- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- OLED TV topic
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
aktív tag
Nem most játszottam a régi AC-kat, akkor és ott sem ájuldoztam tőlük. Kontrollerrel nyilván jobbak lettek volna, de akkor egyszerűen nem volt olyanom. Az összes autós kedvencemet vagy a régi FIFA-kat is szerettem nélküle, a Psychonautsért és a Mirror's Edge-ért odáig voltam (ezekben azért komplikáltabb a platforming), tehát tudtam nélküle élvezni a játékokat. Ma már persze ezekhez nem nyúlnék gamepad nélkül.
Az AC Odyssey mindenképp sorra kerül, de csak a Witcher 3 után. Ha már az jobban érdekel, és arról koppintott.
-
maross
nagyúr
válasz
Shadowguard #153144 üzenetére
kontrollerrel 100 ora lett volna
-
Crus
őstag
válasz
Shadowguard #153144 üzenetére
Nekem kb. csak 500 és ez 2 teljes végigvitelt jelent meg 2 db. olyan 40%-ig kb., DLC is 2x lement. Hogy még 300 órát mit lehetne benne kezdeni azt nem tudom... esetleg többet lovagolni a semmibe, mert az jó kevés volt benne.
Nem is írtam, hogy lehetetlen... volt aki banánnal, bendzsóval, meg táncszőnyeggel vitte végig a souls játékokat. Lehet pl. ásólapáttal vizet merni is, csak nem pont arra való és nehézkesebb vele "picit".
Anno a DaS 1-et billegérrel toltam én is, de próbálgattam controllerrel is és egyszerűen gyorsabb és hatékonyabb voltam vele, így ráálltam. Emlékszem anno a Gears of War 2 volt az első olyan lövöldém, amit meg egérbill helyett controllerrel toltam végig... nem volt könnyű menet, mert nem volt benne gyakorlatom, de tanulható. Az emberi agy már csak ilyen.
Ezek a soulsok kihívások, ezek MIND teljesíthetők, csak kellő türelem és gyakorlás kell hozzá. Szokták volt mondani, hogy ahhoz, hogy bármiben mesteri szintre lépj, 2000 óra intenzív gyakorlás kell hozzá! És ez mocskosul igaz!
-
Shadowguard
senior tag
Nekem majd 800 órám van az Eldenben, három karakterrel toltam végig a DLC-t is, egyáltalán nem értem lehetetlennek bill+egérrel sem. Lehet jobb lenne kontrollerrel, még van is itthon, de nem negyvenes fejjel kezdem el megtanulni a játékot vele
A DS3-at próbáltam, Gundyrig egy élmény volt eljutni, ott meg is akadtam. Másfél óra után visszaváltottam billre és inkább megtanultam fejből, hogy melyik gomb minek felel meg.
Lehet valami egyszerűbb játékkal kellene kezdeni, de még nem éreztem azt egyszer sem, hogy ne lehetne megoldani valamit így (az egyértelmű portolási bugoktól eltekintve persze). Anno azt mondta valaki Malenia Water Fowl Dance-t se lehet nohitre megoldani egérrel. 10ből hétszer megy
-
i2k
őstag
Hidd el, ha azt írom: nem, nem találtad ki a végét.
Persze, olyan irányba halad a dolog, hogy hiheti az ember hogy látott mondjuk egy Bruce Willises, netán Nicole Kidmanes filmben ilyet, de á, dehogy.
S ha valamilyen csoda folytán pontosan eltalálod, mint egy Columbo-epizódban, hogy "ki a gyilkos" (értsd: a végét): az út odáig nagyon is jó. -
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #153139 üzenetére
+1
Mondjuk nekem abszolút összeállt, hogy mit akar a játék és milyen irányba mehet a sztori, de nagyon hamar elmúlt a késztetés, hogy vegyem és toljam.
-
Crus
őstag
Régi szép időkben, ami wishemen volt és elég jó akciót kapott, az repült be a kosárba. Ennek már simán 10+ éve vége, de lehet van az már 15 is. Egy bizonyos -köhömmm- darabszám után, már értelmét veszíti ez is.
Mivel végre valahára klímával upgradelem a mancave-et (tetőteret akartam, de mindenki negatív -.-), így szerintem télen-nyáron se lesz problémás már a gép előtt üldögélni és több lövölde zabálás fog folyni. A gond már csak egy jó moncsi vásárlása, de néha megremeg a kezem a 42" LG akciózáskor... Volt egy gamer monitorom (27" IPS, TUF, sok Hz, Gsync), szerintem volt benne 2 óra 2 év alatt, de eladtam amikor jött rá vevő, mert annyira nem használtam.
AC: Ezt akkor és ott kell helyén kezelni. Ma már egy retek mind a kettő, mert ha megnézel egy Origins, Ody, Valhalla, Shadows-t mintha nem is lennének már AC-k. Hál' égnek. Fogalmam sincs mi a bánatot ettek annyian abban a repetitív izében régen... nem véletlen, hogy közel képtelenség volt 2 AC részt letolni egymás után, annyira borzasztóan hót' u.a. volt. Ehhez képest a modernkori részek, kb. ilyen külön (A)RPG-k. Nekem sokkal, de sokkal jobban fekszenek.
Napok óta tolom a szószlájk' Valhallha kieget és basszus nem bírok vele. 3 világban van egy main boss és mivel NEM lehet gyógyítani magad, így ott rendre elvérzek. (Gyógyítás boss harcok közben zéró, ha levered utána egy fix ponton van heal.) Meglepő, hogy egy AC-ben ilyennel szembesülök és itt már nem egygombos ám a harc! Sőt... parry is van, dodge is akad, pajzs, két kezes harcmodor, íjászkodás többféle styleban és persze stealth kill. Elég komolyan helyre van ez a része téve.
"Az Odyssey-ben nagyon bízom" - Ha taszít minden ami AC, akkor az se fog tetszeni, hiába görög ARPG lett belőle. Nekem már örök kedves emlék marad és egyetlen percet nem bánok, amit vele töltöttem... mondjuk én AC Egyiptomot is bírtam, de persze az gyengébb volt, mint Ody és Valhalla. A legjobb tanács amit adhatok, hogy ne legyen elvárásod, mert sokan "hypeoltuk"... mondjuk én nem hypeolom, szerintem jópofa játék, de nyilván nem kihagyhatatlan cím! Olyan AC nincs. Mind kihagyható és mindnél van értékesebb, tartalmasabb játék. A másik tanácsom az lenne, hogy felejtsd el az OCD-t. Ne nyitogass minden szart és ne foglalkozz gyak. semmivel, csak és kizárólag a sztori küldikkel! Mellék vagy fő, mindegy, de még az ismételhető questekre se nézz rá... és akkor egész funplay lesz és nem lesz gond a fejlődéseddel sem.
"Talán kontrollerrel jobb élmény lett volna"
Ez egy öreg hiba. ŐsRPG-s haver is nekiment Eldennek és valami 150+ óra után nem bírt a utolsó 3-4 bossal. Bill+egérrel erőltette, az életet meggyűlölte... DLC-nek esélyt sem ad már. Szerintem húst a húsboltba, csavar a barkácsboltba, egy rakás alapvetően konzolos játékot meg controllerrel kell tóni'.
Az jó hír, hogy a Dragon's Dogma II DD 1.2-nek tűnik, mert akkor nyugodt szívvel kukázom... főleg, hogy egyetlen olyan ismerősöm sincs, aki tolta volna és nagyon tetszett volna nekik. Sőt...
-
i2k
őstag
válasz
VoltanIgor #153139 üzenetére
Harcra: Nexus-on van már MOD erre - így gyakorlatilag sétagalopp lehet
Játékra: elhiheted, és ha olvastál, akkor tudod, hogy én is hype-oltnak tartottam a címet.
Fogalmam sem volt, hogy miért hiszik, hogy ez egy nagy megjelenés lesz.
Szerencsére: tévedtem!Egyszerűen elképesztő, hogy a sztori, a játékmenet, a világ mennyire össze van rakva - s igen, a harc is, mert nem teljesen körökre osztott, és ha beletanulsz (nem kell sok idő), és mellé még fejleszted a karaktereket (ami egyenesen kihagyhatatlan: ez nem Souls, hogy fél rozsdás karddal lenyomható), megismered őket, a táborhelyen beszélgetsz is velük (viszony javítás), stb. így még jobb lesz.
Számos olyan pillanat van, amikor -- férfiasan megvallom - könnyek gyűltek a szemembe.Szóval, érdemes egy kis időt adni neki, na.
//Viszonylag streamlined, de ettől még szabadon felfedezhető - és könnyen bele lehet (gondolom, mert én küldetésről küldetésre haladtam, 2 kis kitérővel, de az endgame után barangolva) szaladni egy-egy olyan pofonba...
//Ja, és Lune is the best - őt mindig érdemes csapatban tartani! Különösen az elején.
Sebzésben aztán megelőzik, de akkor is, igazi badass. -
VoltanIgor
aktív tag
Nyomom gamepass-on ezt az Expedition 33-at, egyrészről elismerésem, mert tényleg elsőcímes stúdiónak ez valóban szép ugrás, az UE5 valóban nem volt a legmegfelelőbb választás, 4-essel vígan szaladna kisebb gépigénnyel is, de amúgy a látvánnyal nekem nincs bajom, a karaketermodellek szépek, a design pedig kimondottan érdekes.
A harctól ugyanakkor nem vagyok elájulva, engem is szavarnak kicsit a reflex parry-k, meg QTE-k, nem passzolnak ezek a tb stílusba, valamint engem kimondottan idegesít a franciás vonal benne, nem tudom megmagyarázni, valszeg nem csípem a franciákat
Ezt mindenesetre nem rovom fel a játék hibájának, ez már aztán tényleg szubjektív, ez az egyéni nyomorom.
Egyelőre nagyon nem akar összeállni bennem, hogy mi a tosz folyik a játékban
Nem tudom, meddig fogom elvinni, kétlem, hogy végig fog menni, alapvetően a hype eltúlzott szerintem, de első dobásnak több mint jó, és simán a jobb címek között lesz idén, az biztos.
-
TBT
addikt
A videojáték fordítás is ilyen. Dolgozol vele, utánajársz, esetlegesen még külföldi fórumokon is kommunikálsz, ottani emberekkel keresel megoldást a fordíthatóságra. Mindezt a beáldozott szabadidődben, amiért semmi ellenszolgáltatást nem várhatsz.
Majd jön egy banda, aki az AI segítségével néhány óra alatt összehány egy nyersfordításnak sem nevezhető valamit, annyi szöveggel, amennyit épp megtaláltak a játékban 2 perc befektetett munka után. Feltöltik és 3000 ember letölti. Majd elkészülsz te a jobb, átgondoltabb, bővebb és alaposabb fordításoddal. Azt meg letölti max. 500 ember... Érdemes volt dolgozni vele? Hát, nagyon nem. Bármennyire is nem akarom, de be kell látnom, hogy ma Magyarországon már nincs igény ilyesmi munkára sem. Tovább kell lépni ebből a fertőből.
És megértem azt is, hogy a szinkronosok miért kérik be előre a pénzt... Legalább akkor is pénzüknél maradnak, ha egyik-másik projektből mégsem lesz semmi. Mivel támogatás, nincs refund, illetve az adakozó sem szívesen kér vissza 500-1000 Ft-ot, amit támogatásként a csapatnak adott, bár persze sajnos volt már ilyenre is példa... -
i2k
őstag
TBT:
Jogos a felvetés, és lehet benne igazság.gejala:
Az a 4K bizony még mindig úri hóbort, ha full on happiness gamingről van szó -- ha meg kompromisszumot kell kötni, vagy csiribá teknókat bevetni, akkor ott ette meg a fene = inkább 1440P, de cserébe tényleg hepibódottá. -
TBT
addikt
Már-már kezd egyértelművé válni számomra, hogy azoknak az arcoknak a 80%-a (akikkel anno napi szinten beszélgettünk a neten videojátékokról és fordításokról), miért tűnt el mára... Ez a fajta kapzsiság (ami mind a hardver, mind a videojáték szektort érinti) már nem átlag- és normális embernek való. Pofátlan lehúzás lett az egész.
-
i2k
őstag
Cikk alatt:
"Who cares that UE6 will look better than UE5 if it still has traversal stutter and shader compilation stutter? Like I will not be suprised to learn this is the case, but will still burst out in laughter at the sheer lack of f*cks these guys give about their engine being a laughing stock of the whole industry."
-
TBT
addikt
A gond az, hogy még most sincs (és 2026-ig ez már így is fog maradni) olyan hardver, ami tökéletesen tudná futtatni az Unreal 5 motort natívban 2K/4K felbontásban mindenféle kamufrém, DLSS és FSR nélkül... Még az RTX 5090 is megfekszik így a Wukong / Obszkúr 33 / + Wucsang alatt, pedig az nem az "áltagnép" videokártyája.
-
i2k
őstag
Hajjajj, mennyi (jogos) sírás lesz akkor majd az UE6 miatt... és elsősorban, nyilvánvalóan a gyengébb hardveres platformokon (aktuális konzolok + Switch 2 + handheld) - és tekintettel arra, hogy "nextgen engine" lesz, így még a PC-sek mosolya se lesz felhőtlen. De, gyorsan tegyem hozzá: PS6-on sem biztos, hogy jobb lesz...
S igen: NAGYON sok címet lefejleszthettek volna Unreal Engine 4-el az elmúlt évben - még a hulladék Geilgárdnak is jót tett volna.
-
TBT
addikt
Még az Unreal 5 is egy hulladék... Elég csak megnézni a most kikerült Wucsang gameplay videókat. Stutter + FPS dropfest az egész játék, csakúgy, mint a Wukong volt. Biztos kijavítják majd a júliusi megjelenésre... Ugye?
Vagy várunk 5 évet, amíg lesz olyan hardver alá (1,5-2 millióért), ami lazán, erőből megoldja ezt a jelenséget...
Konkrétan a faszénért kellett ezt Unreal 5-re megírni, meg az Obszkúr 33-at is... Tökéletes lett volna mindkettő Unreal 4 motoron is. -
i2k
őstag
[link] - Epic’s Tim Sweeney shares first details about Unreal Engine 6
(forditva: a free MaxAI-val):
"A Lex Fridmannal készített interjúban az Epic Games munkatársa, Tim Sweeney megosztotta az első részleteket az Unreal Engine következő verziójáról, az Unreal Engine 6-ról. Sweeney szerint az UE6 néhány évre van, de 2-3 év múlva láthatjuk az előzetes verzióit.
Az Epic Games jelenleg az UE5 két különböző aspektusán dolgozik. Jelenleg az Unreal Engine 5 a fejlesztőknek és az Unreal Engine 5 a Fortnite alkotóinak. Mint ilyen, a fejlődésnek különböző részei vannak, amelyek csak az egyik területen vannak, és nem alkalmazzák mindkettőre. Például nem minden UE5 funkció érhető el a Fortnite-ban, mert az Epic még nem jött rá, vagy nem jutott el arra a pontra, hogy mind a hét platformra önállóan telepíthesse őket.
Ahogy Sweeney állította, az a hely, ahol ezek a különböző fejlesztési szálak találkoznak, az Unreal Engine 6. Röviden, az Unreal Engine 6 célja, hogy a két világ legjobbjait egyesítse. Sokkal könnyebb játékprogramozást kínál mind a Fortnite közösség, mind a fejlesztők számára. Sweeney azt is kijelentette, hogy az UE6 nagyobb skálázhatóságot kínál mindenféle nagyszabású szimulációhoz. Ráadásul könnyebb használatot kínál. Ez azt jelenti, hogy a stúdiók olyan programozókat vehetnek fel, akik ismerik és tapasztalják a motort.
Ezenkívül az UE6 teljes fejlesztési képességet kínál a fejlesztőknek. Így egyszer felépíthetik a játékukat, és bárhová szállíthatják. Ezenkívül az önálló játékok hozzáférhetnek és használhatják a Fortnite összes elemét. Hasonlóképpen, az önálló játékok UE6 eszközei kompatibilisek lesznek a Fortnite-tal (így importálhatja és felhasználhatja őket).
Sweeney szavaiból úgy tűnik, hogy az Unreal Engine 6 nem inkább az UE5 evolúciója lesz, és nem egy felújítás. Vagy legalábbis ezt a hangulatot kaptam tőle. Igen, az UE6 végül jobban fog kinézni, mint az UE5 játékok. Azonban a köztük lévő különbség nem biztos, hogy olyan nagy ahhoz képest, amit az UE3 és az UE4 vagy az UE4 és az UE5 között láttunk.
Mint említettük, az Unreal Engine 6 néhány évre van. Tehát egy ideig nem igazán fogunk látni egyetlen játékot sem, amely ezt használja. Ennek ellenére ez az interjú képet adhat az Epic jelenlegi technológiai irányáról."[link] - Az interjú
-
Zó
aktív tag
Repül az idő, nem hittem volna, hogy két éve is olvastam a topikot
Én is hörcsög vagyok, bár az utóbbi időben visszafogtam magam, mert hát lassan ingyen is meglesz, amire nem volt korábban idő.
Az AC2 sokat javított az AC1-hez képest, kivéve az AC-t
Nem most, hanem akkor is kiábrándító volt az egygombos harc és parkour, illetve az egyszerű lopakodás. Párórás "walking simhez" rendben van (egy darabig kifejezetten tetszett a történelmi tabló ma maga túlzásaival is), de ez nem az volt. A végjáték is béna volt mindkettőben, márpedig sosem jó, ha rossz a szájíz végén. A sci-fi szál is a 2-ben vált számomra érdektelenné a végére. Talán kontrollerrel jobb élmény lett volna, a Brotherhood úgy egy fokkal jobban csúszott. Tehát én inkább úgy jellemezném, hogy jobb játék lett, de... Nem tudom úgy igazán jónak tekinteni, ha egyszerűen történelmi körítésen túl az alapjai a bottal se kategóriát jelentenék számomra.
Az Odyssey-ben nagyon bízom, de a "WoW-os szintektől" tartok előre.
A DD2-t még nem játszottam (megkaptam, de idő és tárhely kellene hozzá), eléggé DD1.2-nek tűnik, de igen, nekem az többet ér az említetteknél
A Mirage-nak már a videóitól is felállt a szőr a hátamon.
-
Crus
őstag
Gyak. 2 éve (2023.05.20.) vettem FC6 Deluxe-ot kemény 10 ojróért. Miért?
Nagyon nagyon régi szokásom a könyvtár effect. Totál impulzus, hogy éppen mihez van kedvem és akkor baromi jó, hogy nem kell magas áron vásárolnom, hanem a nevesebb címek már ott vannak a gyűjteményben.A másik válaszom, hogy még mindig szentül hiszem, hogy le fog menni egyszer a FC sorozat, mert eddig csak az 1. része ment le, de az 2x is. A 2. rész se lenne rossz, de a respawn annyira gáz benne, hogy meghalni se kell hozzá. (Ghost Recon is ilyen pótlandó listás sztori...)
A lövöldék nekem azért maradnak ki jó ideje főleg, mert ha ode kell ülnöm a gép elé ebben az északi fekvésű mancave-ben, akkor még ilyenkor is ott 1-2 órán belül fázik az alsó végtag. Egy időben erre tojtam rá és gamingeltem, de rendre megbetegedtem. Aztán tértem át a fekvős/döglős 55"-os gamingre, de ez kevésbé kedvez a lövöldés pozíciónak, vagy macera.
"már vagy 10 éve leragadtam a Revelationsben, és még az AC2-t is eluntam."
Volt már róla azt hiszem itt is szó, de AC2 tényleg javított minden nyomiságot, ami AC 1-ben gáz volt. A Revelations nem rossz, egész jól elvoltam vele OTT és AKKOR, de 2025-ben már csak pénzért újráznám, mert elavult benne nagyon az AC-s gameplay. Hozzájuk képest az Ody egy másik dimenzió.
Bevallom férfiasan, hogy Wildlands ügyben elsősorban hazai teszteket futottam át, arra írtam a 7-esnél nem gyengébb értékelést.
Egy kicsit most úgy érzem, hogy szőnyeg szélére vagyok állítva vásárlás ügyben és annyiból feltétlenül jogos, hogy AC: Mirage, Wildlands, Breakpoint volt cirka 30 ojró és ennyiből vehettem volna pl. Dragon's Dogma II-öt is
-
Zó
aktív tag
Na ebből a felsorolásból egyedül a FC 3 nem ment végig, azt legutóbb tavaly toltam kb. 2-3 órát, addig nem nyűglődött, de eluntam ott és volt jobb, szóval ok, elhiszem, hogy ezekkel a kőkori csodákkal nem jó.
De hát nem vettél tavaly FC6-ot is? Vagy az előtte volt? Nem pálcát török, én is vettem AC: Odyssey-t, pedig már vagy 10 éve leragadtam a Revelationsben, és még az AC2-t is eluntam.
Kritikai fogadtatással kapcsolatban, aminek nagyjából néztem ott 7-7.5 alatt nem volt. Na most egy ennyit kapott cím, azért minden csak szŐr. Alapvetően nagy elvárásom nincs, legyen némi normális akció, gunplay, meg valami okaaay sztori.
Pedig Metacriticen csak Xbox One-on került átlagban 7 pont fölé, márpedig arra a platformra jött a legkevesebb rivjú. Nagy névnél ez rosszat szokott jelenteni.
A gunplay alapvetően rendben lenne, a nyílt világ legalább lehetőségekkel is jár, drónozni is lehet/kell, ha a fedezékrendszer és a bugok nem ölik meg nálad, akkor az rendben lehet. A sztori viszont már valami közben elfelejted érdektelenség, de ha valami random drogkartellevadászós háttér kell, arra megteheti, csak ne azért ölj bele 100 órát!
-
Crus
őstag
Na ebből a felsorolásból egyedül a FC 3 nem ment végig, azt legutóbb tavaly toltam kb. 2-3 órát, addig nem nyűglődött, de eluntam ott és volt jobb, szóval ok, elhiszem, hogy ezekkel a kőkori csodákkal nem jó.
Amit én ehhez érdemben hozzá tudok tenni az a kibaxott nvidia driver témája. 566.36-tal stabil a Valhalla és Ody is az volt, de későbbiekkel retek. De annyira, hogy néha betöltéskor volt CTD. Nem tudom ez mennyire Ubi hiba, mert DDU és driver csere után agyon se lehet ütni...
Kritikai fogadtatással kapcsolatban, aminek nagyjából néztem ott 7-7.5 alatt nem volt. Na most egy ennyit kapott cím, azért minden csak szŐr. Alapvetően nagy elvárásom nincs, legyen némi normális akció, gunplay, meg valami okaaay sztori.
"de mindenképpen izgalmasabbnak tűnik a futószalagnál" - Lehet, csak én teltem el kb. egy életre JRPG-vel :-/
-
Shadowguard
senior tag
Hát, szerencsére már az Act3 elején jártam mikor lelőtték a vége csavart, az összes többit meghagyták nekem.
És volt is egy tippemhogy a végén az a bizonyos döntés arról szól, hogy maradjon a festmény vagy pusztuljon el. Az Endless Towerben is lehet erre kapni utalást. Csak azt nem tudtam, hogy egy konkrét harc fogja eldönteni a dolgot. -
-
TBT
addikt
Igen, Wucsangnál megnézném az összes rucit, amit meg lehet szerezni, de erre még nincs lehetőség.
Én csak attól félek, hogy egy az egyben olyan lesz, mint a Wukong (bossok egymás hegyén-hátán, plusz a csodás Unreal 5 motornak köszönhetően borzalmasan fog futni mindenen).Amúgy a FANATICAL-nál és a GMG-n már előrendelhető a Wucsang. 22% kedvezmény jár jelenleg a Standard és a Deluxe kiadásokra. A Deluxe verzió így megáll 20K alatt (19400 Ft), a Standard verzió pedig 16300 Ft jelenlegi középárfolyammal.
-
TBT
addikt
Clair Obscur: Expedition 33 | OPTIMIZATION GUIDE
Azaz, minimális látványromlásért cserébe, sok +FPS.
-
i2k
őstag
Sem ruciból, sem bosszból nincs sosem elég.
Mondom ezt úgy, hogy a Wukongra rá se tudok nézni, és lehet, hogy a Wuchangra se.Példa:
Expedition 33 ruci - akit zavar az esetlegesen spoilernek vélt dolog, ne kattintson! -
i2k
őstag
válasz
Shadowguard #153112 üzenetére
E33:
Akkor így, spoilerben, mert csak 1 döntést hoztam, így a másik alternatívát nem próbáltam ki:
A spoiler itt kezdődik:A "Fight as Verso"-t választottam, mert az apával (Renoir) értek egyet, hogy a lány (Alicia-Maelle) ne meneküljön egy álomvilágba (festmények), hanem a még élő nővérével, és szüleivel éljen a valóságban, és persze a szomorú gyászban, és a testi fogyatékával. De, a lány is, és a férfi is továbbra is játszható marad az end game után: hiszen a Festmény Világban ez lehetséges.
A spoiler itt véget ért.Szerintem, pont a szetting miatt további kalandok simán beleférnének a játékba, még hozzá olyan szervesen, mint ahogy az eddig történtek.
-
Zó
aktív tag
Régebbi játékoknál csinálja. Olyan noname Ubitól szinte független nevek, mint FC3, AC3 stb. (És mint kiderült a Black Flag is.) Minden korabeli játék. Bákivel, bárhol felmerült, mindenki megerősítette, az internet is.
Engem alapból is zavar, mert bár sok jelszavamat fejben tasrtom, de egy 500. kliensért már nemigen. Tehát macera, akadály. A fagyás és a disconnect amúgy a játékokra vonatkozott (bár volt rá példa, hogy a kliens is kínlódott, az AC2 ideji protokliens meg a progressemet nyeste meg), amikor az FC3 co-opjában szívtunk a bugokkal és a matchmakinggel, egy élmény volt etaponként mindannyiunknak 3-4-szer loginolnunk is. First world problem, autoexec.bat-ot szerkeszteni sem volt jobb? Lehet mondani, de nem itt tart már a PC-s felhasználói élmény, és az én elvárásaim sem.
Sosem adtam a metás user score-ra (a steames valamivel jobb, de az se volt mérvadó sosem, "minden" very positive ott), tudod jól, a kritikai fogadtatásra gondoltam. Az meg szintén nem perdöntő, de amikor AAA játékot pontoznak le, az nem szokott véletlen lenni, te is sokat kritizáltad a túl kegyes skálájukat.
De neked tényleg bejöhet, csak mondom, hogy a kategóriájában nem éppen a csúcs tágabb horizonton szemlélve. Ha fontos modern grafika és a ubisan nagy világ, nyilván szűkösek a lehetőségek. Szerencsére ezek nekem nem fontosak (vagy zavarnak), a maradékot meg nem találtam nagy eresztésnek. De ahogy írtam, ha a PC-s verzió csiszoltabb (vagy legalábbis szólóban az), az mindenképpen segíthet. Mindenesetre érdekel, hogy mennyire jön be a szokásos ubista nyílt világ és a számomra idegesítő fedezékrendszer.
A Clair Obscurt pedig nem magasztalom, nem is fogom évekig piszkálni sem, de mindenképpen izgalmasabbnak tűnik a futószalagnál, és üdítő az is, hogy nem 500 ezren dolgoztak rajta a UbiSoft Antartkisztól a UbiSoft Vanuatuig.
-
TBT
addikt
Wuchang: Fallen Feathers - Official Trailer
Új trailer, új jelenetekkel.
Lesz ruci + boss ebben is bőven (talán túl sok boss is)...Star Wars: Grand Collection - Official Launch Trailer (sok régi klasszikus Star Wars játék, PS5 gépekre)
+ Tifa nap van!
Boldog születésnapot a királynőnek! -
Shadowguard
senior tag
Én most megkaptam a nagy csavart, amit lehetett sejteni, aztán reménykedtem benne, hogy nem az lesz, aztán csak sikerült rajta csavarni egy nagyot, szóval nyehh
Viszont most kaptam még egy szintet a térképhez, érzésre ezt nem ma fejezem be így.
Viszont egy dolog érdekel a lezárás utánról:Azt sajnos lelőtték nekem, hogy a végén mi a döntés... De attól függetlenül mindkét csapattag veled marad a post endgame tartalomra? -
i2k
őstag
Na, talán ennek a megjelenésével, és elterjedésével a beégéstől is kevésbé kell tartani majd, és el lehet kezdeni spórolni:
[link] - LG's groundbreaking 'Dream OLED' display technology is one step closer to full production
"TL;DR: LG has successfully commercialized blue phosphorescence OLED panels, enhancing brightness, efficiency, and lifespan while reducing burn-in issues. This breakthrough "Dream OLED" technology uses a two-stack structure to cut power consumption by 25%, promising significant advancements for OLED gaming displays and TVs in the near future."
-
i2k
őstag
Az egésznek az a lényege, hogy mindezt a konkrét lezárást követően is megteheted, egy olyan narratíva erős címben, amitől ezt kevésbé/egyáltalán nem remélte volna az ember (nyilván: ex-Ubisok, hozták magukkal) --- amikor elejétől csak haladsz a következő történet helyszínre (mert a játékban nincs Quest Log, amiben mellékküldiket gyűjtögethetsz), és így befalod a sztorit, és kiderül, hogy az ending sequence itt sem a véget jelenti, az az igazi meglepetés, és nem a kihagyott opcionális cave-ek, lebegő helyszínek és bossok.
Bár utóbbiak kifejezetten jó adalékok, ahogy az is, hogy NEM MINDEGY melyik karakterrel szólalsz meg itt-ott (Casino, pl.) -
Crus
őstag
Csakhogy beteg nagy a térkép Ody és Valhallában... és a játék 12323213x fogja keresztbe kasul járatni veled a világot. Embertelen, ha valaki nem használt fast travelt a kilátó pontokra. Szerintem simán 50 órával megnyújtja a "játékidőt", de az már úgy nem játékidő, hanem pusztulat és szenvedés.
Nekem így is kicsit kínom, hogy AC Valhalla az első olyan AC játék, ahol zavaróan kevés a fast travel pont és néha a legközelebbi ilyen pont 1km.
-
i2k
őstag
Nem ítélem el a tagot vagy taget.
A The Witcher 3-ban én se lovazok: túl szűk/kevés a terület, ahol a lóval jól lehet vágtatni. ráadásul folyamatosan elfárad.
A Wildlands-ben sem volt értelme gétéázni az autósokat, mert elég gyorsan nyomodban a Unidad helyi járőrei közül valamelyik és az eléggé insta halál.
Az Odyssey-ben én se lovagoltam eddig sokat: tény, hogy nem tartok szinte sehol, csak a kezdő szigetecskén.
A Cyberpunk 2077-ben autóztam, néha motoroztam, de a teleportot 2x próbáltam - baromi idegesítő.
stb. -
Crus
őstag
Ezeket a hidden pályákat, bossokat, meg izéket, ezeket futószalagon hozzá kb. az összes nevesebb RPG. Ez a műfaj sajátossága.
Igen, az tény, hogy 30 emberes létére AAA-nak érződik a cucc, de én kivárom nagyon, hogy a graffal tosszanak valamit, mert ez nem UE5 szint, hanem UE4 se. :-/
-
Crus
őstag
válasz
Dilikutya #153101 üzenetére
Nagyon sokáig a kedvenc AC részem a BF volt, de amikor megjöttek az "újgen" AC-k, ez eléggé kezdett elmúlni és az Ody-val totál elmúlt. A BF-et azért szerettük nagyon, mert remek kis hajós csaták voltak, meg gyönyörű volt a Karib-térség. De alapvetően játéknak azért nem volt több az se egy középszar futószalagos sokadik rókabőr AC-nék.
Szerintem ha Egyiptom nem is vonz (Origins), akkor az Ody meglepne, ha utálnád... árnyéka a régi rémesen repetitív AC-knek és gyönyörű és töri pr0n, meg jópofa, meg drámai, meg mesélős, meg kihagyhatod a baromságokat, semmi bünti nem lesz. El kell engedni a minden ládát kinyitok és minden ércet felszedek marhaságot...
Van itt a PH-n egy olyan elmeb... bocsánat... arc, aki azt mondta, hogy ő ezekbe a 100 sok órás AC-kbe NEM használ gyorsutazást és mindenhová lóval, hajóval, csónakkal, futva megy, mert "elrontja a beleélést." Atya. Ég.
-
i2k
őstag
Expedition 33-at én is hype-oltnak tartom...
...de basszus, úgy, hogy a játék végére értem, azaz megtörtént az, aminek meg kellett történnie, és a korábbi képemhez (lejjebb) képest további 4+ órát úgy töltöttem a játékban, hogy leesett az állam, mert a beszélgetések (táborban) tökéletesen reagáltak az eseményekre, a karakterek közti viszonyok is, és gyakorlatilag tovább lehet folytatni a játékot de úgy, mintha nem ért volna véget (de tényleg!): ez nem sandbox, van narratíva még.
S akkor a "pályán" utazgatva valakivel találok még olyan brutális ellenfelet/hidden boss, akit/amit 39+ perc alatt tudtam lenyomni azzal a csapattal, amiről azt hittem, hogy ennyi volt, itt fekszik-gurul mindenki. (Chromatic Goblu)
S akkor rátaláltam az Endless Towerre is...Még egyszer: lenne mit kalapálni ezen a játékon, hogy AAA legyen (engem a grafó nem érdekel, jobban tetszene, ha jobb lenne az immerzió a karakterek mozgásával, és szájszinkronjával), de gyakorlatilag az a ~30 ember ebbe beleöntötte az életét is.
Reméljük, olyan rohadt gazdag lesz a cég, hogy ennél csak jobbat tudnak pár év múlva!
S ha jönne, akkor egy DLC is akár... az ingame terepen van hely rá, ahová nem lehet még eljutni. -
cyberkind
félisten
Gang & bang minden pontról a szobában, avagy: PS5 and PS5 Pro Price Likely To Increase $100-200 Following Xbox Announcement, Says Analyst
Nincs exkluzív se nagyon, a Pro gépnek pláne értelme sincs, Gta 6 ellőve a jövőbe, szóval, jah, bőven indokolt lépés lenne, mint mindig.
-
Dilikutya
félisten
Assassins Creed Black Flag nekem is állandóan logint kért, függetlenül attól, hogy a kliens be volt jelentkezve. Mondjuk ez nem különösebben emelte meg a koleszterinszintemet, beléptem, aztán ment a játék. Nem tudom, hiba-e, de nem különösebben zavaró.
Itt viszont még igaz volt, hogy nagyon sok elrejtett cuccot össze kellett szedni. Volt, ami csak egyszerűbbé tette a harcot (pl. nagyobb lőszertartó), de a hajó fejlesztései nagyon fontosak voltak, és sok közölük tökegyforma barlangokban, meg víz alatti roncsoknál volt.
Mondjuk már elég idő telt el, újra ránéznék egy AC-re, iszonyat faszság a sci-fi alapsztori, de az érdekes helyszínek, korok miatt vonz.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Garmin venu 3
- Bomba ár! Dell Latitude 5411 - i7-10850H I 32GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Nintendo Switch OLED, 2026.12.12-ig gyári garanciával, dobozában, karcmentes állapotban, Bp-i üzlet
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
- Bomba ár! Dell Latitude 5411 - i5-10400H I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest