Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1202 üzenetére

    Kösz. Pedig azt hittem idén - megrendelővel, előleggel - nem kétmillió ember adja be egyszerre, de úgy tűnik mégis...

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Anyám... automatikusan ment minden egyes adat után. 2 perc.
    Ország
    Megye
    irsz
    település
    közterület neve
    típusa
    házszám

    még jó, hogy tart hely is van. 20 perc lesz, mire kész csak ez...

    Aki nem olvasta a leírást az e-cars on:
    az ország és a közt. jellege legördülős a többit mi írjuk be.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Leadás előtt a nyilatkozatok fülön a 2. igen óta azt írja, hogy megszakadt a kapcsolat.
    Aztán ki is vágott. Vissza ügyfélkapuval, mutatja, hogy van benyújtásra váró. Nyomok rá töltse be, erre ott egy ikt. szám, valami 439. vagyok...

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Chereiose #1206 üzenetére

    Azt, hogy elfogyott, honnan tudod?
    (mondjuk 1 mrd ft / 2,5 m az 400 tehát ha 439. vagyok akkor elfogyott...)

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Chereiose #1209 üzenetére

    Hát ez nagyon kedves lenne, egy óra alatt feltöltök 13 adatot meg 3 db 0,2 mb-os képet, majd az utolsó lapon a két "igen"-nél már hibát adott, hogy bocs kapcs megszakadt és mentse újra, de ne az legyen már az elfogyott üzenet, hogy lefagy...

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Chereiose #1211 üzenetére

    Most már 503 - Service Unavailable újra.

    Én vagyok a hülye, mert elment egy csomó idő a tart helyre, pedig le kellett volna szrni és hp-ba rendezni.

    Az enyém benyújtásra váró, de azóta már az oldal se tölt be.

    Komolyan betölt alap adatokat, de a címet nem. Meg kell adni az ig. számokat, amiket fel is töltesz. Mi a frásznak? Ment minden stáció után. A sorszám alapján (439 vagyok) szerintem max 1000 ember próbálta. Nem vagyok informatikus, de a HAHU-t biztos többen nézik egyszerre, hatalmas adatbázis csomó szöveg kép, és megy. Ebbe mi lehet olyan rohadt nehéz?

    A kereskedő lista is vicc.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1214 üzenetére

    A kiírásból:

    A pályázati konstrukció teljesítménycéljai:
    - támogatásban részesülő kérelmek száma várhatóan: 1200 - 2000 db.

    Azért csak lehetett rá számítani, hogy pár ember próbálkozik. Most épp újra betöltött az ifka, ez e.mobilitás honlap és az ükapu belépés is megvan.

    Írja, hogy van be nem nyújtott, klikkelek rá, de homokóra 5 perce.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1217 üzenetére

    Értem, nyilván, de szervezési szempontból nyilvánvaló az is, hogy ma az első alkalommal rá esett az a 2000 ember. Minimum. Erre csak fel lehet készíteni egy ilyen felületet, ahova 4 képet kell feltenni, meg beírni 20 adatot.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Eleve nem értem, hogy ha be tudja húzni a BM nyt-ből anyám nevét, hol születtem, mikor stb, akkor a cím miért nem sikerült? Eleve minek a cím, (attól függetlenül, hogy feltölteni kéri a lakcím ig-t) ha elektronikusan megy az egész. Minek egyszerre oda engedni a taxist, az iskolai egyesületi titkárt és a magánszemélyt? Miért nem időben eltolva versenyzünk.
    Eleve miért verseny ez? (arról nem beszélve, hogy alapjaiban meginog az ember bizalma annak a versenynek az elbírálásában, ahol húzzák a lábad, a másiknak zsákot húznak a fejére a harmadikra meg kutyát engednek közbe)
    Fél órája ott álltam, hogy két igen-t kell klikkelni és beadom. Erre elkezdte üzenni, hogy nincs mentve. Most végre sikerült, belépni, kiválasztani az e mobil oldalt, ott ügyfélkapu, aztán pályázatok aztán beadandó, aztán űrlap, aztán végig mindhárom oldalon - pedig azonnal nyomhattam volna benyújtást - és kiderült, hogy az utolsó második igen hiányzott.
    Majd benyújtás homokóra 10 percig és most be van adva.
    Lehet meglesz végül, augusztusban már remélem, a végén pedig biztos, de ez azért vicc. Ráadásul itt most megrendelt autókról van szó, ott az 1 m ft-os foglaló, se elveszteni nem akarom se 2,5 -el többért hozni a kocsit...
    Értem én, hogy utóbb a sok embernek aki nem nyert el kell majd magyarázni, hogy béna volt és nem tud kitölteni egy netes form-ot, de nemár.
    Más kérdés újra a szervezés. Hallo, (renó, vévé, kia dácsia stb kb 6 telefon vagy e-mail a legnagyobbaknak). Hány megrendelőtök született az elmúlt egy hónapban. 5000? jujjujj, akkor itt sok ember fog próbálkozni, szóljunk már az informatikának, hogy bővítsék a rendszert, és tudjon már kiszolgálni egyszerre 7500-at. Ja, hogy akkor a lóvé is kevés lesz? Na akkor próbáljuk meg ezt meg kommunikálni, mielőtt kiborul pár ember, hogy eldöntheti majd ősszel, hogy drágán vesz e-autót, vagy bukik egy foglalót.
    (felesősen szálltam bele, mindkét esettel számoltam, de felelős kezelésre is számít ilyenkor az ember, nem lottóra.) ha két perc alatt feltölthető lett volna (mert nem több idő amúgy) és utána jön egy levél, hogy sajnáljuk nem nyert, azt mondom, basszus ez van.
    de ha 2 óra megcsinálni és szét vet az ideg tőle, hogy sikerül-e egyáltalán leadni, az nem ok.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1224 üzenetére

    omg...

    sajnálom

    Felmerül, hogy minek várd ki és csináld meg ha én 8:45-kor a 439 voltam és azzal lehet el is fogyott...
    Felmerül, hogy ha előtted 100-at kivágnak (mondjuk a kereskedő rossz megadása miatt ami vicc) akkor mégis bekerülsz.

    Mindkét eset komédia.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Láttam egy olyan üzit, miszerint kifogyott, a már megkezdett pályázat űrlap folytatható, új támogató lap indítható, de csak a 2. szakasz nyitás után lehet beadni. (kereskedők listája frissül) Írták azt is, hogy a megrendelő nélküli pályázatokat hp nélkül utasítják el.

    Azt lenne jó tudni, hogy akik most a rendszerben "ragadtak" pályázat írás közben és a kiírás szerint be tudják fejezni / újat tudnak kezdeni, és a 2. kör nyitásakor tudják majd beadni, azokhoz képest én hogy állok ha most nem lett meg?
    Vissza lépni nem enged, nem tudok újat beadni (azt se tudom kell-e csinálni). A 2. kör nyitásakor én majd eshetek neki újra megadni nagymamám bugyi méretét angolszász mértékegységben, míg aki most töltögeti csak belép és nyom egy küldést?
    Vagy a mostani, ha nem nyert, legközelebb is elővehető? Újra beadható?

    Tavalyiak nyilván nem tudják mert akkor csak 1 kör volt, de ez nem semmi...

    Ja és a mi kereskedésünk se volt rajta, de mivel vw a kocsi, benyomtam a po-hu-t. A most elérhető listán sincs rajta amúgy.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz stickermajom #1230 üzenetére

    Valami e-autó face oldalon olvasta a feleségem, hogy hasonló gonddal felhívták az IFKA-t és azt mondták ez nem lesz gond (ha nem listát a kereskedőd).

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Bandit21 #1231 üzenetére

    Ez volt a rövid ideig elérhető üzenet.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1235 üzenetére

    Nem én lőttem a fotót, valami facebook csoportból van.

    Ok, de ha aug-ban annyi dolgod lesz, hogy a kész pályázatra nyomsz egy beküldés-t, amíg én elölről kezdem az egészet akkor ha én ott is kifutok az időből akár még "jól is járhatsz" bármilyen hülyén hangzik ez a mai nap után.

    Nem ártana valami szélesebb körű tájékoztatás...

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Chereiose #1238 üzenetére

    Ok, de ott van benne, hogy valós adatok így meg úgy, normális szerintem ha ilyenkor neki állsz és szépen ki töltöd.
    8:20-kor tudtam elkezdeni.
    8:24-kor jött a szívás a tart hellyel.
    8:40 körül lettek meg az adatok,
    pályázat (második oldal) kész lett 9:00-ra (rossz kereskedővel).

    Onnantól jött a szívás, a nyilatkozat fül, amin 2 db igen-t kellett volna megugrani. Már leírtam, nem ismétlem, de 9:05-től 9:38-ig tartott a 2 igen, és akkor lett beadva.
    Közben lefagyott kidobott, beengedett de űrlapot nem töltött, aztán töltött, de elejétől. Aztán végképp kidobott, újra be és akkor nagy nehezen.

    Valóban be kellett volna adni tart hely nélkül, de biztos hülyét kapnék ha amiatt buknánk el.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Chereiose #1250 üzenetére

    Na igen, de mire megy vele? A ma beadott 2000 pályázatot 20 nap van elbírálni. Majd egy hét múlva szólnak hogy be adhatják? Pluszban?
    Vagy augusztusban?
    Vagy ha 1601 pályázat rossz akkor szólnak hogy be lehet adni mert van még egy hely?
    (Ezek naiv hipotetikus kérdések)
    Lehet jobb be se adni csak veglegezni, augusztusban meg amikor én majd épp újra töltöm a tart helyem, O csak egy klikk és be adja 8:05 kor...

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Chereiose #1255 üzenetére

    A megrendelők szerintem úgy készültek hogy bele van írva mennyi a támogatás. Ha nem annyi akkor nem veszek kocsit (egy M Ft marha sok pénz) akkor viszont ugrik a foglaló, akkor viszont mindenki morcos lesz és esetleg pereskedni kezd, és nem a kereskedőt...
    Tehát nem hiszem hogy a 2.5 hoz hozzá mernek nyúlni ráadásul +220 ember sok persze, de az összes próbálkozó töredéke.
    Ráadásul ki kellene szúrni 400 al hogy legyen 200 "boldog" aki szintén cseszhetne mert 1 M val kevesebbet kapott. Tehát ezt kb kizártnak tartom.

    Plusz jelenleg 1 mrd ről döntenek a 3 ből miért lenne csökkentett támogatás amíg nem tudják augusztusban hányan adják be. Meg októberben.
    Max azt tudom elképzelni hogy a legvégén ha marad meg pályázó és már nem elég a love meg húzzák de azt se nagyon.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz stickermajom #1263 üzenetére

    "ütni kell az F5-öt mintha nem lenne holnap"
    :DDD

    Mi azért adtuk be most, mert találtunk egy jó ajánlatot. A terv amúgy augusztus volt.
    Sokan még megrendelővel se bírnak, épp ezért, mert vártak, hogy lemenjen a roham. Most meg pislognak.
    Vagy amit JOGHURT ír. Tegnap végig szenvedte a napot, este végre eljutott oda, hogy kész de nem tudta beadni.
    Most be tudná, de belépni nem tud. Sokan megrendelővel augusztusra várva most esnek neki annak ami tegnap volt (tart hely meg az igen-klikk-ek, amik miatt lefagy).
    Ez tényleg lottó.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz stickermajom #1276 üzenetére

    Érdekes, mert hosszú idő után most egyébként hagyna bejelentkezni.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz stickermajom #1281 üzenetére

    Igen és még 10 míg az okirat meglesz.

    összesen:
    Hiánypótlás 5 nap (+ jöhet tisztázó kérdés)
    Értesítés a döntésről 20 munkanap (ez fontos, mert 20 mnap az 4 hét nem 3)
    Támogatói okirat 10 munkanap. Ez újabb 2 hét.
    Ez egy hiánypótlási körrel 7 hét is lehet tehát.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Amúgy ki, mit rendelt, milyen célra, hogy tervez vele? Legyen végre on topic is.
    Mi egy id3 at, a 45kwh változatot.
    4 gyerekünk van, vidéken is napi 20-30 km csak a gyerekek szét szórása össze szedése. Általában két autóval ossze vissza oldjuk meg. A jelenlegi autónk már 10 éves van benne 120 ezer és úgy kalkuláltam hogy hetente 1x otthon töltve (ami elég mert városban 10 munkanap alatt megyünk 250-350 km igy az autó mindig 30-80% közt lesz) 5 év alatt kb 2 M Ft a benzin szerviz és fenntartás előnye az e autónak.
    Viszont 5 év múlva a mostani verda 15 éves lesz, 200 e km el és egy szatyor ropit fog érni. Akkor ujabb használt autót kell venni ami a következő 5 évre megint 2 M Ft bukó az e autóhoz képest.
    Bukok tehát 10 év alatt 4 M Ft ot, és közben vettem egy használt autót is, 2-3 ért (ami a 10 évre megint nem ér majd semmit)
    Ehhez képest az e autóval jobban járok, mert a mostani autót el tudom adni 2.5-3 körül, most bele teszem a 4et, meg a 2-3 M Ft ot amiből a használatát venném 5 ev múlva.
    Pénzben kb ugyanott vagyok csak közben nem fogyott benzin. A végén így egy 10 éves e autóm lesz ami szintén nem fog sokat érni de végig új korától nálam volt ki hagytam az ideget ami a mostani autóval kezdődne hogy mikor romlik el valami fő darab 10+ évesen benne, ki hagyom a használt autó vásárlást 5 év múlva, és ki hagyom azt az ideget hogy a használt kocsival mi történik vajon abban az 5 évben amíg nálam van.
    Ha nem lenne egy jelenleg kb 2.5-3 at erő autónk persze más lenne a képlet, nulláról valószínűleg vennék egy swiftet 10 éven belül 3x és örülnek hogy alig eszik és nem romlik el.

    A második autó egy új hét személyes az van utazásra tartva. 2gyerek már kis tini ok boltba városba ügyet intézni nem szoktak velünk jönni csak a kicsik így elég az id3 a hat fős család mindennapi dolgaihoz.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz stickermajom #1284 üzenetére

    Ha nem lenne, csak max 2 gyerekünk, nekünk is Spring lett volna, tetszik, tökéletes célszerszam.
    Végig e-nirot akartunk de a helyi Pappas hozzáállása eszméletlen volt. Az egyik értékesítő hajtja a teszt kocsit, aki minimum bipoláris, nem sikerült kétszer úgy meglátogatni őket hogy normálisan lehessen vele kommunikálni. Vagy fel vállról fel válaszokat adott, vagy a földig hajolt de érdemi információt nem kaptam sokat.
    Az autót teszt körre használt zsepivel együtt kaptuk meg.
    Végül az id3 nyert mert azonos városi teszt körön a futómű fényévekkel jobb volt mint az e Niro (szubjektív vélemény nem akarom a Nirot bántani autóként jobban tetszett főleg a hátsó leg beomlo miatt használati szempontból autobb autó hagyományos értelemben)
    Leaf et néztünk meg, tetszett de az akku temperalas hiányzott, bár lehet semmi jelentősége. Az id frissebb konstrukció, jóllehet épp ezért gyermek betegségei is lehetnek de összességében jobb döntésnek tűnt.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1288 üzenetére

    Nekem tetszett, a feleségemnek nem (alapvetően az Ő autója lesz) de a méret miatt nálunk ki esett, jóllehet azt csak katalógusból néztük, személyesen nem.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Füleske #1294 üzenetére

    Alap futómű volt alatta, nem 1st editon volt, nem is sport.
    Utóbb végig gondolva a 10 éves Verso hoz képest is kellemetlen volt az e Niro, tehát elképzelhető hogy nem a vw volt olyan letaglózó hanem a kia kevésbé.
    Hozzá teszem a tesztek ha dicsérték az id-t az a futómű miatt volt.
    És sajnos az is benne van hogy a kia teszt autó volt hanyag állapotban (erről írtam lent).
    Sajna jellemző hogy autót max 1-2 teszt körrel veszed és örülsz ha a típus motor / váltó az ami később lesz. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom eddig.
    Az viszont konstrukcios különbség ből adódik hogy a kia a fél tonnás akku csomagot 20 cm el feljebb hordja mint a VW a suv felépítés miatt, én ennek tudtam be hogy dulongel is de durván fel is üt és raz is.
    A másik autónk egy kodiaq, ami aztán nem kis suv (az e autó mezőnyre gondolok, Niro kona, nem a full size hibridekre azokhoz a kodiaq is mini) és egyáltalán nincs hintó érzés benne. Sajnálom ha egyszer kiderül hogy a Niro futómű is olyan passzos pontos mint az id de már nincs mit tenni a teszt útra adott autókból tudok csak kiindulni.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz biker #1296 üzenetére

    Tok ugyanazt a kört futottam végig velük és szándékosan nem országút volt a hangsúly hanem mivel városban fogjuk használni a rögös magyar valóság (nem vagyok kretén persze nem murvás föld útra vittem) hanem amerre menni szoktunk oviba suliba boltba haza és a feleségem aki abszolút érzékelten erre is megkérdezte hogy az id itt milyen nyugodtan ment a kia miért dől és ráz is egyben.
    Én viszonylag sokat gokartozom, ott a földön ülök futómű nélkül, észre veszek pár tized bar nyomást vagy kormánymű elutest nem vagyok egy F1 szint se de ez feltűnő volt.
    Viszont a kia ahogy írtam egy dealer által mindennap hajtott 6000+ km es kocsi volt lehet O nem bánt szépen vele de ezzel nem tudok sajna mit kezdeni.
    Az igaz hogy az összes Niro tesztet meg néztem olvastam (angol magyar) és meglepett mert ott egyik helyen se írták hogy ne lenne jó, így furcsálltam, az id meg olyan volt amit írtak (jó).
    Nem kia szidasnak szántam.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz biker #1299 üzenetére

    E Nirot és id 3 at ami eddig is kiderult. Az is hogy melyiket milyennek éreztem. Nem elemeztem se a futóművet se a többi dolognak nem estem neki röntgennel sőt leírtam hogy szubjektív a véleményem és azt is hogy a kia nem volt tipp topp.
    Ha hozol nekem egy e Nirot majd használni pár napra az id 3 mellé ősszel megköszönöm és írok egy újabb szubjektív véleményt.
    Sőt oda adom az id3 at kipróbáljuk és leirhatod mit éreztel.
    De biztos nem fogom négyszer vissza kérdezni hogy azon a bizonyos út szakaszon ahol éreztel valamit ott miért azt érezted. Lehet a kocsim színe se tetszik a kedvenc kajam se és a feleségem is rondanak tartanad.
    De a próbált kia nekem akkor is dőlt és rázott is egyben a vw pedig siklott szépen. Ha kiderül hogy egy milliárd Ft os spéci futómű volt alatta akkor is. Max majd szomoru leszek ha a VW is ráz és dől. Ezt amúgy nagyon sajnáltam mert Nirot szerettem volna venni egyébként.
    Elképzelhetőnek tartom viszont hogy az a pár tesztelo újságíró igazat mondott és még ha tök egyforma is majdnem minden paramétere a Nironak id3 nak, a VW futóműve jobb.
    Nem tudom vezetted e mindkét autót tok ugyanazon az útvonalon oda vissza? Neked egyofrma volt e a kettő? Pont azt a kettőt vezetted e amit én? Ha így is van, meg mindig előfordulhat hogy mást érzünk. Szubjektív dolgokon nem látom értelmét annak hogy megfejtsuk kinek miért az az érzése ami.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Füleske #1300 üzenetére

    Elhiszem Nektek és örülök neki mindenki szeresse a saját kocsiját és legyen boldog.
    Ahol en ezt az érdemi különbséget észre vettem az egy kis ívű nyújtott bal kanyar volt közvetlen egy körforgalom előtt ahová meg jobbra kell be menni, ez egy külvárosi rész országut de max 70 el mentem és a balos ív végen volt pár uthiba amit nem lehet se közölni se kerülni. Itt a wv szépen vette ezt és jobbra tekerés alatt már íven volt mozdulatlanul.
    A Nirot meg zavarta a hiba amitől fel ütött és a jobbra terhelés alatt ettől nagy mértékben billent.
    Nyilván nem arról volt szó hogy a sima körúton 65 el tok egyenesen ráz vagy baj van vele hanem at terhelés előtt közvetlenül ha meg van zavarva a futómű akkor a vw hamarabb heverte ki.

    Ha ezt megfelelő tech ismeretek nélkül a felépítésbeli különbségek tudtam be, de a ket kocsi felépítése azonos akkor a futómű vagy az autó állapota lehet a megoldás.
    Mindkettőt elfogadom, de számomra nem változat a döntésben nem tudtam kérni másik Nirot ezt is két hétig kellett könyörögni hogy koszosan oda adják végül.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #1304 üzenetére

    :)
    Akkor a teszt vezetés volt a gimi?
    A megrendelő meg az egyetem?

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz biker #1306 üzenetére

    Szerintem is jobb befejezni. Sőt, jobb lett volna el se kezdeni. Amit hülyeségnek tituláltál azt viszont nem magamtól hanem többszöri kérdésre találgatáskent írtam.
    Viszont nem azzal kezdem. Az érzéssel kezdtem, hogy milyen. Magamtól nem szóltam egy szót se se felépítésrol se futomurol. Az első ezzel foglalkozó hsz ben azonnal le írtam, hogy szubjektív és nem akarom a Nirot bántani. Amikor ketten jöttetek azzal hogy miért érzem amit, akkor pedig találgattam. Azt hogy miért nem értik mások amiről beszélek. Ha jól értem Konaid vannak és amennyire tudom más a tengely tavjuk mint a Niro nak.
    Meg mindig nem derült ki vezettel e Nirot és id 3 at egy napon belül teljesen egyforma útvonalon egymás után. Szerintem így hülyeség bele menni vitázni más hangsúlyosan szubjektívnek előadott tapasztalataival. Kona tapasztalat alapján vonod kétségbe, amit a Niro ről érzek. Ha Niro tapasztalat mégis van és id vel egyszerre akkor meg vissza térünk a szubjektív dolgokhoz.
    Mi lett volna ha azt írom hogy úgy érzem azért nem ráz mert hátsó kerekes a VW? Előfordulhat hogy teljesen máshogy mozog hiszen az egyik e motorjai hatul a másik pedig elől vannak. A futóművet ez is befolyásolja. Meg a bekötési pontok ha fél cm el arrébb vannak.
    De ha azt érzem azért jobb a vw futómű mert az id fehér volt a Niro még fekete, az is szubjektív.
    Tegnap és tegnapelőtt tele offoltuk a fórumot a pályázatos hisztivel (én is) ezért írtam végül hogy inkább jöjjön ki mit miért választott. Azt hittem ez konstruktív. Ha leírtad volna miért kona van Tesla helyett nem kezdelek el húzni hogy a Tesla jobban gyorsul. Neked az kellett plusz egy véleményt ismerek, örülök neki nagyfiú vagyok el döntöm mennyiben befolyásol. Autóból hitvita? Ez a hülyeség.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz schawo #1307 üzenetére

    Köszi én pont egy ilyet tapasztaltam. Teszt uton nem is hajtom szét de nyilván meg nézem mit reagál bal ivrol jobbra húzva (vagy fordítva). A Joisten meg pont oda tett egy kátyús részt. Ebből lett egy kisebb megingás. Nyilván mindkettő biztonságos az esetek 90+% ában.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz schawo #1308 üzenetére

    Nekem a Mazda olyan mintha a Honda e lenne suv ban. Őrületes jól néz ki, onnantól pedig gyak. mindegy is lenne mekkora a hatótáv. Csak aztán jönnek a racionális szempontok.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Semin #1315 üzenetére

    Gyanítom az azonos magasságon belül is lehet rajzolni ilyet is olyat is. Has magasságuk nem tudom mennyi.
    Az id be a kodiaq bol ültem és olyan volt mintha a földre ülnek. Aztán jött a meglepetés hogy folyton be vertem a fejem a szemüveg tartó körüli dudorba.
    A teszt kör felénél szerencsére meg álltunk és ott rá jöttem hogy az ülés teljesen fel van emelve. (180 cm tök átlagos vagyok, nem egy kosaras) le engedtem, onnantól elfertem viszont még lejjebb ültem. Előtte Toyota auris volt ami kicsit egyterű az ülés helyzet alapján.
    Az id3 kormány közép kijelző tetszett, az érintő gombok nem. Sok teszt ( inkább mind) szidta a szoftver részét viszont azt mondta a kereskedő (és mi is ilyenben ültünk) hogy idén már frissítették és azzal jön. Viszont ez úgyis használat közben derül majd ki.
    Azonos pénz mellett az id3 ba bele fért az asszisztens plusz csomag ami olyan dolgokat tudott ami a kianal csak magasabb felszereltség része lett volna (360 kamera, és első radar).
    Kia hátsó leg beomloi miatt jobb lett volna.
    Törés teszt viszont 5 csillag az id3 és ha jól tudom 4 a kia. A kia belső égésű motorral hibrid ként kezdte, az id eleve elektromosnak készült.
    A kia kisebb motorja is 395 nm a vw csak 310
    Viszont a VW hátul hajt és rá ül a hajtott kerékre mig a kia el kaphatja (persze tartja az elektronika)
    Csupa pro és kontra...
    Az id 45 a kia 39 kw. Tesztek alapján viszont a VW többet eszik.
    A kianal nekem kezdo e autós ként nem volt egyértelmű mikor megy nem megy. Fekror le lépve P vagy N ben is gurult, a VWt dicsérik ebből a szempontból mert nincs ilyen ki be kapcs, be ülsz és mész. Ha meg állsz akkor állsz.
    VW autó hold Piros nal jó. Megállas után kicsit nagyobb fékre be kapcsol féket el engedve állt tovább.
    Kia nem tudom tudja e annak Piros nal fék kellett vagy P vagy N vagy mi. Az értékesítő hölgy mellém ült pár száz méterre induláskor, mondtam neki mit tud a vw ez tud e olyat azt mondta nem. (Ettől még lehet tudja de már mindegy)
    Gyorsulása az alap VW nek jobb bár nem tudom mennyi van ahol 8.9 van ahol 8 at írnak a pure perf ra.
    A Niro csupa fekete zongora lakk volt, az id3 szürke lesz, fehérben biztos hamar koszos.
    Az id belső terenek anyagai nem olyan jók.
    Hirtelen ennyi jutott eszembe.

    Plusz: a Niro ban a vissza töltés fokozat állítható egészen majd egy pedál modig, az id B módja pedig talán a kia vissza töltés mód utolsó előtti nek felel meg de nincs közel a leg erősebb Niro fokozat hoz ami még tavol van a leaf egy pedál tol.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz biker #1326 üzenetére

    Tényleg sajnálom, javaslom, hogy ne olvasd el amit írok. Megint közöltem egy csomó információt, szívesen.
    Nem tehetek arról hogy a VW értékesítő ahogy beülök 2 MP en belül azzal kezdi, hogy sietnie kell gyorsan guruljunk már előre hátra két métert, és arra koncentráltam amit mond, mutat. Majd ha már ment a kocsi el is indultam vele, mert a feleségem a telep kijáratánál várt a két kis gyerekkel. Mentünk, nézegettem próbálgattam és közben vertem be a fejem, aztán pár perc múlva újra aztán a 3. után neki álltam ülést állítani.
    Ebből már megint oda jutni hogy oktatónal se jártam...

    Igen, pont ezt mondtam, a kia ban ott a hely a belső égésű motornak váltónak benzin tank nak stb az íd ben meg nem.

    Mivel előbb vezettem az id-t, ami mint a szintén VW származasu Kodiaq a fék 2 MP nyomása után megáll és úgy is marad, a Kias hölgy pedig azt mondta hogy a Niro szerinte ilyet nem tud, ezért meglepett a kia.
    Féket hosszan nyomva nem állt meg.
    N ben nem állt meg.
    Biztos P ben megállt végül de addigra már ez zavaró volt.

    Örülök ha hosszú idők tapasztalatai alapján magabiztosan kezeled az e autókat, én viszont kereskedőtől átvett nagyon röviden be mutatott két autó közül az egyikben jobban, otthonosabban éreztem magam. Lépjünk már túl azon hogy zavar hogy ez nem az amit Te választanal.

    Mint írtam nem tetszik a vw beltér minősége, nem tetszenek a gombjai, lehet többet fog fogyasztani, írtam vagy 10 érvet ellen érvet, miért nem a több fokozatú pedálok hasznosságárol beszélünk.
    Tökre érdekelne hogy a kia rendszerű autók használói tényleg játszanak e a vissza töltés erejével vagy be lövik egyszer egy fajtára és úgy is marad.

    Én azon gondolkodtam hogy már a kodiaq és az id közt is lehet kell majd mindig 100 m mire bele szokok, annyira eltérőek lesznek de ha még az id gázpedál is 4 féle lenne (könyörgöm nehogy azt írja valaki erre hogy hülyeséget beszélek mert nem 4 hanem 5 állása van) azt már végképp nehéz lenne meg szokni. Vagy nem?
    Vagy egy félét lehet használni városban egyet országúton egyet pályán? Pályán jó lenne ha erősebben töltene vissza de az meg nem ha max ra van téve és egy gáz elengedésére hirtelen lassít 80 ra.

    Bocs de en azt hittem a fórumok ilyen témákra valók. Ismerkedtem az e autókkal és ide jöttem információért. Erre ha valamit nem jól érzek, nem tudom, akkor megkapom hogy hülyeséget beszélek.
    A VW értékesítő az anyós ülésről az alatt az egy perc alatt amíg mellém ült és mindenképp azt kérte menjunk rögtön, bár nyugisan, de több féle módon mondta el, hogy is kell indulni fek nyomjam ne nyomjam kar N de aztán D vagy B. Mondott 3 variációt. Nem az ülés állításra figyeltem. Atya ég...

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Köszönöm mindenkinek a pedál téma válaszokat.

    A kar húzása egy újabb infó megint, sajna erről se szóltak egy szót sem. Ez alapján ha idegen is az egy pedál mód, vagy a közepes de már erősebb vissza töltéssel megyek akkor kézzel rá lehet húzni max on a féket. Ez érdekes és jó ötlet mert nem kavar bele a pedál érzetbe. Viszont kellemetlenséget is okozhat ha meg szokom és később a Kodiaq tempomat, / index karjaval akarok majd lassítani :D attól az nem áll meg...
    Az id 3 B módját a kia közepes erősségű vissza toltesehez tudnám talán hasonlítani. Viszont ilyen rá húzás a vw nél tudommal nincs semmilyen formában. Érdekes hogy az egy pedál módra egyáltalán nem mentek rá az id nél.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz oak #1350 üzenetére

    Nekem is megjött ez az üzenet tegnap.

    A kereskedés utána került fel a listára és nincs at javítva se a pályázat.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz stickermajom #1379 üzenetére

    Megjött Nekem is.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Egy ismerősöm mesélte hogy egy hétvégére nála volt egy új leaf+ (62kwh) kölcsönbe és nem értette hogy a 22 kw AC töltőn miért 10 kw al tudott csak tölteni.
    Én viszont úgy emlékeztem, hogy AC -n a leaf nem tud 6.6 kw fölé menni. Van olyan opció amivel 6.6 fölé megy egy leaf ac-n?

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Köszi mindenkinek páran lehet félre értettek. Én úgy tudtam 6.6 a max aki pedig mesélte élete első útját vele mondta hogy fel dugtaw aztán valami baj volt mert egy órán át nem történt semmi majd úgy látta hogy 10 el megy bele és nem értette hogy miért nem 22
    Erre mondtam neki hogy én úgy tudtam 6.6 a max de arra gondoltam hátha az újabbak már esznek 11 et
    De nem esznek.
    Azt tudom hogy ha DC 50 a max akkor hiába állatok akármilyen 350 es töltő mellé akkor is 50 marad amit eszik az autó
    A leaf nél bizonytalanodtam el hogy valami update miatt nem emelték e
    De nem
    Akkor az ismerős nézett be valamit
    Lehet hogy a 10 az az összes töltés volt amit felvett az autó másfél óra alatt (sőt ez a legvalószínűbb igy utólag bele gondolva ha 2.5 órát töltött és az elsőben nem történt semmi akkor a maradék másfél órában lett meg a 10 körül felvett nafta 6.6 /H val

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Asszem újra kell számolni azt az excelt, amit egy éve csináltam az e-kocsi rendelése előtt. Szeptemberben lesz meg 1 éve az aztó, belement eddig 13 e km, gyakorlatilag csak itthon töltöttük. Ment kb havi 1200 km-t, nagy átlagban 14 kw-t evett 100-on.
    Ez 168 KW egy hónapban (+ töltési veszteséggel legyen mondjuk 195).
    Mennyi is az átlag? 210 kw/hó...
    Akkor most mi van?
    Eleve nem értem, hogy lehet átlagot nézni? Abban benne van ahol 1 fiatal él és sosincs otthon, tanul dolgozik, stb. És egy Mami is aki egyedül van de csupa régi E--- kategóriás áram zabáló cuccal.
    Meg én is a 4 gyerekkel és az asszonnyal. Hogy lehet átlagot számolni/háztartás, ha nem tudják hányan élnek ott?
    Ok a piaci áram ár még mindig jobb fogyasztást ad, mint a benzin, főleg a hatósági ár nélküli. Azt is elfogadom, hogy gebasz van a világban és felmennek az árak. A számítást nem értem.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Mindenkinek aki írt...
    Egyrészt tudom hogy a sok gyerekkel a mostani keretek közt elvileg szuper kedvezményezett család vagyunk. Kb nem fizetek adót, van mindenféle kedvezmény stb.
    Csak épp maga a család az amibe ha lottón nyernék is úgy érzem néha hogy az se segítene. (persze tudom minek van ennyi gyerek de van és kész)

    En is úgy tudom hogy áramra nem fog vonatkozni semmi kedvezmény.

    Én is agyaltam rajta hogy ha a leg rémisztőbb hír igaz és 5* ár a piaci akkor megéri utcai lassú töltőn hagyni a kocsit.

    Nyilván nem lehet tudni mi a piaci ár de pl érdekes hogy ez nem gáz ezt nem lehet tárolni, majd heti piaci ár lesz?

    Szerintem a Kata mellett - jóllehet sokakat érint most első körben és a szolgáltató szektorban második körben nyilván ár emelését kell eredményezzen - ez szelesebb réteget érint csak lehet nem olvasták el a 7. pontig.

    Na el enegden a témát.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz biker #3238 üzenetére

    Én is azt számoltam, hogy ha 3x ár lesz, az kb 120 Ft (39*3).
    Az 15 kw/H éves fogyasztással (benne a téli fűtés és a nyári klíma és pár nagyobb út is) 1800 Ft (függetlenül attól hogy az év java részében városban 11-12 kw/H körül megyünk)
    Az 3.75 l jó árú benzin
    És 2.25 l 800 Ft os benzin

    Az autó fenntartási költsége még mindig változatlan, csak nem 1.5 l benzinnel egyenlő áramot eszik hanem 2.2-3.7 l.
    Ez persze 3x piaci villanyár mellett van így.
    Mennyi a piaci villanyár?

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz biker #3240 üzenetére

    Na ez az ...
    Csak az meg érdekes, hogy felhívnak hogy spóroljak, de utóbb tudom majd meg hogy mennyi volt az ár?
    Vagy minden hónap elsején be mondja majd a rádió, hogy kedves lakosság, Sz P miniszter úr ügyes volt a múlt héten, és fel tárt egy bolgár gazmezot, ezért az e havi köbméter ár 560 Ft? Az áram pedig 134? Eleve az áram nem egy konstans dolog még a szomszédos országok együtt is real time játszanak vele hogy épp hova menjen több kakaó, hogy lesz ebből előre közölt ár?
    Sehogy.
    Ja és igen majd gondolom az MVM az extra profitot be fizeti...

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz joghurt #3265 üzenetére

    Valami azt súgja hogy a villanyáram nem olyan dolog amit csak úgy adni -venni lehet egymás közt a népnek. Pl jövedéki termékekkel sem lehet csak úgy kereskedni.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz 7Heads Drago #3403 üzenetére

    Gondolj bele, pl ott a mostani Renault Grand Scenic, 7 személyes nagy batar és gyárilag 195/akármi R20 gumival adják.
    Arányaiban legalább annyira virsli kérek mint az i3 as gumijai.
    Mégis megáll, ha meg kell. Nem arról akarlak meggyőzni hogy az i3 jó autó (nekem se tetszik külsőre, de 4 foig valószínűleg tökéletes városi kisautó) viszont biztos nem veszélyes vele fékezni se esőben se hóban mert akkor ültek volna még rajta a BMW mérnökök.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz Tiédetis #3412 üzenetére

    Én is ebbe az irányba próbáltam terelni a dolgot a Renault kitekintessel. Kizárt hogy egy mai autó olyan gumit kapjon amivel nem tud megállni. Más kérdés hogy az autó bejön e vagy sem, az meg úgyis szubjektív amin meg kár vitázni.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére

    Szerintem érthető ha egy a megszokottól eltérő műszaki megoldás miatt aggódik valaki. Viszont nem mindegy mennyi időt töltünk vele, illetve hogy körültekintően átgondoljuk e a problémát. Nem mondom hogy amin aggódsz olyan mint attól félni hogy vajon nyitott ajtókkal hány km/h felett száll fel egy Tesla X, és akkor miért nincs benne ejtőernyő/botkormány/fekszarny, de egy vadiúj típus tervezése közben nyilván észre venné egy mérnök hogy 65 m a fékút 35 helyett.
    Gondolj bele 15 év a kocsik átlag életkora. Az i3 2013 óta fut. Egy átlagos i3 2017--18-as. (13-22 ig).
    Az átlagnál tehát 10 évvel újabb. Arról nem beszélve hogy ahhoz hogy az átlag 2007 legyen minden átlagos 2017 es i3 mellé kell egy 1997 es autó.
    De a 2020-as mellé már 1994 es kocsi kell. (És a legelső 2013 as i3 mellé is 2001 es autó kell a 2007 átlaghoz.)

    Az 1994-1997-2001 es autók fék útja és egyáltalán műszaki állapota sokkal aggasztóbb szerintem mint a leg lefingottabb legutolsó török neppertol behozott korábban rommá törött i3 nak. (Elnézést minden régi autó tulajdonostól, nem tehetnek róla ha nem volt még a kocsiban ABS, ha a lökhárító még ketté törte annak a lábát aki neki támaszkodott, ha a motorháztető felső része még nem toll pihebol készült ott ahol a gyalogos feje valószínűleg koppan, stb.) És a török neppert is csak a sztereotípiák miatt írtam. (A villam csapna ebbe a pc világba)

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz 7Heads Drago #3423 üzenetére

    Szerintem nem ugyanaz ha valami a tervező asztalon működik meg a több 10 ezer km előzetes sivatagi/sarkvidéki teszten is, és utána kiderül hogy beszállítói vagy anyagminosegi hiba miatt mégis szarakodhat 2.000.000 autóból 1000 vagy eleve már a papíron is hülyeség volt és 2.000.000 autóból 2.000.000 db biztos tönkre megy a külső körülményektől függetlenül.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    Hogy legyen on topic is. Van bárkinek VW ID modellje?
    Nekünk az ID.3 múlt héten rövid időn belül 2 szoftver frissítést is csinált. A második után eltűnt a Bluetooth, a menüben szürke lett a Bt bekapcs csúszka.
    Működött a telefon kihangosító és a Spotify/AA is működött, de a kocsi, telefon is úgy mutatta mintha nem lenne semmi köze egymáshoz a telefonnak és az autónak.

    Pár napra rá újra működött a dolog.

    Még mindig 2.3 on vagyok, elvileg valamikor be kell majd menni szalonba a 2.4 miatt hogy jöhessen a 3.0
    Erről bárkinek tapasztalat?

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Bandit21

    addikt

    válasz 7Heads Drago #3427 üzenetére

    Az életút autókat tekintve régi Swift, Toyota Auris, Audi A4 b7, Toyota Verso
    Most meg Kodiaq (nekem) id3 (feleségem).
    Az a4 miatt tehát volt kb 10 éve már VW csoportos autónk.
    Most meg úgy alakult hogy kettő van, egy Skoda meg az ID.

    A két autó tok ellentéte egymásnak, 7 személyes suv (1.5 TSI kézi) és kis elektromos. Mindkettő a családunk adottságaibol jön, van 4 gyerekünk, ezért utazni, együtt menni valahová kell a Skoda, és azért hogy a gyerekeket szét szórni és össze gyűjteni (heti 2-300 km városban, havi 1000 legalább) hatósági benzin ár mellett se legyen anyagi katasztrófa kell az ID.
    Itt az ID releváns, ezért arról pár szó:
    45kwh 150 le
    Éves átlag fogyi 13.5 kw/100 km.
    Tavasszal ősszel fűtés klíma nélkül 10-11
    nyáron városban klímával 12-13 télen fűtéssel 13-14
    Országút klíma 15-18
    pálya (ritkán ezért itt kb mondom) 20-25

    Érdekes mert ha én hajtom és szórakozni van kedvem (sport módban érezhetően jobban mozdul)+1+2 kw a fogyasztás, viszont ha nyugodtan haladok kevesebbet eszik velem mint a Feleségemnek, defenzívebben vezetek.

    Szegedrol Pestre autópályán fel lehet menni vele azért bátran.

    Az autó maga kényelmes és tágas, csomagtartó is elég (babakocsi mellé fér 2-3 nagy szatyor vagy egy nagy bőrönd és pár kisebb táska)

    Dinamikai 50-60 ig vicces 70 fölött farad el (8.9 a 0-100 tehát nem egy Tesla)

    Ami egyedivé teszi az e autó mezőnyben az a hátsókerék hajtás és az első féltengely hiánya miatt a meglepően kis forduló kör.

    Én szeretem, elég egyedi autó, Szegeden kb 3 mászkál összesen. (Jóllehet csomó ember írja hogy a tavalyi e autó pályázat után még mindig a rendelt autóra vár)

    Az első cikkekben szét szedték a szoftver miatt, én már nem látom veszesnek, igaz néha beuleskor kell pár mp mire összeszedi magát de jellemzően olyankor ha rögtön tolatassal kezdek és kapcsolja azonnal a 360 rendszert és utána ha indulok előre és azonnal valami menübe másznek bele akkor írja hogy várjak, tölt.

    A hátsó ablakemelő gombok lesporolasa a vezető felől vicces tényleg. A kartamasz hülyén néz ki (két kis bot) de rohadt jó helyen van és kényelmes hogy külön tudja állítani a két ülés.
    Annak a pár gombnak ami van a háttér világítás hiánya tényleg hiba nem értem ráadásul most olvastam id.5 tesztet és ott se csinálták még meg.

    Összességében mint keveset fogyasztó városi autó tökéletes, 100 km körben töltés nélkül lehet vele nyugodtan tervezni egy kisebb utat. AC csak 7.2 kw al tölt.
    Az akkuja aktív hűtéssel rendelkezik, (leaf -nek nincs pl) hőszivattyút nem kértünk bele.
    Igazán idegesítő tulajdonsága ami miatt megbántam volna hogy az anno versenyben lévő leaf/niro helyett ezt vettük nincs.
    Az önvezető rendszere tetszik, szar úton ha középen megyek néha rám szól hogy szerinte a sáv közepén kéne menni de ez is érthető.
    Országúton gyakorlatilag ha a kezem a kormányon akkor el megy magától a-b be. Nyilván nem autopilot de körforgalom előtt lassít kanyarba be megy, ha araszolni kell dugoban is ügyes.
    Futómű feszes sportos, se a súly se a magas teteje nem zavaró. Nehezebb mint a kodiaq de könnyebbnek agilisabbbnak érződik.

    Én otthon töltöm (AC) 20-80% közt tartjuk.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák