Hirdetés
- Inteles Sparkle videokártyák jönnek, ezúttal munkához
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
330-ért Bp_en dízel, de már tudják, hogy csúcsok, adagoló erősen javításra szorul.
Persze még megy, de meddig.ReFleXx
Rálocsoltam eddig kuplungra, és főtengelyre 350-et.
De igaz, ha rálocsolok még 500-at, akkor olyan szintre tudnám hozni, mint ahogy Escort-ot vettem.
Motor jó lesz, stb, csak esztétikailag kell helyre pofozni. -
ReFleXx
addikt
akkor miert irtad hogy 99es
?
ha mk7 fiestara gondolsz ott a 60 es 82 lovas motor ugyanaz, at lehet mappelni 82esre a 60ast
hetfon neztunk volna egyet, 1.4 Titanium felszereltseg 1.5M-ert, nyitasra mentunk, de mar egy csaj beelozott, probakor utan foglalozta.
az jo deal lett volna -
darvinya
titán
Kérdés az, hogy milyen évjáratost akarsz.
Mert attól, hogy fiatalabb még nem biztosan jobb is.
Tudom, topikban előnybe részesítik az újat.
De én már pár kört én lefuttam, miután vettem Escort-ot.
Utána Mondeo-t, amiről már tudtam mennyire lesz jó.
Keret feltornászás nem garancia.
Most JóAutok-on nézelődtem, de csak garancia miatt volt drágább legtöbb autó.
Viszont a garanciák változnak, tehát jól végig kell gondolni.80LE-s nem tudom miben több, lehet SW-ben, de lehet már több összetevője is.
-
-
embe
nagyúr
Város-előváros. Feleségemnek, vagy a fiamnak. Ingázunk.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Az 1,25 -ös, 44kw/ 60Le-s Fiesta motorról mit lehet tudni? Azon kívül hogy gyenge..
Hibái, betegségei vannak? Ha igen mik? Egy '99-es Fiestában van.
Kicsit keveslem a lőerőt.... -
válasz
#27070592 #37778 üzenetére
Az első mondatomat félig-meddig viccnek szántam és szerintem egyezik is a véleményünk a karbantartás szükségességéről.
Nem is sajnáltam semmilyen javításra a pénzt, de az bosszant, hogy alig tudom néhány hónapig élvezni az autót, mert jön valami új hibajelenség, aminek a végére kell járni. Azt pedig tudomásul veszem, hogy lassan 15 éves autón elhasználódnak a dolgok. Télire hátsó futómű rendbetételt és féltengely cserét terveztem.
Zárásnak annyit, hogy amikor azt írtam 1.8, akkor a Duratec-HE motorra gondoltam. -
#27070592
törölt tag
válasz
cyanide #37775 üzenetére
Nem kötekedés céllal írtam, csak kicsit pörögtem az olajcsere témán (főleg azóta hogy olvastam a Ford által ajánlott hat (!) hónapos csereperiódusról)
Különben (szvsz) nem is kell egy használt autótól hibátlan működést várni éveken keresztül, ismeretlen előélet után. Ez a legbonyolultabb használati tárgyunk, elég jól érthető karbantartás igénnyel.
Ha naponta rábízzuk az életünket akkor a tmk-t sem kell megspórolni.
Különben nem is tudom.. most hogy a Focusom nagyjából rendben van, futómű zajtalan, de még a P0420 hibakódot is elvitte a cica, kezd unalmassá válni.. még egy vezérlés csere van a listán, ha az is kész, lehet hogy eladom. -
darvinya
titán
válasz
cyanide #37775 üzenetére
Escort 1.4CVH-ja egyáltalán nem eszi/ereszti az olajat.
Már hiányolom Mondeo 2.0-ás olaj fogyasztását, ami augusztus óta megevett 9L-t.
Escort-ba most cseréltem csakúgy olajat +szűrőt 5000km után.MÁS:
Tudja valaki hol van 2.0-ás benzines motoron a kopogás érzékelő?
1 órán át kerestem, de sehol nem találtam rá. -
válasz
#27070592 #37743 üzenetére
Igaz, nem eszi az összes 1.8, mert van amit már megcsináltak.
Más hasonló korú benzines is ehet olajat, csak ezt nem szokták reklámozni és nem vagyok rá annyira kihegyezve személyes érintettség okán.
A lényeg, hogy a vételár mellé kell félre tenni javításra is. Nálam mindig jön valami új nyűgje a kocsinak, de azt hozzá kell tenni, hogy sehol nem hagyott ott és összességében még mindig kevesebbe van, mint egy új autó értékvesztése és/vagy kamata. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ReFleXx #37772 üzenetére
Szuperséges 24H futárszolgálattal adták fel, akik nem tudtak kiszállítani 3. kerületi címre. Szerdán azt mondták csütörtökön hozzák, aztán pénteken, majd hétfőt hazudtak.
Elmentem inkább a forgalmazóhoz Soroksári útra. Bő 1 órás út oda vissza...
Kaptam repianyagot kárpótlásul, még jó hogy nem élek ilyen csecsebecsékkel. -
ReFleXx
addikt
kovetkezo eromeroben egy Mk1 Focus ST170 lesz, kivancsi leszek ra
-
aszti75
senior tag
Le nem fullad,de kb 12 óra pihi után már érezhetően tovább kell indítani. 24 óra után már nagy eséllyel fel kell pumpálni az üa-got.
Vákuum pumpával szoktam,mert a beépíthető kézi pumpa nem szívja fel.A rendszerben lévő levegőt meg ugye nem tudod kiengedni,csak ha bontod a rendszert. Így viszont beépíteni sem tudom a szűrő és a tankból jövő csőre.
Marad a vákuum szivattyú,viszont ahhoz meg állandóan szét kell szednem a rendszert. Azt nem tudom beépíteni. Melegen semmi gond,indul. Bár az sem olyan,mint a szűrő cseréje előtt. Kicsit tovább hajt,kb 1~2 mp-el. -
aszti75
senior tag
Az a gondom,hogy sehol nem látok gázolaj szivárgásra utaló jeleket.
Gyárilag van a magasnyomású szivattyú visszatérő ágán visszacsapó szelep. Az enyém nincs és valószínűleg ott már régebben le is cseréltek a csövet,mert nem a gyári cső van,hanem gumi.Gondolom akkor kidobták a visszacsapó szerepet is. Le cseréltem már majdnem az összes gyors csatit,kivéve a visszatérő ág magasnyomású szivattyúra csatlakozót nem. 3 hónapos gázolaj szűrő van fent(annak cseréjekor kezdődött az egész) .Ki cseréltem a tankból jövő csövet gumira,ami a szűrőre megy,cseréltem a visszatérő ág szűrőn lévő csövet gumira+T elágazó. Az összes helyen bilincsel lefogatva. Tettem be egy visszacsapó szelepet is a tankból jövő ágra,a szűrő ház elé.
Amit lehetséges problémának tartok,az a szűrő alján lévő víz leeresztő,mert húztam rá egy kis csövet,aminek a végét be ragasztottam,de a múltkor lehúztam és volt benne gázolaj. Tehát át engedhet. Pedig ennél jobban meghúzni sem tudom már. Lehet így is túl húztam már... -
SP4C3
veterán
válasz
aszti75 #37764 üzenetére
Nem vagyok automechanikus, de nekem is volt ilyenben részem. Naftacsöveket cseréltem és abbahagyta. (durván el voltak rohadva a csövek, injectoroktol visszafolyo uzemanyag)
1.8 tdci, 1-es focusJa, valamint az uzemanyag filterem aljan van valami kis csap, az is felig nyitva volt. 😢
-
#31600896
törölt tag
Kicsit általános téma is, nem csak Fordos:
Nos, a II-es Focusomon jelenleg 195/65/R15-ös kerekek vannak nyárigumival.
Olcsón hozzájutottam egy szett R16-os felnihez. Ehhez veszek majd 205/55/R16-os nyárigumikat tavasszal. Nézegettem a váltóméretet, váltóméret kalkulátort, és ezzel a 16-os felnivel "állítólag" alacsonyabbá válik az autó, annak ellenére, hogy a felni nagyobb (igaz a gumi meg peresebb lesz)
Észrevehető a különbség? Nekem az a lényeg minél jobban fent legyen az alja.Ezt a kalkulátort néztem.
-
gabor9991
őstag
-
Üdv!
Hátsó fűtésszálat lehet javítani? Vagy 3 szál meghalt, ott nem olvasztja le a jeget.
-
#27070592
törölt tag
válasz
ReFleXx #37754 üzenetére
Jól bírjátok.
Hogy on is legyen: bemutatták a Focus mk4.5-öt
Itt pedig egy mk1 ST 170 reszelgetése -
Ulenspiegel
tag
válasz
darvinya #37749 üzenetére
Lássunk tisztán.
Amire Te próbálsz utalni, az az EB "Fit for 55" klímacsomag egyik javaslata.
Ezt még el kellene fogadni a tagállamoknak és az EP-nek is.Egyébiránt a javaslat szerint az EU 2035-tól tiltaná be a benzines és dízel autók értékesítését. (2021-et írunk).
Fontos azonban hangsúlyozni, hogy csupán javaslatokról van szó. Még rengeteg vita és egyezkedés várható a következő hónapokban addig, amíg a tagállamok és az EP is áldását adja.
-
Balcsix
senior tag
válasz
gabor9991 #37752 üzenetére
Igen, a hálózati terhelésbe már bele sem mentem, mert a jelenlegi állás szerint még ez előtt is vannak akadályok amiket meg kell oldani, majd jön ez. Tehát elég sok probléma van még amivel kell kezdeni valamit...
Csak így egyik napról a másikra lehetetlenség az átállás.Személy szerint a jelenlegi helyzetet nézve a Toyota tüzelőanyag cellás megoldása van a legközelebb az élhető elektromos autó koncepciójához.
-
gabor9991
őstag
válasz
Balcsix #37751 üzenetére
Nálam van napelem én magamnak fel tudnám tölteni az elektromos autóm de itt felénk olyan elavult a hálózat hogy bővítéskor nem kaptam 32A-t csak 25-öt.
Namost ha 15 év múlval esténként otthon mindenki elkezdené töltögetni az elektromos autóját mondjuk nyáron amikor a klímák is mennek azt hogy bírná el egy ilyen hálózat?Meg honnan lenne annyi áram?
Plusz mi lenne az iparral és azzal a sokszázezer emberrel akik most a belső égésű motoros autók gyártásával foglalkozik?
Szerintem odébb lesz még ez a teljes átállás. -
Balcsix
senior tag
válasz
darvinya #37749 üzenetére
Hát a 2015-el már kicsit elkéstek.
Volt már 2020, most 2025-öt mond sok gyártó. Majd tolják 2030-ra, és így tovább... Gondolj bele, hogy itthon mennyire élhetetlen lenne az egész a töltők hiánya miatt. Illetve oké, hogy sok országban van elegendő töltő, viszont amíg nem töltöd fel az autót annyi idő alatt, amennyi idő alatt tele tankolnád üzemanyaggal, addig nem nevezhető túl hatékonynak a dolog.
Pont ezért a jelenlegi li-ion akku technológia egy zsákutca, és erre egyelőre még nincsen jobb megoldás, csak ígérgetések, amik meg általában nem nagyon valósulnak meg...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Túra és kirándulás topic
- Vallás
- Inteles Sparkle videokártyák jönnek, ezúttal munkához
- Milyen videókártyát?
- AliExpress tapasztalatok
- Nők, nőügyek (18+)
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Xiaomi 11T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070Ti 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Bomba ár! MacBook PRO 13" 2020 4TB3 - i5 I 16GB I 512SSD I OS X Sequoia I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest