-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kosztinho
tag
Hello!
A PMDG 737-800-t neked sikerült felküzdeni FSX alá? Ezzel szívok már lassan egy hete, addig eljutottam, hogy csak az FMC-ben nem tudom a reptereket megadni (meg egy-két kapcsolót nem tudok állítani az overheaden,de az egyelőre nem izgat) Ha sikerült tudnál valami trükköt mondani hogy hogyan?
-
Gizmo94
veterán
Mekkora komoly téma.... Egyébként az AF Airbusa a legutolsó publikus verziók szerint állítólag valami pitot hiba miatt zuhant le, de mivel nem lettek meg a dobozai, így azt hazudnak amit akarnak kb.
Ellenben ez tévedés, az autó sem ég hamuvá egy villámcsapástól, legalábbis kirívóan ritka eset és egyéb korábbi hibát feltételez az autón amennyiben mégis..
Nagy százalékban csak károsodások érik az elektromos rendszerét,de ez sem biztos, vagy a hőhatástól leég a festék egy darabon, ahol belecsapott.
Mivel az autó karosszériája a Faraday-kalitka elmélet szerint viselkedik, így a bennülőknek az ijedtségen kívül nemigen lesz semmi bajuk.[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
igazából 13L felet húztam el leszállás előtt, majd egy jobbossal rákanyarodtam 31L-re, így egy darabig kb egy helyben lebegtem a hirtelen szembeszél miatt... ezért kellett leginkább a padlógáz, valahol 70-80 köról állhatott a mutató a pályaküszöbhöz érve... aztán kicsit beljebb és lejjebb persze levettem a gázt, ha nem is egyből nullára... érdekes volt, hogy ha már egy picit feljebb emeltem a kelleténél, fel is szökkent egyből (pedig ott már valahol a 50-60 körül állt a mutató)...
-
AirBooms
addikt
Természetesen igazad van, bár a 737-nél sokkal általánosabb az 5 fok, mint a 11-nél bármelyik fékszárnyállás. S igazából arra szerettem volna utalni, hogy míg a legtöbb gépen (így pl. a 737-en is) rögzített fékszárnyállások vannak, addig az MD-11-nél felszálláshoz 1 fokonként lehet állítani a flaps-et.
-
AirBooms
addikt
Nekem a kedvenc repcsim, nagyon vártam, hogy mikor hozza már ki végre a PMDG (a többieké nagyon nevetségesre sikerült, nem is repültem velük). Szerencsére 2009. január elején megtört a jég, azóta szinte csak ezzel repülök, ha az időm engedi. Ajánlom neked is. Mivel a valóságban szintén használják rövid távokra is, ezért nem feltétlenül kell vele félnapokat a monitor előtt tölteni...
-
Gizmo94
veterán
Néha a valóság is giccses... Pl amikor legjobban szidtam a Rex vattacukrait, meg a narancssárga naplementét, hát megyek a rakparton és rikító narancssárga naplementében találtam magam, a fejem felett meg akkora vattacukrok lógtak,hogy elkezdtem röhögni, mondtam is, ez kész, full Rex reality.
A képeiden látható naplementi színek is sokszor megjelennek a valóságban is.
Szép képek szerintem, nekem tetszenek, még akkoris, ha vállalom,hogy giccsimádó vagyok. Viszont a reptéri fények full olyanok rajtuk, mint a nyalókák.
Egy rakás sor Chupa Chups. Ha kiderül,hogy ezek is ilyenek a valóságban is, lepetézek, esküszöm. -
Gizmo94
veterán
Persze, a petetelepítés elmarad és tudom,hogy van egy kis fényudvaruk a valóságban is, de azt hiszem, hogy még ilyen világosban nem lehet ennyire körülhatárolt. Ha mégis, úgy fejet hajtok az add-on előtt. Én nem repülök a valóságban sokat és ki sem merem mondani,hogy egyenesen utálok repülni a való életben utasként. Mást meg nem bíznának rám (jobb is) viszont átlagosan egy-másfél évente repülök long haul járatokon és kész is vagyok tőle mindig. Persze rövid távokon tuti jó lehet, de a long haul egy real rémálom. A végtelen unalmon, a dohányzási tilalmon kívül még ráadásul büdös is van,de nem gyengén Aludni nemigen tudok,mert mindig van visító gyerek vagy egy rakás karattyoló utas. Rendszerint úgy szoktam megérkezni mint egy paranoid félhulla. Gondolom, a first class nyilván más lehet, de én csak hátsó beszállásra vagyok hitelesítve.
-
andorra
őstag
Ez persze a másik véglet, de én is inkább erre húzok. Nálam ugyan 35 Giga de csak a PMDG 737-et tettem fel, a kisebb gépek már nem jelentenek kihívást, ez a gép, meg a non plus ultra. Valóban az a helyzet, hogy rossz időben a legélethűbb a szimuláció. Ez mostanában többnyire meg is egyezik a real weather-el amit következetesen használok.
-
Gizmo94
veterán
Igaz,hogy nem giccsesek, de azért ezek is nagyon tutik.
Az elsőn a párás idő nagyon kiru, micsoda kis szutyok gép eszetlenkedik ott a runwayen..
Sajna ezt a gépet képtelen vagyok átpakolni fsx alá.. A fiftys kép is tuti lett.Még több képet, csak rakd! Régebben tele volt a topik, aztán elkoptak a képek...
-
Gizmo94
veterán
Hehhe,igen kedvenc gépem a 767 a 777 mellett. Mostanában szinte csak ezekkel repülök, a sok kipróbált közül ezek jöttek be a legjobban. Minden tekintetben kedvenc típusok és nem is hiszem,hogy egyhamar váltanék.
Kérdésed jogos Az IAS -del kapcsolatban, nem, nem szokott probléma lenni, mert nem szoktam ennyivel beesni finalre. Most "elshotoltam és elskypeoltam" az időt, már a GS alatt néztem,hogy mennyivel zúgok, akkor meg mondtam, mostmár mindegy. Még letekertem ugyan, de már későn, tehát nem lassult semmit. Ezzel együtt sikerült normálisan letenni, majd végül az Autobrake és a serényen adagolt Rev megoldotta a problémát, éppen nem futott túl.[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
-
Nemesys
tag
Üdv újra!
Jó képek eszembe juttatja életem első live repülését utasként (hogy máshogy ) LGIR-re, egy hét nyaralás és ismét út haza! Amennyire rajongok, annyira félek is a repüléstől. Azóta próbálkozok igazán az FS-el... De az első repülésemet még talán komolyabban el tudnám mesélni mint akármelyik Stand-Up Comedy-s figura... Remélem lesz végre melóm és tudok csinálni valami gépet ami számomra is elfogadható módon viszi az FS-t. Addig is üdv egy offline rajongótól!
Érdeklődés! Rég szeretnék eljutni a millenáris parkba, beülni a szimulátorba. Él még? Mikor a legjobb menni? Annyira kíváncsi vagyok, hogy milyen jó lehet! Van valakinek tapasztalata?TELEFONON ERDEKLODJ(ön)! "És mindennapi stratégiánkat add meg nekünk ma, de ne vigyél minket a ritmusjátékok közé, mint ahogy mi sem megyünk az XBOX közelébe, mert miénk az egér, a monitor, és a klaviatúra, mindörökké - ENTER."
-
Nemesys
tag
2005.09.08-án érkeztünk. A fényképező dátuma szerint...
TELEFONON ERDEKLODJ(ön)! "És mindennapi stratégiánkat add meg nekünk ma, de ne vigyél minket a ritmusjátékok közé, mint ahogy mi sem megyünk az XBOX közelébe, mert miénk az egér, a monitor, és a klaviatúra, mindörökké - ENTER."
-
lesaux
veterán
Király, csak így linkeljünk, ha szabad kérnem.
http://www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-8Q8/1560732/L/
Ahogy kéri is az Airliners.net. Így ugyanis hozzáadódik a fotós nézettségéhez, statisztikákban is megjelenik stb. -
Gizmo94
veterán
Köszönöm Victoy kolléga nevében az információt, lévén őt foglalkoztatta a kérdés, tehát a válasz sem engem illetett. Egyfelől számomra az eddigi kommentjeidből is nyilvánvaló volt valami hasonló, más oldalról indiszkréciónak tartom bárki identitása után érdeklődést mutatni nyilvános fórumokon, mégha semmi titok nincs benne, akkor is.
Részemről csak próbáltam tompítani a kérdése direktségét a hozzászólásommal, de reméljük,hogy ezúton megnyugtató választ kapott általad, mely szerint nem "porter" vagy a Malévná' .
-
Nemesys
tag
Ez komoly! Köszi a képet! Azóta is keresem a jegyet...
TELEFONON ERDEKLODJ(ön)! "És mindennapi stratégiánkat add meg nekünk ma, de ne vigyél minket a ritmusjátékok közé, mint ahogy mi sem megyünk az XBOX közelébe, mert miénk az egér, a monitor, és a klaviatúra, mindörökké - ENTER."