- Hálózati / IP kamera
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
Nekem ~6 evig kabelnet volt toluk a lannet elott es az atlagoshoz kepest (amit forumokon lehet olvasni) a hosszu evek soran kevesebb gondom volt veluk, de most ugytunik visszakapom ezt kamatostul.
Olvasgattam kicsit a DIGI kapcsan, tavaly eljaras indult ellenuk pontosan azert amit en is kifogasoltam, hogy mibol lehet kideriteni valoban rogzitik a hiba bejelenteset? valoban rogzitik a beszelgetest? valoban foglalkoznak a problemaval?, nekem egyszer se adtak megfelelo indoklast amiben az ÁSZF-ben kiternek, sot emailben mar termesztesen naluk minden rendben volt, 72 oras hatarido meg hidegen hagyta oket.
"HATÁROZAT
A Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala (a továbbiakban: Hatóság) Személyes adat ; a továbbiakban: Kérelmező) kérelemére indult piacfelügyeleti eljárásban a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-t (1134 Budapest, Váci út 35.; cg.: 01-09-667975; a továbbiakban: Szolgáltató) vezetékes műsorterjesztés szolgáltatása tekintetében a hibakezelési- és reklamációkezelési (panaszkezelési) eljárása során az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályokban, valamint az általános szerződési feltételekben foglalt kötelezettségei megsértése miatt
felhívja,
hogy jelen határozat jogerőre emelkedését követően a hibakezelési és a reklamáció-kezelési (panaszkezelési) eljárását az Általános Szerződési Feltételekben és az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályokban foglaltaknak megfelelően végezze, azaz:
−
a bejelentett hibákat vegye nyilvántartásba,
−
a hibabejelentések nyilvántartása teljes körűen tartalmazza a jogszabályban előírt kötelező tartalmi elemeket,
−
a hibabehatároló eljárás eredményéről értesítse az előfizetőt,
−
az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben a vállalt, hibabejelentéstől számított 72 órás határidőn belül hárítsa el a hibát és erről az előfizetőt értesítse,
−
az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott 30 napos határidőn belül vizsgálja ki és válaszolja meg az ügyfélszolgálatra érkezett reklamációkat (panaszokat)"A teljes hatarozatok .PDF formatumban itt, es itt talalhatok.
Az ÁSZF 11.2-es pontjaban le van irva szepen, hogy kene mukodjon a dolog, ehez kepest a gyakorlat egesz mast mutatott nalam.
Ettol fuggetlenul a kabelnethez kepest sokkal kevesebb a problema lanneten, joval megbizhatobb szolgaltatas, ha nem ugy allnanak a hibaknal a felhasznalokhoz, hogy az csak hulye lehet igy barmit elhisz amit mondunk neki, akkor mar az en esetemben is regen lezarhattuk volna az egesz tortenetet.
El nem tudom kepzelni egy normal felhasznalo, hogy tudna a jogos igenyet ervenyesiteni problema eseten, engem is probaltak erdekes mesekkel etetni , pl, a PCI halozati kartyat routernek neztek, es azzal jottek, hogy en bizony routert hasznalok, pedig elotte telefonalasok alkalmaval vagy 5x elmondtam nem hasznalok routert[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest