa volt, gondolom a Ferrari se ebben a sorrendben várta őket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viktor77 #12213 üzenetére
Igen, ott nagy volt a tumultus, csak nekem nem esett le melyik kanyarban történt az eset, és mikor. Webber valamiért zokon vette, az info biztos ment fel kivizsgálásra, de nem reagáltak rá, így valszeg az szabályos volt.
De ha felső vagy valami normális kamera állásból mutatnék, egyértelmű lenne. Szerintem ott nem volt sáros Hamilton, Webber egyszerűen eldobta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz Viktor77 #12213 üzenetére
SC alatt volt. Azért volt akkora a tumultus, mert Button szinte állóra fogta a mezőnyt az utolsó előtti kanyarban. Ezért is volt az, hogy amikor Hamit szemből mutatták, menekült a pályáról, mert szinte megálltak előtte. Azzal nem is volt gond, mert utána mindenki visszasorolt a helyére. De az utolsó kanyarban már támadta Webbert.
(#12214): ha tényleg így történt, akkor szerintem már vizsgálják az esetet
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
7Heads Drago
veterán
válasz Viktor77 #12227 üzenetére
Volt egy második kamera állás is a kiugrásról.
És ott látszik hogy Alonso egy hajszállal hamarabb indult.
De brutális az egész mert ezek szerint ő fejben számolt és szinte majdnem sikerült is neki.
Button különben már tavaly is csinált egy ilyen majdnem leállást az elején. Akkor is gondok voltak belőle.
Más: Tessék itt a különbség Rosberg és Schumi autója közt: Rosberg a régi hátsó szárnnyal győzte le Schumachert[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Nowhereman
őstag
válasz Viktor77 #12531 üzenetére
Hja, és úgy tűnik nem csak az én meglátásomban van az, hogy népszerű közhiedelemmel ellentében nem kizárólag Webber követ el disznóságokat a pályán, hanem az agyonsztároltak is, csak őket nem büntetik... bár lehet, hogy a görbetükörben mások is így látják...
Nem gyűlölöm én Lajoskát, de el ne találja valaki, hogy bemagyarázza nekem azt a gyengeelméjűséget, hogy az akciózásai közben nem tapad sár a kerekéhez....
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
darál0w
Jómunkásember
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #15372 üzenetére
Azt máshogy kell szabályoznia az FIA-nak, ha el akarja kerülni.
De ez korántsem így megy, hogy rendszer lehet a dologból, mert nem egy szabályjavasló munkacsoport van, és egyik futamról a másikra is történnek változtatások. Elég, ha az eligazításon az FIA szóban figyelmezteti a csapatokat, hogy ezután mire számíthatnak.
www.HunnyF1.com
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Viktor77 #15380 üzenetére
Ez természetes, mindíg így van. Ha valakinek támad egy ötlete, ami nem szabálybaütköző, mindíg jönnek utána az irigyek és legyőzöttek pampogni. Emlékezz vissza, mi volt tavaly a Brawn-diffúzorral, vagy idén Bahreinben az F-csatornával...
A bírókról meg annyit, hogy semmit nem ér a szavuk. Idén Monacoban a versenybírák több szabályt sértettek, mint Schumacher az ominózus előzéssel, mégis tudjuk, mi lett a vége...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #15380 üzenetére
valószínűleg azért mert erre az idényre változott az időmérő...motorosoknál többször is volt ilyen hogy valaki (egy szimpla másik versenyző) tolta a lábával azt akinek elfogyott az üzemanyaga...ez qva nem nagy dolog (lehet hogy csak szerintem), mivel mindenki kiszámolja, hogy lehetőleg a gyors/repülő körében ideális legyen minden..és ehhez hozzátartozik a legkevesebb súly, és a legjobban üzemelő gumi, valamint a tiszta pálya..
Mint írtam ez a motorosoknál annyira nem számít, hogy a vetélytárs..azaz egy másik versenyző tolja a lábával be a pit-be azt aki pórul járt (de láttam már olyat is hogy felült mögé, és a motort otthagyta-majd elviszi a csapat)..
De (és ez sztem az elmúlt évek hibája) itt már mindenki visszasorolást akar, mert a szabályok így-úgy.
Igen, erre az évre megváltoztak a qual szabályok, és lehet lityizni, és lehet így is járni..első alkalommal pénzbüntetés, másodikra gondolom elveszik azt a körét.. -
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #15380 üzenetére
Mondjad már mi rosszat csinált!
A csapat neccesre mérte ki a benzint, mikor engedtek neki egy plusz repülőkört, de a szabályok keretén belül cselekedett a csapat is, nagy ügy, Hamiltonról le lehetne szállni ez esetben.
Legtöbbször a tudatlanság és a rosszindulatú feltételezések szülik a dühöt és ellenérzéseket.
Pl. Kína; utólag kiderült, hogy szabályok engedik a boxban egymás mellett autózást, sőt még a szervízútra is rá lehet menni, Lewis ott is szabályosan közlekedett, épphogy a szerelők vannak onnan kitiltva. Charlie Whiting és Jean Todt is utalt rá, hogy Vettel volt a hunyó a szabálytalan leszorító kormánymozdulataival. Lewis feddését csak hozzácsapták, hogy adjanak valami koncot az ellenszurkereknek.
Aztán ment a pampogás, hogy szabálytalanul előzött a restartnál. Csak az idei új szabályt kellett volna ismerni, és egyértelmű volt, hogy nem a célvonaltól, hanem az SC vonaltól lehet már idén előzni. Brundle megjegyezte, hogy ezen restartkor Button lett volna büntethető, mert túlzott mértékben lelassított és a mezőny egy része kikényszerült még a pályáról is emiatt.
Petrovnál meg nem volt blokkolt előzési manőver. Cikázás az ellen volt tiltva, persze beindult a nyafogás és Trulliék kikönyörögték, hogy ezután ilyenért szigorúbb büntetéseket osszanak, holott még senki nem kapott ilyen büntetéseket ilyen manőverekért.
És aztán az ember általánosít, meg sarkít, egyszerűsít és a nagy zanzásításban pont a lényeg veszik el.
Hamilton hány rivális pilótát és szurkolóit bosszantja? Sokat, ez így szokott lenni a legjobb versenyzőkkel. Az hogy mekkora az ellenkórus és hányan nyafognak a dolgai ellen, nem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #15395 üzenetére
mik?
Nem csak Hamilton-nal történnek (pl. Massa és Alonso esete,..ahol ténylegesen történt előzés a pit bejáratánál), ..
De MS esetében Monaco-ban is....az szvsz egy tök tökös húzás volt-megbüntették.Hamilton támadó szellemben versenyez, lehet hogy MS helyében 10 versenyző nem támadta volna meg Alonso-t..MS megtámadta, mert ő is hasonló típus.
Ott vannak rezeg a léc sokszor...De na és akkor mi van?..ezt nem kötekedően írom, hanem tényleg azért mert így gondolom, ha egy versenyző körül rezeg a léc sok esetben, akkor a sokadiknál már büntessék meg csak ezért?
Tudom hogy sokaknál így működik...ha valakinek nem volt műszaki hibája, ellenben a riválisnak igen...akkor 'kijárna' neki.
defekt meg hasonló balszerencsék detto...és ez akár odáig elmegy hogy 'nem érdemli' meg a VB-t, mert 'mázlista'.De azért ez még ezeknek a sokaknak a keresztje...sztem.
-
hunnylander
őstag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Viktor77 #15395 üzenetére
Nem tudom, de így neki mindig van egy kis előnye. A trükkökkel előnyre tesz szert, és mire a többiek is használhatnák, addigra betiltják. Ezzel is az lesz, figyeld meg, hogy a következő nagydíjon senki nem fog megálni a célvonal után, pedig megtehetnék, és nyernének 0,1-0,2 másodpercet 10000$-ért. Ezzel a trükkel a sűrűjében (ált. 4-8. pozíció) lehet 3-4 pozíció előnyt kovácsolni.
-
MPowerPH
félisten
válasz Viktor77 #16240 üzenetére
Na igen, erről beszéltem. Ez a mai F1 kérem, nincs mit tenni. És ezt csak az ilyen alamuszi gerinctelen alakok használják ki, mint Hamilton és a McLaren...
Szánalom.Alonso-t sajnálom, jó futama volt, ütötte volna Hamiltont. Nem engedték... Megértem, hogy ideges lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mrlujoak
veterán
válasz Viktor77 #16246 üzenetére
Azért Schumi büntije után is született pontosítás.
BMW001:
Akkor lassabban:
Hamilton hibázott.
Kapott érte büntetést.
De nektek ez a büntetés nem felel meg. Ekkor már a bírókat illene szapulni nem?[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
rocket
nagyúr
válasz Viktor77 #16364 üzenetére
Nem a figyelmet kene felhivni, hanem a tettek mezejere lepni es pihenore kuldeni azokat akik rasszista hozzaszolasokat irnak, minden futam utan ugyanez van, es bar en nem sokat irok ide, de olvasni szoktam, es ugyanazok az emberek nyomjak a rasszista kommenteket.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
PazsitZ
addikt
válasz Viktor77 #16442 üzenetére
Hát igen a múltkor is ment itt az ausztrálozás
Webber-Kova esethez:
"The telemetry showed that he (Kova) braked 80 metres earlier for that corner than I (Webber) had on the previous lap, so it was completely unexpected.”
Nem tudtam igazán eldönteni, hogy Kova most tényleg hamar fékezett vagy sem. Minden esetre nem hiszem, hogy 80 méterrel lenne rosszabb a Lotus fékútja. Ebben az esetben viszont gyakorlatilag a pálya közepén, ténylegesen hamarabb a vártnál, kezdett el fékezni.A végeredmény mindenképp rossz, pont a verseny előtt néztem ,hogy nem áll rosszul, de mondom egy nullázással már rendesen bukhat és a francba, bejött
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
MPowerPH
félisten
válasz Viktor77 #16573 üzenetére
Így van. Koba majdnem üres autóval lágy gumikkal jött vissza. Olyan Q2-es időket biztosan tudott futni ebben az összeállításban. Míg a többiek a ronggyá kopott kemény gumikon szenvedtek.
Oliverda ezen összehasonlítása is azt tükrözi, hogy egyáltalán nincs azzal képben, hogy mi zajlik a pályán egy F1-es futam közben. Hamilton más tészta, ő csak arcoskodik, közben elfelejti azt, hogy Vettel megint lazán elpáholta.Oliverda: Fáj az a 07-es VB, mi? Nyugodj meg, átérzem. Tudod nagyon egybe folyik, mindig van egy kakukktojás, az a 08-as VB. Az nálam mindig kiesik, ezért szoktam összekeverni. A többit kérdezd meg Glock-tól.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viktor77 #16576 üzenetére
Ezt alá is írom. Én is mondtam, hogy ha nem lenne Hamilton, nem lennének ilyen futamok. És itt csöndben megjegyzem, ez se csak Hamilton miatt van, hanem mert év elejétől van egy F csatorna, amivel a többiek nem tudták felvenni a versenyt a szezon elején. Nah, kivétel Petrov, de ugye őt Hamilton ha ferr módra nem ment, akkor gerinctelen módon rakta a helyére.
Úgyhogy én ezt inkább a Meki számlájára írnám. Itt ha Hami csúszik hátra, ugyan úgy ő se tudott volna előzni, mert Valencia sajnos ilyen pálya.mod: Kimi-t én is vissza sírom, de csak az első Ferraris évéig. Utána sajnos megváltozott. Ő akkor volt az igazi, amikor a Mekivel ment, és az autó is versenyképes volt, meg persze jó megbízhatatlan.
Egyébként Kimi akkori VB címe részben Alonso érdeme is volt. Az utolsó két versenyen nem erőltette meg magát azért, hogy segítse a csapattársát, akit év eleje óta Dennis papa dajkált.mod: Oli, igazad van. Hamilton emberileg nem lehet 0, mert azt a szintet Hill képviseli, ő vele meg nem ér fel senki sem. A mostani nyilatkozatában is eljátszotta, hogy nem ő nem tud semmiről, miért büntették meg. Pedig tudja ő. Meg anno Melbournben is megjátszotta, hogy ő nem tud semmiről, aztán miután előkaparták a sarat, majdnem sírva nyilatkozott a firkászoknak, hogy ő többet ilyet nem csinál. Talán még könnyes is volt a szeme, utána meg szegényke versenyezni sem akart.
[ Módosította: ollie ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen