- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Video konvertálás
- Hálózati / IP kamera
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcfly82
tag
válasz 4Grider #74622 üzenetére
Semmikor. Mivel csak azt tudtam, hogy a hűségidő után nem emelhetnek árat (és ez így is volt jó pár hónapig amikor lejárt a hűségem), de azt nem, hogy nem tehetnek át másik csomagba. Jött is ugye mindenkinek a levél, hogy új csomag van (-2019 végezetű), abba áttesznek mindenkit, akinek már nincs hűsége.
Tavasszal sokat ment itt a fórumon a témázás erről, akkor nem igazán lett kikiáltva, hogy ez szabálytalan lenne a DIGI részéről.
Viszont, ha valaki írt panaszt ez ügyben, érdekelne, hogy milyen választ kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest