Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Omni

    aktív tag

    válasz rocket #4282 üzenetére

    A digi kábelnet katasztrófa volt.

    1 hónapig szenvedtem vele, 1 hónap alatt 11 hibabejelntést kellett tennem, mert kb két naponta eltűnt a rendszerükből a modemem teljes regisztrációja.

    Képtelenek voltak megoldani a problémát, állandóan abból indultak ki, hogy a hiba csakis nálam lehet. A telefonos ügyfélszolgálaton állandóan megprobálták ráfogni a hibát a gépre, a hálókártyára, routerre, stb stb... mindenre ami az enyém. A műszakisok -akik a hibabejelentéstől számított 1-2 napon belül visszahívtak- pedig rendre elismerték, hogy a hiba nem nálam, hanem az ő központjukban van, de tartósan megoldani nem tudták.

    A megoldás az lett, hogy írtunk egy kis -5 oldalas- faxot a központba. Ennek hatására visszatérítették kábelnet a bekötési díját, és a havi Internet előfizetés díját is.

    Ezekután -utolsó esélyt adva- bekötötték a LAN netet, amivel lassan egy hónapja semmi gondom sincs, pedig ugyanazokat az eszközöket használom mint a kábelnet esetén.

Új hozzászólás Aktív témák