Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz Ezekiell #385 üzenetére
Így a gyártóktól függ hogy mit adnak oda 11 millió alatt és főleg mennyit. Pl. citigo/e-up páros idei kvóta tavaly pár hét alatt elkelt, idén lehet mire kiírják a honlapra már el is fogyott. Bár ha lesz más márkából elég akciós mennyiség akkor kétlem hogy őszig nem fog elfogyni az állami keretösszeg.
axioma : kétlem hogy sokan cserélnék a már meglévő elektromos autójukat e miatt.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Ezekiell #400 üzenetére
Erről nem esett szó. De gondolom ennek tudatában a kvótákat képesek teljesíteni ezen modellek nélkül is. Az ID. 3 már ott áll hegyekben.
Az a gond, hogy a többi olcsó elektromos autó valóban városi cucc, a CITIGOe-vel azért szóba jöhettek volna belföldi kirándulások is, hiába pici, 1-2 főnek tökéletes. Mást nem tudsz vásárolni, ami ennyire sokoldalú használhatóságot kínálna ebben az ársávban.
-
cousin333
addikt
válasz Ezekiell #400 üzenetére
Valószínűleg kiszámolták, hogy mennyit kell idén legyártaniuk, hogy beleférjenek a kvótába (a vírushelyzet miatt talán még kevesebb is elég lett volna, de ezt akkor még nem tudhatták). Többet meg azért nem gyártanak, amiért "vadul sikeres": nem elég drága, vélhetően veszteséges a gyártása. A Ferrari is vadul sikeres lenne, ha 15 millióért adná valamelyik típusát...
"We spared no expense"
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Ezekiell #400 üzenetére
A VW kizárt, hogy beférjen a CO2 kvótahatár alá, még ha a sváb égboltból hibátlan VW elektromos autók potyognak alá, akkor se jönne össze. Jelenlegi állás szerint ők fizetnek a legtöbbet a Daimlerrel karöltve - pont ezért volt akkora áremelkedés év elején a listaárakban, s nem az infláció vagy forint árfolyam miatt - de olvastam már olyat is, hogy a dolgozói sztrájkok miatt drágultak az autók, ami szimplán nevetséges. A Toyota jelenleg az egyedüli gyártó, aki nem fizet, a PSA-nak, az FCA-nak és talán a Renault-Nissannak van esélye, hogy bekerüljön a saját céljük alá 2020-ban, de valószínű, hogy inkább ők is büntetést fizetnek, csak kevesebbet.
-
Füleske
addikt
válasz Ezekiell #400 üzenetére
Az idei norma megvan, jövőre szerintem meg már az Enyaq - ra alapoznak. (VW - nél meg az ID sorozatra, jövőre már biztos megvehető és venni is fogják) A citigo az emberek körében sikeres, a gyártó szempontjából meg egy "veszteséggel is muszáj gyártani a co2 kvóta miatt mert jelenleg még nincs elektromos platformra épülő autónk".
-
axioma
veterán
válasz Ezekiell #427 üzenetére
Szkeptikus vagyok. Nem tudom hogy hova szamoltak ezt fel, a napkollektor-tamogatas es a napelemes ingyenhitel is CO2-kvota elkoltes.
Amugy meg a fustosok igy is nyafognak hogy tul sok a zoldrendszamos ingyenelo, tehat akar ellenerv is lehet a kozvelemeny velemenye (valljuk be, irrealis is, hogy 40M-s lakas/haz kap 2.5M-t gyereknevelesi feltetellel egyutt, itt meg egy 11M-s auto semmi egyeb kotelezettseg...)
Esetleg az lehet me'g mogotte hogy az irrealis dragara novelt mobiliti-nek igy lesz majd fizeto vendege. Bar a kerdoivjuk alapjan nagyon el vannak tevedve... -
axioma
veterán
válasz Ezekiell #433 üzenetére
Ez hogyan erinti a mar kiadottakat? Es mikortol ervenyes modositas? Az osszes Prius elveszti? A Mitsu outlander?
Eleg erdekes mert pl. az Amperabol az a 2012-14 korosztaly nem tud (legalabbis ma mar) 50 km-t de pl. a mienk telen is, nem kijelzesben, hanem hazaerkezesig mert km-ben. Akkor ennel az autonal mi alapjan dontenek?
Megjegyzem azzal egyetertek, hogy amelyiknel csak disznek van a plugin lehetosege a zold elonyeiert, arrol a zoldet vegyek le. De regebben arrol volt szo hogy a benzinmotor meretet korlatozzak, az sokkal logikusabban hangozna, jobban jelzi a vegyes hasznalatnak a valoszinuseget mar maganal az autovalasztasnal ez az adat. -
-
axioma
veterán
válasz Ezekiell #438 üzenetére
Ebben nincs a zold rendszamra vonatkozoan semmi 50-es hatar, az csak az elvileg jobb, de jelenleg semmi elonyt nem jelento besorolasert kell. Tehat jelenleg amelyik auto uj koraban papiron tudja a 25km-t az minden mas korlatozas nelkul megkapja [5P-vel].
A szigoritast minimum 2 eve mondjak, akkor kezdtem el nezegetni az elektromos autokat es mar akkor mondtak, hogy elveszik a kamubol zoldrendszamosoktol... sajnos nem lett belole semmi es attol tartok sajnos nem is lesz.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Ezekiell #417 üzenetére
En azt nem ertem, hogy miert nem maganszemelyeknek. Ez pont az a kategoria, ami maganszemelyeknek idealis, aki venni fogja cegen keresztul az is maganfelhasznalasra fogja venni. Meg ha venne is mondjuk egy futarceg egy nagy rakas extra akkut, specialis toltoallomast, sok modell nem igazan alakithato at futaroknak, vagy etelkiszallitasra.
Inkabb lenne alacsonyabb a tamogatas es maganszemelyeknek is elerheto lenne. Mondjuk a szukseges volumenhez igy is oriasi kozpenzt kellene belenyomni. Jelenleg tovabbra is csak ott tartunk, hogy az e-mobility a gazdagok tamogatasarol szol, nem magarol az e-mobility hatasarol. Az autok utan jaro tamogatas plafonjat is mar lentebb kellett volna vinni, mondjuk 8 milliora, vagyis csak az kaphatna ra tamogatast, amelyik modell tamogatas nelkuli ara ez alatt marad. Ez olyan mint amikor a magankezben levo focicsapatokba kozpenzt nyomnak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
titán
válasz Ezekiell #7733 üzenetére
Vége a Tesla akciónak. Már 18 a Model 3. És készletes autó sincs. Jön a Highland. A régiből még lehet rendelni, de már csak drágán, október-novemberi szállítással. USÁ-ban már rendelni sem lehet a régit, egyáltalán nem lehet Model 3-at rendelni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Ezekiell #7737 üzenetére
Teslát nem kell szervizbe vinni. Egyiket sem. Ajánlott ezt-azt megnézni rajta mondjuk két évente, de nem kötelező, és emiatt bárki megteheti. Egy fékfolyadékot ellenőrizni hülyeség gyári szervizbe vinni, bármelyik sarki meg tudja csinálni. Emiatt a Teslának van a legtöbb jogosult szervizpontja.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
őstag
válasz Ezekiell #8151 üzenetére
Igen, ez eléggé fura, de éppen tegnap olvastam a használati utasítását az új Model3-nak, és van benne automata kikapcsolás funkció is, kamera képek, navi alapján figyeli a sávváltást, kanyarodást, és akkor kinyomja - ha nem akarod hogy így tegyen akkor talán hosszan kell nyomni a gombot.
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #8164 üzenetére
Nem.
Teljesen más.
Hagyományos index vagy fixen 3at villant kis nyomásra, vagy ha teljesen lenyomod akkor ha nincs elég nagy kormanyforditas (pl savvaltas) akkor nem láttam vissza, hanem manuálisan kell.
Ez meg kamera alapján kikapcsolja pl savvaltas után. Én nagyon szeretem, tök jó funkció. (Körforgalomban nem az igazi, az után nem kapcsolja ki)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz Ezekiell #8659 üzenetére
Valójában a berakott adatok engem igazolnak, mert ezek a számok egy TM3-ra vonatkoznak, amibe mi bele se férnénk. Tehát a korrekt összehasonlítás minimum egy TMY lenne, ha már Tesla.
De egy ID4 vagy egy Enyaq, esetleg egy BMW iX3 még közelebb állna ahhoz amiről beszéltem.
Azoknál viszont garantáltan több mint egy óra a bruttó töltés két megállással.
Szóval feleslegesen megy a fékezett habzás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #8916 üzenetére
Miért, a konkurensekre (pl F150) mennyi fér?
szerk.: megtaláltam
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #8921 üzenetére
"The F-150 Lightning is offered only as a crew cab with a 5.5-foot bed."
Ez meg EV topic...Nem tudom, hogy minek felel meg és minek nem és ez mennyire feltétel, esetleg nem EU-s rendszámmal milyen feltételekkel és meddig lehet használni.
De a többi füstös usa pickup se tudom mennyire felel meg ezen előírásoknak (meglepne), mégis elérhetőek magyar rendszámmal.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #8923 üzenetére
A jogosítvány és töltő a kisebb gond.
Inkább az hogy onnan kezdve mindenhol útdíj, meg autópályán max 80 meg hasonlók...(Vagy le kell vizsgáztatni valahogy 3.5 tonna alá. Nem tudom van-e erre esély. Az önsúly 3.1t a 3 motorosnál)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #9034 üzenetére
persze, ha meg vásárlás van akkor ott az alternatív költség, a kamat cégben leköltségelhető, útnyilvántartással a visszaigényelhető áfa akár 100% is lehet, stb.
szóval nem ennyire egyszerű és nem véletlen jellemző céges autóbeszerzésnél a lízing, tartósbérlet, stb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
axioma
veterán
válasz Ezekiell #9115 üzenetére
+1, nem megerore.
Mikor lett volna penz-vissza, megneztuk, de az ion-bol se ulnek at bele. Pedig minosegre extrem low az elvarasom, de featurelist-ben is siralmas [2020+-hoz kepest], akkor inkabb az ion, telen neha akkumerules veszelyevel [nyilvan uj vs 12 eves az km-ben nagy kulonbseg.[ Szerkesztve ]
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Ezekiell #9290 üzenetére
Jutubon van egy videó erről. Ő németet hozzá példának. Szerintem ugyanez lehet itt is. Nekem az rémlik h neked kell még fizetni orsósnak a többi áfát. Kivéve ha x km vagy idő eltelt a forgalomba helyezés óta külföldön.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ezekiell
veterán
válasz Ezekiell #9293 üzenetére
Közben a könyvelőm is válaszolt:
ÁFA mentesen lehet EUs használt gépjárművet vásárolni közösségi adószámmal rendelkező cégnek, és a következő havi ÁFA bevallásban fel kell tüntetni és befizetni a 27% ÁFAt.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #9297 üzenetére
A felhívás várhatóan módosításra kerül, a pénzügyi lízing elfogadhatóvá válik (zárt vagy nyílt végű), amennyiben a felhívásban meghatározott időtartam végéig a gépjármű a Kedvezményezett tulajdonába kerül. A Felhívásban a megvalósítás időtartama is várhatóan módosul, a meghatározott időtartam végéig a gépjármű a Kedvezményezett tulajdonába kell kerüljön.
Ilyenkor jön viszont amit kommentekben írnak, hogy akkor valóban nyíltvégű-e az a lízing, mert ha zárt akkor az áfavisszaigénylés mégse volt jogos...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #9301 üzenetére
Végülis NAV szempontból még valamelyest korrektebb is így, mert garantáltan a cégbe kerül az autó és nem lehet "kijátszani" olcsón, adózás nélkül, ahogy szokás...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...