-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz wolruf #14801 üzenetére
Nem láttam még ilyen joysticket élőben, de képek alapján a gázkarból jön ki két USB, a stickből csak egy. Szóval inkább a gázkar tűnik központi elemnek. Viszont hogy szoftveresen hiányolná-e, azt passzolom.Ha így árulják, akkor lehet megy, de inkább az eladónál érdeklődj, hogy próbálta-e már úgy.
off: G940-nek a központi eleme a joystick
-
aviator
tag
válasz Szaszati #14800 üzenetére
Működik önmagában, de sok mindenre nem jó, ha repülőgép szimulátorban gondolkodsz. Oda mindenképpen kell a másik része is, ami egy PS/2-höz hasonló lábkiosztású kábellel csatlakozik a throttle részhez. Barkács nélkül nem hinném hogy hozzá tudsz tenni bármilyen másik joystick-ot.
Ha Farming Simulator-ozni, vagy Train Simulatorozni akarsz oda tökéletesen megfelel önmagában.
[ Szerkesztve ]
-
Szaszati
tag
Köszi mindenkinek a segítséget, inkább hagyom másnak a fél HOTAS-t. Ugyanakkor nagyon közeleg az időpont, amikor már tényleg vennék egyet. Milyen tapasztalataitok vannak, mit lenne érdemes? Komolyabban érdekel a simezés, és nagy Airbus-fan vagyok, úgyhogy ez lenne az igazi cél.
Igazából a Saitek X-55-tel szemezek, árban is kb. az férne bele. Jól értem, hogy ez az X52 utódja volt? Van érdemi különbség köztük? Egyáltalán, ti mit használtok, mit tudtok ajánlani?
És bocsi a sok kérdésért
MobileArsenal - World domination temporarily suspended...
-
aviator
tag
válasz Szaszati #14804 üzenetére
Ha az Airbus a cél én az X52-t ajánlom egyértelműen, ha kapható még. Én is azt használom szintén Airbushoz már lassan 10 éve, eddig még nem volt semmilyen jellegű problémája. Az X55 is jó, de nekem ez abszolút egy vadászgép élményt ad vissza, amiért nem vagyok oda annyira. Szerintem nem megy az Airbus-hoz. Gombból van elég az X52-n is, ha jól emlékszem 32 darab, illetve egy módválasztó 3 állással, ahol minden minden gombhoz új programot lehet rendelni, ez így összesen 96 lehetőség, megjegyezni is sok.
Nálam egyetlen dolog szól az X55 mellett, az pedig a két részes tolóerő szabályzó, ami egyszerűen csak jól néz ki, használni szerintem elég ritkán kellene.[ Szerkesztve ]
-
wolruf
őstag
válasz aviator #14807 üzenetére
Nekem is X52 volt meg jo regen, aztan lett a Pro Flight Yoke, pedalok, rahedli panel, plusz gazkarok, ugyhogy lehet lapatolni ebbe a mokaba a penzt Amugy a Pro a radio infot is ki tudja irni a gazkar aljara, neha jopofa lehet. En szeretem ezt a paneleimen latni. Ad hozza nemi pluszt.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Korcsii
őstag
Kicsit dolgoztam X-Plane alap LHBP sceneryn, ami ma lett elfogadva [link]
Felkészül: LHDC (már jóváhagyásra vár csak)Kár, hogy nincsenek piros vonalak a szerkesztőben...
Viszont lehet 11.05-ig nem frissítik a telepítőn belül.
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #14809 üzenetére
Ezúton is gratula kedves Captain CharlesG, látom kezd elnyelni a XP univerzum.
Más: kisgépesek figyelmébe; a Lionheartnál gusztustalanul durva leárazás van aug 1-ig [link], köztük olyan darabokkal, amit én még anno 40 euroért vettem, most meg 9-ért hozzád vágják.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
-
Szaszati
tag
válasz aviator #14807 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget, teljesen véletlenül szembejött egy használt X52 Pro egész jó árban, és lecsaptam rá, de sajnos nem felhőtlen az öröm...
A throttle kiválóan működik, a joy-on minden LED bekapcsol, mode váltásra változik mode LED színe, de semmilyen mozgásra, gombnyomásra nincs reakció, alap Win kalibráló felületen sem, mintha nem is létezne a joy. Próbáltam a Saitek oldalán található és a Logitech oldalán levő újabb driverekkel, Win 7 32 bit és Win 10 64 bit alatt, USB 2 és USB 3 porton is, de ugyanaz a reakció.
Ami gyanús, hogy a throttle-ön nem jelzi, hogy 1-es, 2-es vagy 3-as mode van választva, és (lévén használt cucc), a két részt egy házilag barkácsolt PS2-PS2 kábel köti össze. Lehet, hogy pusztán a kábellel van gond? Netán gallyra ment a joy, és lehet kidobni a viharba? Volt bárkinek hasonló tapasztalata, vagy van valami ötletetek, mit lehetne kipróbálni (nyilván az új kábelen kívül, azt igyekszem beszerezni, de ritka jószág, lehet házilag kell előállítani)?
Elég lehangoló, hogy végre megérkezik egy tökjó HOTAS, nem épp aprópénzért még így sem, és nézegethetem a szép színes LEDeket rajta...
MobileArsenal - World domination temporarily suspended...
-
Cypresss
senior tag
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
őstag
Lenne egy kérdésem,uraim.A P3D profitál valamit a HT-ból,vagy sem?Vettem egy i7-et,azért érdekel.
XXX
-
senior tag
válasz Freiherr #14822 üzenetére
Igen, sajnos ez ilyen...!
Az Sg forumon most meg vannak örülve az XP11 miatt...
Milyen super, milyen szép és milyen egyszerű...(Aztán nap mint nap megy a mókolás) Ez ide telepítsem, vagy oda? Ezt mivel írjam felül? Szerintetek miért fagy ki? Mi ez a hibaüzenet?
Szóval szerintem még mindig a P3D a legtutibb! -
Korcsii
őstag
válasz Kbhont #14823 üzenetére
Nálam is érik már egy X-Plane reinstall.
Teleraktam minden moddal, és gyanús, hogy amiatt hülyül meg a robot. Most már fele ennyit nem raknék fel, de hát ugye valahogy ki kell tapasztalni, hogy mi kell.Repülés közben még nem volt fagyásom, de scenery szerkesztés közben a developer menüből újratöltve a LHBP-t kaptam egy szép OOM errort. Csak itt nem a proginak kiosztott memória volt a kevés, hanem a gépben nem sok a 8 GB, ha minden szar el van indítva a háttérben.
De még mielőtt túlzottan X-Plane fanatikusnak tűnnék (vagy már menthetetlen?), P3Dv4-re lehet benevezek majd az év vége felé. Egyik szim sem tökéletes, ellenben mindegyikben vannak jó megoldások. Ha egy mellett kéne elköteleznem magamat a jövőre nézve, bajban lennék.
-
sqpp
őstag
Egyébként azt lehet orvosolni, hogy ha a reptér körül nem tölt be a textúra?
-
cintula187
addikt
Indiaiak alkottak
[link]Rég repültem és most telepítve sincs semmi. Nem visít ilyenkor a busz?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
sqpp
őstag
válasz cintula187 #14828 üzenetére
Nemár xd ehhez tényleg nagy szerencsétlennek kell lennie, hát alapvetően feltétlen követni kell a checklistet és ha abból kimarad a futómű akkor elég gáz, na meg nem érezte? Mert valóságban azért biztos észreveszi az ember, hogy kicsit lassabb a gép, mint kéne
-
senior tag
-
Cypresss
senior tag
válasz Kbhont #14830 üzenetére
(#14828) cintula187: Nem túl régen olvastam egy anyagot, hogy a piac megnyitásával 2050-ig 220ezer pilótát és egyéb személyzetet fognak az indiai légitársaságok európából elszippantani. Na most ez azért baromi nagy gond, mert a közel-keleti társaságok miatt már most is hiány van tapasztalt és jól képzett pilótákból. Nem mellesleg, a kontinensen kb 300ezer pilóta dolgozik jelenleg, ha ebből csak 50ezer elmegy Indiába nem tudom mi lesz itt, de a linkelt anyagból is nyilvánvaló, hogy miért kell nekik a képzett pilóta...
Más: Minden hetessel kezdődő PMDG gép elérhető a V4 hez: [link]
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
Izé... volt ez a 787 rajzolgatás a héten.
Úgy tűnik itt a 32 bites éra vége, ezért gondoltam megfelelő búcsú lenne a Boeing 747-8F gépemtől (aminek utódját még nem találtam meg 64 biten) egy hasonló...
Kereken 12 órás út lett a vége, megfűszerezve egy kis viharral a végén (IRL ment is a kerülgetés, de a vége nem volt vészes):
SPECI LHBP 061637Z 29017KT 240V320 2400 +TSRA SCT004 BKN016CB 23/21 Q1015 BECMG 8000 -TSRA
[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
A kánikulára való tekintettel, mindenki pattintson egy sört és közben nézegesse meg az alábbi helyet!!!
Felvettem a bakancslistámra: El Avión BarTazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Csorbi
addikt
Igaz, nem annyira szimulátor, de: a szliácsi repülőnap programja.
Lesz Airbus A380 bemutató repülés, B-52 Stratofortress bemutató repülés, és még a szlovák kormányzati TU-154 is repül egyet utoljára, mielőtt kivonják -
sqpp
őstag
Azt honnan tudom ha légörvény várható?
-
nagyúr
Mit értesz "légörvény" alatt? Ha a szélnyírásra gondolsz, azt a PWS jelzi; ha zivatartevékenységre, azt a WX, Airbuson a WX/T aktiválásával látod.
Szerk.: kerestem neked hozzá kis leírást: Optimum use of weather radar
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
frici-ke
csendes tag
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! PMDG 737-hez szeretnék glass cockpitet építeni több pc-s megoldással. Találtam több programot is hozzá ,mint a Projekt magenta vagy az Aerosoft avionics,de mindenhol azt írják hogy a pmdg nem támogatott.Szerény angol tudásommal nem jutottam sokra.Ha valaki tudna segíteni a mikéntben annak nagyon örülnék!!! Előre is köszi a segítségeteket!!!
-
frici-ke
csendes tag
Privátba ha lehet!
-
Csabee101
csendes tag
Sziasztok.
Több processzoros üzem beállításában szeretnék segítséget kérni. Xeon procirol van szó és fs9-ről.
Köszönöm.
-
Korcsii
őstag
válasz Csabee101 #14846 üzenetére
Elvileg FSX volt az első multicore sim.
FS9-re így hirtelen nem találtam semmilyen működőnek tűnő multicore modot (de soha nem is volt FS9-em, így tapasztalatom nincs).
Esetleg azzal lehet próbálkozni, hogy minden más programot letiltasz arról a magról, ahol az FS9 fut. Erre anno volt egy progi, de most nem találom.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Csabee101 #14849 üzenetére
Nem tudom, hogy a szerverarchitektúrát mennyire szereti, de szerintem már biztos próbálták páran, nagy gondja nem lehet vele.
A régi az relatív, a hasonló, de korábban megjelent Q9450-esemmel azért elvoltam egy darabig. No meg az FSX még nála is régibb. A E5620 esetleg a frekije miatt lehet bajos, de nem olyan eget rengető a különbség a kettő között (meg más architektúra).
Az FSX a virtuális magokat nem nagyon tudja kezelni, így azok kiesnek, sőt érdemes lehet le is tiltani őket, lásd Affinity Mask [link]. Ettől gyorsabb még nem lesz, de elvileg kevésbé kavarnak be.
Szintén az Affinity Mask-kal lehet levenni a legelső magról az egyéb számítási folyamatokat, így ott kb csak a renderelés marad, ez talán segít valamennyit. De itt jön ki az egymagos teljesítmény (avagy freki): lényegtelen hány mag van még mögötte, általában az első mag 110%, a többi meg ha épp nem 10 réteg felhő között repülsz, akkor kb malmozik.
Aztán még az fsx.cfg-ben lehet próbálkozni ameddig a türelem kitart. De az FSX-et legalább már a dual-core hajnalán tervezték, így tud több szálon dolgozni, még ha nem is tökéletesen.
A beállításoknál a csúszkákat 3/4-nél tovább nem nagyon húznám. Főleg a mesh resolution és complexity, illetve az autogen tud talán nagyobb negatív hatással bírni a CPU-ra. Emellett a szokásos: fps unlimited, bloom off, dx10 off, AA ha muszáj, autók off, hajók 40, ha nem kell, akkor ai aircraft off.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...