-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
czakof1946
tag
Segítséget kérnék!
Az utóbbi időben nem használtam az fsx-et. Most betöltöttem. Cessna172-t választottam. Szépen működött álló helyzetbe. Indulás után nem sokkal /25-30mp/, kikapcsolt a számítógépem. Többször megismételtem a betöltést, hasonlóan jártam. Elővettem az fs9-et. Vele semmi gond.
Csináltam egy diagnosztikát a Game Booster3-al és az eredmény ez:A hibát okozó alkalmazás elérési útja: C:\Program Files\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe
A hibát okozó modul elérési útja: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dllMegkerestem ntdll.dll fájlt. A helyén van
Mi a teendő?
Kösz!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13653 üzenetére
Lehetséges, hogy errefelé próbálkoznék én a helyedben. Szerintem nem az FSX-el van gond, hanem az FSX által kiváltott terhelés a probléma. Milyen meleg a proci? Nem melegszik véletlenül túl?
-
czakof1946
tag
válasz BigBlackDog #13654 üzenetére
CPU 70-75 Cfok
Hdd 37 Cfok -
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #13655 üzenetére
Alapjáraton 70-75 vagy már FS alatt? Alap esetben kicsit sok, onnan terhelve könnyen elérheti a 90-100 körüli maximumot, ahol a rendszer lekapcsolja magát. Szóval lehet egy takarítás/újrapasztázás segítene.
Másik esetleg hogy a táp nem bírja (kis teljesítményű, elöregedett, szintén hűtés probléma is lehet).
Milyen cpu, alaplap, memória, vga, táp van a gépedben?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13655 üzenetére
Ez terhelés alatt, közvetlenül a kikapcsolás előtti percekben?
-
czakof1946
tag
Most próbáltam. Alapon 70-75, 14-17% terhelés alatt. Leálláskori hőfokot nem tudom mérni, mert repülés közben nem látom a proci hőfokát. Core Temp 1.0 RC6 programmal nézem a hőfokot, de azt nem tudom, hogyan kell repülés közben is előcsalni, mert akkor látnám.
-
senior tag
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
Az kurva meleg...Én mikor terhelés alatt 65 fölé megy, már keresem is az okát!
Rakjál fel egy Aida-t! -
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
MSI Afterburner-el mindent ki lehet íratni, nálam F12-re van állítva a be/kikapcsolás.
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
titán
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
Azonnal hűtőcsere. Ez pasztázási hibának tűnik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Cypresss
senior tag
Szeptemberben új világrekord született Super STOL kombinált kategóriában. Felszállás: 7,32m (24 láb), leszállás 6,1 m (20 láb). [videó]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
senior tag
Ma megpróbáltam 4.8GHz-n!
22-24 ről az FPS fel ment 28-30-ra!
Ellenben a CPU még mindig csak 60-70%-on megy!
Nem tudom elképzelni, hogy a 3820 ki bírna hajtani maximumra egy R9 290-t ami 1100/1355MHz megy!
Egyébként szerintem most 5-5.2GHz-re fogom megpróbálni, mert a magok még mindig 60-62 fokosak csak![ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Kbhont #13668 üzenetére
A P3D v3 még mindig CPU alapú grafikát alkalmaz. A VGA héderel, a CPU melózik. Látod, az egyik mag 100% koppon van kihasználva. Az adja a limitet, mindegy, hogy a többi mag is csak keveset melózik (amíg nem moddolod szanaszét a P3D-t, mert utána kapcsolhatod be a HT-t is, hogy bírja a proc).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
BigBlackDog
veterán
Milyen ötletetek, javaslataitok vannak skandináv kisrepterekre VFR repüléshez?
-
nagyúr
Én sajnos tuti nem fogok tudni menni, kaptam egy harmadik céget is, amit pesztrálni kell...
Jó repülést nektek!''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Cypresss
senior tag
válasz Cypresss #13662 üzenetére
Akkor a végleges csapat: Rudi, LWhite, Korcsii, Wolruf, jómagam.
Valaki legyen kedves hozzon fényképezőgépet, én még egy villanyoszlopot sem tudok normálisan lefényképezni.
Ár: Hétköznap óránként 15k/szim, de mi féláron megyünk, így számoljatok.
Szerda este hatkor cleared for RTO.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz wolruf #13674 üzenetére
Szuper, köszi. Cessnát, persze, akár ki is lehet próbálni. Éppen készítjük fel [CS-FSDT] előírások alapján a hatósági vizsgára.
(#13675) schawo: Bessenyi Péter mellett a másik nagy kedvencem volt , legalább nem ágyban, kínok közt halt meg.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
válasz Kbhont #13679 üzenetére
Az, hogy bekészítettem a fotóapparátot, egyáltalán nem jelenti azt is, hogy lesznek jó felvételek... Bár most hogy mondjátok, viszek pici akciókamerát is, így szemből is lehet venni... Jó ötlet, köszi!
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
LWhite
tag
válasz wolruf #13683 üzenetére
Köszönöm én is a lehetőséget!
A Cessna tényleg nagyon jó volt, nekem most az okozta a legnagyobb élményt (és izgalmat). Egy-egy éles fordulónál már vártuk, hogy mikor kezd lecsúszni a telefon a műszerfal tetejéről!
Az erővisszacsatolás is remek!Utána az Airbus már-már 'unalmasnak' hatott a sima leszállásokkal!
Persze aki az utolsót látta, annak erről lehet más volt a véleménye, az már nem sikerült annyira simára a dupla hajtómű probléma után!Várjuk a következő alkalmat!
-
wolruf
őstag
válasz LWhite #13684 üzenetére
Az utolsó Airbus menet az elejétől a végéig (a te szép fel- és leszállásoddal együtt) megvan Háááát, mosolyogtam így hátulról nézve az eseményeket. A Cessna lezuhanásod is megvan jól, nomeg a túlterheléses reccs is Tököl felett. Nem tudom, hova tegyem fel őket, mert 5 gigányi a teljes anyag. Ha meg megvágom, lehet, hogy olyat is kiveszek belőle, ami meg téged/titeket érdekelne :-/
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
LWhite
tag
válasz cintula187 #13686 üzenetére
Itt most wolruf repülését 'dobtuk' fel egy kettős hajtőmű hibával (most nem Cypresss csinálta ), de legalább sikerült a restart az egyiknél, igaz a leszállás így is rázós volt!
St. Barth volt a nehezített pálya, igen!
Itt mivel, senki nem látta, a zuhanásról készült videó a homályba is vész, ugye wolruf? -
wolruf
őstag
válasz Kbhont #13691 üzenetére
Az első kettő:
Cessna egggggy
Cessna LWhite kollégaA többire pici türelmet kérek szépen. A szövegeket meg ignoráljátok plíz
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
cintula187
addikt
Nagyon PRO.
Tényleg állati jó lett a cessna.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
wolruf
őstag
válasz LWhite #13695 üzenetére
Azért még itt van a Die Hard sokadik része: "Budapest felett bekattant pilóta szerencsétlenkedése, higgadt személyzettel". Ha feldolgozta, majd jól megjelenik.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon jó kis videók lettek!
Legközelebb biztosan megyek én is, ha törik, ha szakad.A cessna "szerelem" első látásra, még így monitoron is, ja és a "hanyatt repülést" is kipróbálnám.
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Korcsii
őstag
Na összevágtam a Cessnás próbálkozásainkat Rudi50 kollégával.
Az erősen SD minőségért sorry, a fókuszt elfelejtettem rendesen belőni. No meg egy nagylátószögű objektív se ártott volna, nem beszélve arról, hogy nagyrészt (az elején kifejezetten orosz stílusban ) dashcam-ként funkcionált a kamera. Na meg legyen az ember kreatív, amikor 3 órát aludt, és egész nap úton volt. Na jó, nincs több kifogás: videó
-
Cypresss
senior tag
Na most kikérem magamnak, hogy bárki azt felételezi rólam, hogy elrontom a repülését, leállítom a hajtóművet, lekapcsolom a kijelzőket, nullára állítom az üzemanyagot. Ilyet én nem csinálok.
Örülök neki, hogy a Cessna ennyire betalált mindenkinél, Miki hónapokat dolgozott rajta, nagyon büszke a munkájára.
A videók jók lettek.
Ugye az mindenkinek megvolt, hogy Wolruf az első videóban 5 másodpercnél egy elegáns mozdulattal magára irányította a kamerát? Mindig tudtam, hogy celebnek készülsz.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
czakof1946
tag
Melyik billentyűparancsal lehet a cockpittet kikapcsolni, hogy csak az alapműszerek maradjanak? Elfelejtettem. Már régen repültem
Kösz![ Szerkesztve ]