Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz Soma01 #14847 üzenetére

    ez elég furcsa, hisz küldenek sms-t is meg a számlalevélben is tájékoztatást küldenek... anno nekünk is küldtek levelet arról,hogy a lakossági blackberry szolgáltatás megszűnik(akkoriban blackberry z10ünk volt) és csak cégeknek szánt tarifával tovább biztosítják... bementem a t-pontba, azt mondta az ügyintéző,hogy így van, lakosságiban megszűnik,de +1500al drágább csomagot tudnának beállítani... persze,a legtöbb előfizető csak a számláig jut el, a többi kukában köt ki... és ha a tájékoztatást mellőzi az előfizető,az nem a szolgáltató hibája, ő megtette a kötelességét, a tájékozatást kiküldte... innentől kezdve user error ha nem vált jobb csomagra... egy idős kolegámnak még mindig a mezei első vitamax feltöltőkártyás csomagja van... lusta volt bemenni váltani...

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák