-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
McLaca
őstag
Az említett ÁSZF pont helyes értelmezése :
bejelented a hibát, majd megkezdik a kivizsgálást, de mivel a hiba lehet az ő érdekkörükben is, és valós hiba esetén a bejelentéstől számított 72 órája van elhárítani, így összefoglalva a hiba feltárására ÉS saját érdekkörben talált hiba esetén annak elhárítására együttesen mindösszesen a bejelentéstől számított 72 órája van. Ha 71 óra alatt deríti ki, hogy nála van a gebasz, akkor 1 órája marad elhárítani. Az ÁSZF szerint.
Hogy ez törvényi előírás is lenne, azt kétlem, esetleg minisztériumi rendelet (de ha államilag szabályozott, akkor kérem, írja be valaki, melyik TV-ben, milyen számon található!).
A szolgáltatók üzletszabályzatát mindig a felügyeleti szervük hagyja jóvá (MEH, GVH, NHH, stb...), és abban bizony lehetnek rendelet, törvény által nem szabályozott kérdések is.Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- iPhone topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vicces képek
- Synology NAS
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen