Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
A kovetkezoket tudni kell kezelni barmikor, vakon, fizikai kapcsoloval. Erinto nem jatszik
Az idő nem neked dolgozik. Megszoksz, vagy megszöksz. Fél év Teslás múlttal hányingerrel nézek a gombokra a másik autómban, annyival kényelmesebb az érintő.
Például mennyivel jobb, és észszerűbb megoldás az ablaktörlőre az, hogy automata (kijelzőn állítható, ha valamiért nagyon muszáj), de gombnyomásra töröl egyet, és nem megy ki automata állásból. Szemben az évtizedes marhasággal, hogy csak úgy tudsz törölni egyet, ha kiszeded automatából, majd visszafelé keresgélheted, hogy újra megtaláld az automata állást. Ha forgalomban elvéted, és offon marad, nézel bambán, hogy "most már megint miért nem töröl".
A fényszóró menüből kijelzőn állítható ugyan, de minek, inkább csak szerviz funkció. Teljesen automata a 100%-ban használt állás. Fél év használat alatt egyszer sem nyúltam hozzá, mindig jól működik.
A keringtetés állítása szintén automata, nem is emlékszem mikor kapcsoltam utoljára kézzel. Mindig eltalálja. Ebben a hónapban még tuti nem nyúltam hozzá. A gomberdős autómon állandóan nyomkodni kell, mert vagy büdös van, vagy párás. De a nyomkodás egy oltári szívás az automatáshoz képest, mert mindig csak akkor jut eszembe kapcsolni, amikor már érzem, hogy késő volt.
Klíma hőmérséklet egy ugyanolyan érintés a kijelzőn, mintha egy gombot nyomnál. Mi a különbség a kijelző egy területe, és a középkonzol gomberdejének egy területe között? Meg kell nyomni, és kész. A kijelző annyiból jobb, hogy sokkal jobban elérhető, közelebb van, sokkal rövidebb, kényelmesebb mozdulat, mint gombokat matatni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A Model 3-ból a listádról 3 dolog hiányzik:
A hűthető rekesz. Mérete sem nagy, de azon kívül is sok, hatalmas elzárt tártolója van jobban elhelyezve, mint a csak utas által használható kesztyűtartó.
Ülésszellőztetés, de az minek egy villanyba, hiszen amikor beszállsz, nem meleg az utastér, mint egy benzinesben. Sokkal jobb megoldás az egész utasteret előre behűteni, mint a béna ülésszellőztetés.
Hajó érzetű felfüggesztés. Pont szöges ellentéte, hiszen az rendkívül sportos. Ez ilyen, még a rutinos BMW-sek is megjegyezték, hogy nagyon kemény. Tényleg minden apró rezdülés átjön. Ezt családi sportkocsinak szánták, nem közúti hajónak, amit a Lexus szokott. Ez vezetési stílustól is függ, hogy ki mit szeret. Nekem volt már több, hasonlóan kemény autóm (Subaru, Honda, Chevy Volt), de ez mindnél kicsit keményebb. Cserébe olyan stabil, mint a svájci frank. Nem csinál semmi váratlant, meglepőt, bármennyivel is mész. Márpedig lehet vele menni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
egyiket vakon is meg tudom nyomni, a másikat nem, oda kell nézni
Pontosan ugyanúgy nyomod vakon/nézve mindkettőt. Ugyanúgy a tér egy fix pontja mindkettő. Hőmérsékletet én is szoktam kapcsolgatni. Pont ugyanannyira kell ránézni mindkettőre, csak a kijelző jobb helyen van. Vakon semmit se találsz el. Én még soha nem tudtam egyetlen gombot sem megnyomni pillantás nélkül semmilyen autóban. Próbáld ki egyszer mereven előre nézve. Borzasztó, értelmetlen matatás lesz belőle. Teljesen vakon gépelni sem tudok, pedig a 80-as évek óta gyakorlom.A deréktámaszt nem állítja magától, annak rendes négyirányú gombja van az ülésen, mint minden autón.
Ablaktörlő meg...
Attól, hogy menüből állítható, van rá gomb a bajuszkapcsolón, ahogy a mosóra is. De ezt írtam is. Az a jó a Tesla menü + fizikai gomb megoldásában, hogy úgy tudod kézzel kapcsolni, hogy nem esik ki automata állásból, és nem kell keresgélni, hogy sikerült-e visszarakni egy kézi törlés után.Lámpát kapcsolni se árt, ha tudok magamnak, nem kell matatni mikor felhajtok mondjuk az autópályára.
Miért kéne lámpát kapcsolni autópályán? Automata nappali menetfény évtizedes találmány. Már a kettővel ezelőtti autómban is volt.Mindegyik kemény. A Performance pedig egyenesen eszetlenül kemény. Na az leveri rólad a vesekövet még kátyúk nélkül is. Az egy nagyon durva sportkocsi, miden szempontból. Képes elszállítani a családot, de nem feltétlen fognak neki annyira örülni. Ismerek olyat, aki lecserélte a P-t SR+-ra
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
Csak olyan dolgok vannak menüből állíthatók, amiket nem nyomkod az ember, vagy máshogy nem oldható meg úgysem. Navi (ilyen gyorsan, könnyen beállítható navi még telefonon sincs), zene (hangerőre gomb van kormányon), és infó.
Fizikai kapcsolók vannak: irányváltó, tempomat be-ki, tempomat sebesség, tempomat távolságtartás, autopilot, egy törlés, ablakmosás, index, fénykürt, távolsági fényszóró, hangerő, zeneszámváltó, mindkét oldali ülésen elektromosan állítható gombokkal: előre, hátra, fel, le, háttámla, deréktámasz erősség, deréktámasz magasság
egy gombbal (tehát nem menüből) elérhető kijelzőn: hőmérséklet, ülésfűtés
Távolsági van full automatában is, ha kell, bár nem igazán oké. A 21-s modelleken lévő led mátrix fényszóró hamarosan kanyarkövető és full automata (pásztázós) lesz.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
biker
nagyúr
"A hűthető rekeszt amúgy esküszöm nem értem, miért divat újabban kihagyni, kb semmiben sincs, pedig annyira egyszerű és zseniális dolog"
Mert hülyeség??? A legtöbb esetben befúvó van, aztán valahol kimegy a levegő, nem keringető, másik, hogy télen FŰT, mivel nem hűtődoboz hanem az utastérbe fújt levegőt fújja be.
akinek hideg ital kell, vesz egy mini valódi hűtőboxotElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A legtöbb követelmény pontod talán értem, de ezen fennakadtam
"Ablaktörlő meg... Sok fajta automatát láttam már, de olyat, ami tényleg jó és soha nem kell belenyúlni még nem. Olyat pláne, amelyik magától nyomja a tisztítót, ha valamiért hirtelen menet közben kell. Ha emiatt nem elég egy kart meghúzni, hanem a harmadik almenüben kell turkálni, az pláne életveszélyes."A teslán kívül (de lehet azon is van kar) melyik autóban nincs ablaktörlő kar? Csak tapi? Kérlek típust adj meg, mert én balga ilyet még nem láttam.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Az írásod inkább önigazolás keresése: milyen indokokat találok, ami miatt nem kell vennem elektromos autót.
Nem fogok pontonként írni, mert kb 10-ből 9-et legalább 6-8 autó tudja ma a piacon, csak annyit kellene tenned, a 10-ből az 1-1 amit valamelyik nem tudja, melyik a legfontosabb ezek közül?
Pl milyen sűrűn mész 300km-t pályán amikor kell a 10p töltés? nem mindegy, heti 3x vagy évente 3x, és ha valóban VENNI AKARNÁL akkor ennyi minimális kompromisszumot kellene kötni (pl a zongoralakk nem az elektromos autó sajátja, hanem mindegyiké. Jó tippem hogy nem nagyon találsz belsőégésűt sem nélküle, nem sok értelme volt ezt felvetni.Egyébként meg BMW i4 M50 kell neked, jönnek a tesztek, nézd meg, mindent tud amit leírtál. ja hogy 30misi... ez van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vasy09
őstag
Jó írás, és gratula, hogy kitartasz az elveid mellett!
Nagyon sok mindenben egyet kell értenem veled, viszont én nem akartam még várni 5 évet, így úgy gondoltam, hogy addig is ismerkedeünk, tesztelünk egy 40-es leafet!
Aztán majd 5 év múlva (már csak 4) meglátjuk!Gamertag: Vasy09
-
Shadowbull
addikt
"szerinted a fejlettseg merceje az, hogy hany evnyi legacy meg tech debt van egy kodban"
Öööö. Fogalmam sincs mirol beszelsz. Szamomra a fejlettseg merceje az hogy milyen funkciok vannak, es azok milyen szinvonalon mukodnek.
"Szerinted barmi, ami auto es nemetorszagbol jon, az a nirvana maga es minden mas szar"
Aha, es pont ezert jarok japan autoval. Ize...
"a BMW szerint is igy van, hogy az i4 egy sima benzines alapokra atepitett elektromos"
Nem, a BMW szerint sincs igy. Az i4, gyari kod szerint G26 a CLAR plattformra epul, amit a kezdetektol fogva ugy terveztek hogy kepes legyen fogadni barmilyen hajtaslancot, legyen az sima ICE, hibrid vagy BEV. Szo sincs "atepitesrol" plane nem "atkendacsolasrol". Nem veletlenul nem kell semmifele kompromisszumot kotni sem akkumeretben, sem hajtaslanc kialakitasban, sem utasterben, sem csomagtartoban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Egyszeruen utalom az agresziv, buta fanjaikat, akik gyakorlatilag loszart sem tudnak sem az autokrol, sem az autoiparrol, de ez nem akadalyozza meg oket abban hogy nagy mellennyel osszak rola az eszt.
Ugyhogy igyekszem tarsadalmi munkaban ellensulyozni a baromsagaikat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
sagesz93
addikt
Engem azért érdekelne, hogy jelenleg milyen autót használsz? Mert az általad leírt elvárások a "füstös" autóknál sem igazán tudnak teljesülni 2021-ben, elsősorban a nagyfokú automatizáltság végett(tűnnek el kapcsolók, mert az emberek alig nyúlnak hozzájuk), másodsorban a "trendek" miatt.
Szvsz neked egy tesla megfelelne egyébként, szerintem hamar átszoktatna a bizgentyűkről(de ez más füstös vagy elektromos kocsi is megtenné 2021-ben(vagy 2023-ban amikor megkapod ha most rendelsz )), illetve a töltőpara ügyben is a tesla elég jól áll, valahogy az emberek kevésbé félnek ettől ennél a márkánál, ha ez szóba kerül. Sokat számít a saját branddel ellátott töltők látványa talán.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"Masik topikban irtad, hogy konkretan azert jobb a VW fedelzeti elektronikaja, mert 20 evnyi terhet cipel magaval. "
Beidezned hogy pontosan mit irtam es milyen kontextusban?
" Ezert van ott a qrvanagy kardanalagut a kocsi kozepen"
Es akkor mi van? Ez nem cafolja meg azt hogy a CLAR plattform ugy van megtervezve hogy tudjon fogadni BEV hajtaslancot is, es marhara nem kendacsoltak at semmit. Mellesleg a vasarlok 99%-at kurvara nem erdekli hogy van-e ott kardanalagut vagy nincs.
"ezert nincs elso csomagtarto"
Szimplan dontes kerdese, akar lehetne is. A MEB alapu VWkben sincs sehol, az EQSben sincs, lehet sorolni.
"Nem, ne nyaljuk be a marketinget"
Ez nem marketing, ez muszaki teny. A marketing az hogy a Tesla fedelzeti rendszere a vilag legjobbja, es mindenki mas evtizedekre van lemaradva tole. Kozben nincs benne egy szaros tablafelismero sem, ami mar tobb mint 10 eve autoipari standard.
"En agressziv, merges, orjongo modon eloadott feligazsagokat ITT meg csak toled lattam Tesla-val kapcsolatban. "
Tenyleg? Idezz be harmat.
A teslafan tarsasag talan az ostoba futballszurkolokhoz merheto, de meg azokon is tultesznek. Annyira gazok, hogy lassan gaz lesz Teslaban ulni miattuk.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Shadowbull
addikt
Azzal minden rendben van, teljesen legitim a Tesla mellett megalapozott dontest hozni. Meg szeretni is lehet a Teslat, sot akar rajongani is lehet erte, az is teljesen rendben van.
Az nincs rendben amikor elkezdenek hazudozni mas markakrol (illetve hat mindenki masrol), es persze betamadnak mindenkit aki nem az egyhaz resze. Sot neha meg azt is aki amugy az egyhaz resze, csak nem az a dzsihadista fajta:
https://electrek.co/2020/05/12/tesla-super-fandom-becomes-toxic-negative-electric-revolution-op-ed/
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Megbizhatosagban, hosszu tavu hasznalatban, strapabirosagban a Toyotanak, Lexusnak nincs parja."
Nem veletlenul vettem RAV4-et, es teljesen elegedett is vagyok vele. A Lexus felara nekem mar nem eri meg, annyi penzert inkabb BMW.
Megjegyzem: az elozo generacios RAV4em, amiben kabe egy 10 evvel ezelotti muszaki szinvonali fedelzeti rendszer van, problema nelkul ismeri fel es jelzi ki a sebesseghatar-tablakat, es nem produkal fantomfekezeseket, valamint akkor is aktivalva marad a savtartoja ha savot valtok...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
"Ennyire durva dolog az, hogy azt mondom, hogy amit egy 2001-2005 koruli also-kozepkategorias, illetve sokszor sima kompakt auto tudott, azt 2021-ben, 20-40 milla kozotti aron szerintem teljesen jogos dolog elvarni? "
ma is jót nevettünk
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Rolly
veterán
engem tényleg érdkelene akár tőled akár itt 1-2 Tesla tulajtól / fantól, hogy mivel tud többet egy Tesla egy hasonló akkuméretű autónál mert nem tudom összerakni...
ahogy az is érdekelne, hogy mivel jobb egy i4-nél egy M3 LR (árban kb egál)
Meg mi az a nagy infotainment hipe? Itt az előbb írta valaki, hogy van rajta spotify (van andorid autón is) van rajta netflix... Éljen vezetni szoktam nem tvt nézni a kocsiban... Meg játék is van rajta... dettó...
Szóval mit nem tud egy nem tesla AA vagy ACP-es autó amit a Tesla igen...
Teslának nagy előnye a töltőhálózat ebben igazat adok neked, de te hol élsz? Merre jársz? Én 16e km megtétele alatt sosem vártam töltésre, mindig volt szabad töltő... egyszer találkoztam rossz töltővel akkor 500-600m-re volt a másik működő töltő. De tény, hogy 96-98%-ban nincs szükség útközbeni töltésre... Bár ha jól hallottam és igazak a pletykák pár és és mindenki tölthet Tesla töltőn is ...
Mindezt meg tudtam oldani:
- 2x20-30e Ft-ból hogy ahova járunk rokonok legyen ipari csatlakozó
- meg az autó 180-280km hatótávjával (45 nettó akku és 15%-kal nagyobb fogyasztás Mint a M3 SR) az útjaink 90%-ban megfordulunk töltés nélkül. Vagy kell 10 perc töltés 50es töltőn...Pont ezért nézek következő autónak egy 80 körüli akkus autót majd (ID4, ID3, eTron Q4, i4), bár remélem kijön a 308-3008-asból addigra az full electric verzió 75+-os akkuval ... Mert akkor menne a mostani 308 és e208 a háztól és egy masszázsfoteles gtline-ra beneveznék újra
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
ha valaki ma messzire jár és sokat akkor Teslat ajánlanék ... ha Magyarországon belül csak akkor 30%-kal olcsóbb autók is megfelelőek... 2 okból... egy BP-BCs esetén cseszhetem például én a supercharger hálózatot mert vagy kerülök Szeged felé vagy töltök Szolnokon... Persze ha dunántúl akkor jobb a helyzet de ott van Ionity is.
Ha ritkán akkor én azért nem vetném el az Vw és a Hyundai cégcsoportot, mert ionityre elő lehet fizetni és azért az évi 100e Ft-os legnagyobb Ionity csomag 10-15 évig simán belefér a keretbe vagy az ember ezt elengedi és amennyit tölt akkor borsosan fizet a töltésért ionityn kiadja az ár különbség a két autó között...
Mivel mi nem járunk elektromossal most messzire simán megyvagyok az e208-cal (sajnálom, hogy közel minden extrával 2020-ban ez fért bele a támogatásba, mert méretben az e2008 lenne nekünk az ideális, de az is 45-ös akku tehát kicsi lenne arra amire mi használjuk).Jelenleg 1 év alatt kb 16e km-t teszünk bele az e208-asba... a régi 308-asba pedig 3000 kmt. Ebben hetente - kéthetente van egy bemelegítő út 30 km csak hogy ne álljon a kocsi( bevásárlás esetleg rohangálás) és pár 600 km-es etap... Őszintén nekünk a 308-ast fenntartani nem éri meg, mert több az amortizáció, a biztosítás és egyéb üzemeltetési díj mintha erre a 3000 km-re béreltünk bolna kocsit vagy mol limoval tennénk meg... érik is bennem, hogy lehet el kellene adni a kocsit minél hamarabb...
-
opr
veterán
ui.: Amugy kivancsisagbol kiprobaltam az ES hybridet is (azert azt, mert az az utolso auto alaku hybrid, amit lehet europaban ujonnan kapni es Lexus - igen, elfogult vagyok, leszarom).
Kezdjuk a negativumokkal:
- Infotainment rendszere egy kalap fos, meg az uj, erintos is. Laggos, csunya, logikatlan, bozraszto. Abszolut nem erzem ugy, hogy gyorsabb lenne, mint a 2005-os IS-emben, ami hatalmas szegyen. Viszont szinte mindent meg lehet oldani nelkule, amit napi szinten kell, a tobbin meg ugyis csak egyszer kell atragnod magad, szoval szodaval elmegy (megy a faszt, ilyen aron, de vegulis nem dealbreaker).
- Elsokerekhajtas. Annyira nem fajna, de erosebb gaznal nagyon erzodik, hogy kuzd, mint diszno a jegen, hogy at is adja az utnak a "nyomatekot", de egyenesen is menjen, es a kormanyt se cibalja ki a kezedbol. Plusz ugye a fordulokore a hulye elsokerekhajtas miatt akkora, mint egy kontenerhajonak.
- Design. En ertem, hogy az azsiai nepnek is tetszene kene, de na, ne mar. Szembol valami ocsmany szegeny, foghatjak egymast kezet az uj BMW-kkel, a disznoorru picsa, meg a fogatlan liba, mehetnek egyutt bulizni, no comment. Es amugy tenyleg mehetnek kezen fogva a BMW-vel, mert pont ugyanugy, mint azok, barmi mas szogbol nezve gyonyoru.
- Ar. Normalisan felszerelve annyiba kerul, hogy £45k. Annyibol meg azert mar boven lehet elektromos autot is venni, ami bar meglepne, ha kenyelemben es nyugalomban hozna az ES szintjet, fenntartasi koltsegekben ossze se hasonlithato, igy hosszu tavon valoszinuleg nagyon megeri.Pozitivumok:
- Minden mas.
- Azok az ulesek, meg az a kormany, Te jo eg! Eletemben ennyire kenyelmes ulesekben meg nem ultem, pedig ultem En mar sok mindenben. Ok, F-Sport csomagost probaltam, amiben az LS kormanya es ulesei vannak, ennek lehet egy minimalis, icike picike koze a dologhoz. Throttle House fele ES teszben mikor azon poenkodtak, hogy annyira kenyelmes, hogy inkabb kiment abban aludni az agya helyett csak rohogtem, de miota kiprobaltam, azt kell mondjam, ertem, honnan jott a vicc. Ha valaki teheti, komolyan ajanlom, hogy uljon bele, probalja ki, egy elmeny lesz.
- Csend. Illetve, nagy betukkel: CSEND.
- HiFi brutalisan gyonyoruen, reszletgazdagon szol, nem dubog, nem doboz. Es mivel amugy kozel tokeltes csend van, nem kell hangosan uvoltetni, hogy kijojjon a zene szepsege, lehessen elvezni. Persze az opcio adott, ha uvoltetni akarod, lehet azt is. Ami itt meg bonusz, hogy a szigeteles oda-vissza mukodik, siman lehet, hogy benne uvolt a zene, kivulrol meg kb semmit nem hallasz, csak nezed, hogy mit csapol az a barom. Ez megadja azt az extrat is, hogy a hulyegyerekeknek nagyon nem fog tetszeni, mert ez pont az ellentete annak, amit Ok akarnak.
- Meg meg nagyon nagyon sok minden mas.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
Elvileg azota javitottak valamit, dupla elso uvegek pl. de sokkal jobb nem lett.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
A SuC az tenyleg valodi elony, de ez el fog tunni egy-ket even belul, egyszeruen annyi (allami) penzt fognak betolni toltoepitesbe, hogy minden tele lesz veluk. A szoftveres hatteret pedig meg fogjak oldani.
Plane ha megnyitjak a SUC halozatot a tobbi gyarto szamara is, akkor meg plane uj helyzet lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nem tudom mennyire beszelsz nemetul, de ez a teszt igazan erdekes volt ebben a kontextusban. Csinal logikatlan dolgokat a Tesla is. Ettol a folyamatos bimbammolastol meg agyfaszt kapnek...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
Mit tudom én. Egyáltalán 13 év után ugyanaz az út, az tényleg ugyanolyan felületű?
Derült már ki manipulált adac teszt, és a hitelességet olyan mint a szüzesség 1x lehet elveszteni...A vezetéstámogató rendszerekre sikerült kitalálniuk olyan pontozást amivel jól le tudják húzni a Teslát és mindenki mást jobbra értékelni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
-
biker
nagyúr
annyi áram áll rendelkezésre. kivéve ha termel eleget a napelem
Pont tegnap töltöttem én is ott. szuper, csak ki kellene írni, csak meglett férfiemberek részére, mert azt a kábelt nő meg nem emeli (Bíró Ica nem ér)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
martonz
csendes tag
Az euroncap-nél (is) külön kategóriák vannak a különféle területekre. Maga a csillagos besorolás szerintem se ér egy fabatkát se, de egy tudatos vásárló a 4 szempont szerint csak össze tudja hasonlítani a különféle típusokat.
link
Csak kattints a színes oszlopfejlécekre és sorbarendezi neked. Adj hozzá korábbi éveket is, hogy több típust láss. Nem fontos a gyalogosvédelem, vagy nincs gyereked? Akkor nézd csak a sárga és lila oszlopokat. -
madgie
titán
Na ja, a fáradtságfigyelőt aztán kifejezetten fontos a teszteken nézni, ellenben a hűdeszigorú Euro NCAP nem néz fényszórókat, pedig ha valami, akkor az fontos, meddig visz el, milyen a fénye, kanyarban hogy viselkedik, stb... veszélyes helyzetben nem mindegy, mikor veszed észre magát a helyzetet. És csodák csodájára az amcsi autótesztelős alternatíva, az IIHS nézi is ezt.
A Zoe amúgy fapados alternatíva volt, de amúgy meg jól tették, hogy odaszúrtak, már rég nem kéne spúrkodni azon, hogy belerakják-e a gyalogosfigyelést, adaptív tempomatot, stb.
Mókás, de pont most fogunk egy ZE50-et venni, a first gen Duster után/mellett ez is űrhajó
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Attol pont nem kell felni, "fillerekert" lehet akar cellankent javitani, van erre szakosodott ceg magyarorszagon is boven, plusz amennyire tudom, ezekre is el a 10 ev hybrid garancia (valami 200k km-ig vagy hogy van, ebben a szamban nem vagyok biztos), ha evente elviszed markaszervizhez hybrid check-re. Ezert lenne fontos tudni a tobbi infot is, hogy milyen evjaratban es mennyiert gondolkozol.
Az biztos, hogy vasarlas elott egy teljes atnezest + markaszervizes hybrid check-et csinaltatnek az auton, egyiknek se veszes az ara, biztos, hogy jobban megeri "elpazarolni" ezt a penzt, mint lyukra futni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tiédetis
senior tag
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
tuzpenge
őstag
Szerintem nem 450 EUR hanem 450 ezer jó magyar Ft! Nagyon nem mind1.....bár szerintem 450 ezerért, ha hoz egy normális kocsit (márpedig azt hoz) és még jótállást is kell vállalnia rá 1 évig (legalábbis a fő darabokra) akkor egy 4-5 millás kocsinál már megéri. Nekem amúgy is szimpi a becsületesnepper (kivéve mikor már túltolja a majomkodásait néhány videójában).
[ Szerkesztve ]
ˣ
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!