Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz gorbep #5730 üzenetére

    az autó töltési szabványban nincs benne az asszimetrikus töltés, így legfeljebb asszimetrikus terhelést értelmezni tud. De az inverter is szimmetrikusan fog betermelni.

    ha egy ágon csak 16A van, akkor az autó akkor is max 3x16A-al tölt ha kis piros traktorok potyognak az égből
    Az is fix, hogy a szabványban és a kommunikációban az sincs benne, hány fázis, csak hirdetett áram van, így a töltő nem tud váltogatni 1f 2f 3f közt, sőt káros ha 3f töltés közben egy fázist elveszünk.
    Az autók többsége (ám nem mind) képes arra, hogy ha 3x16A vagy 2x16A (VW és merci) töltővel vannak szerelve, akkor 1x32a betáp esetén 2x16A-re elosztja a terhelést, de ezt is az autó csinálja.

    Tartok tőle, ugyanolyan marketing kamu mint az SE hogy akár 40a-el tud tölteni. Nem, nem tud, mert az autók mind maximum 32a-t fogadnak (kivéve egyetlen féle 43kW-os zoé), és a kábel is 32a a töltőn, így ha hirdetne is 40A-t akkor se tölthetne.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák