Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz stickrs #1455 üzenetére
eGolf anyagminőségben, minőség érzetben más kategória.
Ioniq-ba páran nagyon szerelmesek és facebook csoportokban ennek hangot is adnak.
Jönnek mindig a "nem degradálódó akkuval", ami engem különösen felbosszant, a tudatlanság és hozzánemértés csúcsa. Ha létezne olyan akku, ami nem degradálódik, azért sorban állna minden gyártó a Hyundai-nál. Nincs ilyen. Persze trükközni lehet tartalékkal, nettó-bruttó kapacitással, és szoftveresen 100%-osnak mutatni. De aki ezt elhiszi...
Tény, hogy DC-n gyorsan tölthető és keveset fogyaszt.
Nekem nem jön be kinézetre, így hiába jó (és van olyan extrája amire nagyon vágynék - ülés szellőztetés), nálam elég hamar kiesett, amikor választani kellett.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
válasz stickrs #2155 üzenetére
Nekem Kia eNirom van az ugyanaz szoftveresen, minden ugyanúgy működik nálad is. Az auto holdot nem jegyzi meg, de a visszatöltés szintjét meg tudja jegyezni. A menüben minden teljesítmény szinthez (Eco, Normál, Sport) beállíthatsz külön visszatöltési alapbeállítást.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz stickrs #2198 üzenetére
Alapvetően támaszkodhatsz rájuk, legtöbbször jól működnek, de nem kapsz rajtuk csak 40-45kW-ot a 70kW helyett. Ajánlom figyelmedbe a mosonmagyaróvári töltőnket, 75kW (bár HH felől talán túl közel van még), a MOL Páty túloldali (átkötéssel elérhető) 65kW (kamu 161kW) és az ingyenes kiskunfélegyházi OMV-s töltőt, 60kW, ahol gyorsabban töltődhetsz fel.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
válasz stickrs #2797 üzenetére
Nekem ez főleg városban jött össze, kb. 10km M0-ás szakasszal. Ez persze soktényezős, attól is függ, mennyire nyomja az ember, megy-e a klíma stb. Hosszabb távon több lesz az átlag nálam is, de 11-12 fölé nem szeretnék menni 1000km-en. Mondjuk én ezzel nem nagyon megyek messzire pályán, arra van egy dízel.
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
válasz stickrs #2938 üzenetére
Nagyon durván mennek az árak… ehhez kapcsolódóan, ki mennyi km-ig tervez, mit gondoltok, mikor érdemes frissíteni? Én évente 22-25 ezért biztosan megyek… de megint azt érzem, hogy ilyen árak mellett nem biztos, hogy érdemes frissítgetni teszem azt 80-90e km elérése eseten egy újabb 20-30e km-esre, 100e felett azt látom nem kapkodnak annyira az elektromos autók után.
-
titán
válasz stickrs #2991 üzenetére
hosszú távon ne számoljatok vele. Egyszerűen ügyfeleket gyűjt. Egy-két hónap. Aztán hamarosan űrbe emeli az árakat, amikor elfogyott az ügyfél gyűjtő pénzügyi keret. Én ismerem az ionity legkedvezőbb nagykeres árazását, és ez így masszívan veszteséges. Pl a charge is ugyanezt csinálta.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz stickrs #2993 üzenetére
De, nagyon. Az ionitytől ők nagyon sokkal drágábban kapják. Pontosan ismerem az ionity árszabását a legnagyobb ügyfelek és a kiemelt (akár állami) partnerek felé is. A nagy autós ügyfelek bukóval adják az ionitys áramot, beépítik azt az autó árába.
Ez az árazás csak a beetetés idejéig lesz ennyi.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
opr
veterán
válasz stickrs #3023 üzenetére
Amugy maga az otlet nem lenne rossz, szamomra tokeletes tudna lenni egy olyan (akar plug-in hybrid, akar nagyobb tavot tudo teljesen elektromos), aminek a tetejen van akar csak 1m2 napelem. Ha csak napi 2km-t beletolt, akkor az ev 3/4-eben gyakorlatilag ingyen jarnek.
Mert nalunk ugy van hasznalva az auto, hogy ~szeptembertol majusig szerintem a havi 50km sincs meg atlagban, kb csak bevasarolni jarunk el meg focizni, kozeli haverokhoz, stb. Aztan jon a jo ido, akkor viszont megindulunk, sok hosszu ut van, ami viszont tenyleg hosszu, tobb oras, tehat ugyse az otthoni toltes szamitana.Gyors szamolas erre (aztan ha elrontom, majd javitsatok ki legyszi): Mondjuk feltetelezunk egy varosi 20kw/100km fogyasztast, meg az 1m2 napelemtol atlag 50W-os teljesitmenyt (veszteseggel egyutt, oszi-teli-kora tavaszi felhos fostalicska idojarasban) napi 10 oraban, akkor az azt jelenti, hogy napi 0.5kW megy bele a kocsiba, ami napi kb 2.5km-nek felel meg, mindenre IS eleg lenne szamomra.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz stickrs #3026 üzenetére
2500 eur-ert dugjak a seggukbe, annal olcsobb (ha van sajat beallod) ha epitesz egy kulon toltot, tetejen napelemmel, ami meg a kocsit is arnyekban tartja nyaron meg vedi a jegtol/esotol telen. Vagy akkor mar egyszerubb a haz tetejere rakni valami alap rendszert, vagy akkor mar elkolteni ra a duplajat, es kapsz egy olyan rendszert, ami kb nullazza a villanykoltseget.
Nagyon max 500eur-os felarral meg talan erdekelne is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
titán
válasz stickrs #3049 üzenetére
Kecskeméten a Canada Petrolnál hamarosan lesz egy 120kW, 400A töltőnk (jövőre tápegység bővítéssel 180kW@500A-ra). A töltő beszállítás alatt van, egy-két héten belül megérkezik. Utána telepítés, augusztus elejére talán működni fog. Győrben pedig a Dunakapu mélygarázsban lesz egy 75-ös, szintén elég gyorsan (aug). A kecskeméti inkább átutazós töltő lesz, a győri inkább helyieknek lesz jó.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Tiédetis
senior tag
válasz stickrs #3071 üzenetére
Ez így van, szégyen vagy sem, de a mol-t én elvből kerültem diesellel, most az áram, viszont jobb, mint a mobiliti, ahol én még 50-et 20%-os akkuval sem mértem, inkább 41/42 körül. Az meg 157Ft/kwh és ahogy csökken a sebesség, úgy növekszik a díj. Amikor kénytelen vagyok 80% fölé menni, az már brutál (220-260Ft)
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
joghurt
addikt
válasz stickrs #3077 üzenetére
Hinnye, azt a rezsicsökkentett öntudatodat! Légy szíves, nézd meg az áramtőzsdei árakat (vagy csak simán a vállalkozásoknak szóló tarifákat)! És akkor még nincs benne a kiépítés, üzemeltetés költsége, plusz minimális haszon.
Szerbia még a beetetési fázisban van. Amint jobban kiépül a hálózat, ott is fel fognak menni az árak.
Az osztrák árakhoz a "stabil 180-at tud" megjegyzésed nem tudom hova tenni. Ha a sebességre érted, akkor Németország néhány részén kívül sehol sem mehetsz annyival. Mindenesetre meglepne, ha 50 kW-nál nagyobb teljesítménnyel tudnád tölteni az EV6-ot, azaz a percből visszaszámolt ár sem fog 30 cent alá bemenni. A Kia Charge szerint mindenesetre az IONITY töltőkön 79 cent/kWh a tarifa Ausztriában.
A tej élet, erő, egészség.
-
-
madgie
titán
válasz stickrs #3270 üzenetére
Ó, a tegnapi nap nekem itthon is izgalmas volt.
Penny karcagi központ, töltés nem indul, autó nem engedi el a kábelt. Utána nagy nehezen elengedte, de akkor meg visszatolta a reteszelő kis izét a csatlakozóba, magyarul nem tudtam kábelt dugni bele. Szerencsére tudom, hol kell a Zoe-nál kézzel kioldani, közben hívom a Polyfazeres srácot, mi van, ja, hát holnap jönnek ide, javítani, az nem jó, ne töltsek vele. Ooké, nyomás tovább, remélem a Zoe nem hülyült meg, tölteni fog máshol.
Mezőtúrnál a Mobiliti szerencsére ment, aztán mentem tovább, rárabolni egy kis ingyen töltésre, míg a Lidl-ben reggelit veszek, Lidl app nem tudja elindítani a töltést, nem működik a pozicionálás, semmi. Jól van, hülyegyerek, telepítsd újra, hátha jó lesz. Mi is volt a jelszavam?Töltés után megyek tovább, meló letudva, kalocsai Mennekes töltőn villog a szerviz jel, bahh... menjek tovább egy Mobilire. Ami kétszer nem indul. Hívom az ügyfélszolgálatot, harmadszorra elindult a töltés. Innen hazafelé már nagyjából jó voltam, vacsi szintén a Lidl-ben, feltoltam 100%-ra, nyomás haza.
Izgalmas 800 km volt, az tény... ha legközelebb oda kell mennem, a benzinessel megyek -
Sza_Sa
senior tag
válasz stickrs #4790 üzenetére
Vösendorfi Shopping City-be megyünk, eddig nem tudtam kideríteni, hogy ki szolgáltat ott töltőt, még a honlapjuk sem írja.
cousin333: remélem megy a mobiliti roaming, nem lenne jó ott állni letolt gatyával. A következő alkalommal nem lesz gond, addigra már fogom tudni, hogy ki a szolgáltató.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tiédetis
senior tag
válasz stickrs #5023 üzenetére
Kméten ritkán töltök, mert 30km-re vagok tőle, még a kicsi 27kWh-os Soul sem kéri. De ha kell, átlag az izsáki úti MOL kutat szoktam használni. Auchan és Dechatlon töltőit a percdíjas mivolta miatt hanyagolni szoktam. Sajna a Chademo töltők eléggé elszórtan vannak, és nem is nagyon telepítik már őket. Bács-Kiskun eléggé fehér foltos, a közepe főleg. Egy töltő Kiskunhalason, de az is percdíjas. Nem tudom mi lesz a jövő, de másikra most tuti nem jut, ezzel kell főzni. Hátha egyszer valaki tud átalakítót csinálni hozzájuk. Vagy CCS töltőt pluszba. Bár kétséges, hogy megéri kategória lenne.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz stickrs #5112 üzenetére
Azért volt olyan aki inkább felrobbantotta a Tesláját minthogy kicseréltette volna benne saját költségén az akkut. 20 e eurós árajánlatot kapott rá.
Az első Model S-ek még most lettek 10 évesek, és alig van belőlük. Lesznek itt még érdekes sztorik, pláne amikor majd a nagy tömegben gyártott TMY/TM3 fogja elérni a 8-10-12 éves kort.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz stickrs #5260 üzenetére
21,9kWh az elmúlt pár napban (~ 300km útra számolva), átlagolva, vegyes használat, de 70%-a nulláson történt ennek a távnak, megengedett tempó felett, fűtés se volt lespórolva. Meg dc gyorstöltés többször rövidebb időre, ami minden is volt csak nem rapid. 94aH I3, virsli télin
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz stickrs #5260 üzenetére
Id.3 tavasz - ősz (nuku klíma) városi (szegedi) átlag 12-13.
Nyár klíma szintén város inkább 13-14.Most téli gumi+fűtes pára mentesítés 18-20
Amúgy talán az esőt utálja a legjobban ott a gördülési ellenellas nagyobb és képes néha a városban téli esőben 20 fölött is enni a kis piszok rövid utakon.
Annyit hozzá teszek hogy bár Szeged és város de minden nap benne van két oda vissza a Szeged elkerülő úton ami gyakorlatilag országút. (Dorozsma - Szentmihály)
Plusz én ha vezetem 21 re "fűtok" a feleségem aki többet megy vele 24-25 re.
De ígyis szeretjük.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000