-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz aszti75 #29754 üzenetére
Nem volt még ilyen gondom (szintén mk1 kombi), talán annyit tudsz tenni hogy belülről megpróbálod leszedni az ajtó belső borítását, két csavart kell kicsavarni, a többi ponton körben patentek tartják, de nem garantálom hogy ezzel közelebb jutsz a megoldáshoz.
Ha az elektromos nyitó nem működik, akkor csak a mechanikus, kulcsos módszer marad, de ha ott is gond van, akkor bontani kell. -
#27070592
törölt tag
válasz aszti75 #29761 üzenetére
Azt hiszem mk1-nél még mechanikus a csomagtérajtó kulccsal nyitás, lekötött akkuval is működik. Ha eddig csak 1x próbáltad, lehet hogy a szerkezet igényel már kenést/karbantartást. Zárolajzó sprayvel tennék egy próbát a kulcsnyílásnál.
@csabex2007: mk2.5-ös kérdést passzolom.
-
subaruwrc
félisten
válasz aszti75 #29765 üzenetére
mk1-nél nem fog eltörni a műanyag
csomagtér belső burkolata amúgy is 4 csavar meg 4 patent kb.
de inkább locsold be wd40-nel a zárat és melegíts rá mondjuk egy hajszárítóval vagy hőléggel
tele lehet mocsokkal ami most bele kötött a hidegtől.
az meg hogy az utastérbe neked elöl meleg van még abszolút nem egyenlő azzal hogy kiolvad tőle a csomagtér zár. -
SkiDev
senior tag
válasz aszti75 #29754 üzenetére
Csatlakoznék a problémához, csak kicsit másképp. Sikeresen megvettük az új családi autót 1-es fóka képében, egyedül annyi gondja van, hogy a belső, kormány melletti gomb és a távirányító gombja sem nyitja a csomagtartót, csupán kulccsal lehet. Mennyire lehet költséges megcsináltatni? Ismerős szerint valószínű a csomagtartó motorja nem működik.
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz aszti75 #29776 üzenetére
valami komolyabb flakonos kenőanyaggal készülj, legegyszerűbb ha kiszerelés után kinyomod a szerkezetet wd40-nel, hadd mossa ki a koszt aztán kaphat rendes kenőanyagot ami meg is marad benne.
nem biztos, hogy ez megoldja a problémádat, mert lehet máshol van a hiba, de ha úgy is bontod, érdemes preventíve megcsinálni.
-
#27070592
törölt tag
válasz aszti75 #29773 üzenetére
Ha csak 2mm-t fordul a kulcs jobbra akkor elég súlyosan tele lehet szegény porral/kosszal.
Ha kulccsal nyitom az enyémet, függőlegesen rakom a lukba, 45 fokot jobbra fordítom addig nem is történik semmi, 45 foknál érezni hogy most kezd dolgozni, újabb 45 fok fordítás (tehát összesen függőhöz képest 90 fok jobbra) amikor nyílik a csomagtérajtó.
Lehet hogy először WD40 helyett csavarlazítót kellene a zárba küldeni, vékony fúvócsövön keresztül, minden szögből. Esetleg többször is, ha kívánja. Kulturáltan, tenyérrel körbe is lehet ütögetni a kulcslyuk környékét, talán az is lazít az összegyógyult koszrétegeken.
Sok sikert. -
DeFranco
nagyúr
válasz aszti75 #29794 üzenetére
nekem a kezelésiben (szerintem egységes) a 63-as helyen, ami a kormány alatti doboz hátoldalán levő biztosítékot jelzi) egy általános központi zár biztosítékot ír.
ha ez kiment volna, akkor szerintem egyáltalán nem lenne központi zárad, ugyanez igaz a 37-38-ra is, azért megnézném, meg a 43-ast esetleg.
nem értek az autóvillamossághoz (sem) de egy próbalámpával nem tudod megnézni a kábel végét, hogy átmegy-e rajta a delej?
-
kcsa
veterán
válasz aszti75 #29807 üzenetére
Majd a rutinos MK1 tulajok elmondják ha tudják - én nem tudom - hogy a kombiban hogy vannak a vezetékek, azt viszont biztosan tudom, hogy a Mondeoban nem voltak felsaruzva a kábelek, szóval én forrasztással cseréltem. Van rá esély hog yneked is saruzni, vagy forrasztani kell.
-
SkiDev
senior tag
válasz aszti75 #29805 üzenetére
Igaz, valószínűleg már megtaláltad a hibát, de megígértem, szóval nálunk is pont úgy van, hogy 45 fok jobbra, kattanás, és 90 fokos szögben nyílik a csomagtartó.
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
darvinya
titán
válasz aszti75 #36155 üzenetére
Van rajta túlnyomás szelep, ez minden kompresszoron kell legyen, akármilyen fajta.
Ha az szar, akkor bizony ott beszökik a levegő.
De maga a cső is tud lassú ereszteni.Bilincseknél van az a típus, ami elvileg csak 1x szorítható össze, utána kuka.
Ilyen van most Mondeo levegő beszívónál, de ez is visszaakaszható, csak macerás, s nincs nyomás alatt, így ezt nem cseréltem le.ReFleXx
Nem rossz ez a krimpelős, csak kevesen tudják, hogy ennél figyelni kell melyik fajta, mert más a rögzítés technikája.
Pl: fémcső teljesen átjárható (ez jobb), annál párhúzamos sodrás után kell rákrimpelni és zsugorítani.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
SP4C3
veterán
válasz aszti75 #37764 üzenetére
Nem vagyok automechanikus, de nekem is volt ilyenben részem. Naftacsöveket cseréltem és abbahagyta. (durván el voltak rohadva a csövek, injectoroktol visszafolyo uzemanyag)
1.8 tdci, 1-es focusJa, valamint az uzemanyag filterem aljan van valami kis csap, az is felig nyitva volt. 😢
[ Szerkesztve ]
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
SP4C3
veterán
válasz aszti75 #37767 üzenetére
Az a sanda gyanúm, hogy a filter körül lesz a probléma, ha azóta gyötör ez a probléma, amióta az cserélve lett. Mik a tünetek? Lefullad?
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen