Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
-
Vesa
veterán
Nem konkrétan rátok értettem, hanem globálisan a hosszabb távos E-autózásra, mint lehetőségre. Egyre több az EV az utakon, nem lehet abból kiindulni, mi volt eddig.
Nekem ez jelenleg kockázatos üzem, időben és minden másban is. Az EV nekünk most az éves autózásaink 70-80%-át csodásan teljesíti otthoni töltéssel, így ezt a bizonytalan rizikófaktort (pl. foglalt nyilvános töltő), teljesen ki tudom zárni, és így az Ev egy tökéletes megoldás. A maradék távra, melyek hosszabb távokat jelentenek, én nem vállalom be az EV-t, szimplán nincs arra idegrendszerem, hogy megtervezem az utat, de aztán valahol, valami miatt nem tudok ráállni a drótra.Bp.-en sem szoktam tölteni, viszont rengeteget autózom a városban, és egyre többet látok fullos töltőket, ahol már sorba állnak a zöld rendszámosok. Vidéken talán még jobb a helyzet, de a Bp.-i állapotok jól jelzik, mi várható. És még nincs itt a 800ft-os benzin...sok ember majd csak akkor fog sokkot kapni és rohanni EV-t venni.
A tudomány a valóság költészete!
-
joghurt
addikt
A kérdés inkább az, a gyakorlatban ezzel mire megyünk. Be van kamerázva, nézi valaki 0-24-ben? Legkésőbb bejelentésre mennyi idő alatt ér ki egy tréler? Az "azonnal" elszállításba ugye simán belefér, hogy valaki füstössel ráparkoljon, amíg beugrik egyet shoppingolni?
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy ruhás topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fogyjunk le!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen