Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz
Balázzs #6981 üzenetére
Mondanám, hogy csalóka, mert a Feleségem abszolút nyugiba vezet de hétvégen én szoktam hajtani vagy meló után ha el kell ugrani valahova, és nalam az első a sport mód.
Összességében azt mondom hogy 20 hónap és 28 ezer km után azt csinálja amire vettük.
A szoftver más tészta de az is inkább csak kellemetlen.
A 2.3-> 2.4 miatt bent volt egy egész napot és a régóta ígért 3.0 (ami végül 3.2 lesz) se ota jön majd hanem újra be kell majd vinni.
Érdemi szívás semmi sincs vele eddig. Ritka autó, ezért gondoltam hogy írok róla.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
WiZARD
addikt
válasz
Balázzs #7049 üzenetére
Nekem fordítva szokott lenni, ha beülök a Leafbe akkor mindig ablaktörléssel indítok
40k km átlaga az M3-mal 17.0 kWh/100km, pedig nem vagyok a lassú/spórolósan vezető fajta.
schawo által felsorolt hibák is szubjektivek, attól függ honnan jön a user.
Leaf után ezekből max a csomagtartó nyílás ami negatívum, de az meg a forma adottsága.Műszeregység nem hiányzik, amúgy is mit néznék rajta? Max ha autopilot gyanúsan lassan megy akkor a sebességet, de az meg a bal felső sarokban van, közel.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
válasz
Balázzs #7183 üzenetére
Melyik appban? Amelyik szerint az Auchan parkolóban és Szegeden a Deák Gimi előtti parkolóban fizessek parkoló díjat rajtuk keresztül? Az amelyik folyamatosan elveszti a kapcsolatot a szörvörrel ha 20 percen túl töltök? Az amelyik nem tudja mutatni folyamatában a kocsi által felvett energiát? És amelyikben semmilyen nyoma nincs annak a töltés előtt (ha kedvencekből nyitom meg az oszlopot) hogy mennyit kérnek majd kilowattóránként?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Balázzs #7187 üzenetére
Jah, de ugye írtam hogy nekem a kedvencek vannak mentve ahol csak ha a térképről nézem jön elő vagy ha külön belépek az oszlopba. De legyen ezt elfogadom mert lusta vagyok - de a folyamat kommunikációs hiba és a többi azért nem viczes nekem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Chereiose
addikt
válasz
Balázzs #7204 üzenetére
Érdekes. Tudom, hogy van app, hisz arról indítottam..
De ez kb olyan így, mintha vennék egy kenyeret ami kifizetek, majd még zárolja még egyszer a kenyér árát...
És ezt így le is írják a FAQ-ban, tehát nem valami hiba, hanem ilyen retek az egész. Csak nem tudom mikor óhajtják feloldani a zárolást. -
Chereiose
addikt
válasz
Balázzs #7207 üzenetére
Láttam, hogy van elvileg magyar ügyfélszolgálat telefonon, megkérdezem őket, hogy most ezt hogy gondolják. Mert érted, ha pl 4x töltenék egy úton akár 50 ezer Ft-ért, akkor levonnak 50 ezret mint zárlat, majd még egyszer ennyit? Azért ne vicceljünk már, hogy százezrek kellenének egy-egy hétre, ha annyiszor kellene tölteni, mert kétszeresen kell fizetni minden töltést. Benzines autóba se kétszer fizetem ki a tankolást..
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz
Balázzs #7206 üzenetére
Mesés költség!
Persze ez így torz képet ad, hiszen pár évre előre kifizetted a napelemes rendszerben és az autóban a különbözetet. De még ezzel együtt is nyilván nagyon megéri. Ha nem lépnék le az országból, én is beruháznék egy napelemes rendszerbe, de arra már nem itt kerül sor.A tudomány a valóság költészete!
-
Andras6800
senior tag
válasz
Balázzs #8333 üzenetére
Nyitottam hibajegyet https://support.wallbox.com/en/-en
https://www.eautotoltokabel.hu/ -nál vettem.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
-
vzozo
senior tag
válasz
Balázzs #8493 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
Idehaza nincs töltő kiépítve a mélygarázsban, és napelem sincs (társasház.)
Napi használat igazából mindegy, mert céges policy szerint csak villanyautót lehet kiadni, szóval ez adott. Egyébként munkahelyre oda-vissza ~80km, ha home office van, akkor csak napi rohangálás (gyerekek, iskola, délutáni programok, bevásárlás, arra nyilván jobb egy villanyautó, mint a dízelt bedurrantani néhány kilométerre.)
Nagyobb utazások tipikusan 700-1000km, töltő ellátottság gondolom van, Németországban élünk.
-
vzozo
senior tag
válasz
Balázzs #8497 üzenetére
Huh, köszi, az fasza kis oldalnal tűnik!
Tényleg az a kérdéses, hogy itt a környéken hol lehet tölteni. Inkább nagyobb probléma, hogy amiket látok úton-útfélen, azok a város által üzemeltetett privát töltők, amire tuti nem lesz jó egyik céges kártya se (de persze ennek még utánajárok.)
Munkahelyen lenne töltés, de lassan 7 évnyi home office után csak azért nem fogok visszaszokni az irodába, hogy legyen kraft az autóban. Vagy ki tudja.
-
vzozo
senior tag
válasz
Balázzs #8497 üzenetére
Na úgy néz ki ezt mindjárt megtapasztalom a való életben. A dízeles kocsi szervizben, csereautónak egy full EV-t kaptunk, és napokon belül tölteni is kell. így tanul az ember, ússz a mélyvízben.
Type 2 connector, de ahogy látom, ez eléggé elterjedt, nem lesz gond.
Ami inkább elgondoltató lesz, hogy ilyen kocsival az ember nélkülözi a 180-200-as autobahn tempókat, mert borzasztó gyorsan csökkent a hatótáv, amikor odaléptem neki hazafelé jövet. Mondjuk ez inkább német probléma, mindenhol máshol van autópálya limit.
-
vzozo
senior tag
válasz
Balázzs #8520 üzenetére
A legolcsóbb csereautót kértem, amibe a gyerekek is beférnek hátul, szóval egy PUG 208e lett. Alapvetően rendben van a kocsi, a szerviz-otthon-iskola-bevásárlás kört meg lehetett vele ejteni, de nyilván 4 fővel, gyerekekkel nagyon pici ez. A csendes elektro-üzem nem volt újdonság, ugye korábban volt már Priusom.
Nem tudtam kitaposni a belét az autópályán, mert eléggé csúcsforgalom volt, ráadásul több szakaszon is 100/120-as korlátozásokkal. Talán 155 körül volt a csúcs, de akkor már párosával csökkent a hátralévő hatótáv kijelzése.
A töltés elég lassú volt, a környéken csak Typ2 22kW-os oszlopokat találtam.
Jah, és asszonynak is tetszett, a gyerekek is láttak újat, szóval egy tapasztalatnak jó volt!
-
Shadowbull
addikt
válasz
Balázzs #8567 üzenetére
Dehogy cáfoltad. Ezt írtad:
"Saját autóval többször tettem meg a Bp-Nyíregyháza, Bp-Győr, Bp-Pécs, Bp-Siófok távokat, sosem kellett órákat várni a töltésre"
Namost ennek nulla köze van ahhoz amiről én beszéltem. Nem is értem hogy milyen kontextusban merült fel benned egy Budapest -Győr, ami kábé 100 kilométer az eredeti témában szereplő 600zal szemben.
Egyszer látnék már tőletek egy logikus, koherens gondolatmenetet...
Az eredeti állitásom ez volt:
"Igazából 130cal is erősen korlátozottak hosszú távra.
Mi egy időben rendszeresen mentünk ~600 kilométert, egy évben legalább 5x, de volt hogy többször (oda-vissza, úgyhogy valójában 10x). Mostanában ritkábban, de azért előfordul. A jelenlegi autómmal is meg kell állni egyszer, de az tényleg 5 perc.
EVvel ez kábé két megálló, összesen egy óra töltéssel. Azért ez elég szignifikáns különbség."
Namost te úgy érezted hogy a Budapest -Győr utazásod a fent vázolt szituációhoz bármilyen formában is köthető, azzal kapcsolatban bárhogyan is releváns?
És még én vagyok a troll.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz
Balázzs #8574 üzenetére
Köszi a kérdést, Z4 nem ment még el, úgyhogy várat magára, de igazából I3-al is megvagyok, jön megy teszi a dolgát (most sok munkám van, termeli a pénzt), illetve a csomagtartó az egyetlen visszatartó a modell3 ellen, jó hogy ejöttél és megnézhettem.
Jó lett volna ha azt a 6mrd támogatást amit le akasztottak a pollcról, megint nem a taxisok meg a gázszerelő kapja hálózat fejlesztésre, de megint nem a lakosok kapták. El kellene olvasnom a kiírást és gyorsan valami kamu fuvarozás teaort felvenni… és úgy tekerni a dolgokat ahogy ők teszik, hogy érvényes legyen rám is. Vagy kimegyek en szívesen heti 2x3 órát taxizni is egy potya féláras elektromos autóért, vagy lehet a teljes vételárat is kifizetik most nekik… -
cOxeR
Ármester
válasz
Balázzs #8578 üzenetére
Meglesem, de vélhetően nem friss taxis kap támogatást, szóval ha kijön a pályázat lehet nekilátni, csak akkor többnyire késő és elfogy a keret.
- viszont az külön van benne, hogy egyéni vállalkozók is pályázhatnak, mindegy figyelem azért ezt a lehetőséget (van taxis figura Fb elektromos csoportba - Joker - aki így vette és már árulta is az autót… szinte egyből)
-
-
Swarcz
újonc
válasz
Balázzs #8717 üzenetére
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf4dqk7iON8XIj94fFZ4EwWf2baL3eNOf-LjFaoDYVsAJGT3A/viewform?usp=sf_link
próbáld ezt, fura, mert nekem megy az előző link is.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Balázzs #8989 üzenetére
Szerintem sok Teslás nem fog örülni, ha majd sorban áll nyáron az egyéb márkájú autók miatt.
Persze, ahogy engedélyezi a Tesla másoknak a töltést, úgy el is veheti később.Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
-
gorbep
senior tag
válasz
Balázzs #9013 üzenetére
Nem-Teslák is tölthetnek a magyar Superchargereken - YouTube
197 Ft... és havonta lemondható...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
válasz
Balázzs #9383 üzenetére
Alapvetően aggloból rohangálni, ahogy eddig, de most szeretnék valami olyat, amivel el lehet menni mondjuk Genoa-ig vagy messzebb is úgy, hogy nem 200km-t tudok megtenni egyszerre. De ahogy nézem, ilyet nem fogok kapni ennyi pénzért. 50 vagy 55-ös e-tront akartam eredetileg ami befér a keretbe, de számos teszt megtekintése után arra jutottam, hogy bár tökéletes lenne mint autó, a hatótávval és a fogyasztással problémák vannak, főleg autópályán a mérete/formája miatt (a nagyobb pakkosok és a ráncfelvarrott verzió pedig még drágák). Illetve -hacsak nem férek bele a támogatott megoldásba-, nem vennék újat a brutál értékvesztés miatt. Tehát valami 2-3 éves körülit keresek.
A tudomány a valóság költészete!
-
Balázzs
senior tag
válasz
Balázzs #9569 üzenetére
Hogy ON is legyek:
Nálatok hogy alakul a CASCO? Ha újrakötöm (KH) akkor ezek jönnek ki:
Önrész összege (Ft) Havi díj Negyedéves díj Féléves díj Éves díj
100 000 58 838 172 988 335 399 635 541
200 000 50 342 148 010 286 973 543 785
400 000 40 571 119 286 231 282 438 267Ha maradok náluk, kb 300 ezer és máshol csak drágább...ennek nem lefelé kéne mennie?
Ja és úgy marad 300, hogy 100 ezer az önrész + fullos üveg biztosítás.[ Szerkesztve ]